abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43088203
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:25 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Ik doe wel mee, en als je me kent dan kun je wel stellen dat ik er niet mee zal zitten om een raar pakje aan te trekken als je meedoet.
cool, ik ga als holland van eureka seven, heb jij al iets verzonnen?

pi_43088418
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:24 schreef outcast_within het volgende:
video kaart met tv out? is niet duur.
lees: nagenoeg standaard op de huidge en vorige generatie videokaarten
pi_43088455
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:36 schreef Intronic het volgende:

[..]

cool, ik ga als holland van eureka seven, heb jij al iets verzonnen?

[afbeelding]
Geen idee maar vind het wel leuk om met meerdere mensen iets in thema te doen.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 01:47:28 #34
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_43091283
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:36 schreef Intronic het volgende:

[..]

cool, ik ga als holland van eureka seven

[afbeelding]
dat moet ik zien

je zult mij dan herkennen aan mijn rode wangetjes

pika pika!
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 01:59:00 #35
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_43091416
aww, dat beugeltje...

(alleen vrouwen kunnen hun arm trouwens zo eng overstrekken)
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 03:09:00 #36
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_43091954
Death note 4 was leuk. Ik erger me bijzonder aan "L", ik kan zoiets gewoon niet serieus nemen. Zo van "dit is maar een gok hoor, maar (hier alles 100% correct)". Maargoed, het concept is wel tof. 4 vond ik een stuk sterker dan 3 . NHK ni yokoso 16 was ook weer leuk.

Als je goeie characters wil moet je Monster eens kijken. Monster über alles. Nog nooit zo'n goede getekende serie gezien.
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
pi_43093397
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:24 schreef outcast_within het volgende:
video kaart met tv out? is niet duur.
Klopt is niet duur, maar m'n pc staat zo'n 25m van m'n xbox af.
externe HD wordt door de 360 herkend dus kan ik video direct daar vanaf streamen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:42:15 #38
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_43095289
Dit wordt de beste tvp ooit.

Abunai was tof, korte samenvatting :

Zaterdagochtend 7.30... BEEP BEEP BEEP BEEP.
Shit moest er eigenlijk om 7 uur uit, maar snel rennen,vliegen, dansen, vallen en weer opstaan.
Kut bus gemist! !
Snel Intronic sms'en "Ik kom een druppel later"
Met de volgende bus mee, die ging best snel, dus nog wel hoop dat ik de trein zou halen.
Eenmaal aangekomen op het station ren ik naar de trein, die er nog stond!

Ik stap in, en we gaan vrijwel gelijk weg. weer sms ik hennes "Yo ik ben wel optijd."
Ik zit lekker rustig eerste klas, beetje muziek te luisteren, en dommel een beetje in..
*tik tik* op de schouder
"Meneer Meneer"
"Uhhhh ja?"
"Uw vervoersbewijs alstublieft."
"Yo"
Ik geef 'm m'n eerste klas kaartje
"U BENT HEM VERGETEN TE STEMPELEN! NU MOET IK EEN BOETE GEVEN!"
"Maar collega ik werk ook bij de NS"
"Laat je pasje dan zien ."
Dus ik laat m'n pasje zien, en nadat ik vermelde dat ik oa boetes behandel had 't geen zin meer om mij een boete te geven .

Eenmaal in Den Bosch aangekomen stap ik uit, zoek ik de trein naar tilburg west (Intronic mocht van z'n moeder niet alleen in de trein).
Nadat we een vieze taart en wat ander eten bij de AH hadden gekocht vertrekken we weer richting Den Bosch.
Oh ergens zagen we nog een emo op 't station..
In den bosch aangekomen gaan we weeeer naar utrecht.
Waar we de trein missen en een uur vertraging oplopen.
Toen zochten we een ABN bank, die volgens meneer POLIZEI niet bestond.
Maar volgens mij wel, en dat was ook zo.

goed badiebie badieba in de trein naar Enschede. tsjoeke tsjoeke tsjoeke tuut tuut (WoW ftw)
Oh er was nog een vriend die meeging (Gerard) die was een uur eerder op 't station Enschede.
Hij zou voor 10 euro eten kopen maar dat heeft ie niet gedaan.
In enschede hebben we toen maar voor 12 euro ofzo bij de Burger King gegeten.
2x Triple Whopper Menu
1x Double Whopper Menu .
Toen we erachter kwamen dat 't al 4 uur was besloten we te blijven slapen, maar dan moest Hennes wel lenzenvloeistof kopen, naja dus gedaan.

We waren net op tijd bij de abunai, de plaats waar vorig jaar de tentjes stonden was leeg

Maar ze stonden ergens anders.

ZOUDEN INTRONIC GERARD EN BOB HET OVERLEVEN?
LEES HET VANAVOND OP BOB'S WEBLOG
HAHA!
nu eerst werken .
doei.
pi_43096339
Hij's weer fijn, Bob...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:39:04 #40
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_43096659
Lol, bob.
pi_43116159
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 01:59 schreef Sh0g het volgende:
aww, dat beugeltje...

[afbeelding]

p.s toffe tvp bob
pi_43116916
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 01:59 schreef Sh0g het volgende:
aww, dat beugeltje...

[afbeelding]

Nee hoor... Ik ken een jongen die zijn arm nog anders kan twisten
なんだっけ
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:23:29 #43
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_43119829
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:26:15 #44
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_43119963
Weblog is updated .
pi_43123777
Dammit

Air Gear is licensed... Lechie subs is wel beschikbaar, maar het is zoooo irritant om elke keer een andere sub te zien.
なんだっけ
pi_43125037
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 23:50 schreef Crashcat het volgende:
Dammit

Air Gear is licensed... Lechie subs is wel beschikbaar, maar het is zoooo irritant om elke keer een andere sub te zien.
Lechie subs downloaden, het is (helaas) nog maar een ep die je mist (zo niet, jammer dan, moet je er eerder bij zijn). Lechie is (zover ik weet) de enige die 25 heeft gesubt en dat is de laatste ep.
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
pi_43125904
quote:
Op woensdag 1 november 2006 00:30 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Lechie subs downloaden, het is (helaas) nog maar een ep die je mist (zo niet, jammer dan, moet je er eerder bij zijn). Lechie is (zover ik weet) de enige die 25 heeft gesubt en dat is de laatste ep.
Ik was een maand adsl-loos wegens een verhuizing geweest..

Volgens mij word ik een beetje anime-ziek

Misschien maar weer eens even een keigoede anime uit de kast opzoeken. Hopen dat dat mijn interesse weer aanwakkert
なんだっけ
pi_43126063
quote:
Op woensdag 1 november 2006 01:07 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Ik was een maand adsl-loos wegens een verhuizing geweest..

Volgens mij word ik een beetje anime-ziek

Misschien maar weer eens even een keigoede anime uit de kast opzoeken. Hopen dat dat mijn interesse weer aanwakkert
Maand adsl-loos en geen (buitenlandse) vakantie om dat goed te maken, ik lijd met je mee

De Lechie-subs zijn niet heel erg verschillend van de Kyuu subs, intro en outro worden niet gesubbed/karoaked maar mocht je dat echt willen zien dan heb je de oude Kyuu subs nog wel.

Voor mij persoonlijk blijft dat ik de serie af wil zien, niet de fans-sub release. Ik wil weten hoe het verder gaat met de personage, niet hoe zijn kleur ondertiteling is.

*helaas heb ik Air Gear per ep van mijn hd gegooid omdat het niet de moeite waard was om het te back-uppen, ik kan je dus niet helpen met het verkrijgen van eps. De soundtrack heb ik nog wel, maar die is ook heilig
pi_43126250
quote:
Op woensdag 1 november 2006 01:15 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Maand adsl-loos en geen (buitenlandse) vakantie om dat goed te maken, ik lijd met je mee

De Lechie-subs zijn niet heel erg verschillend van de Kyuu subs, intro en outro worden niet gesubbed/karoaked maar mocht je dat echt willen zien dan heb je de oude Kyuu subs nog wel.

Voor mij persoonlijk blijft dat ik de serie af wil zien, niet de fans-sub release. Ik wil weten hoe het verder gaat met de personage, niet hoe zijn kleur ondertiteling is.

*helaas heb ik Air Gear per ep van mijn hd gegooid omdat het niet de moeite waard was om het te back-uppen, ik kan je dus niet helpen met het verkrijgen van eps. De soundtrack heb ik nog wel, maar die is ook heilig
lol... No worries mate.
Maar als je af en toe moet switchen tussen fansubbers, dan moet je meestal weer wennen aan de typesetting.

De ost. zelf heb ik ook, alleen ik ben er niet weg van. Ik geef het een 7
なんだっけ
pi_43126448
soundtrack = hip-hop/funk/turntablism/house/club en nog 10 genres door elkaar. Dat mag ik wel, vooral de cross-over nummers
pi_43128253
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 10:42 schreef Orealo het volgende:
Dit wordt de beste tvp ooit.

[afbeelding]
ik moest lachen
  woensdag 1 november 2006 @ 11:24:40 #52
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_43131285
@blessed19
Heb Higurashi no Naku Koro ni kunnnen vinden en ik moet je zeggen dat ik het wel leuk vind.
De openingsong is erg strak en de mysterie is wel interressant...Dit is dus mijn conclusie na aflevering 1 ..Ik ga vanmiddag aflevering 2 en 3 kijken.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  woensdag 1 november 2006 @ 13:42:21 #53
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_43135311
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:24 schreef Sk00p het volgende:
Heb Higurashi no Naku Koro ni kunnnen vinden en ik moet je zeggen dat ik het wel leuk vind.
als ik iets niet kan vinden, word ik altijd pissig
pi_43135360
quote:
Op woensdag 1 november 2006 13:42 schreef Sh0g het volgende:

[..]

als ik iets niet kan vinden, word ik altijd pissig

ROFL
  woensdag 1 november 2006 @ 13:46:14 #55
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_43135442
Heb ook de eerste 4 afleveringen van Death Note gezien. En dit ga ik zeker wel volgen. Het ziet er onwijs cool en mooi uit. En het verhaal is ook heel interessant.
pi_43135776
Air gear van Kyuu is nog steeds te verkrijgen via bt en irc. Ze gaan de laatste ep wel uitbrengen lees ik zo op hun kanaal, maar misschien is het bericht oud. Ik wou deze dus ook kijken, maar ik wacht meestal totdat de hele serie afgelopen is dan is er een kans dat het gelicensed wordt. Maar nu het nog kan dus even snel binnen halen. Rond 10 minuten per aflevering moet wel lukken, denk ik.
Maar ik heb onlangs eindelijk Ergo Proxy zitten kijken. Naar het einde begon het verhaal een beetje vreemd te worden met realiteit en illusie.
pi_43135884
ik ben nu met scrapped princess bij ep 17, er zit wel een aardige plot twist in trouwens
vanavond even afkijken (moet lukken: 8x 20 minuten)
pi_43137435
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Ben veel tew druk om anime te kijken, repetitie weken. Toch maar deze tvp...
Death note schijnt behoorlijk goed te zijn? Toch maar even tussendoor kijken dan.
Ik heb hetzelfde probleem..
In de herfstvakantie vorige week heb ik wel nog wat Elfen Lied gekeken en gister weer wat aan mn japans gedaan, maar echt veel ben ik de afgelopen tijd niet echt bezig geweest met anime/manga/japans.
Ik mis de zomervakantie.
pi_43138642
Death Note is TOF.

hoi.
pi_43141330
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:24 schreef Sk00p het volgende:
@blessed19
De openingsong is erg strak en de mysterie is wel interressant...Dit is dus mijn conclusie na aflevering 1 ..Ik ga vanmiddag aflevering 2 en 3 kijken.
Ik vind de voice actors net iets te overdreven.
なんだっけ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')