quote:Op zondag 5 november 2006 22:38 schreef koffiegast het volgende:
<3 inukami lolz
wil nog meer van die droge zinloze foute humor episodes
mjah anime zoals high school girls / school rumble, zinloze / foute / droge humor animequote:
yep..quote:Op zondag 5 november 2006 22:54 schreef koffiegast het volgende:
[..]
mjah anime zoals high school girls / school rumble, zinloze / foute / droge humor anime
(verduidelijkt?:D)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de serie net afgekeken en ik vond hem zo goed dat ik hem op archonia heb besteld.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:11 schreef Sh0g het volgende:
Gunslinger Girl is een erg toffe animéEcht een aanrader voor iemand die van drama en goede actie houdt. De actie in de serie is per aflevering beperkt, maar hevig en het verhaal is erg goed.
haha goed bezig!quote:Op zondag 5 november 2006 23:32 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ik heb de serie net afgekeken en ik vond hem zo goed dat ik hem op archonia heb besteld.
Deze serie had ik al een geruime tijd op DVD-R staan maar het was er gewoon niet van gekomen om hem te kijken tot een paar dagen geleden...
Wel de Amerikaanse versie omdat hij in een seizoen-box ¤38,89 kost in tegenstelling tot play.com die de EU versie per volume (á ¤22.49) aanbiedt.
Tjah, je bent Nederlander of je bent het niet, zo ook met het kopen van anime.
Utawarerumono is leuk ja.quote:Op zondag 5 november 2006 23:48 schreef Sh0g het volgende:
[..]
haha goed bezig!
Ik heb nog een weekje voor ik weer moet beginnen met school. Kan ik nog net 1 serie kijken: Utawarerumono. Ga d'r morgen mee beginnen.Daarna moet ik zien hoeveel tijd ik nog heb. Misschien tijd voor 1of 2 episodes per dag, maar animé moet voor mij geen studie-ontwijkend-gedrag meer worden. Dat gaat me uiteindelijk bergen met geld kosten
![]()
--edit--- verkeerd gelezen..quote:Op zondag 5 november 2006 23:32 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ik heb de serie net afgekeken en ik vond hem zo goed dat ik hem op archonia heb besteld.
Deze serie had ik al een geruime tijd op DVD-R staan maar het was er gewoon niet van gekomen om hem te kijken tot een paar dagen geleden...
Wel de Amerikaanse versie omdat hij in een seizoen-box ¤38,89 kost in tegenstelling tot play.com die de EU versie per volume (á ¤22.49) aanbiedt.
Tjah, je bent Nederlander of je bent het niet, zo ook met het kopen van anime.
even een prijsje vergeleken met dvdpacific.com:quote:Op maandag 6 november 2006 00:03 schreef Ceased2Be het volgende:
besteld er niemand ooit bij Animenation? ik bestel daar practisch alles eigenlijk, vooral omdat de prijzen doorgaands een stuk lager liggen dan bij archonia.
Bij de forum van animeondvd.com worden er ook veel kortingscoupons gelinkt.quote:Op maandag 6 november 2006 00:12 schreef mschol het volgende:
TIP
kijk op http://www.dvdpricesearch.com om meerdere amerikaanse shops te vergelijken
(en e.v.t. kortingscoupons)
quote:Op maandag 6 november 2006 00:59 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om die exclusive edition van Ghost In The Shell SAC 2nd gig te kopen met tin box enzo en een tachikoma model.
Bij Play.com is die eur119,99, wel aan de prijzige kant maar dan nog (voor mij dan als student), het zijn 14 DVD's in totaal, dan valt het wel weer mee per DVD gezien... Het lijkt mij ook wel leuk om een special edition van iets in mijn anime collectie te hebben... Maarjah ik heb nog de tijd, hij komt pas op 4 december uit...
Ik heb die gepreordered... had de normale editie al van de eerste dvd van sac 2nd gig, maar goed... daar komen we ook wel vanaf.quote:Op maandag 6 november 2006 00:59 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om die exclusive edition van Ghost In The Shell SAC 2nd gig te kopen met tin box enzo en een tachikoma model.
Bij Play.com is die eur119,99, wel aan de prijzige kant maar dan nog (voor mij dan als student), het zijn 14 DVD's in totaal, dan valt het wel weer mee per DVD gezien... Het lijkt mij ook wel leuk om een special edition van iets in mijn anime collectie te hebben... Maarjah ik heb nog de tijd, hij komt pas op 4 december uit...
hier geprobeerd??quote:Op maandag 6 november 2006 14:24 schreef koffiegast het volgende:
iemand die een link weet voor inukami intro muziek (mschol?)
heb bij mendoi fansubs gekeken, helaas
uhh ja iemand heeft in het topic een site gegeven waar de muziek op staatquote:Op maandag 6 november 2006 14:24 schreef koffiegast het volgende:
iemand die een link weet voor inukami intro muziek (mschol?)
heb bij mendoi fansubs gekeken, helaas
daar staan ze dus:quote:Op maandag 6 november 2006 14:27 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
hier geprobeerd??
www.gendou.com ???
quote:Op maandag 6 november 2006 16:13 schreef koffiegast het volgende:
grmbl je moet donate ofzo voor je ze kunt hebben :/
keb me anders geregged zie niet egt duidelijk de download optiesquote:Op maandag 6 november 2006 16:24 schreef mschol het volgende:
[..]
--edit---
je moet je nu idd reggen
als je pm staat mag je mijn inloggegevens eff lenen?
je kan ook je junk mail account gebruiken om op te reggen, tis gratis en vervolgens kan je gewoon downloaden
Wil je wel van 1 of 2 Tachikoma's afhelpen hoorquote:Op maandag 6 november 2006 04:20 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Bij de forum van animeondvd.com worden er ook veel kortingscoupons gelinkt.
[..]
Eerlijk gezegd.. vier 'Very rare limited edition Tachikoma robot vinyl toy from Bandai ' is teveel, net als de twee jamesons en maids.
Wat de serie betreft... Über!!
Hopelijk komt A-film weer met een SAC box. Hun 1st SAC box was best mooi gedaan en kostte in het begin maar 100 euro (nu al gezakt naar 70 euro). Scheelt dat ook weer met shipping wat bij rightstuf wel in de prijzen kan lopen.quote:Op maandag 6 november 2006 00:59 schreef MaxiTitan het volgende:
Motiveer eens?quote:Op dinsdag 7 november 2006 07:28 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Haha, Pumpkin Scissors is echt belachelijk slecht. Het heeft de ingrediënten, maar je hebt niks aan de ingrediënten als je niet kan koken.
Wat is er slecht aan... Je hebt spanning (want na de oorlog), humor, intriges, verraad, actie... Wat wil je nog meer?quote:Op dinsdag 7 november 2006 07:28 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Haha, Pumpkin Scissors is echt belachelijk slecht. Het heeft de ingrediënten, maar je hebt niks aan de ingrediënten als je niet kan koken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |