zoals al eerder gezegd heeft ie 24 eps...quote:Op woensdag 8 november 2006 20:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Naar mijn weten zijn er 22 episodes klopt dat ?
Met goede engelse dubquote:Op donderdag 9 november 2006 12:20 schreef koffiegast het volgende:
gewoon een episode van 20 mins nemen, zat veel van
Alleen jammer dat KragaMuffin nu alleen series upload die ik al gezien heb.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:24 schreef outcast_within het volgende:
op kraga muffin heb ik trouwens wel een toffe luchtige anime gevonden
Eerste ep gekeken en hij was tof. Ongeveer de sfeer van fairy bottles alleen vind ik deze wel leuk
Ichigo Mashimaro:
Soort iets van Tenshi na Konamaiki?quote:Op donderdag 9 november 2006 16:21 schreef koffiegast het volgende:
keb weer een foute serie gevonden denk ik
gaat over een jongen die zijn overleden laatste droom moet waarmaken...zich gedragen als een meid en naar meisjesschool gaan...de ecchji/harem en flauwe/droge grappen zijn weer uiteraard van de partij
Otome wa Boku ni Koishiteru
ken ik niet :Squote:Op donderdag 9 november 2006 16:38 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Soort iets van Tenshi na Konamaiki?
Megumi Amatsuka is a young boy. One day he picked up an old book but there was a demon living in the book. The demon said that he can grant one of Megumi`s wish. Megumi always wanted to be a tough man (The man of Men) so he makes his wish.quote:
Bij deze danquote:
hahaa daar heb ik vandaag de eerste 2 eps van gedload, ziet er qua art wel goed uit alleen het idee klinkt zo fout XDquote:Op donderdag 9 november 2006 16:21 schreef koffiegast het volgende:
keb weer een foute serie gevonden denk ik
gaat over een jongen die zijn overleden laatste droom moet waarmaken...zich gedragen als een meid en naar meisjesschool gaan...de ecchji/harem en flauwe/droge grappen zijn weer uiteraard van de partij
Otome wa Boku ni Koishiteru
Tof, ben je bij abunai niet tegen gekomen denk ik!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:13 schreef Miasan het volgende:
Abunai was super tofJammer dat er maar weinig mensen heen zijn geweest.
[..]
Bij deze dan
http://www.dutchanime.net/gallery/displayimage.php?album=67&pos=25
Niet de beste foto die ik zo 1-2-3 kon vinden, maar it will do for now
alleen al hoe zijn zus ofzo tegen hem doet..hoe fout ><quote:Op donderdag 9 november 2006 22:34 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
hahaa daar heb ik vandaag de eerste 2 eps van gedload, ziet er qua art wel goed uit alleen het idee klinkt zo fout XD
Ik heb jou wel een paar keer rond zien lopen, dat haar is ook niet te missenquote:Op donderdag 9 november 2006 22:13 schreef Miasan het volgende:
[..]
Bij deze dan
Misschien hadden de mensen geen zin meer na Animeconquote:Op donderdag 9 november 2006 22:13 schreef Miasan het volgende:
[..]
Bij deze dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |