abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43276625
quote:
Op zondag 5 november 2006 22:38 schreef koffiegast het volgende:
<3 inukami lolz
wil nog meer van die droge zinloze foute humor episodes
pi_43276868
quote:
Op zondag 5 november 2006 22:48 schreef mschol het volgende:

[..]

mjah anime zoals high school girls / school rumble, zinloze / foute / droge humor anime
(verduidelijkt?:D)
pi_43276919
quote:
Op zondag 5 november 2006 22:54 schreef koffiegast het volgende:

[..]

mjah anime zoals high school girls / school rumble, zinloze / foute / droge humor anime
(verduidelijkt?:D)
yep..

dat roeleert idd...
al vind ik inukami daarin toch net effies minder als high school girls
maar wel weer beter als SR
pi_43277549
idd,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 5 november 2006 @ 23:32:30 #155
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_43278193
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 14:11 schreef Sh0g het volgende:
Gunslinger Girl is een erg toffe animé Echt een aanrader voor iemand die van drama en goede actie houdt. De actie in de serie is per aflevering beperkt, maar hevig en het verhaal is erg goed.
Ik heb de serie net afgekeken en ik vond hem zo goed dat ik hem op archonia heb besteld.
Deze serie had ik al een geruime tijd op DVD-R staan maar het was er gewoon niet van gekomen om hem te kijken tot een paar dagen geleden...

Wel de Amerikaanse versie omdat hij in een seizoen-box ¤38,89 kost in tegenstelling tot play.com die de EU versie per volume (á ¤22.49) aanbiedt.

Tjah, je bent Nederlander of je bent het niet, zo ook met het kopen van anime.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  zondag 5 november 2006 @ 23:48:05 #156
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_43278643
quote:
Op zondag 5 november 2006 23:32 schreef MaxiTitan het volgende:

[..]

Ik heb de serie net afgekeken en ik vond hem zo goed dat ik hem op archonia heb besteld.
Deze serie had ik al een geruime tijd op DVD-R staan maar het was er gewoon niet van gekomen om hem te kijken tot een paar dagen geleden...

Wel de Amerikaanse versie omdat hij in een seizoen-box ¤38,89 kost in tegenstelling tot play.com die de EU versie per volume (á ¤22.49) aanbiedt.

haha goed bezig!

Ik heb nog een weekje voor ik weer moet beginnen met school. Kan ik nog net 1 serie kijken: Utawarerumono. Ga d'r morgen mee beginnen. Daarna moet ik zien hoeveel tijd ik nog heb. Misschien tijd voor 1of 2 episodes per dag, maar animé moet voor mij geen studie-ontwijkend-gedrag meer worden. Dat gaat me uiteindelijk bergen met geld kosten
pi_43278740
quote:
Op zondag 5 november 2006 23:48 schreef Sh0g het volgende:

[..]

haha goed bezig!

Ik heb nog een weekje voor ik weer moet beginnen met school. Kan ik nog net 1 serie kijken: Utawarerumono. Ga d'r morgen mee beginnen. Daarna moet ik zien hoeveel tijd ik nog heb. Misschien tijd voor 1of 2 episodes per dag, maar animé moet voor mij geen studie-ontwijkend-gedrag meer worden. Dat gaat me uiteindelijk bergen met geld kosten
Utawarerumono is leuk ja. Ik heb Gunslinger Girl ook nog steeds op mijn HD staan.
Teveel om te kijken en te weinig tijd.
pi_43278928
quote:
Op zondag 5 november 2006 23:32 schreef MaxiTitan het volgende:

[..]

--edit--- verkeerd gelezen..

ik heb em trouwens al langere tijd,
dvd 1 + box + banner = ~25 euro
dvd 2 + 3 beide voor ~17 euro per stuk

[ Bericht 5% gewijzigd door mschol op 06-11-2006 00:07:57 ]
pi_43279032
besteld er niemand ooit bij Animenation? ik bestel daar practisch alles eigenlijk, vooral omdat de prijzen doorgaands een stuk lager liggen dan bij archonia.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_43279278
quote:
Op maandag 6 november 2006 00:03 schreef Ceased2Be het volgende:
besteld er niemand ooit bij Animenation? ik bestel daar practisch alles eigenlijk, vooral omdat de prijzen doorgaands een stuk lager liggen dan bij archonia.
even een prijsje vergeleken met dvdpacific.com:

Gunslinger Girl Complete Collection DVD
animenation = $44.98
dvdpacific =~ $28
ik weet niet hoor maar tis dan wel erg duur..

TIP
kijk op http://www.dvdpricesearch.com om meerdere amerikaanse shops te vergelijken
(en e.v.t. kortingscoupons)
  maandag 6 november 2006 @ 00:59:32 #161
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_43280335
Ik zit er ook aan te denken om die exclusive edition van Ghost In The Shell SAC 2nd gig te kopen met tin box enzo en een tachikoma model.

Bij Play.com is die eur119,99, wel aan de prijzige kant maar dan nog (voor mij dan als student ), het zijn 14 DVD's in totaal, dan valt het wel weer mee per DVD gezien... Het lijkt mij ook wel leuk om een special edition van iets in mijn anime collectie te hebben... Maarjah ik heb nog de tijd, hij komt pas op 4 december uit...
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_43282222
quote:
Op maandag 6 november 2006 00:12 schreef mschol het volgende:

TIP
kijk op http://www.dvdpricesearch.com om meerdere amerikaanse shops te vergelijken
(en e.v.t. kortingscoupons)
Bij de forum van animeondvd.com worden er ook veel kortingscoupons gelinkt.
quote:
Op maandag 6 november 2006 00:59 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om die exclusive edition van Ghost In The Shell SAC 2nd gig te kopen met tin box enzo en een tachikoma model.

Bij Play.com is die eur119,99, wel aan de prijzige kant maar dan nog (voor mij dan als student ), het zijn 14 DVD's in totaal, dan valt het wel weer mee per DVD gezien... Het lijkt mij ook wel leuk om een special edition van iets in mijn anime collectie te hebben... Maarjah ik heb nog de tijd, hij komt pas op 4 december uit...

Ik heb zes delen nu waar drie tachikoma's, twee Jameson en maids, de figures de hoofdpersonen, een mini muismat en een card deck.

Eerlijk gezegd.. vier 'Very rare limited edition Tachikoma robot vinyl toy from Bandai ' is teveel, net als de twee jamesons en maids.
Wat de serie betreft... Über!!

Alleen ik ben nog bij seizoen een en de timing van de subs daar zijn ass tight.
Hopelijk is dat bij de tweede seizoen niet het geval.

ps. sommige delen hebben geen foam ringetje in de dvd-box waardoor ze uit de bevestigingpunt kan geraken, met als gevolg wat lichte krasjes op de dvd.
ps. Bij dvdpacific is alles al gereleased

[ Bericht 10% gewijzigd door Crashcat op 06-11-2006 04:30:03 ]
なんだっけ
pi_43285190
quote:

Ik heb die gepreordered... had de normale editie al van de eerste dvd van sac 2nd gig, maar goed... daar komen we ook wel vanaf.
van de eerste s.a.c. serie heb ik de Tin waarin alles zit incl laughing man t-shirt (maat xxl dus VEEL te groot)

en van Full Metal Alchemist heb ik nu alle tins staan met de Ltd edition van de film onderweg
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_43290765
iemand die een link weet voor inukami intro muziek (mschol? )
heb bij mendoi fansubs gekeken, helaas
  maandag 6 november 2006 @ 14:27:17 #165
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_43290838
quote:
Op maandag 6 november 2006 14:24 schreef koffiegast het volgende:
hier geprobeerd??
www.gendou.com ???
pi_43290891
quote:
Op maandag 6 november 2006 14:24 schreef koffiegast het volgende:
uhh ja iemand heeft in het topic een site gegeven waar de muziek op staat
ik kan nu niet bij me muziek helaas anders had ik ze eff op me server gezet

zie hier:
http://gendou.com/amusic/

google is handig
pi_43290924
quote:
Op maandag 6 november 2006 14:27 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

hier geprobeerd??
www.gendou.com ???
daar staan ze dus:
OP+END in lang (~4 min) en kort (~1.5 min) fortmaat
pi_43291585
hartstike bedankt:D
pi_43293770
grmbl je moet donate ofzo voor je ze kunt hebben :/
pi_43294113
quote:
Op maandag 6 november 2006 16:13 schreef koffiegast het volgende:
grmbl je moet donate ofzo voor je ze kunt hebben :/

--edit---

je moet je nu idd reggen

als je pm staat mag je mijn inloggegevens eff lenen?

je kan ook je junk mail account gebruiken om op te reggen, tis gratis en vervolgens kan je gewoon downloaden
pi_43295040
quote:
Op maandag 6 november 2006 16:24 schreef mschol het volgende:

[..]

--edit---

je moet je nu idd reggen

als je pm staat mag je mijn inloggegevens eff lenen?

je kan ook je junk mail account gebruiken om op te reggen, tis gratis en vervolgens kan je gewoon downloaden
keb me anders geregged zie niet egt duidelijk de download opties
pi_43296566
http://gendou.com/amusic/?filter=inukami&match=0

als je bent in gelogd moet je op te titel naam klikken (RECHTERmuisknop -> save as) dan kan je de mp3 downloaden
pi_43300488
nummer, eerste keer toen ik inlogde gaf ie de filenamen ook door naar errorpages dus
naja werkt nu *happy downloading*
pi_43300709
quote:
Op maandag 6 november 2006 04:20 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Bij de forum van animeondvd.com worden er ook veel kortingscoupons gelinkt.
[..]

Eerlijk gezegd.. vier 'Very rare limited edition Tachikoma robot vinyl toy from Bandai ' is teveel, net als de twee jamesons en maids.
Wat de serie betreft... Über!!
Wil je wel van 1 of 2 Tachikoma's afhelpen hoor
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
  dinsdag 7 november 2006 @ 07:28:41 #175
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_43315949
Haha, Pumpkin Scissors is echt belachelijk slecht . Het heeft de ingrediënten, maar je hebt niks aan de ingrediënten als je niet kan koken.
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
pi_43322689
quote:

Hopelijk komt A-film weer met een SAC box. Hun 1st SAC box was best mooi gedaan en kostte in het begin maar 100 euro (nu al gezakt naar 70 euro). Scheelt dat ook weer met shipping wat bij rightstuf wel in de prijzen kan lopen.
VEELVOUDIG GEBRUIK VAN CAPS MAAKT VAN EEN MENING EEN FEIT.
pi_43324056
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 07:28 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Haha, Pumpkin Scissors is echt belachelijk slecht . Het heeft de ingrediënten, maar je hebt niks aan de ingrediënten als je niet kan koken.
Motiveer eens? Ik vind deze serie namelijk best wel leuk.
pi_43325458
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 07:28 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Wat is er slecht aan... Je hebt spanning (want na de oorlog), humor, intriges, verraad, actie... Wat wil je nog meer?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_43329946
beetje off-topic.. otaku's --> wotagei ---> http://youtube.com/watch?v=K5SkYZlOTbo
なんだっけ
pi_43330678
schenen ze nou voor miki vna morning musume te dansen (wat ik las?)

*checkt miki @ wiki* (lol)
mmh valt mee... van 1985
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')