Wees gerust er komen nog wel een paar aparte eps.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:40 schreef Crashcat het volgende:
WTF...Ergo Proxy 15 is... apart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.なんだっけ
Klinkt goed. Komt ook op mijn to-see lijst.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:11 schreef Sh0g het volgende:
Gunslinger Girl is een erg toffe animéEcht een aanrader voor iemand die van drama en goede actie houdt. De actie in de serie is per aflevering beperkt, maar hevig en het verhaal is erg goed.
je maakt me wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:57 schreef Orealo het volgende:
Op abunai zagen we een AMV van een oorlogsdrama..
Zag er erg tof uit, maar geen idee meer hoe ie heet..
Iemand een idee?
anime oorlogs drama doet mij denken aan grave of the firefliesquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:57 schreef Orealo het volgende:
Iemand een idee?
jah mij ook, maar dat had Bob toch wel geweten?quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:23 schreef mschol het volgende:
[..]
anime oorlogs drama doet mij denken aan grave of the fireflies![]()
Ik denk dat dat Saikano was maar helemal zeker weet doe ik het nietquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:57 schreef Orealo het volgende:
Iemand een idee?
Beiden niet, 't speelde zich (volgens mij) niet af in Japan.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:30 schreef Sh0g het volgende:
[..]
jah mij ook, maar dat had Bob toch wel geweten?
Of was het een samurai oorlog ála Rurouni Kenshin?
Hehehe ja.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:33 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Ik denk dat dat Saikano was maar helemal zeker weet doe ik het niet
maar wat ik wel moet zeggen was dat de AMV erg adembenemend was
voor de mensen die bij de AMV compop aanwezig waren, vonden jullie ook niet dat die Niotex af en toe gewoon een zeiketje was?/
Komt hij aanzetten met het argument dat AMV een soort verhaal moeten bevatten dat de persoon er letterlijk in moet zuigen en dan komt hij zelf aanzetten met een clip die druipt van de special effects maar helemaal geen verhaal bevat.....
wat een baka -_-
hahaha idd XDquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:34 schreef Orealo het volgende:
[..]
Hehehe ja.
maar die vent die in 't midden zat vond ik erger.
"Yes I think that very much also".
Oh en de presentator natuurlijk "Top 5 wanking".
is de eerste serie die ik gezien hebquote:
Eeey, me favo anime film!quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:43 schreef borisz het volgende:
[..]
is de eerste serie die ik gezien heb![]()
vanavond Spirited Away bij de VPRO op NL3
Nou... Ik heb de hele manga gelezen en het komt heel erg goed uit. 37 afleveringen zijn precies goed genoeg.quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:35 schreef Intronic het volgende:
Death Note 5 gezien, wordt steeds spannender.. alleen denk ik toch dat 37 eps te lang is voor zo'n anime.
zeker met NL audioquote:Op zaterdag 4 november 2006 09:43 schreef borisz het volgende:
[..]
is de eerste serie die ik gezien heb![]()
vanavond Spirited Away bij de VPRO op NL3
ik denk dat het gewone ondertiteling wordt,quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:28 schreef mschol het volgende:
[..]
zeker met NL audio???
* mschol] pakt zijn [url=http://www.intervocative.com/onlinecollections/dvd/InBlue/DVD.aspx?U=060034570851.4]R2 dvd[/url erbij![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:48 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Van mij ook.
Ik ga kijken dus.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:00 schreef Intronic het volgende:
Dan moet ik hem maar gaan kijken, nog nooit gezien![]()
Afgaande op de manga word het steeds meer geleuter op het eind.quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:35 schreef Intronic het volgende:
Death Note 5 gezien, wordt steeds spannender.. alleen denk ik toch dat 37 eps te lang is voor zo'n anime.
half 1 achquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:37 schreef -XX- het volgende:
Trailer van spirited away.
Hij komt trouwens wel laat, half 1
Eureka Sevenquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:18 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
waar is die usericon van jou van btw?
Yep 50, en is zeker aan te raden.. meeste denken dat het een of andere gundam rip-off is, maar er zit veel meer drama en diepgang inquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:20 schreef mschol het volgende:
[..]
aha oke...
heeft die serie 50 eps of is hij nog steeds bezig?
Ik volg de serie nu ook gewoon, dan de ova, dan de live action. Ben nu bij ep 3, wel interessant tot nu toe.quote:Op zondag 5 november 2006 03:52 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Ik ben nog maar eens verder op de AMV anywhere but home gaan zoeken en ben er achter gekomen dat het om de Saikano OAV Another Love song gaat en dus niet om de TV serie )
even om aan alle onduidelikjheid een eind te maken omtrend deze AMV die verschrikkelijk goed is gemaakt in mijn optiek
SPOILER: eureka 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 november 2006 22:12 schreef mschol het volgende:
maar begonnen met eureka 7Tuurlijk, maar weinig dingen die onduidelijk blijvenSPOILER: eureka 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ahh chill ik haat namelijk series die tig vragen open houden aan het eind...quote:Op zondag 5 november 2006 22:22 schreef Intronic het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar weinig dingen die onduidelijk blijven![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 22:38 schreef koffiegast het volgende:
<3 inukami lolz
wil nog meer van die droge zinloze foute humor episodes
mjah anime zoals high school girls / school rumble, zinloze / foute / droge humor animequote:
yep..quote:Op zondag 5 november 2006 22:54 schreef koffiegast het volgende:
[..]
mjah anime zoals high school girls / school rumble, zinloze / foute / droge humor anime
(verduidelijkt?:D)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de serie net afgekeken en ik vond hem zo goed dat ik hem op archonia heb besteld.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:11 schreef Sh0g het volgende:
Gunslinger Girl is een erg toffe animéEcht een aanrader voor iemand die van drama en goede actie houdt. De actie in de serie is per aflevering beperkt, maar hevig en het verhaal is erg goed.
haha goed bezig!quote:Op zondag 5 november 2006 23:32 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ik heb de serie net afgekeken en ik vond hem zo goed dat ik hem op archonia heb besteld.
Deze serie had ik al een geruime tijd op DVD-R staan maar het was er gewoon niet van gekomen om hem te kijken tot een paar dagen geleden...
Wel de Amerikaanse versie omdat hij in een seizoen-box ¤38,89 kost in tegenstelling tot play.com die de EU versie per volume (á ¤22.49) aanbiedt.
Tjah, je bent Nederlander of je bent het niet, zo ook met het kopen van anime.
Utawarerumono is leuk ja.quote:Op zondag 5 november 2006 23:48 schreef Sh0g het volgende:
[..]
haha goed bezig!
Ik heb nog een weekje voor ik weer moet beginnen met school. Kan ik nog net 1 serie kijken: Utawarerumono. Ga d'r morgen mee beginnen.Daarna moet ik zien hoeveel tijd ik nog heb. Misschien tijd voor 1of 2 episodes per dag, maar animé moet voor mij geen studie-ontwijkend-gedrag meer worden. Dat gaat me uiteindelijk bergen met geld kosten
![]()
--edit--- verkeerd gelezen..quote:Op zondag 5 november 2006 23:32 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ik heb de serie net afgekeken en ik vond hem zo goed dat ik hem op archonia heb besteld.
Deze serie had ik al een geruime tijd op DVD-R staan maar het was er gewoon niet van gekomen om hem te kijken tot een paar dagen geleden...
Wel de Amerikaanse versie omdat hij in een seizoen-box ¤38,89 kost in tegenstelling tot play.com die de EU versie per volume (á ¤22.49) aanbiedt.
Tjah, je bent Nederlander of je bent het niet, zo ook met het kopen van anime.
even een prijsje vergeleken met dvdpacific.com:quote:Op maandag 6 november 2006 00:03 schreef Ceased2Be het volgende:
besteld er niemand ooit bij Animenation? ik bestel daar practisch alles eigenlijk, vooral omdat de prijzen doorgaands een stuk lager liggen dan bij archonia.
Bij de forum van animeondvd.com worden er ook veel kortingscoupons gelinkt.quote:Op maandag 6 november 2006 00:12 schreef mschol het volgende:
TIP
kijk op http://www.dvdpricesearch.com om meerdere amerikaanse shops te vergelijken
(en e.v.t. kortingscoupons)
quote:Op maandag 6 november 2006 00:59 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om die exclusive edition van Ghost In The Shell SAC 2nd gig te kopen met tin box enzo en een tachikoma model.
Bij Play.com is die eur119,99, wel aan de prijzige kant maar dan nog (voor mij dan als student), het zijn 14 DVD's in totaal, dan valt het wel weer mee per DVD gezien... Het lijkt mij ook wel leuk om een special edition van iets in mijn anime collectie te hebben... Maarjah ik heb nog de tijd, hij komt pas op 4 december uit...
Ik heb die gepreordered... had de normale editie al van de eerste dvd van sac 2nd gig, maar goed... daar komen we ook wel vanaf.quote:Op maandag 6 november 2006 00:59 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om die exclusive edition van Ghost In The Shell SAC 2nd gig te kopen met tin box enzo en een tachikoma model.
Bij Play.com is die eur119,99, wel aan de prijzige kant maar dan nog (voor mij dan als student), het zijn 14 DVD's in totaal, dan valt het wel weer mee per DVD gezien... Het lijkt mij ook wel leuk om een special edition van iets in mijn anime collectie te hebben... Maarjah ik heb nog de tijd, hij komt pas op 4 december uit...
hier geprobeerd??quote:Op maandag 6 november 2006 14:24 schreef koffiegast het volgende:
iemand die een link weet voor inukami intro muziek (mschol?)
heb bij mendoi fansubs gekeken, helaas
uhh ja iemand heeft in het topic een site gegeven waar de muziek op staatquote:Op maandag 6 november 2006 14:24 schreef koffiegast het volgende:
iemand die een link weet voor inukami intro muziek (mschol?)
heb bij mendoi fansubs gekeken, helaas
daar staan ze dus:quote:Op maandag 6 november 2006 14:27 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
hier geprobeerd??
www.gendou.com ???
quote:Op maandag 6 november 2006 16:13 schreef koffiegast het volgende:
grmbl je moet donate ofzo voor je ze kunt hebben :/
keb me anders geregged zie niet egt duidelijk de download optiesquote:Op maandag 6 november 2006 16:24 schreef mschol het volgende:
[..]
--edit---
je moet je nu idd reggen
als je pm staat mag je mijn inloggegevens eff lenen?
je kan ook je junk mail account gebruiken om op te reggen, tis gratis en vervolgens kan je gewoon downloaden
Wil je wel van 1 of 2 Tachikoma's afhelpen hoorquote:Op maandag 6 november 2006 04:20 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Bij de forum van animeondvd.com worden er ook veel kortingscoupons gelinkt.
[..]
Eerlijk gezegd.. vier 'Very rare limited edition Tachikoma robot vinyl toy from Bandai ' is teveel, net als de twee jamesons en maids.
Wat de serie betreft... Über!!
Hopelijk komt A-film weer met een SAC box. Hun 1st SAC box was best mooi gedaan en kostte in het begin maar 100 euro (nu al gezakt naar 70 euro). Scheelt dat ook weer met shipping wat bij rightstuf wel in de prijzen kan lopen.quote:Op maandag 6 november 2006 00:59 schreef MaxiTitan het volgende:
Motiveer eens?quote:Op dinsdag 7 november 2006 07:28 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Haha, Pumpkin Scissors is echt belachelijk slecht. Het heeft de ingrediënten, maar je hebt niks aan de ingrediënten als je niet kan koken.
Wat is er slecht aan... Je hebt spanning (want na de oorlog), humor, intriges, verraad, actie... Wat wil je nog meer?quote:Op dinsdag 7 november 2006 07:28 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Haha, Pumpkin Scissors is echt belachelijk slecht. Het heeft de ingrediënten, maar je hebt niks aan de ingrediënten als je niet kan koken.
knettergekquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:31 schreef Crashcat het volgende:
beetje off-topic.. otaku's --> wotagei ---> http://youtube.com/watch?v=K5SkYZlOTbo
Ik vroeg me al af waarom dat publiek die leuzen zo (schijnbaar uit eigen beweging) synchroon weet te doen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:52 schreef koffiegast het volgende:
schenen ze nou voor miki vna morning musume te dansen (wat ik las?)
*checkt miki @ wiki* (lol)
mmh valt mee... van 1985
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:03 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Heb je trouwens de clip gezien van GAM - Melodies? GAM is een projectje van Miki Fujimoto met haar Hello! Project-vriendin Aya Matsuura. Zó'n onwijs dom nummer, zó'n toffe clip (ik doel natuurlijk op de laatste twee seconden van de clip.)
GAM - Melodies
H!P fan?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:03 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom dat publiek die leuzen zo (schijnbaar uit eigen beweging) synchroon weet te doen.
Die zitten dus gewoon allemaal te oefenen voordat ze naar een concert gaan.
Ook zoiets geks... bij tv-shows waar morning musume te gast is, zit het hele publiek vol met volwassen mannen.
Heb je trouwens de clip gezien van GAM - Melodies? GAM is een projectje van Miki Fujimoto met haar Hello! Project-vriendin Aya Matsuura. Zó'n onwijs dom nummer, zó'n toffe clip (ik doel natuurlijk op de laatste twee seconden van de clip.)
GAM - Melodies
Niet zozeer een fan, want de muziek vind ik niet bijzonder (en ik erger me er mateloos aan dat Tsunku zo nodig op ieder nummer zijn stem moet zetten... ik neem tenminste aan dat het zijn stem is, anders zou het helemaal debiel zijn), maar het is wel altijd erg leuk als dat zooitje ongeregeld op tv verschijnt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:59 schreef Crashcat het volgende:
H!P fan?
Een luisteraar heeft Miki gemailld dat ze bij Music Fighter te 'open' was![]()
![]()
Het is de eerste keer dat H!P zo ver is gegaan in een clip. De eerste nummers van Tanpopo (een van de groepjes onder H!P) hadden wel een hoog "sexy"-gehalte, denk bijvoorbeeld aan het nummer "Motto", maar leden die in clips met elkaar zoenen is echt nog niet voorgekomen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:27 schreef Intronic het volgende:
Iedereen gelijk helemaal nat, ze raken elkaar amper![]()
Vooral die Japanners fappen zich een breuk.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:27 schreef Intronic het volgende:
Iedereen gelijk helemaal nat, ze raken elkaar amper![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:41 schreef mschol het volgende:
Eureka 7 is heel erg intressant aan et worden [afbeelding]
ga snel verder..
leuke spoiler avatar heb je zeg..quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:46 schreef Intronic het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
http://youtube.com/watch?v=dMwF3n__3E8&mode=related&search=
Wel tofste anime OP die ik persoonlijk ken
Nou je hoeft er niet naar te kijken hoor!1!?1/1quote:Op woensdag 8 november 2006 00:04 schreef mschol het volgende:
[..]
leuke spoiler avatar heb je zeg..![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 00:06 schreef Intronic het volgende:
[..]
Nou je hoeft er niet naar te kijken hoor!1!?1/1![]()
Speciaal voor jou een anderequote:Op woensdag 8 november 2006 00:09 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
doe et toch, wee nie waarom ??
ow en tahlo is wel tof
quote:Op woensdag 8 november 2006 00:37 schreef Intronic het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een andere![]()
Welke aflevering zit je? Tot 20 is het nog redelijk slow paced, daarna schiet het wel op.
SPOILER: Eureka 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die ben ik aan et kijkenquote:Op woensdag 8 november 2006 02:31 schreef Crashcat het volgende:
Nanashi heeft ze compleet..
Eureka seven dat is..
ik zie net dat inukami al tot 24 op youtube staat, vind et wel jammer dat ik geen japans kan
[ Bericht 10% gewijzigd door mschol op 08-11-2006 14:56:06 ]
quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:31 schreef Crashcat het volgende:
beetje off-topic.. otaku's --> wotagei ---> http://youtube.com/watch?v=K5SkYZlOTbo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |