dat komt nu wel heel cynisch overquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:35 schreef hello_moto1992 het volgende:
Lonewolf2003, kan je ze niet ff resizen![]()
[offtopic]waarom heb je geen e-mailquote:Op maandag 20 november 2006 21:57 schreef Nietzz het volgende:
[offtopic] btw, dat zie ik nu pas, ben je een triumph aan het opknappen? Je eigen of van iemand anders? Mooie auto![]()
![/offtopic]
der hangen er twee zelfs!! en hoezo zou de foto bewerkt zijn.... fotoshop is alleen gebruikt voor resizen, zelfs de kleurbalans niet aangepast...quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:28 schreef Omkron het volgende:
Ja.. het is een mooi bewerkte foto.. maar dat autostuur links aan de muur kan echt niet..
Same here!quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:06 schreef Autoreply het volgende:
AR hoopt hier binnenkort ook inhoudelijk te gaan posten... Delft that is.
6 en een half jaar? Jezus, wat een hok... Ik heb na 7 en een half jaar een stuk of wat kamers gehad, maar in zo iets kleins had ik het nooit meer dan een maand uitgehouden... Mijn kleinste kamer in Nederland was geloof ik 12m2, en daar was ik het na 4 maanden wel zat... Mijn hokje toen ik in het Engeland studeerde was wel mini (maar wel groter dan jouw kamertje), en dat vond ik al gekmakend klein...quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het gaat hier toch om studentenkamersIk zie alleen maar hele grote en opgeruimde kamers. Leeft er niemand van jullie dan net als ik in een hok net groter dan de bezemkast?
Dit was mijn kamertje, waar ik tot een paar maanden geleden 6 1/2 jaar (met veel plezier) in heb gewoond. Let niet op de rotzooi
Mijn huis was verder heel gezellig. En eigenlijk viel het allemaal wel mee. Op een gegeven moment raak je eraan gewend dat het zo klein is. En in principe kon ik er doen wat ik op mijn kamer doe; slapen, tv-kijken, fokken, etc. Dus eigenlijk nooit echt de behoefte gehad om er weg te gaan.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:11 schreef mousemicky het volgende:
[..]
6 en een half jaar? Jezus, wat een hok... Ik heb na 7 en een half jaar een stuk of wat kamers gehad, maar in zo iets kleins had ik het nooit meer dan een maand uitgehouden... Mijn kleinste kamer in Nederland was geloof ik 12m2, en daar was ik het na 4 maanden wel zat... Mijn hokje toen ik in het Engeland studeerde was wel mini (maar wel groter dan jouw kamertje), en dat vond ik al gekmakend klein...
Respect dat je t daar hebt uitgehouden...Nooit gedacht van, goh, laat ik eens naar wat groters op zoek gaan?
Maar misschien ben ik wel verwend, of heb ik gewoon altijd geluk gehad met kamers vinden? Zal binnenkort eens kijken of m'n mobiel foto's van genoeg kwaliteit maakt om hier te posten...
Hoe kan je hier ooit in wonenquote:Op dinsdag 21 november 2006 02:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het gaat hier toch om studentenkamersIk zie alleen maar hele grote en opgeruimde kamers. Leeft er niemand van jullie dan net als ik in een hok net groter dan de bezemkast?
Dit was mijn kamertje, waar ik tot een paar maanden geleden 6 1/2 jaar (met veel plezier) in heb gewoond. Let niet op de rotzooi
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leukquote:Op donderdag 23 november 2006 12:36 schreef knny het volgende:
Hier zit ik inmiddels alweer 6 maanden. Mijn kamer in Groningen
28m2 kamer + eigen dakterras
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Watte kamers?quote:Op donderdag 23 november 2006 15:37 schreef Fillipe het volgende:
Wat een knorren kamers!
Ah, dat verklaart t, heb in Nijmegen gestudeerd, en daar heb ik t nog nooit gehoord. En dat kan mischien komen doordat ik niet met corpsballen om ging....quote:knor
Meestal een neerbuigende benaming voor een student die geen lid is van een studentencorps, soms (in elk geval binnen Amsterdam, Groningen, Rotterdam, Wageningen, Delft, Leiden en Utrecht) ook wel gebruikt voor studenten die in het geheel geen lid zijn van een studentenvereniging. Afkomst niet geheel duidelijk, maar de term was oorspronkelijk mogelijk een afkorting voor Kennen Niet Onze Regels (Nederland - (vaak) corporaal)
In nijmegen wonen ook alleen toffe mensen hequote:Op donderdag 23 november 2006 16:20 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart t, heb in Nijmegen gestudeerd, en daar heb ik t nog nooit gehoord. En dat kan mischien komen doordat ik niet met corpsballen om ging....
Tuurlijk! (ook al woon ik er nu niet meer...)quote:Op donderdag 23 november 2006 16:21 schreef tonks het volgende:
[..]
In nijmegen wonen ook alleen toffe mensen he
Ach je bent er een paar jaar geweest, dat telt ookquote:Op donderdag 23 november 2006 16:23 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Tuurlijk! (ook al woon ik er nu niet meer...)
Wacht maar tot ik foto's van mijn kamer(s) plaats. Ik heb dan wel geen parkiet, maar wel een heel schattige kat, genaamd Mouse, die mijn huisgenoten geregeld terroriseert...quote:Op donderdag 23 november 2006 16:24 schreef Fillipe het volgende:
Och daar gaat het nog niet zozeer om, meer over de leefbaarheid van sommige kamers die ik hier zie. Valt me nog mee dat ik geen parkieten ben tegengekomen.
Lekker burgelijk, en dat al tijdens je studententijd. Altijd rekening houden met een kat, leuk zeg.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:30 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik foto's van mijn kamer(s) plaats. Ik heb dan wel geen parkiet, maar wel een heel schattige kat, genaamd Mouse, die mijn huisgenoten geregeld terroriseert...
ja best wel 385 euro. is wel veel geld maar heb mensen gezien die voor 300 euro per maand de helft aan m2's haddenquote:Op donderdag 23 november 2006 14:20 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Knny, leuk hoor!![]()
Betaal je nou niet best veel voor 28 m2 in Groningen?
Korrewegwijk en daar een zijstraat van de korreweg. Heel dichtbij de Jumboquote:Op donderdag 23 november 2006 15:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
LeukWaar woon je precies in Groningen?
Ach, Albertus leden worden door Vindicat leden ook al knorren genoemdquote:Op donderdag 23 november 2006 15:50 schreef Autoreply het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)gden_onder_studenten
Een niet-lid dus.
AR heeft waarschijnlijk ook een nieuwe kamer, indien bevestigd volgen foto's en een verslag van de inrichting snel![]()
Komt omdat Albertianen ook ontzettende knorren zijn. Vandaar.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:52 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ach, Albertus leden worden door Vindicat leden ook al knorren genoemd
Heb je ook wel gelijk inquote:Op donderdag 23 november 2006 18:06 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Komt omdat Albertianen ook ontzettende knorren zijn. Vandaar.
ff oftopic: Typisch voor een niet-lid die het wel wil worden, of een sjaars.....quote:Op donderdag 23 november 2006 18:06 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Komt omdat Albertianen ook ontzettende knorren zijn. Vandaar.
Gespaard in mijn geval. Deel door mijn ouders en deels door mezelf op een rekening waar ik pas op mijn 18e aan kon komen... Al heb ik geen design, maar een ikea/ leenbakker/ tweedehands inrichting...quote:Op maandag 4 december 2006 18:36 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Maargoed, ik vraag me ook af hoe iedereen die inrichtingen betaald? sparen, krijgen??
Ik heb een gedeelte gekregen, en een gedeelte zelf gespaard.... Maargoed, studentenkamers lijken soms wel designhuizen...
gewoon gewerkt ervoor, als je 2 dagen per week werkt dan is dat perfect te bekostigen naast vakanties en uitgaan etc. Daarnaast gewoon iets bijlenen van IB-groep, als je eenmaal ouder dan 20 bent wil je toch wel gewoon een beetje je eigen stijl in je kamer terugzien, of in ieder geval een begin ervanquote:Op maandag 4 december 2006 18:36 schreef Eltonno het volgende:
[..]
ff oftopic: Typisch voor een niet-lid die het wel wil worden, of een sjaars.....
Maargoed, ik vraag me ook af hoe iedereen die inrichtingen betaald? sparen, krijgen??
Ik heb een gedeelte gekregen, en een gedeelte zelf gespaard.... Maargoed, studentenkamers lijken soms wel designhuizen...
bij wijze van sprekenquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:35 schreef saaw het volgende:
ik ga in januari alweer verhuizen, naar iets veel groters
dan uiteraard weer foto's, ik verheug me er nu al op
en @ grumpey: als je jonger bent dan 20 wil je geen eigen stijl?![]()
Dat is niet mis, ziet er tof uit..quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:49 schreef Mynerfius het volgende:
Ikvolg dit topic al lange tijd en er zijn al een hoop leuke kamers voorbij gekomen. Nu maar eens een paar foto's posten van mijn eigen kamer in 't Haarlemse! Oppervlakte ongeveer 55m2 plus een eigen tuintje
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
idd, krijg je ook huursubsidie of niet?quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:57 schreef Mynerfius het volgende:
¤413 euro per maand, dat wel. Maar gezien de oppervlakte en de locatie (5 min fietsen van t centrum) is dit nog aan de 'goedkope' kant (voor Haarlem dan) ...
een vriend van mij heeft het metronetwerk van Tokyo op de muur gemaakt, en heeft een heel groot plaatje op een sticker laten drukken. Misschien een idee?quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:11 schreef SlaggY het volgende:
Yes. Ik heb vorige week een nieuwe woning gevonden. Drie keer zo groot als m'n vorige kamer en nu lekker alles voor mezelf. In februari studeer ik af dus ik vond het wel tijd om iets groter te gaan wonen.
Vanavond ga ik de verf kopen en in 't weekend hoop ik klaar te zijn met schilderen. Dus volgende week verhuizen. Ik heb even iets in SketchUp getekend om te bepalen hoe ik het ga inrichten (foto's volgen nog):
klik -> [[url=http://xs410.xs.to/xs410/06492/Kommelahyeah.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ik ben dus op zoek naar een (soort van) hoekbank. De tafel heb ik wel al gevonden. Verder ben ik van plan een groot silouet van Jimi Hendrix op de muur te schilderen, a la dit ontwerp:
[[url=http://xs110.xs.to/xs110/06492/JimiHendrix.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Iemand nog tips om dit mooi te doen? Ik zelf dacht eraan om het te projecteren met een beamer en dan gewoon over te trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |