Erg tofquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:49 schreef Mynerfius het volgende:
Ikvolg dit topic al lange tijd en er zijn al een hoop leuke kamers voorbij gekomen. Nu maar eens een paar foto's posten van mijn eigen kamer in 't Haarlemse! Oppervlakte ongeveer 55m2 plus een eigen tuintje
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
groot laten printen [a2 kan gewoon bij de copyshop, afhankelijk van hoe groot je hem wilt misschien in 2 delen en dan aan elkaar plakken]quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:11 schreef SlaggY het volgende:
Verder ben ik van plan een groot silouet van Jimi Hendrix op de muur te schilderen, a la dit ontwerp:
[[url=http://xs110.xs.to/xs110/06492/JimiHendrix.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Iemand nog tips om dit mooi te doen? Ik zelf dacht eraan om het te projecteren met een beamer en dan gewoon over te trekken.
Beetje omslachtig. Projecteren met een beamer gaat ook prima hoor! Met een potloodje overtrekken en dan met verf inkleuren. Heb ik laatst ook nog gedaan, is prima gelukt...quote:Op woensdag 6 december 2006 12:28 schreef saaw het volgende:
[..]
groot laten printen [a2 kan gewoon bij de copyshop, afhankelijk van hoe groot je hem wilt misschien in 2 delen en dan aan elkaar plakken]
dan alle zwarte stukken eruit snijden [met een stanleymesje] en op de muur vast tapen op de gewenste plek
dan neem je een 'tamponeerkwast' of gewoon een sponsje en ga je al duwend de verf aanbrengen, beetje voorzichtig doen zodat de verf niet onder je stencil komt
klaar
Niet zo zeuren, het is de omgeving waarin je woont en waarschijnlijk een behoorlijk aantal uren per dag slijt, dan mag je het aangenaam maken. En dat heeft niks met budget te maken, maar met prioriteit.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:23 schreef ChRoNiC het volgende:
Jeetje wat een mooie kamers hier allemaal. Ik ben wel wat minder gewend. Ik ga binnenkort verhuizen naar een stuk minder design gebeuren (ga er natuurlijk nog wel het 1 en ander in klussen).
Zoals de kamers er hier uit zien lijkt het wel of jullie allemaal alleen maar bezig zijn met hoe je kamer eruit ziet!
Niet echt wat ik bij een studentenkamer voor me zie (ken ook vrijwel niemand met zo'n luxe kamer)
dat wilde ik ook zeggen in de post boven je, maar jij verwoordt het veel beterquote:Op woensdag 6 december 2006 20:14 schreef Thermo het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, het is de omgeving waarin je woont en waarschijnlijk een behoorlijk aantal uren per dag slijt, dan mag je het aangenaam maken. En dat heeft niks met budget te maken, maar met prioriteit.
En daarbij: hoe duur is een likje verf hier en daar en wat Ikea meubels?quote:Op woensdag 6 december 2006 20:14 schreef Thermo het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, het is de omgeving waarin je woont en waarschijnlijk een behoorlijk aantal uren per dag slijt, dan mag je het aangenaam maken. En dat heeft niks met budget te maken, maar met prioriteit.
Ik zeur niet maar het mag wel gezegd worden toch? Je hoeft je natuurlijk niet aangevallen te voelenquote:Op woensdag 6 december 2006 20:14 schreef Thermo het volgende:
[..]
He! Jij hebt ook de tv in de schouw staan. Ik ook, echt geweldigquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:49 schreef Mynerfius het volgende:
Ikvolg dit topic al lange tijd en er zijn al een hoop leuke kamers voorbij gekomen. Nu maar eens een paar foto's posten van mijn eigen kamer in 't Haarlemse! Oppervlakte ongeveer 55m2 plus een eigen tuintje
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De meeste die ik ken wel, de meeste die ik ken werken dan ook veel en hard en hebben een dusdanige instelling dat ze zich absoluut niet gedwongen voelen om in het standaard studentpatroon te vallen.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:59 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ik zeur niet maar het mag wel gezegd worden toch? Je hoeft je natuurlijk niet aangevallen te voelen.
Ik ben het met je eens wat betreft budget indeling uiteraard. Maar de meeste studenten die ik ken hebben echt geen geld meer over na het stappen/eten enz.
En de restquote:
There it is, my lovequote:Op donderdag 7 december 2006 18:03 schreef denka het volgende:
[..]
En de rest![]()
Dit is enkel een foto van je bed..![]()
Zielig gedoe? Als je hard werkt tijdens je studie tijd benut je die tijd niet volledig vind ik. Dus of dat te maken heeft met kwaliteiten benutten?? Je kunt hele leven nog hard werken. Dit heeft verder natuurlijk niks te maken met die kamers.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:41 schreef Thermo het volgende:
[..]
De meeste die ik ken wel, de meeste die ik ken werken dan ook veel en hard en hebben een dusdanige instelling dat ze zich absoluut niet gedwongen voelen om in het standaard studentpatroon te vallen.
Het is niet dat ik me aangevallen voel, het is gewoon zo dat mensen eens niet zo moeten janken als student zijnde en gewoon of hun kwaliteiten benutten en niet zeuren, of stoppen met studeren en werken. Klaar.
Al dat zielig gedoe altijd.
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:00 schreef warrel het volgende:
[..]
He! Jij hebt ook de tv in de schouw staan. Ik ook, echt geweldig
Vanavond ga ik (als ik het niet vergeet) foto's maken van mijn Delftse huisje, het is nog niet af, maar het wordt mooi.
En het is natuurlijk helemaal van mij!![]()
![]()
Een mooi boek. Met van die leuke biologieplaatjes.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:15 schreef Grumpey het volgende:
leuk om de boekenkast van iemand anders te bekijken altijd
wat vond je van het boek van 'Kalat'? aangezien dat mijn richting is
Jep, in Leiden. Ben nu 2ejaars, met nog wat eerstejaarsvakken..quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:37 schreef Mynerfius het volgende:
Coolik zie het nu pas die boekenkast...Psychologie in Leiden toevallig? Je hebt dezelfde boeken als ik
Tja, blijft toch balen..quote:Op maandag 11 december 2006 20:27 schreef zwahiel het volgende:
Ik zou naar een studio van 45m2 kunnen door verhuizen, maar dat gaat ook niet doorDe persoon die erin zat is eerder verhuisd... dus helaas... Nu woont er iemand anders, helaas!
Gelukkig is mijn kamertje ook lekker goeiekoopScheelt ook wel weer, toch weer 150 euro per maand wat in mijn portmonnee blijft zitten of er uitgaat (lees dat laatste) aan andere zaken
jou huis is echt koningquote:Op donderdag 7 december 2006 16:44 schreef funk-e het volgende:
Ik zal mijn kamer(s) ook maar even posten. Ik woon hier nu een jaar in een oude school in Leeuwarden. Bevalt heel erg goed. Het is ongeveer 35 m2 en ik hoef niets te delen. Verkregen via woonstichting (nieuw wonen friesland)
De huur is 270 ex
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
't Heeft wel toch wel mee te maken, denk ik. Bij woningbouwverenigingen in Leeuwarden krijg je gewoon al 'n huisje na ongeveer een jaar, soms iets langer. En de wachttijd voor kamers in Leeuwarden is ook niet heel lang...quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:12 schreef Vork het volgende:
Een huisje is natuurlijk geen kamer.
Maar het klopt wel, Arnhem is inderdaad goedkoop om te wonen en een kamer is redelijk snel gevonden. Die kamers in Amsterdam van 18m2, dat geeft natuurlijk wel een vertekend beeld. De meeste kamers zijn daar ongeveer de helft van die grootte, maar doordat er een hoop van die containers bij zijn gekomen, zal dat het gemiddelde wel omhoog hebben geschopt.
Vertel je er ook even bij dat je daarvoor eerst 6 jaar wachttijd opgebouwd moet hebben?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:55 schreef Grumpey het volgende:
bron: www.nu.nl
Duurste studentenkamer in Amsterdam en Utrecht
Uitgegeven: 15 december 2006 11:41
RIJSWIJK - Studenten zijn voor een kamer het duurst uit in Amsterdam en Utrecht. In Leeuwarden en Arnhem is de studentenhuisvesting het goedkoopst. Dat bleek vrijdag uit onderzoek onder 1200 studenten door Studentenhuisvesting.nl.
In Amsterdam kost een kamer gemiddeld 310 euro (18 vierkante meter) en in Utrecht 290 euro (15 vierkante meter). In Nijmegen, Breda en Amsterdam is een student gemiddeld vier maanden op zoek naar een kamer en in Utrecht ruim drie maanden.
Studenten in Leeuwarden en Eindhoven hebben over het algemeen het snelst een kamer gevonden: De wachttijd is daar gemiddeld twee maanden.
Utrecht, Zwolle en Enschede beschikken over de kleinste studentenkamers van Nederland. De grootste kamers (25 vierkante meter) zijn te vinden in Amersfoort en Leeuwarden
----
Zo, dan kom ik er goed vanaf met mijn 290 euro, 20m2, hartje centrum Amsterdam![]()
5,5 jaar maarquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:03 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Vertel je er ook even bij dat je daarvoor eerst 6 jaar wachttijd opgebouwd moet hebben?
Das waar?quote:Op donderdag 7 december 2006 16:44 schreef funk-e het volgende:
Ik zal mijn kamer(s) ook maar even posten. Ik woon hier nu een jaar in een oude school in Leeuwarden. Bevalt heel erg goed. Het is ongeveer 35 m2 en ik hoef niets te delen. Verkregen via woonstichting (nieuw wonen friesland)
De huur is 270 ex
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dat is nog goedkoop voor utrecht eigenlijk. ik zie bijna alleen maar duurdere kamers voorbij komen, of je moet al een kwartier van het centrum af zitten.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:55 schreef Grumpey het volgende:
bron: www.nu.nl
Duurste studentenkamer in Amsterdam en Utrecht
in Utrecht 290 euro (15 vierkante meter).
Is dat in de Margareta de Heerstraat? Ofzo?quote:Op donderdag 7 december 2006 16:44 schreef funk-e het volgende:
De huur is 270 ex
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nienke! Wat mooi! En bestwel groot!quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:41 schreef warrel het volgende:
[..]!
Ik ben vanavond verhuist naar mijn allermooiste Delftse kamertje, het was in m'n ouderlijke woonplaats al vechten met de roomdivider, dus we hebben alles maar gewoon uit elkaar gehaald.
Nu staat alles goed en wel, er moet nog een stekker boven m'n bed gemaakt worden, en ik heb nog geen lampen aan het plafond..
Maar, ja, hier kan ik in leven![]()
Excusez moi voor het formaat van de foto's, ook niet erg scherp omdat ik niet zo veel verlichting heb. Maar zonder flits wel sfeervol
<knip foto's>
Nou, dat was het dan.
Mooi he?!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey!! Opeens zag ik je naam staan bij de laatste post!quote:Op zondag 17 december 2006 18:01 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Nienke! Wat mooi! En bestwel groot!![]()
Je hebt het goed voor elkaar, ik wil ook wel zo'n inloopkast![]()
Donderdag na het Labyrint kerstfeestje bedoel je?quote:Op zondag 17 december 2006 19:44 schreef warrel het volgende:
[..]
Hey!! Opeens zag ik je naam staan bij de laatste post!
En 't is een mooi kamertje he? Ik ben er ook écht ontzettend blij meeMisschien kunnen we donderdag met z'n 3tjes hier slapen na het uitgaan. Als we nog puf hebben om hierheen te reizen. Oh, en we moeten met z'n 3tjes in 1 bed, en ik heb geknoeit met hagelslag onder m'n iBookje in m'n bed
Er moet iig een keer geborreld worden, zonder enge hoorntjesafpakkers![]()
Yeah! Vet gezellig!quote:Op zondag 17 december 2006 20:45 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Donderdag na het Labyrint kerstfeestje bedoel je?
Ik ben voorWant ik wil je kamer in het echt zien!
[/slowchat]![]()
Mijn huisje begint op te schieten!!quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:59 schreef Grumpey het volgende:
Maar ik wil graag nieuwe kamers zien
modje van niks: delete die foto's danquote:Op zondag 31 december 2006 12:18 schreef Sjoewe het volgende:
Nou. Ik hoop dat je je lolletje gehad hebt.
uilenstede, ach, mooie plek om te beginnen! Alleen moet je wel zorgen dat je je er niet je hele leven blijft plakken zoals sommigen op mijn oude eenheid dedenquote:Op maandag 19 februari 2007 22:50 schreef qwertyuiop het volgende:
K heb vanaf maart een kamer in Amstelveen (Uilenstede I know :p)
Dan zal ik ook maar wat foto's moeten gaan posten
In de tussentijd ben ik ook wel van plan om iets anders te zoeken: heb zelfs al een wijk op het oog! K ben vandaag ff langsgeweest bij mn toekomstige eenheid. Keuken ziet er best schoon uit (en dat zeg ik als thuiswonende) en thank god heb ik een eigen douche en toiletquote:Op maandag 19 februari 2007 23:31 schreef Grumpey het volgende:
[..]
uilenstede, ach, mooie plek om te beginnen! Alleen moet je wel zorgen dat je je er niet je hele leven blijft plakken zoals sommigen op mijn oude eenheid deden...maar voor een periode best leuk...
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:32 schreef engessa het volgende:
Ow ja, het mooiste: wat ik betaal. Das niets
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:32 schreef engessa het volgende:
Ow ja, het mooiste: wat ik betaal. Das nietsIk wacht al sinds augustus (net als 3 andere huisgenoten, een wacht al anderhalf jaar) op een huurcontract en na 6x bellen en beloftes dat ie echt onderweg is nog steeds niets ontvangen en ook nog niets betaald. Moet ik misschien toch maar eens gaan doen..
Goed plan, want zonder contract kan je huisbaas je er ook zonder pardon per direct uitflikkerenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:32 schreef engessa het volgende:
Ow ja, het mooiste: wat ik betaal. Das nietsIk wacht al sinds augustus (net als 3 andere huisgenoten, een wacht al anderhalf jaar) op een huurcontract en na 6x bellen en beloftes dat ie echt onderweg is nog steeds niets ontvangen en ook nog niets betaald. Moet ik misschien toch maar eens gaan doen..
Maar je bespaart wel heel veel geld zonder huurcontract!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:30 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Goed plan, want zonder contract kan je huisbaas je er ook zonder pardon per direct uitflikkeren
En alle spullen inpikkenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:30 schreef Eltonno het volgende:
Goed plan, want zonder contract kan je huisbaas je er ook zonder pardon per direct uitflikkeren
Dat is correct. Nog een maand of 2, dan is mijn huur > inrichting en kan het uitquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:30 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Mijn ervaring:quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:16 schreef TheTh1ng het volgende:
dus heb wat kans kunnen maken op een kamer in Diemen aan de Rode Kruislaan
Iemand ervaring met deze locatie?
Je kan er voor kiezen om de trap vast te maken of los er bij te houden. Als je hem lost hebt, kan je hem 'overdag' aan de zijkant van het bed hangen, en heb je dus niet die trap middenin de kamer staan. Ideaal!. Als je dan naar boven wilt, haak je hem er gewoon weer aan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:09 schreef badkuipje het volgende:
@ Slaggy en Loehoes,
Ik zie in de topicstart dat jullie de tweepersoons hoogslaper hebben van IKEA maar ik mis op beide foto's de trap, hoe komen jullie boven?
En vinden jullie trouwens ook dat het bed erg wiebelt als je erin ligt?
Ik denk eraan om het bed te verankeren aan de muur.
Oh ja, binnenkort ook een paar pics van miin kamer!
ook geen uitwonende stufi dus, niet ingeschreven in gemeente?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:32 schreef engessa het volgende:
Dat welquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:05 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ook geen uitwonende stufi dus, niet ingeschreven in gemeente?
Huur betalen in natura. Schijnt veel voor te komen. Overweeg het eens.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:22 schreef Marloes het volgende:
Pfff de kamers in Adam zijn zo duur, hoe kan je nou daar het beste aan een kamer komen? (het liefst een beetje een grote)
Jij hebt toevallig een kamer beschikbaarquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:28 schreef BrauN het volgende:
[..]
Huur betalen in natura. Schijnt veel voor te komen. Overweeg het eens.
Een super uitzicht! Als je in een personeelsflat woont, betaal je waarschijnlijk ook weinig huur niet? Ik heb wel eens gehoort dat je op de hartenberg(instelling voor verstandelijk gehandicapten) maar iets van 50 euro per maand betaald...quote:Op zondag 11 maart 2007 22:25 schreef teig het volgende:
Ik woon dan niet in een studenten huis, maar in de personeelsflat van mijn werk. Ik heb een kamer van 4.20x4.80 en douche, keuken en toilet deel ik.
gelijk naast de deur mijn wastafel ( een douche gordijn ervoor, voor de netheid) en mijn kasten
[afbeelding]
Mijn bed en bureau. Ik koop als ik mijn vakantiegeld heb een slaapbank.
[afbeelding]
Opklapbare eettafel
[afbeelding]
boekenkast, servieskast en koelkast
[afbeelding]
mijn grote trots....Fatboy!!!
[afbeelding]
en...........
Mijn uitzicht!!!
[afbeelding]
Ik betaal 220 inclusief. Maar dan ook eigenlijk inclusief bijna alles.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:30 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Een super uitzicht! Als je in een personeelsflat woont, betaal je waarschijnlijk ook weinig huur niet? Ik heb wel eens gehoort dat je op de hartenberg(instelling voor verstandelijk gehandicapten) maar iets van 50 euro per maand betaald...
Overigens zal ik, als ik al mijn meubels op zijn plek heb, mijn kamer eens posten!
het heeft wel voordelen zo'n "zusterflat"quote:Op zondag 11 maart 2007 23:37 schreef teig het volgende:
[..]
Ik betaal 220 inclusief. Maar dan ook eigenlijk inclusief bijna alles.
Er zijn schoonmakers, wc papier is er, handoeken in de keuken en wc's, theedoeken, vuilnisbakken in de keuken die geleegd worden, meubilair op mijn kamer (ik heb alleen bed en bureau van hier, maar kan nog meer krijgen als ik dat wil!)
Wauw wat gaaf!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:30 schreef engessa het volgende:
[afbeelding]
Mijn bank en tafel met stoelen. Tafel en stoelen gekocht bij een tweedehands zaak voor horecabenodigdheden, de stoelen roken nog naar drank en sigaretten, de tafel zat onder de kaarsvet. Maar het zit uitstekend
Sowieso inschrijven bij studentenwoningweb.nl, daarmee kom je in ieder geval aan een kamer. Al duurt het wel even.. Maar het beste is netwerken, via via, connecties, etcquote:Op zondag 6 mei 2007 16:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zoek een kamer in Amsterdam, hoe zou ik dat 't beste kunnen aanpakken?
Per juni is goed maar per september of later ook wel.. Heb niet echt haast
Hoegroot is de garantie dat je daar aan een fatsoenlijke kamer komt ?quote:Op zondag 6 mei 2007 18:00 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Sowieso inschrijven bij studentenwoningweb.nl, daarmee kom je in ieder geval aan een kamer. Al duurt het wel even.. Maar het beste is netwerken, via via, connecties, etc
Het is een woningcorporatie, hè. Dus ze verhuren gewoon zelf door de stad kamers. Dat betekent dat je afhankelijk van je inschrijftijd altijd wel een kamer krijgt, zonder te hospiteren o.i.d. Degene die op een kamer reageert en het langste ingeschreven staat krijgt de kamer.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Hoegroot is de garantie dat je daar aan een fatsoenlijke kamer komt ?
Geen idee waar je vandaan komt, maar Uilenstede zou ook zeker niet mijn eerste keus zijn, eerlijk gezegd. Ik zou je gewoon inschrijven, kost een paar centen, maar dan heb je in ieder geval altijd iets achter de hand. Stel dat je plotseling ergens uit moet ofzo, dan kun je daar altijd nog op terugvallen. Heel veel mensen hebben achteraf spijt dat ze zich niet of te laat ingeschreven hebben.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Als ik in uilenstede ga wonen kan ik beter thuis blijven
Dat valt mij alleszins mee, eerlijk gezegd. Het enige nadeel is dat de meeste studies ook maar 5 jaar duren en je dan dus met je campuscontract eruit gezet wordt. Naar mijn idee bevoordeel je vooral de eeuwige student, afgezien van geneeskunde studenten dan.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:24 schreef Grumpey het volgende:
Vriend van me had kamer aan Prinsengracht na 3,5 jaar inschrijftijd. Ikzelf na 5 jaar.
Uilenstede is prima plek, voor VU-studenten dan alleen! als UvA student zou ik er geen voordeel van zien.
Als je al in Amsterdam woont is het meer een kwestie van de juiste connecties..quote:Op zondag 6 mei 2007 22:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik wil een kamer in Amsterdam, niet in amstelveen
vanwaar ik nu woon ben ik in ±25 minuutjes in t centrum
dus t moet wel echt voordeel opleveren..
ik had me al ingeschreven halverwege de 5e van de middelbare school. Daarnaast ben ik mijn 2e 2 jarige master aan het afronden, met 6,5 studietijd in totaal. Al met al kan ik denk ik toch mooi 3 jaar op mijn kamer zitten, en ook nog half jaar uitloop. Dat vind ik wel de moeite, en dan ben ik ook nog gewoon vlotte student.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:13 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dat valt mij alleszins mee, eerlijk gezegd. Het enige nadeel is dat de meeste studies ook maar 5 jaar duren en je dan dus met je campuscontract eruit gezet wordt. Naar mijn idee bevoordeel je vooral de eeuwige student, afgezien van geneeskunde studenten dan.
Je zei dat je in de bovenste zat gek, dat is dit nietquote:
ziet er zeer comfi eruit, en naar wat ik her en der er van gelezen heb is het lang zo slecht niet, het is wel zo dat je alleen tussen studenten woont, maar och niet zo erg denk? en goede faciliteiten erbij he?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:33 schreef ChRoNiC het volgende:
Container woning. Vriend van me woonde ook in zo'n ding. Moet zeggen dat het helemaal niet onaardig is.
Dat zijn ook mensen hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:38 schreef hierissiedan het volgende:
het is wel zo dat je alleen tussen studenten woont, maar och niet zo erg denk?
jah maar toch, allemaal ban die dronken en brallende mensen...quote:
ja, en alle hollanders dragen klompen en vreten de hele dag door alleen maar kaas. Echt waar hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:10 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
jah maar toch, allemaal van die dronken en brallende mensen...
Ah, daar ben ik nooit (studeer fysio in nieuwegein).quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:24 schreef Quinazoline het volgende:
Containers staan op de Uithof.
De grap is ik in de binnenstadquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:25 schreef Undergod het volgende:
[..]
Ah, daar ben ik nooit (studeer fysio in nieuwegein).
Nee hoor valt reuze mee, ik kwam uit een studentenhuis met 2 stelletjes, 1 werkende fulltimer,. en een afrikaanse jongen die samen met zn vriendin op zn kamer woonde, zag ook niemand en in de keuken kon er geen woord af, dan niet hequote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:12 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Het lijkt me heel eenzaam, een containerwoning.
Ok hoe doe je dat? ik was echt 1 keer per week of minder, flikker alles bij elkaar op 40 graden, echt vies is het nietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:48 schreef zwahiel het volgende:
Ghehe de wasmachine. Dat is 't apparaat wat hier in huis 't meeste gebruikt wordtEn de droger!
Ik heb van mezelf alleen al drie wasjes per week, als 't er niet meer zijn en dan woon ik nog met 3 anderenDrogers zijn prima, echt handig als je snel je gewassen dingen droog moet hebben omdat je ze aan moet of zo. Zal straks ook 's pic's maken van hier.
leuke kamerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:24 schreef illusions het volgende:
[[url=http://fapomatic.com/thumbs/0718/pic_0814.jpg]afbeelding][/url]
Het is niet echt een goede foto. Hoekbank staat er voor 1/10e op ofzo, maak nog weleens goeie foto's.
Het is trouwens een 2-kamer appartement in het centrum (niet de binnenstad) van Alkmaar, relatief klein maar wel eigen badkamer en eigen aparte keuken. Ik betaal 340 euro huur, inclusief g/w/l, 20mbit internet en televisie.
ik bedoel heb je een fucking 35m2 doe je dit ermeequote:Op zondag 20 mei 2007 20:05 schreef truttebosje het volgende:
mooi bed...verder erg...ehm...studenterig.![]()
valt enorm mee hoor, is groter dan de meeste kamertjes in een studentenhuis en zoveel heb ik er niet in staanquote:Op zondag 20 mei 2007 20:15 schreef Adelante het volgende:
Mijn god wat een hok en die container van memento-mori zou ik spontaan claustrofobie in krijgen. Minder zooi/meubels geeft mij een gevoel van vrijheid. Niet dat het opgeruimd moet zijn ofzo, maar gewoon leefruimte om je heen
Nopequote:Op zondag 20 mei 2007 20:23 schreef truttebosje het volgende:
ja lijkt me dat menig student jaloers is op je container qua ruimte.
maar hoef je dan ook niks te delen met anderen?
keuken en badkamer enzo?
Ik denk dat het van persoon tot persoon verschilt. Ik heb het er nu niet voor over om maar iets voor mijn kamer te doen. Ik spaar dat geld lieverf voor straks.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:21 schreef truttebosje het volgende:
niet om lullig te doen ofzo, ik heb hier ook echt hele mooie kamers voorbij zien komen, maar over het algemeen vraag ik me wel af of studenten zelfs geen blikje verf kunnen betalen![]()
het ziet er ook vaak zo ouderwetserig uit, terwijl er met wat verf en opruimen heel wat leuks van te maken is.
ik heb mss wel makkelijk praten, ben op mn 18e het huis uit gegaan en gelijk bij mn vriendje ingetrokken die zn huis al compleet ingericht had.
Dit is idd geen 35m2, of er moet nog een keuken ofzo bijzitten. Die kamer is hooguit 25m2.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:11 schreef becky27 het volgende:
is dit 35m2??? lijkt het niet namelijk. beetje volgepropt, in ieders geval studenterig zoals TB al meldde, mijn studentenkamer (voor mijn digitale fotocamera gebeuren) zag er heul anders uit.
effectief is het minder ruimte iddquote:Op zondag 20 mei 2007 20:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je alle oppervlakte onder de schuine muren meetelt kom je nog een heel eind natuurlijk
Ik woon in de personeelsflat van mijn werk en mag niet verven. Ja alleen wit, en laat dat nou net al op de muren zitten, toen ik de foto´s maakte was het nog wel kaal. Nu hangt er al wat meer op de muren.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:21 schreef truttebosje het volgende:
niet om lullig te doen ofzo, ik heb hier ook echt hele mooie kamers voorbij zien komen, maar over het algemeen vraag ik me wel af of studenten zelfs geen blikje verf kunnen betalen![]()
het ziet er ook vaak zo ouderwetserig uit, terwijl er met wat verf en opruimen heel wat leuks van te maken is.
ik heb mss wel makkelijk praten, ben op mn 18e het huis uit gegaan en gelijk bij mn vriendje ingetrokken die zn huis al compleet ingericht had.
Okay, ik woon samen met twee echt superleuke studenten (+1 stomme) en ik zal ze echt missen als ik hier weg ga, vandaar!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nee hoor valt reuze mee, ik kwam uit een studentenhuis met 2 stelletjes, 1 werkende fulltimer,. en een afrikaanse jongen die samen met zn vriendin op zn kamer woonde, zag ook niemand en in de keuken kon er geen woord af, dan niet heplus dat ik straks een huisgenootje krijg
[afbeelding]!
Men is er om te studeren, niet om de mooie idioot uit te hangen!quote:Op zondag 20 mei 2007 20:21 schreef truttebosje het volgende:
mijn slaapkamer van 12m2 ziet er nog ruimer uitquote:Op zondag 20 mei 2007 20:45 schreef hierissiedan het volgende:
tis echt 35m2 mischien 1 of 2 m2 minder, maar het middenstuk staat er niet echt op...
Als je alles wit maakt kan het ook nog heel mooi zijnquote:Op zondag 20 mei 2007 22:41 schreef teig het volgende:
[..]
Ik woon in de personeelsflat van mijn werk en mag niet verven. Ja alleen wit, en laat dat nou net al op de muren zitten, toen ik de foto´s maakte was het nog wel kaal. Nu hangt er al wat meer op de muren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |