Volgens mij bedoel je de Westtribune als je het over die fakkels hebt in ieder geval. Anders weet ik niet waar je het over hebt.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:07 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Van de Noord heb ik niks gemerkt. Denk dat jullie wel goed konden zien wat er aan de Zuid gebeurde. Stelletje mafkezen![]()
Eerste afgekeurde goal van Farfan zag er pas schitterend uit, alleen heb ik em nergens meer kunnen zien
Over de Turkse vlag die ze in een volle vak PSV'ers gingen hangenquote:Op donderdag 2 november 2006 13:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je de Westtribune als je het over die fakkels hebt in ieder geval. Anders weet ik niet waar je het over hebt.
Okee, is me niet opgevallen tijdens de wedstrijd.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:51 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Over de Turkse vlag die ze in een volle vak PSV'ers gingen hangen
over het PSV spandoekquote:Op donderdag 2 november 2006 13:51 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Over de Turkse vlag die ze in een volle vak PSV'ers gingen hangen
Leuk, Cocu kan me niet zoveel schelen, die schuift elke maand wel ergens aan. Maar ben wel nieuwsgierig wat Afellay allemaal te vertellen heeftquote:Cocu en Afellay in Studio Voetbal
2 november 2006 17:00
Phillip Cocu en Ibrahim Afellay zijn komende zondag te gast bij Studio Voetbal. Beide PSV’ers zullen aan tafel plaatsnemen bij presentator Jack van Gelder en vaste gasten Youri Mulder en Hugo Borst. De uitzending van Studio Voetbal begint rond 22.15 uur en is te zien bij de NOS op Nederland 1.
© PSV NV
hele keurige jongen geloof ik. volgens mij krijg je daar weinig spectaculairs uit.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:20 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Leuk, Cocu kan me niet zoveel schelen, die schuift elke maand wel ergens aan. Maar ben wel nieuwsgierig wat Afellay allemaal te vertellen heeft![]()
quote:'PSV probeert Mendez definitief aan te trekken'
Volgens de directeur van LDU in Ecuador heeft PSV deze week contact gelegd met als doel Edison Mendez definitief vast te leggen. Hij liet dat weten tegenover El Universo. Mendez speelt nu op huurbasis voor PSV. De directeur wilde niet ingaan op de hoogte van de transfer. In Ecuador doen geruchten de ronde van 5 miljoen euro, Mendez zelf zou echter eerder een bedrag van 2 miljoen euro hebben genoemd.
Volgens mij is dat wel het geval jaquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat zal toch al wel in het huurcontract vastliggen mag ik hopen!
quote:Mendez zelf zou echter eerder een bedrag van 2 miljoen euro hebben genoemd.
In Zuid-Amerika kan een speler over (een deel van) zijn eigen transferrechten beschikken. Zeg maar een dealtje tussen speler en club om het vaste salaris te reduceren. Het kan dus heel goed zijn dat Méndez iets aan die prijs kan doen, bijvoorbeeld door zelf met minder van de transfersom genoegen te nemen.quote:
Same here, maar met zowel Cocu als Afellay moet ik het toch maar weer eens kijken.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:21 schreef Ruudt het volgende:
Nou dan ga ik het voor de verandering maar eens kijken, kijk het normaal nooit meer..
quote:Op vrijdag 3 november 2006 08:13 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Same here, maar met zowel Cocu als Afellay moet ik het toch maar weer eens kijken.
Verwacht van nietquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
Kluivert erbij in de bekerwedstrijd a.s Donderdag ?
Arnout, welkom hierquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:18 schreef Arnout. het volgende:
Hoop dat hij zich gewoon rustig houdt, en pas gaat spelen als hij echt op zijn best is.
PSV fan meld zich trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |