Yeah! Vet gezellig!quote:Op zondag 17 december 2006 20:45 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Donderdag na het Labyrint kerstfeestje bedoel je?
Ik ben voorWant ik wil je kamer in het echt zien!
[/slowchat]![]()
Mijn huisje begint op te schieten!!quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:59 schreef Grumpey het volgende:
Maar ik wil graag nieuwe kamers zien
modje van niks: delete die foto's danquote:Op zondag 31 december 2006 12:18 schreef Sjoewe het volgende:
Nou. Ik hoop dat je je lolletje gehad hebt.
uilenstede, ach, mooie plek om te beginnen! Alleen moet je wel zorgen dat je je er niet je hele leven blijft plakken zoals sommigen op mijn oude eenheid dedenquote:Op maandag 19 februari 2007 22:50 schreef qwertyuiop het volgende:
K heb vanaf maart een kamer in Amstelveen (Uilenstede I know :p)
Dan zal ik ook maar wat foto's moeten gaan posten
In de tussentijd ben ik ook wel van plan om iets anders te zoeken: heb zelfs al een wijk op het oog! K ben vandaag ff langsgeweest bij mn toekomstige eenheid. Keuken ziet er best schoon uit (en dat zeg ik als thuiswonende) en thank god heb ik een eigen douche en toiletquote:Op maandag 19 februari 2007 23:31 schreef Grumpey het volgende:
[..]
uilenstede, ach, mooie plek om te beginnen! Alleen moet je wel zorgen dat je je er niet je hele leven blijft plakken zoals sommigen op mijn oude eenheid deden...maar voor een periode best leuk...
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:32 schreef engessa het volgende:
Ow ja, het mooiste: wat ik betaal. Das niets
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:32 schreef engessa het volgende:
Ow ja, het mooiste: wat ik betaal. Das nietsIk wacht al sinds augustus (net als 3 andere huisgenoten, een wacht al anderhalf jaar) op een huurcontract en na 6x bellen en beloftes dat ie echt onderweg is nog steeds niets ontvangen en ook nog niets betaald. Moet ik misschien toch maar eens gaan doen..
Goed plan, want zonder contract kan je huisbaas je er ook zonder pardon per direct uitflikkerenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:32 schreef engessa het volgende:
Ow ja, het mooiste: wat ik betaal. Das nietsIk wacht al sinds augustus (net als 3 andere huisgenoten, een wacht al anderhalf jaar) op een huurcontract en na 6x bellen en beloftes dat ie echt onderweg is nog steeds niets ontvangen en ook nog niets betaald. Moet ik misschien toch maar eens gaan doen..
Maar je bespaart wel heel veel geld zonder huurcontract!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:30 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Goed plan, want zonder contract kan je huisbaas je er ook zonder pardon per direct uitflikkeren
En alle spullen inpikkenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:30 schreef Eltonno het volgende:
Goed plan, want zonder contract kan je huisbaas je er ook zonder pardon per direct uitflikkeren
Dat is correct. Nog een maand of 2, dan is mijn huur > inrichting en kan het uitquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:30 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Mijn ervaring:quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:16 schreef TheTh1ng het volgende:
dus heb wat kans kunnen maken op een kamer in Diemen aan de Rode Kruislaan
Iemand ervaring met deze locatie?
Je kan er voor kiezen om de trap vast te maken of los er bij te houden. Als je hem lost hebt, kan je hem 'overdag' aan de zijkant van het bed hangen, en heb je dus niet die trap middenin de kamer staan. Ideaal!. Als je dan naar boven wilt, haak je hem er gewoon weer aan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:09 schreef badkuipje het volgende:
@ Slaggy en Loehoes,
Ik zie in de topicstart dat jullie de tweepersoons hoogslaper hebben van IKEA maar ik mis op beide foto's de trap, hoe komen jullie boven?
En vinden jullie trouwens ook dat het bed erg wiebelt als je erin ligt?
Ik denk eraan om het bed te verankeren aan de muur.
Oh ja, binnenkort ook een paar pics van miin kamer!
ook geen uitwonende stufi dus, niet ingeschreven in gemeente?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:32 schreef engessa het volgende:
Dat welquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:05 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ook geen uitwonende stufi dus, niet ingeschreven in gemeente?
Huur betalen in natura. Schijnt veel voor te komen. Overweeg het eens.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:22 schreef Marloes het volgende:
Pfff de kamers in Adam zijn zo duur, hoe kan je nou daar het beste aan een kamer komen? (het liefst een beetje een grote)
Jij hebt toevallig een kamer beschikbaarquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:28 schreef BrauN het volgende:
[..]
Huur betalen in natura. Schijnt veel voor te komen. Overweeg het eens.
Een super uitzicht! Als je in een personeelsflat woont, betaal je waarschijnlijk ook weinig huur niet? Ik heb wel eens gehoort dat je op de hartenberg(instelling voor verstandelijk gehandicapten) maar iets van 50 euro per maand betaald...quote:Op zondag 11 maart 2007 22:25 schreef teig het volgende:
Ik woon dan niet in een studenten huis, maar in de personeelsflat van mijn werk. Ik heb een kamer van 4.20x4.80 en douche, keuken en toilet deel ik.
gelijk naast de deur mijn wastafel ( een douche gordijn ervoor, voor de netheid) en mijn kasten
[afbeelding]
Mijn bed en bureau. Ik koop als ik mijn vakantiegeld heb een slaapbank.
[afbeelding]
Opklapbare eettafel
[afbeelding]
boekenkast, servieskast en koelkast
[afbeelding]
mijn grote trots....Fatboy!!!
[afbeelding]
en...........
Mijn uitzicht!!!
[afbeelding]
Ik betaal 220 inclusief. Maar dan ook eigenlijk inclusief bijna alles.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:30 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Een super uitzicht! Als je in een personeelsflat woont, betaal je waarschijnlijk ook weinig huur niet? Ik heb wel eens gehoort dat je op de hartenberg(instelling voor verstandelijk gehandicapten) maar iets van 50 euro per maand betaald...
Overigens zal ik, als ik al mijn meubels op zijn plek heb, mijn kamer eens posten!
het heeft wel voordelen zo'n "zusterflat"quote:Op zondag 11 maart 2007 23:37 schreef teig het volgende:
[..]
Ik betaal 220 inclusief. Maar dan ook eigenlijk inclusief bijna alles.
Er zijn schoonmakers, wc papier is er, handoeken in de keuken en wc's, theedoeken, vuilnisbakken in de keuken die geleegd worden, meubilair op mijn kamer (ik heb alleen bed en bureau van hier, maar kan nog meer krijgen als ik dat wil!)
Wauw wat gaaf!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:30 schreef engessa het volgende:
[afbeelding]
Mijn bank en tafel met stoelen. Tafel en stoelen gekocht bij een tweedehands zaak voor horecabenodigdheden, de stoelen roken nog naar drank en sigaretten, de tafel zat onder de kaarsvet. Maar het zit uitstekend
Sowieso inschrijven bij studentenwoningweb.nl, daarmee kom je in ieder geval aan een kamer. Al duurt het wel even.. Maar het beste is netwerken, via via, connecties, etcquote:Op zondag 6 mei 2007 16:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zoek een kamer in Amsterdam, hoe zou ik dat 't beste kunnen aanpakken?
Per juni is goed maar per september of later ook wel.. Heb niet echt haast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |