Precies, appeltje eitje, we kunnen onze spelers wel sparen die wedstrijd!quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Ajax thuis wordt inderdaad een makkie voor jullie.
Van het PSV Netwerkquote:OB: Kluivert traint weer mee met groep
Patrick Kluivert heeft vrijdag voor het eerst weer met de groep meegetraind. De aanvaller liep twee maanden geleden in de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag een knieblessure op. Het is de bedoeling dat Kluivert stap voor stap weer op niveau wordt gebracht. PSV wil zijn rentree niet overhaasten. De wedstrijd tegen NAC Breda op zaterdag is nog te vroeg voor Kluivert.
En tig andere buitenlanders in de basis staan! Als er drie Nederlanders in staan is dat veel!quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:33 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
We hebben Farfan en Koné, dus dacht het niet he.
Ja dat weten we zo langzamerhand wel. Maar je quote heeft niets te maken met waar het over ging.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:45 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
En tig andere buitenlanders in de basis staan! Als er drie Nederlanders in staan is dat veel!
Jajaja whatever. Uitgekauwde discussie zonder eind.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:45 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
En tig andere buitenlanders in de basis staan! Als er drie Nederlanders in staan is dat veel!
PSV speelt dit seizoen heel erg weinig op zaterdag.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weet iemand waarom PSV meestal zaterdag voetbalt?
Goed hè?quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:45 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:18 schreef Arnout. het volgende:
Hoop dat hij zich gewoon rustig houdt, en pas gaat spelen als hij echt op zijn best is.
PSV fan meld zich trouwens
Ik zou eerder bang worden voor Farfan, met z'n twee goals in het Gelredome vorig seizoen. Of voor nog een briljante voorzet van Lameyquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan maar in December tegen vitesse![]()
Ja dat weet ik nog welquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik zou eerder bang worden voor Farfan, met z'n twee goals in het Gelredome vorig seizoen. Of voor nog een briljante voorzet van Lamey![]()
valt wel mee hoor.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:36 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
PSV speelt dit seizoen heel erg weinig op zaterdag.
die had een blesure toch ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:02 schreef rubbereend het volgende:
Koeman is ontevreden over Lamey, daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
nee hoor; hij is gewoon fit alleen staat nu achteraan in de pikorde voor linksback!quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
die had een blesure toch ?
Wel jammer dat Zoetebier niet tegen zijn oude club speelt dan maar in Breda![]()
PSV - NAC BREDA -
Arbiter: Toeschouwers:
Blom 34.000
Geel:
PSV: Gomes,Kromkamp,Alex,Salcido,
Reiziger,Méndez,Afellay,Simons,Cocu,
Farfán,Koné
NAC BREDA: v.Zwam,Stam,Penders,
Zwaanswijk,Zonneveld,De Graaf,Slot,
Mathijssen,v.Gessel,Diba,Leonardo
Wel jammer van Lamey maar ja dat weet je als je bij een topclub speelt ( die veel goede voetballers heeft )quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee hoor; hij is gewoon fit alleen staat nu achteraan in de pikorde voor linksback!
van Zwamdat wordt doelsaldo werk vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |