knettergekquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:31 schreef Crashcat het volgende:
beetje off-topic.. otaku's --> wotagei ---> http://youtube.com/watch?v=K5SkYZlOTbo
Ik vroeg me al af waarom dat publiek die leuzen zo (schijnbaar uit eigen beweging) synchroon weet te doen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:52 schreef koffiegast het volgende:
schenen ze nou voor miki vna morning musume te dansen (wat ik las?)
*checkt miki @ wiki* (lol)
mmh valt mee... van 1985
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:03 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Heb je trouwens de clip gezien van GAM - Melodies? GAM is een projectje van Miki Fujimoto met haar Hello! Project-vriendin Aya Matsuura. Zó'n onwijs dom nummer, zó'n toffe clip (ik doel natuurlijk op de laatste twee seconden van de clip.)
GAM - Melodies
H!P fan?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:03 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom dat publiek die leuzen zo (schijnbaar uit eigen beweging) synchroon weet te doen.
Die zitten dus gewoon allemaal te oefenen voordat ze naar een concert gaan.
Ook zoiets geks... bij tv-shows waar morning musume te gast is, zit het hele publiek vol met volwassen mannen.
Heb je trouwens de clip gezien van GAM - Melodies? GAM is een projectje van Miki Fujimoto met haar Hello! Project-vriendin Aya Matsuura. Zó'n onwijs dom nummer, zó'n toffe clip (ik doel natuurlijk op de laatste twee seconden van de clip.)
GAM - Melodies
Niet zozeer een fan, want de muziek vind ik niet bijzonder (en ik erger me er mateloos aan dat Tsunku zo nodig op ieder nummer zijn stem moet zetten... ik neem tenminste aan dat het zijn stem is, anders zou het helemaal debiel zijn), maar het is wel altijd erg leuk als dat zooitje ongeregeld op tv verschijnt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:59 schreef Crashcat het volgende:
H!P fan?
Een luisteraar heeft Miki gemailld dat ze bij Music Fighter te 'open' was![]()
![]()
Het is de eerste keer dat H!P zo ver is gegaan in een clip. De eerste nummers van Tanpopo (een van de groepjes onder H!P) hadden wel een hoog "sexy"-gehalte, denk bijvoorbeeld aan het nummer "Motto", maar leden die in clips met elkaar zoenen is echt nog niet voorgekomen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:27 schreef Intronic het volgende:
Iedereen gelijk helemaal nat, ze raken elkaar amper![]()
Vooral die Japanners fappen zich een breuk.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:27 schreef Intronic het volgende:
Iedereen gelijk helemaal nat, ze raken elkaar amper![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:41 schreef mschol het volgende:
Eureka 7 is heel erg intressant aan et worden [afbeelding]
ga snel verder..
leuke spoiler avatar heb je zeg..quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:46 schreef Intronic het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
http://youtube.com/watch?v=dMwF3n__3E8&mode=related&search=
Wel tofste anime OP die ik persoonlijk ken
Nou je hoeft er niet naar te kijken hoor!1!?1/1quote:Op woensdag 8 november 2006 00:04 schreef mschol het volgende:
[..]
leuke spoiler avatar heb je zeg..![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 00:06 schreef Intronic het volgende:
[..]
Nou je hoeft er niet naar te kijken hoor!1!?1/1![]()
Speciaal voor jou een anderequote:Op woensdag 8 november 2006 00:09 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
doe et toch, wee nie waarom ??
ow en tahlo is wel tof
quote:Op woensdag 8 november 2006 00:37 schreef Intronic het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een andere![]()
Welke aflevering zit je? Tot 20 is het nog redelijk slow paced, daarna schiet het wel op.
SPOILER: Eureka 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die ben ik aan et kijkenquote:Op woensdag 8 november 2006 02:31 schreef Crashcat het volgende:
Nanashi heeft ze compleet..
Eureka seven dat is..
ik zie net dat inukami al tot 24 op youtube staat, vind et wel jammer dat ik geen japans kan
[ Bericht 10% gewijzigd door mschol op 08-11-2006 14:56:06 ]
quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:31 schreef Crashcat het volgende:
beetje off-topic.. otaku's --> wotagei ---> http://youtube.com/watch?v=K5SkYZlOTbo
heb em gezien, en ik vond em erg aardig..quote:Op woensdag 8 november 2006 20:45 schreef Canisfire het volgende:
Hallo mensen ik heb vandaag de anime Karin ondekt over een vampier meisje
het speelt zich af in de moderne wereld en ze heeft als probleem dat er bij haar soms gigantisch veel bloed uit der neus spuit. Het is erg vreemd maar wel onwijs lachen
Iemand die dit ook volgt ?
kijk Hajime no Ippo dan afquote:Op woensdag 8 november 2006 20:50 schreef Intronic het volgende:
Ik ga ook maar eens beginnen met Inukami, wel weer wat zin in humor..
Naar mijn weten zijn er 22 episodes klopt dat ?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:51 schreef mschol het volgende:
[..]
heb em gezien, en ik vond em erg aardig..
overigens heeft het bloed uit d'r neus spuiten een naam:
Bloodmaker
m.a.w. ze maakt bloed i.p.v. het te kort te komen
24.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Naar mijn weten zijn er 22 episodes klopt dat ?
Ooh weet jij dan waar ik 23 en 24 kan vindenquote:
Vast wel, welke fansub groep kijk je het van?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:13 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ooh weet jij dan waar ik 23 en 24 kan vinden![]()
Anime-Shrinequote:Op woensdag 8 november 2006 21:28 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Vast wel, welke fansub groep kijk je het van?![]()
Anime-Shrine is volgens mij gestopt na ep 22. Ik stuur je wel ff een pm.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:35 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Anime-Shrine
Maar ik download liever niet via torrent enzo .
Mega upload werk ik mee
thankishquote:Op woensdag 8 november 2006 21:39 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Anime-Shrine is volgens mij gestopt na ep 22. Ik stuur je wel ff een pm.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |