abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43491044
Oeh! Wat een leuke kamers! 1 December heb ik eindelijk mijn felbegeerde kamertje in Delft, en ga ik 2 en 3 december druk latexen.
Mijn kamer gaat er zo uitzien wanneer ik braaf studeer:

En dit is de recreatie-indeling:

Boooh
De kamer is 3 bij 4 exclusief bedstee en kast die nog 3m2 innemen, die heb ik niet getekend, maar dat wordt allemaal opbergruimte.

En uiteindelijk moet er zoiets op de muur schitteren:

Maar dan een zelfgemaakte 3 bij 4 vriendelijke versie.
I will take the sun in my mouth
pi_43493030
quote:
Op zondag 12 november 2006 17:31 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Heb jij er ook een foto van?
wat is je mail dan stuur ik je de foto
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_43493189
Ziet er leuk uit Warrel, ben benieuwd naar het eindresultaat
How rude!
  zondag 12 november 2006 @ 23:31:18 #54
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_43494055
goed, mijn foto's
even eerst wat info, betaal 350 inclusief, deel de woonkamer, keuken, tuin, wc, badkamer met 1 persoon [die studeert en er echt nooit is]
wij wonen er officieel met zn 2en [met mn lief dus]. de kamer is wel klein voor samen en verder het enige grote nadeel is dat de kamer in de kelder is. geen daglicht dus. maar gelukkig kunnen we boven zitten waar bijna nooit iemand is
prima tijdelijke oplossing in ieder geval. we zijn er heel blij mee

wastafel, ligbad, douche

woon/eetkamer, keuken, tuintje

trap naar beneden [waar dus de kamer is] ik vind dit echt geniaal

links achter dat hoekje kom je binnen. kastje met ontbijtspullen. achter die doeken zit een enorme [maar heel lelijke] kast

bureau, rattenhok, kastje. achter dat rieten gordijngebeuren zit een deur naar de bergin. dat is een soort gang die om de helft van de kamer heen loopt en vol staat met rotsooi

tafel, grote geblokte stoel [hier met deken erop, maak nog wel eens goede foto]

bed

sorry voor de [deels] wat brakke foto's
an urge to help mankind overcomes me
pi_43519813
ik heb een nieuwe kamer in Amsterdam! krijg zo'n container aan de stavangerweg, lekker zelfstandig! als ik klaar ben met verhuizen zal ik wel eens ff een foto posten
pi_43522996
Die trap! Net als in Doornroosje..
  dinsdag 14 november 2006 @ 10:15:15 #57
3878 Vork
Manisch creatief
pi_43535499
Hier dan ons studentenhuis. 50m2 (inclusief gang e.d.) in Arnhem. Totaal woonachtig: 2 studenten en 1 kat

Woonkamer (+/- 16 m2):

Voor de oplettende lezers onder ons, ja mijn vorige woning had ook zo'n soort kleur groen en zo'n soort vloer. Dat concept verveelde ons nog niet, dus hebben we dat hier ook maar opnieuw op de muur aangebracht. Voorheen stond hier ook nog een bureau in, maar dat werd wat krap.

Slaapkamer (+/- 10 m2):

Met het wasrek erbij is het niet echt ruim meer, maarja, om de as nou buiten op het balkon nat te laten regenen, dat schiet niet op als je het droog witl hebben.

Studeerkamer (+/- 5 m2):

Hier staat een hoekbureau en dat is wel zo'n beetje wat er maximaal inpast. Als het opgeruimd is, kan ik ook m'n synth kwijt, maar die staat nu even ingepakt. Verder is het verdomd handig om een klein hok te hebben waar een van ons zich zo nu en dan kan terugtrekken om te studeren of om muziek te maken.

Werkkamer (+/- 5m2):

Een heus goudsmederijtje. M'n vriendin is naast student ook opgeleid als goud-/zilversmid, dus kwam het wel uit, zo'n klein kamertje extra om wat dingen te prutselen met metaal.

Keuken (+/- 5m2):

De keuken is klein. Te klein eigenlijk en staat helemaal vol met voorraad, koelkast, wasmachine, kookstel etc. Aan het eind is de deur naar het balkon. Een echte 1 persoons keuken

Gang:

We dachten dat het wel leuk was om de gang helemaal oranje te schilderen. Zie hier het resultaat.
pi_43536104
Vork!! Je woont niet in Arnhem! Je woont in Zeist!!
Of je hebt een zoals precies dezelfde in Zeist staan, eng veel overeenkomsten..
  dinsdag 14 november 2006 @ 11:15:29 #59
3878 Vork
Manisch creatief
pi_43536926
Wat moet ik nou in Zeist?
pi_43537918
Vork, gaaf huisje om als student te hebben

Erg leuk Saaw, maar tis wel beter dat jullie nog die woon/eetkamer hebben want het is wel een beetje 'hol' idd zo zonder licht.
How rude!
pi_43548216
Ik kan 'n nieuw huisje nemen, 3-kamer appartementje, in Leeuwarden (via de woningbouwvereniging ).

Twijfel alleen vreselijk. Heb er net gekeken. Ga morgenmiddag nog met m'n moeder kijken en dan keuze maken! Wordt vervolgd.
pi_43548525
Leuk, waar twijfel je nog aan Zonnestraaltje en waar is het ergens?

Vriendin van me heeft een flatje in huizum, dat wil ik ook
How rude!
pi_43549686
Vet! Ik heb vandaag ook bericht gehad voor een apartement in Leeuwarden. Ik heb samen met mijn vriend gekeken en we nemen hem . Eindelijk eens wat meer ruimte dan 20m2 voor z'n tweeën .
pi_43552061
In de Schepenbuurt (tussen de Appie XL en Mediamarkt..)

Het is een woonkamer van ongeveer 27 m2.. Ramen over de hele breedte van de woonkamer.. Heel veel zonlicht!
Keukentje, wctje, badkamer.. Groot balkon!
Twee slaapkamers.. een van 7 m2 en een van 5 m2.. We zijn het punt van twijfel inmiddels genaderd.. want dat vind ik echt klein. In die van 7 m2 past mijn bed net wel of net niet.. als dat niet past doe ik het niet. Mijn bed is 1.60 bij 2.10 m namelijk ..

Maarja wilde eigenlijk samen met 1 huisgenoot er gaan wonen.. maarja wie wil nou een kamertje van 5m2? Diegene mag blij zijn er als een 1 persoonsbed in past..

Maar nu hoorde ik net (van 'n vriend van me, die ook in z'n eentje 'n flatje heeft) dat je alleen huursubsidie krijgt als je er alleen gaat wonen en niet als je er met z'n 2en gaat wonen. Verwarring alom! Naja... als dat zo is, kan ik er ook wel alleen gaan wonen.. Scheelt qua financiën niet zoveel... En dan kan ik dat kleine 5m2 kamertje als rommelhok nemen ofzo, voor logeerbed enzo, of computerkamer ofzo. Mogelijkheden genoeg.

Maargoed morgen eerst ff met m'n moeder gaan kijken.. en opmeten of m'n bed in de grootste slaapkamer past..
pi_43554730
Hmm nou als je bed past zou ik het gewoon doen hoor, ik werk(te) in die buurt en tis prima te doen daar vind ik.
Volgens mij krijg je gewoon als huurder de huursubsidie en is er een max van 2 personen op dat soort flatjes excl. eventuele kinderen. Nieuwe studentenhuizen (dus meer dan 2 pers.) zijn wel verboden in die buurt (je hebt flats met meer dan 5 kamers), issie daar niet mee in de war?
How rude!
pi_43560407
Ja idd, ik zit er ook aan te denken om het gewoon te doen als m'n bed er in past.
M'n moeder zei al dat ik evt ook m'n oude bed (1 persoons) er wel neer kon zetten en m'n 2persoons bij m'n ouders, maar dat vind ik zonde. Ik houd van mijn bed. Nee serieus, want dan woon ik wel helemaal zelfstandig en dan zonder m'n lievelingsbed....

Als het verhaal van de huursubsidie klopt, zoals die vriend van me zei, dan ga ik gewoon alleen wonen denk ik. Zie ik wel zitten. Maargoed afwachten.. Ik post hier morgen wel weer..
  woensdag 15 november 2006 @ 01:21:07 #67
161756 hierissiedan
second first impression
pi_43566027
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:31 schreef saaw het volgende:
goed, mijn foto's
even eerst wat info, betaal 350 inclusief, deel de woonkamer, keuken, tuin, wc, badkamer met 1 persoon [die studeert en er echt nooit is]
wij wonen er officieel met zn 2en [met mn lief dus]. de kamer is wel klein voor samen en verder het enige grote nadeel is dat de kamer in de kelder is. geen daglicht dus. maar gelukkig kunnen we boven zitten waar bijna nooit iemand is
prima tijdelijke oplossing in ieder geval. we zijn er heel blij mee

wastafel, ligbad, douche
[afbeelding]
woon/eetkamer, keuken, tuintje
[afbeelding]
trap naar beneden [waar dus de kamer is] ik vind dit echt geniaal
[afbeelding]
links achter dat hoekje kom je binnen. kastje met ontbijtspullen. achter die doeken zit een enorme [maar heel lelijke] kast
[afbeelding]
bureau, rattenhok, kastje. achter dat rieten gordijngebeuren zit een deur naar de bergin. dat is een soort gang die om de helft van de kamer heen loopt en vol staat met rotsooi
[afbeelding]
tafel, grote geblokte stoel [hier met deken erop, maak nog wel eens goede foto]
[afbeelding]
bed
[afbeelding]

sorry voor de [deels] wat brakke foto's
Ik vind die trap heel erg mooi, is dat zelf geschilderd en was dat moeilijk, hoe doe je het?
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
pi_43581422
Ik doe het!
pi_43582403
quote:
Op woensdag 15 november 2006 17:35 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik doe het!
Aah, gefeliciteerd met je nieuwe woning!
  woensdag 15 november 2006 @ 18:56:53 #70
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_43583776
ik zal binnenkort eens foto's maken van mijn nieuwe kamer
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_43618549

nog veel troep op de kast, maar 't begint er op te lijken

Ikea

[ Bericht 30% gewijzigd door Soempie op 16-11-2006 20:02:06 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_43618891
quote:
Op woensdag 15 november 2006 18:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Aah, gefeliciteerd met je nieuwe woning!
Thank you, krijg morgen de sleutels!
  donderdag 16 november 2006 @ 20:51:16 #73
73044 Soulshaker
Design is kinky!
pi_43620474

mijn kamer in t groningse
en 't fotoboekje = http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=73044
Restoring a 1966 Triumph GT6 mk1
pi_43620780
wauw Soul! wat een geweldige schouw ook
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 17 november 2006 @ 05:09:59 #75
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_43628403
quote:
Op donderdag 16 november 2006 20:51 schreef Soulshaker het volgende:
[afbeelding]

Wauw!

¡me gusto! Zo moet een kamer eruit zien volgens mijn mening!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_43642432
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 05:09 schreef zwahiel het volgende:

[..]

Wauw!

¡me gusto! Zo moet een kamer eruit zien volgens mijn mening!
Idd, erg mooi
  zaterdag 18 november 2006 @ 02:03:36 #77
73044 Soulshaker
Design is kinky!
pi_43648265
thanks!! en dat allemaal voor 140 euro per maand

i'm so lucky!
pi_43650853
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 02:03 schreef Soulshaker het volgende:

i'm so lucky!
hoe krijg je dat voor elkaar?
pi_43651578
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 02:03 schreef Soulshaker het volgende:

i'm so lucky!
WTF? En waar woon je in Groningen als ik vragen mag?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_43651676
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:06 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik kan 'n nieuw huisje nemen, 3-kamer appartementje, in Leeuwarden (via de woningbouwvereniging ).

Twijfel alleen vreselijk. Heb er net gekeken. Ga morgenmiddag nog met m'n moeder kijken en dan keuze maken! Wordt vervolgd.
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 19:05 schreef Zonnestraaltje het volgende:
In de Schepenbuurt (tussen de Appie XL en Mediamarkt..)

Het is een woonkamer van ongeveer 27 m2.. Ramen over de hele breedte van de woonkamer.. Heel veel zonlicht!
Keukentje, wctje, badkamer.. Groot balkon!
Twee slaapkamers.. een van 7 m2 en een van 5 m2.. We zijn het punt van twijfel inmiddels genaderd.. want dat vind ik echt klein. In die van 7 m2 past mijn bed net wel of net niet.. als dat niet past doe ik het niet. Mijn bed is 1.60 bij 2.10 m namelijk ..

Maarja wilde eigenlijk samen met 1 huisgenoot er gaan wonen.. maarja wie wil nou een kamertje van 5m2? Diegene mag blij zijn er als een 1 persoonsbed in past..

Maar nu hoorde ik net (van 'n vriend van me, die ook in z'n eentje 'n flatje heeft) dat je alleen huursubsidie krijgt als je er alleen gaat wonen en niet als je er met z'n 2en gaat wonen. Verwarring alom! Naja... als dat zo is, kan ik er ook wel alleen gaan wonen.. Scheelt qua financiën niet zoveel... En dan kan ik dat kleine 5m2 kamertje als rommelhok nemen ofzo, voor logeerbed enzo, of computerkamer ofzo. Mogelijkheden genoeg.

Maargoed morgen eerst ff met m'n moeder gaan kijken.. en opmeten of m'n bed in de grootste slaapkamer past..
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 22:29 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ja idd, ik zit er ook aan te denken om het gewoon te doen als m'n bed er in past.
M'n moeder zei al dat ik evt ook m'n oude bed (1 persoons) er wel neer kon zetten en m'n 2persoons bij m'n ouders, maar dat vind ik zonde. Ik houd van mijn bed. Nee serieus, want dan woon ik wel helemaal zelfstandig en dan zonder m'n lievelingsbed....

Als het verhaal van de huursubsidie klopt, zoals die vriend van me zei, dan ga ik gewoon alleen wonen denk ik. Zie ik wel zitten. Maargoed afwachten.. Ik post hier morgen wel weer..
quote:
Op woensdag 15 november 2006 17:35 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik doe het!
quote:
Op donderdag 16 november 2006 19:47 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Thank you, krijg morgen de sleutels!
Heb maar even een eigen topic aangemaakt!

Zonnestraaltje heeft een appartement!!!

pi_43659797
Wow, wat een geweldig mooie schouw & plafondornamenten, Soulshaker. Hoog plafond ook, of niet? Super. Ik ben afgelopen weekend verhuisd, heb nu mijn eigen miniappartementje !! Moet nog alles inrichten, nu eerst nog een essay afmaken en dan morgen verder met inrichten. Als t klaar is post ik wat foto's.

Hoe mijn nieuwe huisje eruit ziet: woon/slaapkamer 28,6 m2, hal 6,8 m2, open keuken, aparte douche en wc, frans balkon. In Arnhem, dichtbij centrum; met huursubsidie & GWL allemaal verrekend komt t neer op 300-320 per maand. Ben er blij mee !
  zaterdag 18 november 2006 @ 17:35:02 #82
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_43661036
Wouw Soulshaker! Zou ik zo willen hebben, echt super!
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_43664005
Hoe doe je dat voor 140 euro? Of heb je het zelf helemaal opgeknapt?
  zaterdag 18 november 2006 @ 19:44:26 #84
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_43664798
Alle kamers zien er erg mooi uit!

Maar nu is mijn vraag......Het ziet er allemaal netjes en bijna burgerlijk schoon uit, is dat voor de foto gedaan, of ben ik de enige hier die (bijna) uitsluitend halve zwijnestallen, muren van kratten en keukens met meters afwas kent?
  zaterdag 18 november 2006 @ 20:49:11 #85
73044 Soulshaker
Design is kinky!
pi_43667146
nah zo netjes is het altijd wel... maar dat zit hem nogal in mijn persoonlijkheid... als ik dat niet doe kan ik niet normaal leven... mijn keuken is niet altijd even netjes though

ik snap dus niet dat je kan leren/wonen tussen de lege bierflesjes de resten pizza en breed assortiment aan bierdopjes
  zaterdag 18 november 2006 @ 23:13:26 #86
67385 ROG
Go on, say it.
pi_43672481
quote:
[afbeelding]

Héél erg gaaf.
  zondag 19 november 2006 @ 00:01:30 #87
73044 Soulshaker
Design is kinky!
pi_43673628
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 19:17 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hoe doe je dat voor 140 euro? Of heb je het zelf helemaal opgeknapt?
omdat er wat vragen waren :

Toen ik hier kwam kon je door de vloer heenvallen, zat er een hoogslaper van sloophout in, een rare wasbak en het plaffond liet nogal te wensen over...

Gedaan: De wasbak eruitgesloopt, Het slaapgedeelte waar de vloer erg slecht was een tweede vloer overdwars oveheen gemaakt en met vloerbedekking bekleed. Alle electrisch opnieuw aangelecht, alle gedeelten van de wanden waar dat halfgare hardboard voor zat deruit gesloopt en nieuwe gipplaten voor gezet. Het plafond bijgewerkt waar mogelijk heel voorzichtig geschilderd... idd een klotenwerkje... en toen de kleur laten mengen voor de wanden om het klassieke uiterlijk van het pand te benadrukken, beetje klasse mee te geven... hetgeen de donkerode schouw en de gele muren en kozijnen niet echt deden

wat een paar centen en wat creativiteit niet voor woonplezier kunnen bezorgen

Hier was de huisbaas zo blij mee dat ik nooit meer hoef te betalen dan 140 euro per maand voor zolang ik studeer

locatie... binnen 750 meter lopen van de grote markt, is dat naukeurig genoeg? Ga maar cirkeltje trekken
  zondag 19 november 2006 @ 00:30:51 #88
73044 Soulshaker
Design is kinky!
pi_43674276
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 16:55 schreef Nietzz het volgende:
Wow, wat een geweldig mooie schouw & plafondornamenten, Soulshaker. Hoog plafond ook, of niet? Super. Ik ben afgelopen weekend verhuisd, heb nu mijn eigen miniappartementje !! Moet nog alles inrichten, nu eerst nog een essay afmaken en dan morgen verder met inrichten. Als t klaar is post ik wat foto's.

Hoe mijn nieuwe huisje eruit ziet: woon/slaapkamer 28,6 m2, hal 6,8 m2, open keuken, aparte douche en wc, frans balkon. In Arnhem, dichtbij centrum; met huursubsidie & GWL allemaal verrekend komt t neer op 300-320 per maand. Ben er blij mee !
Thanks, plafond is, geloof ik, 3.30m hoog

Franse balkonnetjes met de dekens om je heengeslagen 's ochtens koffie drinken tegen de reling van je franse balkonnetje... In arnhem centrum kijken naar hoe alle mensen naar hun werk gaan.... jalours ben ik! (Of ik denk teveel in mooie, geïdealiseerde plaatjes ... hmmm)

ik verheug me op de fotos!
  zondag 19 november 2006 @ 09:17:54 #89
3878 Vork
Manisch creatief
pi_43678271
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 19:44 schreef --H-I-M-- het volgende:
Alle kamers zien er erg mooi uit!

Maar nu is mijn vraag......Het ziet er allemaal netjes en bijna burgerlijk schoon uit, is dat voor de foto gedaan, of ben ik de enige hier die (bijna) uitsluitend halve zwijnestallen, muren van kratten en keukens met meters afwas kent?
Gewoon geen foto's maken voordat het niet een beetje netjes is opgeruimd. Opruimen gebeurt hier ongeveer wekelijks. Nu hebben we het al een paar dagen nog vrij netjes weten te houden, maar dat is een uitzondering. De woonkamer is binnen een handomdraai veranderd in een grote berg met voornamelijk papier, tassen, schoenen, afstandsbedieningen en opgebrande kaarsjes, was, afwas etc.... en als de kat haar best doet, dan vind je er ook nog wel eens wat kattengrind en brokjes terug.

Daar gaat natuurlijk niemand een foto van maken en dat met gepaste trots op een forum als Fok! presenteren.
pi_43702720
quote:
Op zondag 19 november 2006 00:30 schreef Soulshaker het volgende:
[..] Of ik denk teveel in mooie, geïdealiseerde plaatjes ... hmmm
Hehe, je bent de enige niet Dat doe ik ook
Over een weekje is het denk ik af!
  maandag 20 november 2006 @ 00:10:41 #91
73044 Soulshaker
Design is kinky!
pi_43705003
mag ik ook fotos komen maken dan, kunnen we wedstrijdje meest idillische plaatje doen

[ Bericht 23% gewijzigd door Soulshaker op 20-11-2006 03:16:02 ]
pi_43730501
Hahaha
Mm ja, eerst eens kijken of ik de strijd aan kan met jouw stekje (dat verlies ik per definitie al, of ik moet nog even een schouw erin bouwen ... nuja, of erg mijn best doen op de foto's )
pi_43730667
[offtopic] btw, dat zie ik nu pas, ben je een triumph aan het opknappen? Je eigen of van iemand anders? Mooie auto ![/offtopic]
pi_43733574
tvp
pi_43736522
quote:
[afbeelding]

Dude!
pi_43736551
Ja.. het is een mooi bewerkte foto.. maar dat autostuur links aan de muur kan echt niet..
  dinsdag 21 november 2006 @ 02:03:23 #97
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_43736991
Het gaat hier toch om studentenkamers Ik zie alleen maar hele grote en opgeruimde kamers. Leeft er niemand van jullie dan net als ik in een hok net groter dan de bezemkast?

Dit was mijn kamertje, waar ik tot een paar maanden geleden 6 1/2 jaar (met veel plezier) in heb gewoond. Let niet op de rotzooi

[ Bericht 24% gewijzigd door Lonewolf2003 op 21-11-2006 18:03:00 ]
pi_43753371
AR hoopt hier binnenkort ook inhoudelijk te gaan posten... Delft that is.
pi_43754297
Lonewolf2003, kan je ze niet ff resizen
  dinsdag 21 november 2006 @ 18:03:11 #100
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_43755153
done.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')