cool, ik ga als holland van eureka seven, heb jij al iets verzonnen?quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:25 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik doe wel mee, en als je me kent dan kun je wel stellen dat ik er niet mee zal zitten om een raar pakje aan te trekken als je meedoet.
lees: nagenoeg standaard op de huidge en vorige generatie videokaartenquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:24 schreef outcast_within het volgende:
video kaart met tv out? is niet duur.
Geen idee maar vind het wel leuk om met meerdere mensen iets in thema te doen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:36 schreef Intronic het volgende:
[..]
cool, ik ga als holland van eureka seven, heb jij al iets verzonnen?![]()
[afbeelding]
dat moet ik zienquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:36 schreef Intronic het volgende:
[..]
cool, ik ga als holland van eureka seven
[afbeelding]
Klopt is niet duur, maar m'n pc staat zo'n 25m van m'n xbox af.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:24 schreef outcast_within het volgende:
video kaart met tv out? is niet duur.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:59 schreef Sh0g het volgende:
aww, dat beugeltje...![]()
[afbeelding]
(alleen vrouwen kunnen hun arm trouwens zo eng overstrekken)
Nee hoor... Ik ken een jongen die zijn arm nog anders kan twistenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:59 schreef Sh0g het volgende:
aww, dat beugeltje...![]()
[afbeelding]
(alleen vrouwen kunnen hun arm trouwens zo eng overstrekken)
Lechie subs downloaden, het is (helaas) nog maar een ep die je mist (zo niet, jammer dan, moet je er eerder bij zijn). Lechie is (zover ik weet) de enige die 25 heeft gesubt en dat is de laatste ep.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:50 schreef Crashcat het volgende:
Dammit
Air Gear is licensed... Lechie subs is wel beschikbaar, maar het is zoooo irritant om elke keer een andere sub te zien.
Ik was een maand adsl-loos wegens een verhuizing geweest..quote:Op woensdag 1 november 2006 00:30 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Lechie subs downloaden, het is (helaas) nog maar een ep die je mist (zo niet, jammer dan, moet je er eerder bij zijn). Lechie is (zover ik weet) de enige die 25 heeft gesubt en dat is de laatste ep.
Maand adsl-loos en geen (buitenlandse) vakantie om dat goed te maken, ik lijd met je meequote:Op woensdag 1 november 2006 01:07 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ik was een maand adsl-loos wegens een verhuizing geweest..
Volgens mij word ik een beetje anime-ziek![]()
Misschien maar weer eens even een keigoede anime uit de kast opzoeken. Hopen dat dat mijn interesse weer aanwakkert![]()
lol... No worries mate.quote:Op woensdag 1 november 2006 01:15 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Maand adsl-loos en geen (buitenlandse) vakantie om dat goed te maken, ik lijd met je mee
De Lechie-subs zijn niet heel erg verschillend van de Kyuu subs, intro en outro worden niet gesubbed/karoaked maar mocht je dat echt willen zien dan heb je de oude Kyuu subs nog wel.
Voor mij persoonlijk blijft dat ik de serie af wil zien, niet de fans-sub release. Ik wil weten hoe het verder gaat met de personage, niet hoe zijn kleur ondertiteling is.
*helaas heb ik Air Gear per ep van mijn hd gegooid omdat het niet de moeite waard was om het te back-uppen, ik kan je dus niet helpen met het verkrijgen van eps. De soundtrack heb ik nog wel, maar die is ook heilig
ik moest lachenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:42 schreef Orealo het volgende:
Dit wordt de beste tvp ooit.
[afbeelding]
als ik iets niet kan vinden, word ik altijd pissigquote:Op woensdag 1 november 2006 11:24 schreef Sk00p het volgende:
Heb Higurashi no Naku Koro ni kunnnen vinden en ik moet je zeggen dat ik het wel leuk vind.
quote:Op woensdag 1 november 2006 13:42 schreef Sh0g het volgende:
[..]
als ik iets niet kan vinden, word ik altijd pissig
Ik heb hetzelfde probleem..quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Ben veel tew druk om anime te kijken, repetitie weken. Toch maar deze tvp...![]()
Death note schijnt behoorlijk goed te zijn? Toch maar even tussendoor kijken dan.
Ik vind de voice actors net iets te overdreven.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:24 schreef Sk00p het volgende:
@blessed19
Heb Higurashi no Naku Koro ni kunnnen vinden en ik moet je zeggen dat ik het wel leuk vind.
De openingsong is erg strak en de mysterie is wel interressant...Dit is dus mijn conclusie na aflevering 1..Ik ga vanmiddag aflevering 2 en 3 kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |