wat is je mail dan stuur ik je de fotoquote:Op zondag 12 november 2006 17:31 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Heb jij er ook een foto van?
Ik vind die trap heel erg mooi, is dat zelf geschilderd en was dat moeilijk, hoe doe je het?quote:Op zondag 12 november 2006 23:31 schreef saaw het volgende:
goed, mijn foto's
even eerst wat info, betaal 350 inclusief, deel de woonkamer, keuken, tuin, wc, badkamer met 1 persoon [die studeert en er echt nooit is]
wij wonen er officieel met zn 2en [met mn lief dus]. de kamer is wel klein voor samen en verder het enige grote nadeel is dat de kamer in de kelder is. geen daglicht dus. maar gelukkig kunnen we boven zitten waar bijna nooit iemand is
prima tijdelijke oplossing in ieder geval. we zijn er heel blij mee
wastafel, ligbad, douche
[afbeelding]
woon/eetkamer, keuken, tuintje
[afbeelding]
trap naar beneden [waar dus de kamer is] ik vind dit echt geniaal
[afbeelding]
links achter dat hoekje kom je binnen. kastje met ontbijtspullen. achter die doeken zit een enorme [maar heel lelijke] kast
[afbeelding]
bureau, rattenhok, kastje. achter dat rieten gordijngebeuren zit een deur naar de bergin. dat is een soort gang die om de helft van de kamer heen loopt en vol staat met rotsooi
[afbeelding]
tafel, grote geblokte stoel [hier met deken erop, maak nog wel eens goede foto]
[afbeelding]
bed
[afbeelding]
sorry voor de [deels] wat brakke foto's
Thank you, krijg morgen de sleutels!quote:Op woensdag 15 november 2006 18:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Aah, gefeliciteerd met je nieuwe woning!
Wauw!quote:Op donderdag 16 november 2006 20:51 schreef Soulshaker het volgende:
[afbeelding]
mijn kamer in t groningse
Idd, erg mooiquote:Op vrijdag 17 november 2006 05:09 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Wauw!
¡me gusto! Zo moet een kamer eruit zien volgens mijn mening!
quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:03 schreef Soulshaker het volgende:
thanks!! en dat allemaal voor 140 euro per maand
i'm so lucky!
WTF? En waar woon je in Groningen als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:03 schreef Soulshaker het volgende:
thanks!! en dat allemaal voor 140 euro per maand
i'm so lucky!
quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:06 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik kan 'n nieuw huisje nemen, 3-kamer appartementje, in Leeuwarden (via de woningbouwvereniging).
Twijfel alleen vreselijk. Heb er net gekeken. Ga morgenmiddag nog met m'n moeder kijken en dan keuze maken!Wordt vervolgd.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:05 schreef Zonnestraaltje het volgende:
In de Schepenbuurt(tussen de Appie XL en Mediamarkt..)
Het is een woonkamer van ongeveer 27 m2..Ramen over de hele breedte van de woonkamer.. Heel veel zonlicht!
Keukentje, wctje, badkamer..Groot balkon!
Twee slaapkamers.. een van 7 m2 en een van 5 m2..We zijn het punt van twijfel inmiddels genaderd.. want dat vind ik echt klein. In die van 7 m2 past mijn bed net wel of net niet.. als dat niet past doe ik het niet. Mijn bed is 1.60 bij 2.10 m namelijk
..
Maarja wilde eigenlijk samen met 1 huisgenoot er gaan wonen.. maarja wie wil nou een kamertje van 5m2? Diegene mag blij zijn er als een 1 persoonsbed in past..![]()
Maar nu hoorde ik net (van 'n vriend van me, die ook in z'n eentje 'n flatje heeft) dat je alleen huursubsidie krijgt als je er alleen gaat wonen en niet als je er met z'n 2en gaat wonen.Verwarring alom! Naja... als dat zo is, kan ik er ook wel alleen gaan wonen.. Scheelt qua financiën niet zoveel... En dan kan ik dat kleine 5m2 kamertje als rommelhok nemen ofzo, voor logeerbed enzo, of computerkamer ofzo. Mogelijkheden genoeg.
Maargoed morgen eerst ff met m'n moeder gaan kijken.. en opmeten of m'n bed in de grootste slaapkamer past..
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:29 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ja idd, ik zit er ook aan te denken om het gewoon te doen als m'n bed er in past.
M'n moeder zei al dat ik evt ook m'n oude bed (1 persoons) er wel neer kon zetten en m'n 2persoons bij m'n ouders, maar dat vind ik zonde. Ik houd van mijn bed.![]()
Nee serieus, want dan woon ik wel helemaal zelfstandig en dan zonder m'n lievelingsbed....
Als het verhaal van de huursubsidie klopt, zoals die vriend van me zei, dan ga ik gewoon alleen wonen denk ik. Zie ik wel zitten. Maargoed afwachten.. Ik post hier morgen wel weer..![]()
quote:
Heb maar even een eigen topic aangemaakt!quote:Op donderdag 16 november 2006 19:47 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Thank you, krijg morgen de sleutels!
Héél erg gaaf.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:51 schreef Soulshaker het volgende:
[afbeelding]
omdat er wat vragen warenquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:17 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hoe doe je dat voor 140 euro? Of heb je het zelf helemaal opgeknapt?
Thanks, plafond is, geloof ik, 3.30m hoogquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:55 schreef Nietzz het volgende:
Wow, wat een geweldig mooie schouw & plafondornamenten, Soulshaker. Hoog plafond ook, of niet? Super. Ik ben afgelopen weekend verhuisd, heb nu mijn eigen miniappartementje![]()
!! Moet nog alles inrichten, nu eerst nog een essay afmaken en dan morgen verder met inrichten. Als t klaar is post ik wat foto's.
Hoe mijn nieuwe huisje eruit ziet: woon/slaapkamer 28,6 m2, hal 6,8 m2, open keuken, aparte douche en wc, frans balkon. In Arnhem, dichtbij centrum; met huursubsidie & GWL allemaal verrekend komt t neer op 300-320 per maand. Ben er blij mee![]()
!
Gewoon geen foto's maken voordat het niet een beetje netjes is opgeruimd. Opruimen gebeurt hier ongeveer wekelijks. Nu hebben we het al een paar dagen nog vrij netjes weten te houden, maar dat is een uitzondering. De woonkamer is binnen een handomdraai veranderd in een grote berg met voornamelijk papier, tassen, schoenen, afstandsbedieningen en opgebrande kaarsjes, was, afwas etc.... en als de kat haar best doet, dan vind je er ook nog wel eens wat kattengrind en brokjes terug.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:44 schreef --H-I-M-- het volgende:
Alle kamers zien er erg mooi uit!
Maar nu is mijn vraag......Het ziet er allemaal netjes en bijna burgerlijk schoon uit, is dat voor de foto gedaan, of ben ik de enige hier die (bijna) uitsluitend halve zwijnestallen, muren van kratten en keukens met meters afwas kent?
Hehe, je bent de enige nietquote:Op zondag 19 november 2006 00:30 schreef Soulshaker het volgende:
[..] Of ik denk teveel in mooie, geïdealiseerde plaatjes... hmmm
Dude!quote:Op donderdag 16 november 2006 20:51 schreef Soulshaker het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |