Hij houdt maar niet niet op scoren hequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:39 schreef _Administr8or_ het volgende:
2e ronde!!!
Met een scorende Koné..
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom kunnen jullie wel goede spelers zoals Gomes, Alex, Farfan, Mendez en Salcido scouten?
tjah, goede scouting, en de goede naam van PSV in Zuid-Amerika zal er ook wel een steentje aan bijdragen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom kunnen jullie wel goede spelers zoals Gomes, Alex, Farfan, Mendez en Salcido scouten?
Wij hebben Steefquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
ja maar niet teveel graag..tis nog best pril allemaalquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:56 schreef Onderbroek het volgende:
ongekende luxe dit....andere mensen maar es testen in die laatste 2 wedstrijden
Väyrynenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:03 schreef JustJunior het volgende:
Prachtige overwinningEerste helft was toch best spannend, maar in de tweede helft stond het een stuk beter.
Ik denk niet dat PSV met een fantasieopstelling gaat spelen de laatste twee wedstrijden, hoogstens dat spelers als Väyrinnen, Aisatti en Tardelli wat meer speeltijd krijgen.
Inderdaad dat was vandaag vergelijkbaar met de competitie.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:12 schreef ganzenherder het volgende:
Het enige wat me echt tegenviel vanavond was de sfeer in het stadion. Wat dat betreft leek het wel een competitieduel tegen Ado thuis ofzo ,wat een verschil met de 2 vorige seizoenen![]()
Dat sloeg inderdaad nergens op. Een van die fakkels kwam tussen de rolstoelen en fotografen terechtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:18 schreef Bos81 het volgende:
Maar wat een gekke turken om hun vuurfakkels naar het publiek te gooien![]()
![]()
![]()
krijgen toch nooit een svquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:47 schreef zjroentje het volgende:
Die gasten die die fakkels gooiden zullen toch ook wel met hun kop op de beelden staan? Malloten.
helaas welquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:50 schreef ASSpirine het volgende:
Koné is los, wat een goede wedstrijd heeft hij gespeeld. En een mooie wissel voor hem, iedereen ging recht staan
en de buitenspel goals, was dat terecht?
jammer, de eerste van Farfan was echt heel mooi geschoten. Buiten het strafschop gebied geloof ik.quote:
dat was Hands, toch=quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:54 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
jammer, de eerste van Farfan was echt heel mooi geschoten. Buiten het strafschop gebied geloof ik.
was niet de enigequote:Op woensdag 1 november 2006 00:21 schreef ASSpirine het volgende:
[afbeelding]
Damn, wat gaat Alex er hard in zeg
Wel mooie pirrouette
als Ibi niet gewisseld was dan had ik gelijk gekregenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:40 schreef rubbereend het volgende:
ik eg 3-0
Koné en Ibi en tenslotte eentje van Simons
jaquote:Op woensdag 1 november 2006 01:50 schreef LudoSanders het volgende:
Jaaa!!
Alex.
Verder slechte wedstrijd van PSV naar mijn mening. Al had ik eigenlijk geen moment het idee dat het fout zou gaan. Jammer dat Farfan er niet nog een wist te maken, die was vandaag echt super bezig. Die terugspeelbal, ik dacht daar gaan doden vallen als Alex hem neemt maar het viel alles mee.
Verder, wat een verschil met de Fenerbahce supporters van vorig jaar die zich netjes aan de minuut stilte hielden en verder erg sportief waren.
Fakkelgooiers.
Lijkt me ook niet als de eerste plaats nog steeds binnen handbereik ligtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:03 schreef JustJunior het volgende:
Ik denk niet dat PSV met een fantasieopstelling gaat spelen de laatste twee wedstrijden, hoogstens dat spelers als Väyrinnen, Aisatti en Tardelli wat meer speeltijd krijgen.
Kan je die verkleinen naar avatar (125x125). Wil hem graag gebruiken als avatar op een ander forum.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:21 schreef ASSpirine het volgende:
[afbeelding]
Damn, wat gaat Alex er hard in zeg
Wel mooie pirrouette
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |