Nee, maak alsjeblieft geen woord vuil aan die kerel. Hij is zoooo ontzettend fout. Ik mag hem echt niet. Een ontzettende kleffo, en hij heeft ook mijn waaier gemold! Hij zou me nog een nieuwe geven, maar nee hoor. Oef, wat een eikel.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:51 schreef Intronic het volgende:
Jup .... meer zeg ik maar niet over die kerel![]()
Jah geen probleem. Ik heb wel gemaild of ze alles wilde inpakken, dus met strik en al. Dan maakt de douane het niet open.quote:
hehe idd kadootjes worden vaak niet belast (das een hele goeie om iets hier gratis te krijgenquote:Op donderdag 2 november 2006 21:51 schreef DinaDani het volgende:
[..]
Jah geen probleem. Ik heb wel gemaild of ze alles wilde inpakken, dus met strik en al. Dan maakt de douane het niet open.
Hij's best veranderd sinds vorige keer, was wel te pruimen.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:48 schreef Kroekroek het volgende:
@ Orealo: GING GERARD MEE?!?!?!?!?!?!??![]()
![]()
Dat meen je toch niet serieus?!?!?
![]()
Oke, late reactie.
[..]
Nee, maak alsjeblieft geen woord vuil aan die kerel. Hij is zoooo ontzettend fout. Ik mag hem echt niet. Een ontzettende kleffo, en hij heeft ook mijn waaier gemold! Hij zou me nog een nieuwe geven, maar nee hoor. Oef, wat een eikel.
-----------------
En even over de meet. Die meid hoeft zich echt geen zorgen te maken over het hoge aantal kerels. Ze zijn vrij onschadelijk. Heb ik tot nu toe kunnen ontdekken, tenzij ze nog iets achterhouden.
en intronic dit:quote:Op donderdag 2 november 2006 22:05 schreef Orealo het volgende:
[..]
Hij's best veranderd sinds vorige keer, was wel te pruimen.
hoe erg moet het dan wel niet geweest zijn de vorige keerquote:Op donderdag 2 november 2006 21:51 schreef Intronic het volgende:
Jup .... meer zeg ik maar niet over die kerel![]()
Wees gerust er komen nog wel een paar aparte eps.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:40 schreef Crashcat het volgende:
WTF...Ergo Proxy 15 is... apart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.なんだっけ
Klinkt goed. Komt ook op mijn to-see lijst.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:11 schreef Sh0g het volgende:
Gunslinger Girl is een erg toffe animéEcht een aanrader voor iemand die van drama en goede actie houdt. De actie in de serie is per aflevering beperkt, maar hevig en het verhaal is erg goed.
je maakt me wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:57 schreef Orealo het volgende:
Op abunai zagen we een AMV van een oorlogsdrama..
Zag er erg tof uit, maar geen idee meer hoe ie heet..
Iemand een idee?
anime oorlogs drama doet mij denken aan grave of the firefliesquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:57 schreef Orealo het volgende:
Iemand een idee?
jah mij ook, maar dat had Bob toch wel geweten?quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:23 schreef mschol het volgende:
[..]
anime oorlogs drama doet mij denken aan grave of the fireflies![]()
Ik denk dat dat Saikano was maar helemal zeker weet doe ik het nietquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:57 schreef Orealo het volgende:
Iemand een idee?
Beiden niet, 't speelde zich (volgens mij) niet af in Japan.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:30 schreef Sh0g het volgende:
[..]
jah mij ook, maar dat had Bob toch wel geweten?
Of was het een samurai oorlog ála Rurouni Kenshin?
Hehehe ja.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:33 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Ik denk dat dat Saikano was maar helemal zeker weet doe ik het niet
maar wat ik wel moet zeggen was dat de AMV erg adembenemend was
voor de mensen die bij de AMV compop aanwezig waren, vonden jullie ook niet dat die Niotex af en toe gewoon een zeiketje was?/
Komt hij aanzetten met het argument dat AMV een soort verhaal moeten bevatten dat de persoon er letterlijk in moet zuigen en dan komt hij zelf aanzetten met een clip die druipt van de special effects maar helemaal geen verhaal bevat.....
wat een baka -_-
hahaha idd XDquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:34 schreef Orealo het volgende:
[..]
Hehehe ja.
maar die vent die in 't midden zat vond ik erger.
"Yes I think that very much also".
Oh en de presentator natuurlijk "Top 5 wanking".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |