hmmmquote:Op donderdag 9 november 2006 22:27 schreef koffiegast het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
sorry jongens lol
FF X-IIquote:Op donderdag 9 november 2006 23:27 schreef mschol het volgende:
[..]
hmmm
does ring a bell..
maar ik kan me er geen serie's bij bedenken
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:27 schreef koffiegast het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
sorry jongens lol
quote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 23:55 schreef koffiegast het volgende:
fotomodellen! cheats!
je hebt trouwens wel iets weg vanquote:Op donderdag 9 november 2006 22:13 schreef Miasan het volgende:
Abunai was super tofJammer dat er maar weinig mensen heen zijn geweest.
[..]
Bij deze dan
http://www.dutchanime.net/gallery/displayimage.php?album=67&pos=25
Niet de beste foto die ik zo 1-2-3 kon vinden, maar it will do for now
En wie is dat ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:42 schreef outcast_within het volgende:
[..]
je hebt trouwens wel iets weg van
[afbeelding]
Ik hou van paardenquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:47 schreef Crashcat het volgende:
Weet iemand wat hier staat?
[afbeelding]
Eeeeeeeureka al af?quote:Op donderdag 9 november 2006 23:27 schreef mschol het volgende:
[..]
hmmm
does ring a bell..
maar ik kan me er geen serie's bij bedenken
quote:
ik heb al wat torrents geprobeerd, sommige moet je registraten, dan is port 6881 geblokkeerd, en adnere ports wilt ie niet echt werkenquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:32 schreef Jordy-B het volgende:
Ah... zie zijn rechter oor (voor de kijkers links)...
[afbeelding]
Je kan het beste toch kijken of je in je firewall/router een andere poort kan instellen. Poort 16881, bijvoorbeeld. Welk programma gebruik je?quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:42 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ik heb al wat torrents geprobeerd, sommige moet je registraten, dan is port 6881 geblokkeerd, en adnere ports wilt ie niet echt werken
iemand? (uiteraard pm/mailtje)
quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:40 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik deed er een aantal maanden over, dus wat dat betreft![]()
standaard torrent, aan gebrek aan reden te changenquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je kan het beste toch kijken of je in je firewall/router een andere poort kan instellen. Poort 16881, bijvoorbeeld. Welk programma gebruik je?
babelfish vertaalt het met "Well the chair coming which is"quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:20 schreef koffiegast het volgende:
[..]
dan had er uma daisuki gestaan ofzo
うま だいすき
thx geinstalleerd en hijs al bezigquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:02 schreef Jordy-B het volgende:
Gebruik een iets geavanceerder programma als bijvoorbeeld µTorrent. Daarmee kan je zonder problemen instellen dat 'ie een andere poort moet gebruiken. Je hebt meer controle over het gebruikte aantal verbindingen, je kan instellen dat 'ie niet te lang moet doorgaan met uploaden (handig als je meerdere bestanden hebt die je ook op een ratio van tenminste 1 wil krijgen). En je kan je door het programma laten testen of de poort open is.
Voorheen gebruikte ik Azureus, maar dat is een vrij zware bittorrent-client. µTorrent kan minstens evenveel, maar gebruikt geen drol geheugen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |