is de eerste serie die ik gezien hebquote:
Eeey, me favo anime film!quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:43 schreef borisz het volgende:
[..]
is de eerste serie die ik gezien heb![]()
vanavond Spirited Away bij de VPRO op NL3
Nou... Ik heb de hele manga gelezen en het komt heel erg goed uit. 37 afleveringen zijn precies goed genoeg.quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:35 schreef Intronic het volgende:
Death Note 5 gezien, wordt steeds spannender.. alleen denk ik toch dat 37 eps te lang is voor zo'n anime.
zeker met NL audioquote:Op zaterdag 4 november 2006 09:43 schreef borisz het volgende:
[..]
is de eerste serie die ik gezien heb![]()
vanavond Spirited Away bij de VPRO op NL3
ik denk dat het gewone ondertiteling wordt,quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:28 schreef mschol het volgende:
[..]
zeker met NL audio???
* mschol] pakt zijn [url=http://www.intervocative.com/onlinecollections/dvd/InBlue/DVD.aspx?U=060034570851.4]R2 dvd[/url erbij![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:48 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Van mij ook.
Ik ga kijken dus.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:00 schreef Intronic het volgende:
Dan moet ik hem maar gaan kijken, nog nooit gezien![]()
Afgaande op de manga word het steeds meer geleuter op het eind.quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:35 schreef Intronic het volgende:
Death Note 5 gezien, wordt steeds spannender.. alleen denk ik toch dat 37 eps te lang is voor zo'n anime.
half 1 achquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:37 schreef -XX- het volgende:
Trailer van spirited away.
Hij komt trouwens wel laat, half 1
Eureka Sevenquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:18 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
waar is die usericon van jou van btw?
Yep 50, en is zeker aan te raden.. meeste denken dat het een of andere gundam rip-off is, maar er zit veel meer drama en diepgang inquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:20 schreef mschol het volgende:
[..]
aha oke...
heeft die serie 50 eps of is hij nog steeds bezig?
Ik volg de serie nu ook gewoon, dan de ova, dan de live action. Ben nu bij ep 3, wel interessant tot nu toe.quote:Op zondag 5 november 2006 03:52 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Ik ben nog maar eens verder op de AMV anywhere but home gaan zoeken en ben er achter gekomen dat het om de Saikano OAV Another Love song gaat en dus niet om de TV serie )
even om aan alle onduidelikjheid een eind te maken omtrend deze AMV die verschrikkelijk goed is gemaakt in mijn optiek
SPOILER: eureka 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 november 2006 22:12 schreef mschol het volgende:
maar begonnen met eureka 7Tuurlijk, maar weinig dingen die onduidelijk blijvenSPOILER: eureka 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ahh chill ik haat namelijk series die tig vragen open houden aan het eind...quote:Op zondag 5 november 2006 22:22 schreef Intronic het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar weinig dingen die onduidelijk blijven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |