abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43491044
Oeh! Wat een leuke kamers! 1 December heb ik eindelijk mijn felbegeerde kamertje in Delft, en ga ik 2 en 3 december druk latexen.
Mijn kamer gaat er zo uitzien wanneer ik braaf studeer:

En dit is de recreatie-indeling:

Boooh
De kamer is 3 bij 4 exclusief bedstee en kast die nog 3m2 innemen, die heb ik niet getekend, maar dat wordt allemaal opbergruimte.

En uiteindelijk moet er zoiets op de muur schitteren:

Maar dan een zelfgemaakte 3 bij 4 vriendelijke versie.
I will take the sun in my mouth
pi_43493030
quote:
Op zondag 12 november 2006 17:31 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Heb jij er ook een foto van?
wat is je mail dan stuur ik je de foto
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_43493189
Ziet er leuk uit Warrel, ben benieuwd naar het eindresultaat
How rude!
  zondag 12 november 2006 @ 23:31:18 #54
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_43494055
goed, mijn foto's
even eerst wat info, betaal 350 inclusief, deel de woonkamer, keuken, tuin, wc, badkamer met 1 persoon [die studeert en er echt nooit is]
wij wonen er officieel met zn 2en [met mn lief dus]. de kamer is wel klein voor samen en verder het enige grote nadeel is dat de kamer in de kelder is. geen daglicht dus. maar gelukkig kunnen we boven zitten waar bijna nooit iemand is
prima tijdelijke oplossing in ieder geval. we zijn er heel blij mee

wastafel, ligbad, douche

woon/eetkamer, keuken, tuintje

trap naar beneden [waar dus de kamer is] ik vind dit echt geniaal

links achter dat hoekje kom je binnen. kastje met ontbijtspullen. achter die doeken zit een enorme [maar heel lelijke] kast

bureau, rattenhok, kastje. achter dat rieten gordijngebeuren zit een deur naar de bergin. dat is een soort gang die om de helft van de kamer heen loopt en vol staat met rotsooi

tafel, grote geblokte stoel [hier met deken erop, maak nog wel eens goede foto]

bed

sorry voor de [deels] wat brakke foto's
an urge to help mankind overcomes me
pi_43519813
ik heb een nieuwe kamer in Amsterdam! krijg zo'n container aan de stavangerweg, lekker zelfstandig! als ik klaar ben met verhuizen zal ik wel eens ff een foto posten
pi_43522996
Die trap! Net als in Doornroosje..
  dinsdag 14 november 2006 @ 10:15:15 #57
3878 Vork
Manisch creatief
pi_43535499
Hier dan ons studentenhuis. 50m2 (inclusief gang e.d.) in Arnhem. Totaal woonachtig: 2 studenten en 1 kat

Woonkamer (+/- 16 m2):

Voor de oplettende lezers onder ons, ja mijn vorige woning had ook zo'n soort kleur groen en zo'n soort vloer. Dat concept verveelde ons nog niet, dus hebben we dat hier ook maar opnieuw op de muur aangebracht. Voorheen stond hier ook nog een bureau in, maar dat werd wat krap.

Slaapkamer (+/- 10 m2):

Met het wasrek erbij is het niet echt ruim meer, maarja, om de as nou buiten op het balkon nat te laten regenen, dat schiet niet op als je het droog witl hebben.

Studeerkamer (+/- 5 m2):

Hier staat een hoekbureau en dat is wel zo'n beetje wat er maximaal inpast. Als het opgeruimd is, kan ik ook m'n synth kwijt, maar die staat nu even ingepakt. Verder is het verdomd handig om een klein hok te hebben waar een van ons zich zo nu en dan kan terugtrekken om te studeren of om muziek te maken.

Werkkamer (+/- 5m2):

Een heus goudsmederijtje. M'n vriendin is naast student ook opgeleid als goud-/zilversmid, dus kwam het wel uit, zo'n klein kamertje extra om wat dingen te prutselen met metaal.

Keuken (+/- 5m2):

De keuken is klein. Te klein eigenlijk en staat helemaal vol met voorraad, koelkast, wasmachine, kookstel etc. Aan het eind is de deur naar het balkon. Een echte 1 persoons keuken

Gang:

We dachten dat het wel leuk was om de gang helemaal oranje te schilderen. Zie hier het resultaat.
pi_43536104
Vork!! Je woont niet in Arnhem! Je woont in Zeist!!
Of je hebt een zoals precies dezelfde in Zeist staan, eng veel overeenkomsten..
  dinsdag 14 november 2006 @ 11:15:29 #59
3878 Vork
Manisch creatief
pi_43536926
Wat moet ik nou in Zeist?
pi_43537918
Vork, gaaf huisje om als student te hebben

Erg leuk Saaw, maar tis wel beter dat jullie nog die woon/eetkamer hebben want het is wel een beetje 'hol' idd zo zonder licht.
How rude!
pi_43548216
Ik kan 'n nieuw huisje nemen, 3-kamer appartementje, in Leeuwarden (via de woningbouwvereniging ).

Twijfel alleen vreselijk. Heb er net gekeken. Ga morgenmiddag nog met m'n moeder kijken en dan keuze maken! Wordt vervolgd.
pi_43548525
Leuk, waar twijfel je nog aan Zonnestraaltje en waar is het ergens?

Vriendin van me heeft een flatje in huizum, dat wil ik ook
How rude!
pi_43549686
Vet! Ik heb vandaag ook bericht gehad voor een apartement in Leeuwarden. Ik heb samen met mijn vriend gekeken en we nemen hem . Eindelijk eens wat meer ruimte dan 20m2 voor z'n tweeën .
pi_43552061
In de Schepenbuurt (tussen de Appie XL en Mediamarkt..)

Het is een woonkamer van ongeveer 27 m2.. Ramen over de hele breedte van de woonkamer.. Heel veel zonlicht!
Keukentje, wctje, badkamer.. Groot balkon!
Twee slaapkamers.. een van 7 m2 en een van 5 m2.. We zijn het punt van twijfel inmiddels genaderd.. want dat vind ik echt klein. In die van 7 m2 past mijn bed net wel of net niet.. als dat niet past doe ik het niet. Mijn bed is 1.60 bij 2.10 m namelijk ..

Maarja wilde eigenlijk samen met 1 huisgenoot er gaan wonen.. maarja wie wil nou een kamertje van 5m2? Diegene mag blij zijn er als een 1 persoonsbed in past..

Maar nu hoorde ik net (van 'n vriend van me, die ook in z'n eentje 'n flatje heeft) dat je alleen huursubsidie krijgt als je er alleen gaat wonen en niet als je er met z'n 2en gaat wonen. Verwarring alom! Naja... als dat zo is, kan ik er ook wel alleen gaan wonen.. Scheelt qua financiën niet zoveel... En dan kan ik dat kleine 5m2 kamertje als rommelhok nemen ofzo, voor logeerbed enzo, of computerkamer ofzo. Mogelijkheden genoeg.

Maargoed morgen eerst ff met m'n moeder gaan kijken.. en opmeten of m'n bed in de grootste slaapkamer past..
pi_43554730
Hmm nou als je bed past zou ik het gewoon doen hoor, ik werk(te) in die buurt en tis prima te doen daar vind ik.
Volgens mij krijg je gewoon als huurder de huursubsidie en is er een max van 2 personen op dat soort flatjes excl. eventuele kinderen. Nieuwe studentenhuizen (dus meer dan 2 pers.) zijn wel verboden in die buurt (je hebt flats met meer dan 5 kamers), issie daar niet mee in de war?
How rude!
pi_43560407
Ja idd, ik zit er ook aan te denken om het gewoon te doen als m'n bed er in past.
M'n moeder zei al dat ik evt ook m'n oude bed (1 persoons) er wel neer kon zetten en m'n 2persoons bij m'n ouders, maar dat vind ik zonde. Ik houd van mijn bed. Nee serieus, want dan woon ik wel helemaal zelfstandig en dan zonder m'n lievelingsbed....

Als het verhaal van de huursubsidie klopt, zoals die vriend van me zei, dan ga ik gewoon alleen wonen denk ik. Zie ik wel zitten. Maargoed afwachten.. Ik post hier morgen wel weer..
  woensdag 15 november 2006 @ 01:21:07 #67
161756 hierissiedan
second first impression
pi_43566027
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:31 schreef saaw het volgende:
goed, mijn foto's
even eerst wat info, betaal 350 inclusief, deel de woonkamer, keuken, tuin, wc, badkamer met 1 persoon [die studeert en er echt nooit is]
wij wonen er officieel met zn 2en [met mn lief dus]. de kamer is wel klein voor samen en verder het enige grote nadeel is dat de kamer in de kelder is. geen daglicht dus. maar gelukkig kunnen we boven zitten waar bijna nooit iemand is
prima tijdelijke oplossing in ieder geval. we zijn er heel blij mee

wastafel, ligbad, douche
[afbeelding]
woon/eetkamer, keuken, tuintje
[afbeelding]
trap naar beneden [waar dus de kamer is] ik vind dit echt geniaal
[afbeelding]
links achter dat hoekje kom je binnen. kastje met ontbijtspullen. achter die doeken zit een enorme [maar heel lelijke] kast
[afbeelding]
bureau, rattenhok, kastje. achter dat rieten gordijngebeuren zit een deur naar de bergin. dat is een soort gang die om de helft van de kamer heen loopt en vol staat met rotsooi
[afbeelding]
tafel, grote geblokte stoel [hier met deken erop, maak nog wel eens goede foto]
[afbeelding]
bed
[afbeelding]

sorry voor de [deels] wat brakke foto's
Ik vind die trap heel erg mooi, is dat zelf geschilderd en was dat moeilijk, hoe doe je het?
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
pi_43581422
Ik doe het!
pi_43582403
quote:
Op woensdag 15 november 2006 17:35 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik doe het!
Aah, gefeliciteerd met je nieuwe woning!
  woensdag 15 november 2006 @ 18:56:53 #70
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_43583776
ik zal binnenkort eens foto's maken van mijn nieuwe kamer
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_43618549

nog veel troep op de kast, maar 't begint er op te lijken

Ikea

[ Bericht 30% gewijzigd door Soempie op 16-11-2006 20:02:06 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_43618891
quote:
Op woensdag 15 november 2006 18:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Aah, gefeliciteerd met je nieuwe woning!
Thank you, krijg morgen de sleutels!
  donderdag 16 november 2006 @ 20:51:16 #73
73044 Soulshaker
Design is kinky!
pi_43620474

mijn kamer in t groningse
en 't fotoboekje = http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=73044
Restoring a 1966 Triumph GT6 mk1
pi_43620780
wauw Soul! wat een geweldige schouw ook
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 17 november 2006 @ 05:09:59 #75
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_43628403
quote:
Op donderdag 16 november 2006 20:51 schreef Soulshaker het volgende:
[afbeelding]

mijn kamer in t groningse
Wauw!

¡me gusto! Zo moet een kamer eruit zien volgens mijn mening!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')