ik moest lachenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:42 schreef Orealo het volgende:
Dit wordt de beste tvp ooit.
[afbeelding]
als ik iets niet kan vinden, word ik altijd pissigquote:Op woensdag 1 november 2006 11:24 schreef Sk00p het volgende:
Heb Higurashi no Naku Koro ni kunnnen vinden en ik moet je zeggen dat ik het wel leuk vind.
quote:Op woensdag 1 november 2006 13:42 schreef Sh0g het volgende:
[..]
als ik iets niet kan vinden, word ik altijd pissig
Ik heb hetzelfde probleem..quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Ben veel tew druk om anime te kijken, repetitie weken. Toch maar deze tvp...![]()
Death note schijnt behoorlijk goed te zijn? Toch maar even tussendoor kijken dan.
Ik vind de voice actors net iets te overdreven.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:24 schreef Sk00p het volgende:
@blessed19
Heb Higurashi no Naku Koro ni kunnnen vinden en ik moet je zeggen dat ik het wel leuk vind.
De openingsong is erg strak en de mysterie is wel interressant...Dit is dus mijn conclusie na aflevering 1..Ik ga vanmiddag aflevering 2 en 3 kijken.
Valt wel mee..Ze proberen comisch te doen, maar dat is dus eigenlijk nep. Dat maakt deze serie ook zo goedquote:Op woensdag 1 november 2006 16:35 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ik vind de voice actors net iets te overdreven.![]()
same herequote:Op woensdag 1 november 2006 14:52 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem..
In de herfstvakantie vorige week heb ik wel nog wat Elfen Lied gekeken en gister weer wat aan mn japans gedaan, maar echt veel ben ik de afgelopen tijd niet echt bezig geweest met anime/manga/japans.![]()
Ik mis de zomervakantie.![]()
Pumpkin Scissors vind ik ook uitermate leuk, zeker een serie die ik blijf volgen.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:02 schreef Jordy-B het volgende:
'k vind Pumpkin Scissors eigenlijk wel een onwijs geinige serie... Gelijk gestart met Death Note.
Een toffe serie die bijna klaar is, is The Third.
Er is zo'n gigantische hoeveelheid series dat ik nog niet van alle series een beeld heb...
Dank je zal ik Pumpkin Scissors eens proberen. Ik ben ondertussen ook bezig met het binnenhalen van allerlei series, zoals Full Metal Alchemist, Gungrave en Elfen Lied, maar dat duurt zo lang. Nu kan ik met wat geluk nog voor het slapen gaan een anime aflevering kijken.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:02 schreef Jordy-B het volgende:
'k vind Pumpkin Scissors eigenlijk wel een onwijs geinige serie... Gelijk gestart met Death Note.
Een toffe serie die bijna klaar is, is The Third.
Er is zo'n gigantische hoeveelheid series dat ik nog niet van alle series een beeld heb...
FMA is ook een geweldige serie... kreeg net een mailtje van animenation dat de laatste 3 dvd's en de collector's edition van de film onderweg zijnquote:Op donderdag 2 november 2006 00:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dank je zal ik Pumpkin Scissors eens proberen. Ik ben ondertussen ook bezig met het binnenhalen van allerlei series, zoals Full Metal Alchemist, Gungrave en Elfen Lied, maar dat duurt zo lang. Nu kan ik met wat geluk nog voor het slapen gaan een anime aflevering kijken.
D.Gray-man is ook wel leuk. 2e season van Black Lagoon is net begonnen.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wat zijn naast Death Note nou nog meer leuke, gave series die op dit moment bezig zijn? Series waar ik niet eerst 20+ afleveringen van hoef te verkrijgen om bij te zijn.
die naruto manga is erg mooi btw. goeie kwaliteit, inclusief dingetjes van de schrijver en over het onstaan van naruto enzo, zeker je geld waardquote:Op donderdag 2 november 2006 16:13 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Waarom hebben ze bij de Bruna nou nooit de manga's die ik zoek.
Ik was vroeg uit en moest nog schriften kopen voor school, dus ik naar de Bruna.
Ik had al eerder Naruto manga's zien liggen daar, maar toen had ik geen geld mee, dus ik was van plan om die ook gelijk even vandaag te kopen.
Kom ik daar, geen Naruto.
Wel hadden ze:
- 20th Century Boys vol. 3 (heb 2 nog nodig)
- Alice 19th vol. 4 en 5 (heb 3 nog nodig)
- Prinses Ai vol. 2 (heb 1 nog nodig)
- Say Hello To Black Jack vol. 3 (heb 1 en 2 nog nodig)
Ze hebben altijd weer net de manga's die ik nog niet nodig heb..
Ja weet ik. Maar er zitten geen comic/manga winkels hier in de buurt.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik lees geen manga's. Maar je kan je mangas volgens mij veel beter bij een comic/manga winkel kopen. Daar hebben ze meestal veel meer.
Gewoon bij Rotterdam Blaak uitstappen en dan met de metro een halte naar Beurs nemen.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:46 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Rotterdam is wel een beetje in de buurt.. 35 km ofzo. En ja, gewoon op internet bestellen kan ook natuurlijk.
Archonia verrek ja. volgens mij moest ik mijn pita ten collectie nog compleet makenquote:Op donderdag 2 november 2006 18:43 schreef Crashcat het volgende:
YATTAAAAA
Laatste vier eps van Mushishi toch gedowned..
Sank youhugh ANBU
Don't shoot the messengerquote:Op donderdag 2 november 2006 18:36 schreef Jordy-B het volgende:
Ja, jaag d'r even de stuipen op het lijf door te zeggen dat er praktisch alleen maar jongens naar die meets komen... Geen bier meer voor jou.
First off, eerste post hiero. Kom van het forum waar zeurberus ook vanaf komt en aangezien het daar niet zo boeiend meer is denk ik 'ik probeer het hier ff'.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:56 schreef summerscent het volgende:
Air gear van Kyuu is nog steeds te verkrijgen via bt en irc. Ze gaan de laatste ep wel uitbrengen lees ik zo op hun kanaal, maar misschien is het bericht oud. Ik wou deze dus ook kijken, maar ik wacht meestal totdat de hele serie afgelopen is dan is er een kans dat het gelicensed wordt. Maar nu het nog kan dus even snel binnen halen. Rond 10 minuten per aflevering moet wel lukken, denk ik.
Yo gabbertjequote:
Gewoon door de douane gekomen?quote:Op donderdag 2 november 2006 20:42 schreef DinaDani het volgende:
[..]
Yo gabbertje![]()
Anyway, vandaag eindelijk een 'pakje' van Rightstuf binnengekregen, was nog van die Geneon actie anderhalve maand terug. 10 titels voor 50 dollar, 25 voor 100. Heb uiteindelijk 35 dvd's besteld en die ploften vandaag op de mat. In totaal:
Nee, maak alsjeblieft geen woord vuil aan die kerel. Hij is zoooo ontzettend fout. Ik mag hem echt niet. Een ontzettende kleffo, en hij heeft ook mijn waaier gemold! Hij zou me nog een nieuwe geven, maar nee hoor. Oef, wat een eikel.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:51 schreef Intronic het volgende:
Jup .... meer zeg ik maar niet over die kerel![]()
Jah geen probleem. Ik heb wel gemaild of ze alles wilde inpakken, dus met strik en al. Dan maakt de douane het niet open.quote:
hehe idd kadootjes worden vaak niet belast (das een hele goeie om iets hier gratis te krijgenquote:Op donderdag 2 november 2006 21:51 schreef DinaDani het volgende:
[..]
Jah geen probleem. Ik heb wel gemaild of ze alles wilde inpakken, dus met strik en al. Dan maakt de douane het niet open.
Hij's best veranderd sinds vorige keer, was wel te pruimen.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:48 schreef Kroekroek het volgende:
@ Orealo: GING GERARD MEE?!?!?!?!?!?!??![]()
![]()
Dat meen je toch niet serieus?!?!?
![]()
Oke, late reactie.
[..]
Nee, maak alsjeblieft geen woord vuil aan die kerel. Hij is zoooo ontzettend fout. Ik mag hem echt niet. Een ontzettende kleffo, en hij heeft ook mijn waaier gemold! Hij zou me nog een nieuwe geven, maar nee hoor. Oef, wat een eikel.
-----------------
En even over de meet. Die meid hoeft zich echt geen zorgen te maken over het hoge aantal kerels. Ze zijn vrij onschadelijk. Heb ik tot nu toe kunnen ontdekken, tenzij ze nog iets achterhouden.
en intronic dit:quote:Op donderdag 2 november 2006 22:05 schreef Orealo het volgende:
[..]
Hij's best veranderd sinds vorige keer, was wel te pruimen.
hoe erg moet het dan wel niet geweest zijn de vorige keerquote:Op donderdag 2 november 2006 21:51 schreef Intronic het volgende:
Jup .... meer zeg ik maar niet over die kerel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |