heb em gezien, en ik vond em erg aardig..quote:Op woensdag 8 november 2006 20:45 schreef Canisfire het volgende:
Hallo mensen ik heb vandaag de anime Karin ondekt over een vampier meisje
het speelt zich af in de moderne wereld en ze heeft als probleem dat er bij haar soms gigantisch veel bloed uit der neus spuit. Het is erg vreemd maar wel onwijs lachen
Iemand die dit ook volgt ?
kijk Hajime no Ippo dan afquote:Op woensdag 8 november 2006 20:50 schreef Intronic het volgende:
Ik ga ook maar eens beginnen met Inukami, wel weer wat zin in humor..
Naar mijn weten zijn er 22 episodes klopt dat ?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:51 schreef mschol het volgende:
[..]
heb em gezien, en ik vond em erg aardig..
overigens heeft het bloed uit d'r neus spuiten een naam:
Bloodmaker
m.a.w. ze maakt bloed i.p.v. het te kort te komen
24.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Naar mijn weten zijn er 22 episodes klopt dat ?
Ooh weet jij dan waar ik 23 en 24 kan vindenquote:
Vast wel, welke fansub groep kijk je het van?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:13 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ooh weet jij dan waar ik 23 en 24 kan vinden![]()
Anime-Shrinequote:Op woensdag 8 november 2006 21:28 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Vast wel, welke fansub groep kijk je het van?![]()
Anime-Shrine is volgens mij gestopt na ep 22. Ik stuur je wel ff een pm.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:35 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Anime-Shrine
Maar ik download liever niet via torrent enzo .
Mega upload werk ik mee
thankishquote:Op woensdag 8 november 2006 21:39 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Anime-Shrine is volgens mij gestopt na ep 22. Ik stuur je wel ff een pm.![]()
zoals al eerder gezegd heeft ie 24 eps...quote:Op woensdag 8 november 2006 20:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Naar mijn weten zijn er 22 episodes klopt dat ?
Met goede engelse dubquote:Op donderdag 9 november 2006 12:20 schreef koffiegast het volgende:
gewoon een episode van 20 mins nemen, zat veel van
Alleen jammer dat KragaMuffin nu alleen series upload die ik al gezien heb.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:24 schreef outcast_within het volgende:
op kraga muffin heb ik trouwens wel een toffe luchtige anime gevonden
Eerste ep gekeken en hij was tof. Ongeveer de sfeer van fairy bottles alleen vind ik deze wel leuk
Ichigo Mashimaro:
Soort iets van Tenshi na Konamaiki?quote:Op donderdag 9 november 2006 16:21 schreef koffiegast het volgende:
keb weer een foute serie gevonden denk ik
gaat over een jongen die zijn overleden laatste droom moet waarmaken...zich gedragen als een meid en naar meisjesschool gaan...de ecchji/harem en flauwe/droge grappen zijn weer uiteraard van de partij
Otome wa Boku ni Koishiteru
ken ik niet :Squote:Op donderdag 9 november 2006 16:38 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Soort iets van Tenshi na Konamaiki?
Megumi Amatsuka is a young boy. One day he picked up an old book but there was a demon living in the book. The demon said that he can grant one of Megumi`s wish. Megumi always wanted to be a tough man (The man of Men) so he makes his wish.quote:
Bij deze danquote:
hahaa daar heb ik vandaag de eerste 2 eps van gedload, ziet er qua art wel goed uit alleen het idee klinkt zo fout XDquote:Op donderdag 9 november 2006 16:21 schreef koffiegast het volgende:
keb weer een foute serie gevonden denk ik
gaat over een jongen die zijn overleden laatste droom moet waarmaken...zich gedragen als een meid en naar meisjesschool gaan...de ecchji/harem en flauwe/droge grappen zijn weer uiteraard van de partij
Otome wa Boku ni Koishiteru
Tof, ben je bij abunai niet tegen gekomen denk ik!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:13 schreef Miasan het volgende:
Abunai was super tofJammer dat er maar weinig mensen heen zijn geweest.
[..]
Bij deze dan
http://www.dutchanime.net/gallery/displayimage.php?album=67&pos=25
Niet de beste foto die ik zo 1-2-3 kon vinden, maar it will do for now
alleen al hoe zijn zus ofzo tegen hem doet..hoe fout ><quote:Op donderdag 9 november 2006 22:34 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
hahaa daar heb ik vandaag de eerste 2 eps van gedload, ziet er qua art wel goed uit alleen het idee klinkt zo fout XD
Ik heb jou wel een paar keer rond zien lopen, dat haar is ook niet te missenquote:Op donderdag 9 november 2006 22:13 schreef Miasan het volgende:
[..]
Bij deze dan
Misschien hadden de mensen geen zin meer na Animeconquote:Op donderdag 9 november 2006 22:13 schreef Miasan het volgende:
[..]
Bij deze dan
hmmmquote:Op donderdag 9 november 2006 22:27 schreef koffiegast het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
sorry jongens lol
FF X-IIquote:Op donderdag 9 november 2006 23:27 schreef mschol het volgende:
[..]
hmmm
does ring a bell..
maar ik kan me er geen serie's bij bedenken
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:27 schreef koffiegast het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
sorry jongens lol
quote:Op donderdag 9 november 2006 23:55 schreef koffiegast het volgende:
fotomodellen! cheats!
je hebt trouwens wel iets weg vanquote:Op donderdag 9 november 2006 22:13 schreef Miasan het volgende:
[..]
Bij deze dan
En wie is dat ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:42 schreef outcast_within het volgende:
[..]
je hebt trouwens wel iets weg van
[afbeelding]
Ik hou van paardenquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:47 schreef Crashcat het volgende:
Weet iemand wat hier staat?
[afbeelding]
Eeeeeeeureka al af?quote:Op donderdag 9 november 2006 23:27 schreef mschol het volgende:
[..]
hmmm
does ring a bell..
maar ik kan me er geen serie's bij bedenken
quote:
ik heb al wat torrents geprobeerd, sommige moet je registraten, dan is port 6881 geblokkeerd, en adnere ports wilt ie niet echt werkenquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:32 schreef Jordy-B het volgende:
Ah... zie zijn rechter oor (voor de kijkers links)...
[afbeelding]
Je kan het beste toch kijken of je in je firewall/router een andere poort kan instellen. Poort 16881, bijvoorbeeld. Welk programma gebruik je?quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:42 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ik heb al wat torrents geprobeerd, sommige moet je registraten, dan is port 6881 geblokkeerd, en adnere ports wilt ie niet echt werken
iemand? (uiteraard pm/mailtje)
quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:40 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik deed er een aantal maanden over, dus wat dat betreft![]()
standaard torrent, aan gebrek aan reden te changenquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je kan het beste toch kijken of je in je firewall/router een andere poort kan instellen. Poort 16881, bijvoorbeeld. Welk programma gebruik je?
babelfish vertaalt het met "Well the chair coming which is"quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:20 schreef koffiegast het volgende:
[..]
dan had er uma daisuki gestaan ofzo
うま だいすき
thx geinstalleerd en hijs al bezigquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:02 schreef Jordy-B het volgende:
Gebruik een iets geavanceerder programma als bijvoorbeeld µTorrent. Daarmee kan je zonder problemen instellen dat 'ie een andere poort moet gebruiken. Je hebt meer controle over het gebruikte aantal verbindingen, je kan instellen dat 'ie niet te lang moet doorgaan met uploaden (handig als je meerdere bestanden hebt die je ook op een ratio van tenminste 1 wil krijgen). En je kan je door het programma laten testen of de poort open is.
Voorheen gebruikte ik Azureus, maar dat is een vrij zware bittorrent-client. µTorrent kan minstens evenveel, maar gebruikt geen drol geheugen.
psst als je slim was geweest had je een kruidvat treinkaartje kunnen kopenquote:Op zaterdag 11 november 2006 02:40 schreef Baka-san het volgende:
Abunai zat niet echt op een bereikbare plek, en in de weekend kan je OV niet gebruiken. Volgend jaar hopelijk in utrecht!
edit: btje late reactie zat op verkeerde pagina x D
Was helemaal niet onbereikbaar... Het was gewoon een eind lopen vanaf het station. In het weekend kan je je OV wel gebruiken voor korting (40%). Utrecht is geen goede locatie. Hoewel het vooral een Nederlands publiek trekt, is het een internationaal gebeuren en hou je dus tegen de Duitse grens.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:40 schreef Baka-san het volgende:
Abunai zat niet echt op een bereikbare plek, en in de weekend kan je OV niet gebruiken. Volgend jaar hopelijk in utrecht!
edit: btje late reactie zat op verkeerde pagina x D
doe's msn aandoenquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:52 schreef outcast_within het volgende:
empty stomaches are our enemy
extravagance is our enemy
*ehw we have a lot of enemies don't we?
perhaps
Abunai wordt gehouden op de UT in Enschede, omdat het van een studentenvereniging komt. Zij zitten daar dus tegen een relatief lage prijs in die universiteitsgebouwen. Alleen maar gunstig, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:33 schreef Jordy-B het volgende:
Was helemaal niet onbereikbaar... Het was gewoon een eind lopen vanaf het station. In het weekend kan je je OV wel gebruiken voor korting (40%). Utrecht is geen goede locatie. Hoewel het vooral een Nederlands publiek trekt, is het een internationaal gebeuren en hou je dus tegen de Duitse grens.
neemt alleen niet weg dat het een pokke end reizen is naar enschede Drienerlo xDquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:17 schreef Miasan het volgende:
[..]
Abunai wordt gehouden op de UT in Enschede, omdat het van een studentenvereniging komt. Zij zitten daar dus tegen een relatief lage prijs in die universiteitsgebouwen. Alleen maar gunstig, zou ik zeggen.
Wij gingen naar station Enschede, en vanaf daar met de bus, is ook goed te doen, als je niet 100 haltes te vroeg uitstapt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:27 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
neemt alleen niet weg dat het een pokke end reizen is naar enschede Drienerlo xD
[afbeelding]
DDR expert compo XD
ik werd 8e
ik sta op de voorgrond trouwens, iemand anders die multiplayer DDR gespeeld heeft? ?
Ziet er iig. minder zweterig uit dan Animeconquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:27 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
neemt alleen niet weg dat het een pokke end reizen is naar enschede Drienerlo xD
[afbeelding]
DDR expert compo XD
ik werd 8e
ik sta op de voorgrond trouwens, iemand anders die multiplayer DDR gespeeld heeft? ?
De DDR ruimte was wat ruimer waardoor betere doorstroming mogelijk was, aka het werd minder warmquote:Op zondag 12 november 2006 00:07 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ziet er iig. minder zweterig uit dan Animecon![]()
Ja, denk 't wel, misschien een aparte ddr room ofzo.quote:Op zondag 12 november 2006 01:58 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
mwa had zelf weinig last gehad van de rij voor de dealerroom. kon rustig naar binnenlopen in elk geval, wat betreft de DDR set-up, op a-con wordt DDR ook losgekoppeld van de gamesroom vanwege het succes van de 12man multiplayer setup hier. ik denk dat ze voor een nog grotere setup gaan aangezien er nog steeds mensen op hun beurt aan het wachten waren ondanks de 12 matten >_>.
Wachten?? Niks van gemerktquote:Op zondag 12 november 2006 01:51 schreef Jordy-B het volgende:
Het was ook wel prettig dat de rij voor de dealerroom langs de DDR-stellage liep... Had je iig wat afleiding tijdens het wachten...
qua muziek games was er behalve DDR ook Beatmania IIDX, qua andere games waren er onderandere soul Calibur Streetfighter, Ikaruga, de projector games en DoA 4 etcquote:Op zondag 12 november 2006 07:48 schreef Baka-san het volgende:
Was er alleen DDR? Of ook andere games 2D arcade, pop n music, drummania, guitarfreaks?
geen zin om te lezen of het antwoord al was gegeven maar 't was SaiKano: Another Love Song (OAV)quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:57 schreef Orealo het volgende:
Op abunai zagen we een AMV van een oorlogsdrama..
Zag er erg tof uit, maar geen idee meer hoe ie heet..
Iemand een idee?
hmmmmm ikaruga heb ik gemist............. Vond 't ook jammer dat ze geen guitar freaks hadden daar en ook geen pop 'n music. En ik vind ook dat ze een keer pump matjes moeten zetten. Pump is cool. Owjah 2 controllers voor de beatmania zouden ook leuk zijn geweestquote:Op zondag 12 november 2006 11:00 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
qua muziek games was er behalve DDR ook Beatmania IIDX, qua andere games waren er onderandere soul Calibur Streetfighter, Ikaruga, de projector games en DoA 4 etc
Ik kwam zaterdag rond elf uur aan op het terrein. De rij naar de dealerroom liep tot in de ontvangsthal (bijna voor de inschrijfbalie langs)...quote:
ik had gelukkig vrienden die al rond half 10 in de rij stonden, kon zo naar binnen lopen toen de deuren open gingenquote:Op maandag 13 november 2006 16:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik kwam zaterdag rond elf uur aan op het terrein. De rij naar de dealerroom liep tot in de ontvangsthal (bijna voor de inschrijfbalie langs)...
Meld je aan als gopher, dan kan je via de achterkant erin.quote:Op maandag 13 november 2006 16:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik kwam zaterdag rond elf uur aan op het terrein. De rij naar de dealerroom liep tot in de ontvangsthal (bijna voor de inschrijfbalie langs)...
Hehe.... Ik deed het juist, omdat ik geen zin had om twee uur heen en terug te rijden.quote:Op maandag 13 november 2006 17:56 schreef Jordy-B het volgende:
Ik heb geen tijd (of zin, als ik eerlijk ben) om het hele weekend naar animecon/abunai te gaan... En die zaterdag dat ik er ben wil ik gewoon goodies kopen, een paar series kijken op het grote scherm, misschien een spelletje doen en vervolgens de cosplay-competitie bekijken. Ik moet er niet aan denken om de hele dag bijvoorbeeld bij de ingang van de dealerroom te staan om ervoor te zorgen dat er niet teveel mensen tegelijk aanwezig zijn en er geen snode vuigaards zijn die met hun tas naar binnen willen.
No offence, btw... ieder zijn plezier.
wat de neuk Ooquote:Op maandag 13 november 2006 16:08 schreef zquing het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=9ydZ314OuWg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
geen zin om te lezen of het antwoord al was gegeven maar 't was SaiKano: Another Love Song (OAV)
on nog een paar amv's terug te zien
www.amvinfo.nl
Da stem van haarquote:Op maandag 13 november 2006 16:08 schreef zquing het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=9ydZ314OuWg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
geen zin om te lezen of het antwoord al was gegeven maar 't was SaiKano: Another Love Song (OAV)
on nog een paar amv's terug te zien
www.amvinfo.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |