Let er dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken ipv te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Het hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
(maar die staat er alleen als j de laatste post hebt hequote:Op maandag 30 oktober 2006 01:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Omg. knopje van nieuw deel rechtsonder
ik heb het niet zo op lapo'squote:Op maandag 30 oktober 2006 01:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
(maar die staat er alleen als j de laatste post hebt he)
ik deed het om te voorkomen dat Sebasser een kut deel zou openen zonder OPquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:32 schreef remlof het volgende:
Dat je je jubileum deeltje al klaar had staan is geen excuus om het voorgaande deel zo snel mogelijk vol te posten. Dit is NachtBagger, hier kan je je zooi kwijt waar je anders met je dronken hoofd een apart topic voor zou openen 's nachts en je kan hier slowchatten. Dus niet postopkrikken.
Massel?quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:33 schreef Pindax0r het volgende:
massel TwyLight, en remlof dit zal niet meer gebeuren [afbeelding]
Segge, wat nou niet krikke ? is lekkerrrrquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:32 schreef remlof het volgende:
Dat je je jubileum deeltje al klaar had staan is geen excuus om het voorgaande deel zo snel mogelijk vol te posten. Dit is NachtBagger, hier kan je je zooi kwijt waar je anders met je dronken hoofd een apart topic voor zou openen 's nachts en je kan hier slowchatten. Dus niet postopkrikken.
Lekker danquote:
Trusten guitarist ;')quote:
Heejquote:
Ik zal aan je denken als ik me omdraai in mijn bedjequote:Op maandag 30 oktober 2006 01:50 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik moet over 7 uurtjes alweer hard aan het werk zijn
Ik zal aan je denken wanneer ik mijn papiertje haalquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik me omdraai in mijn bedje
SOLquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
vooruit dan maar...nog eentje... owja
voor jou tuurlijk
![]()
Als in vloeipapier?quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:54 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken wanneer ik mijn papiertje haal
Succes, heb je een dildo nodig?quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
SOL
Ik zou eigenlijk moeten gaan slapen
Heejquote:
ikke ookquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
SOL
Ik zou eigenlijk moeten gaan slapen
quote:
Ja beetje vroeg inderdaadquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej
Vroege winter met je ava
Of had je die al?
Wie ben jij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
En toch niet doenquote:
Is er een link tussen die twee? Ik wilde je gewoon een pleziertje doen door je mijn dildo te lenen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 02:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Leg mij eens de link tussen slapen en een dildo uit
Beter te vroeg dan te laatquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:00 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Ja beetje vroeg inderdaadMaar maak niet uit
![]()
Jij bent een anaalfiguur?quote:Op maandag 30 oktober 2006 02:02 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Is er een link tussen die twee? Ik wilde je gewoon een pleziertje doen door je mijn dildo te lenen.![]()
Dat maakt duidelijk dat je niet sliktquote:
Ja leukquote:
Heb je enig idee hoe groot dat ding is, die kan ik nooit doorslikken.quote:Op maandag 30 oktober 2006 02:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat maakt duidelijk dat je niet slikt![]()
Ik heb seizoen 1 en 2 gedownload, en ben na 3 afleveringen seizoen 2 gestopt met kijkenquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:06 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Ja leuk
[..]
Heb je enig idee hoe groot dat ding is, die kan ik nooit doorslikken.
Mannenquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:06 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe groot dat ding is, die kan ik nooit doorslikken.
Ik vind Lost nog steeds geweldig! Van de week effe aflevering 3 en 4 van seizoen 3 kijkenquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 1 en 2 gedownload, en ben na 3 afleveringen seizoen 2 gestopt met kijkenniks meer aan.
Daaromquote:
dt prblm hb k okquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:18 schreef SnowDoggg het volgende:
Fok! is volgens mij nog steeds een beetje door de war!Ik zie soms ook van die rare tekens...
Same herequote:Op maandag 30 oktober 2006 02:18 schreef SnowDoggg het volgende:
Fok! is volgens mij nog steeds een beetje door de war!Ik zie soms ook van die rare tekens...
Doei, ik ook zo.quote:Op maandag 30 oktober 2006 02:21 schreef TwyLight het volgende:
Ik ga weer eens een poging wagen om te slapen, Doei
TLquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:21 schreef TwyLight het volgende:
Trustequote:Op maandag 30 oktober 2006 02:21 schreef TwyLight het volgende:
ik zeg nixquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:21 schreef TwyLight het volgende:
_nylz_....... Remlof [afbeelding]
Ik wou posten, en toen kon het niet, en toen dacht ik dat ik een ban had, en toen
quote:Op maandag 30 oktober 2006 02:37 schreef TwyLight het volgende:
hmmde baas van slapen en alle bedden hebben een complot tegen mij
Kan ik niet toelatenquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:39 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohja en ik wil de groeten doen aan Sebasser
heb ik ook, kan niet slapen door die stomme sexreclame's op tv, ik lig telkens in een deuk door die shitquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:37 schreef TwyLight het volgende:
hmmde baas van slapen en alle bedden hebben een complot tegen mij
Die kijk ik nietquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:40 schreef Pindax0r het volgende:
heb ik ook, kan niet slapen door die stomme sexreclame's op tv, ik lig telkens in een deuk door die shit
quote:Op maandag 30 oktober 2006 02:40 schreef Pindax0r het volgende:
[..]
heb ik ook, kan niet slapen door die stomme sexreclame's op tv, ik lig telkens in een deuk door die shit
Misschien ook maar eens slapenquote:
Nou ja... iig een poging totquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens slapen
Morgen gezond weer opquote:
joh je bent toch capabel enzo...jeweetsquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:55 schreef Pindax0r het volgende:
ik heb zin om flink naar de tering te gaan, maar toch maar niet, morgen is het maandag ffs
ja tocchhh, twakjequote:Op maandag 30 oktober 2006 02:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
joh je bent toch capabel enzo...jeweets![]()
lekker belangrijk...ik wissel met de week van sig tegenwoordig...soms wat korter dan een week en soms wat langerquote:
truste....en ja, we gaan echtquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:12 schreef SnowDoggg het volgende:
Ja ... ik ben naar bedTruste iedereen
(als jullie nog gaan slapen
)
1 minuut te vroegquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:59 schreef remlof het volgende:
schop!
volgens mij loopt de server achter, ik schopte dit topic nadat het nieuws van 12 uur op radio 1 al was begonnen...quote:
Ik heb geen probleem, ik heb alles gefixt....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
He!
Ijsmeis --> insert headbang smiley.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem, ik heb alles gefixt....
We hebben dezelfde sneeuw
IJsmeis sneeuw roelt.
Misschien word het dan toch nog gezellig als er weer wat mensen hier komenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:54 schreef The_Terminator het volgende:
Ah, topic #200
Hier moet ik gewoon ff posten![]()
quote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:25 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Heey maak je moeder eens wakker....
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:00 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
[..]
Hier dus:
Goedemorgen, Maandag 30 Oktober 2006
Dat zou hij iid voor mij moeten hebbenquote:
Nanquote:
Of we eren dit topic door er heel zuinig mee om te gaan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:38 schreef oshiro het volgende:
Als-stront-door-een-trechter-topic, wat een oneerbaarheid voor dit jubileum-geval
Je hebt gelijkquote:
Avondquote:
Niet wakker maken... dan volgt de rest vanzelfquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:05 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik heb zin in friet en mijn pink slaapt.![]()
We kunnen ook doorslaan in het erenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Of we eren dit topic door er heel zuinig mee om te gaan?
SD
Mijn piemel slaaptquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:09 schreef PrintScreen het volgende:
Niet wakker maken... dan volgt de rest vanzelf
* NanKing meldtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
We kunnen ook doorslaan in het eren![]()
Iemand?
Dat doettie toch al maanden?quote:
Braafquote:
Beetje inzet en willen werken zit er niet meer heden ten dagenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja slaapkopdat ding voert verdomme niks uit.
de mentaliteit van tegenwoordig.
quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:10 schreef remlof het volgende:
Meld maar als je em nog open wil hebben om middernacht
Niet zon grote mond he, anders bind ik je vastquote:Op woensdag 1 november 2006 00:27 schreef The_Terminator het volgende:
En nu posten schooiers, anders is het weer zo dood![]()
En wat had je in gedachten, als het een tijdje loopt wordt het waarschijnlijk ook snel minder. BeF is ook niet altijd even druk, maar heeft wel een vaste kliek users die het levendig houden. Dit begin je hier ook steeds meer te zien.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:28 schreef TwyLight het volgende:
Dit moet maar het laatste deel zijn er er mot maar wat nieuws bedacht worden
BN bagger in de nachtquote:Op woensdag 1 november 2006 00:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En wat had je in gedachten, als het een tijdje loopt wordt het waarschijnlijk ook snel minder. BeF is ook niet altijd even druk, maar heeft wel een vaste kliek users die het levendig houden. Dit begin je hier ook steeds meer te zien.
ja als ik zeg dat er wat anders verzonnen moet worden, betkend niet dat ik dat moet doenquote:Op woensdag 1 november 2006 00:32 schreef remlof het volgende:
[..]
jah hallo alleen een naamswijziging
Denk niet dat je er veel mee opschietquote:
Of je zet iets aandachttrekkends in de titel. Of een soort thema-iets, elke nacht iets anders. Een nacht truth or dare, een nacht plaatjes raden, een nacht tieten zoeken. Zoiets.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:35 schreef The_Terminator het volgende:
Naja, nog een nachtje proberen... Mocht het ook nu niets worden, jammer dan. Kunnen we in iedergeval het Mijlpaal topic nog even volbaggeren.
Als mensen NB zien schrikken ze alquote:Op woensdag 1 november 2006 00:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Of je zet iets aandachttrekkends in de titel. Of een soort thema-iets, elke nacht iets anders. Een nacht truth or dare, een nacht plaatjes raden, een nacht tieten zoeken. Zoiets.![]()
Dan worden er mensen verkracht?quote:Op woensdag 1 november 2006 00:37 schreef TwyLight het volgende:
Ik wens wel graag een topic waar ik voortaan een beetje mijn ei kwijt, want ik denk dat jllie allemaal weten wat er anders gaat gebeuren![]()
![]()
Ik dacht eerst ook dat jullie diva's waren.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:39 schreef TwyLight het volgende:
NB heeft tegenwoordig een reputatie zodat bijna niemand meer post
Geen mensen, wel de ONZ indexquote:Op woensdag 1 november 2006 00:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan worden er mensen verkracht?
Hij heeft genoeg van Surveilleren en is gaan fietsen.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:42 schreef boem-dikkie het volgende:
waar is S-F trouwens de hele tijd? en ik ben nog actief poster hoor
Dienstplichtquote:Op woensdag 1 november 2006 00:42 schreef boem-dikkie het volgende:
waar is S-F trouwens de hele tijd? en ik ben nog actief poster hoor
quote:Op woensdag 1 november 2006 00:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hij heeft genoeg van Surveilleren en is gaan fietsen.![]()
owja op die homo opleidingquote:
ff kijkenquote:Op woensdag 1 november 2006 00:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit leek me wel een goeie vervanging voor NB Twy:
IK NEUK JE ZUS!!!!11111EINZ![]()
Aan het werk dan. lamlulquote:Op woensdag 1 november 2006 00:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Valt niet veel te zien, helaas.![]()
Sorry, aan m'n pik trekken en slapen is het enige wat er nog vanaf kan.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:46 schreef TwyLight het volgende:
Teh Fipo
[..]
Aan het werk dan. lamlul![]()
200 is een mooi nummer om mee te eindigen... Jammer dat het NB zo moest vergaanquote:Op woensdag 1 november 2006 00:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat a way to die. So long topic!
quote:Op woensdag 1 november 2006 01:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
200 is een mooi nummer om mee te eindigen... Jammer dat het NB zo moest vergaan![]()
Ach joh het is al 150 delen niet leuk meerquote:Op woensdag 1 november 2006 01:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
200 is een mooi nummer om mee te eindigen... Jammer dat het NB zo moest vergaan![]()
Mwohquote:Op woensdag 1 november 2006 01:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ach joh het is al 150 delen niet leuk meer!.
Waarom ik nou weerquote:Op woensdag 1 november 2006 01:24 schreef TwyLight het volgende:
Maar The_Terminator.
Kan niet een leuk topicje regelen?
remlof en ik hebben een ander idee van fantasie denk ikquote:Op woensdag 1 november 2006 01:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Waarom ik nou weer![]()
Je hebt zelf toch ook wel fantasie genoeg![]()
Het was anders altijd wel heel gezelligquote:Op woensdag 1 november 2006 01:26 schreef NanKing het volgende:
Weet je wat het is twylight.
Op zich kan dit best een leuk topic zijn, gewoon een beetje slowchatten zo in de nacht.
Maar dat geforceerde posten is gewoon niet leuk.
10 posts achterelkaar maken om maar te posten.
Het is af en toe net een post opkrik topic hier, en dat vind ik wel jammer.
ja maar alleen als je er ookquote:Op woensdag 1 november 2006 01:46 schreef remlof het volgende:
[..]
zou dat lekker zijn met ham en kaas?
quote:Op woensdag 1 november 2006 01:26 schreef NanKing het volgende:
Het is af en toe net een post opkrik topic hier, en dat vind ik wel jammer.
Ook jaquote:
Ook jaquote:
Johquote:
Ben je aan het opkrikken?quote:Op woensdag 1 november 2006 02:19 schreef Odysseuzzz het volgende:
hoi
Het zijn de laatste stuiptrekkingen TLquote:Op woensdag 1 november 2006 02:20 schreef TwyLight het volgende:
Af en toe nog een teken van leven, maar het zal niks meer dan een kasplantje wordenverlos haar
ok, dit is officieel het laatste deel van de NB reeksquote:Op woensdag 1 november 2006 02:20 schreef TwyLight het volgende:
Af en toe nog een teken van leven, maar het zal niks meer dan een kasplantje wordenverlos haar
Opkikkerik? NanKing deed vroegrrrrrrrrrrrr ook posten om op te kikkerenquote:
? serieus ?quote:Op woensdag 1 november 2006 02:22 schreef remlof het volgende:
[..]
ok, dit is officieel het laatste deel van de NB reeks
*insert kraaienmars muziek
kikkerenren is hetquote:Op woensdag 1 november 2006 02:22 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Opkikkerik? NanKing deed vroegrrrrrrrrrrrr ook posten om op te kikkeren! of is het kikkerrerren?
![]()
Wij hadden het alleen over deeltje 200 hoorquote:Op woensdag 1 november 2006 02:22 schreef remlof het volgende:
[..]
ok, dit is officieel het laatste deel van de NB reeks
*insert kraaienmars muziek
Wie is 'wij'?quote:Op woensdag 1 november 2006 02:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wij hadden het alleen over deeltje 200 hoor
Het is een echte SC nu
Ja, ik was ook beter.quote:Op woensdag 1 november 2006 02:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
kikkerenren is het
Vroeger was alles beter... zelfs Nan dus
Das opzich een pluspuntje... blaffende honden bijten namelijk nietquote:Op woensdag 1 november 2006 02:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Want dan blaf ik em wel ff vol
blaf![]()
Je bent wat ziekjes?quote:Op woensdag 1 november 2006 02:26 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, ik was ook beter.![]()
Zelfsik
dus.
![]()
Daar is NB dus voor en dat gaat nu doodquote:Op woensdag 1 november 2006 02:28 schreef TwyLight het volgende:
Máár, ik vind wel dat er een ander topic moet komen waar de mods wat minder streng zijn en waar ik een beetje mijn bagger kan deponeren
Daar is R&P toch voor?quote:Op woensdag 1 november 2006 02:28 schreef TwyLight het volgende:
Máár, ik vind wel dat er een ander topic moet komen waar de mods wat minder streng zijn en waar ik een beetje mijn bagger kan deponeren
Dan moet je dus naar BeF om te baggeren.quote:Op woensdag 1 november 2006 02:28 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mja, ik kan het dit keer niet met je eens zijn
Die staat onderaanquote:Op woensdag 1 november 2006 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan moet je dus naar BeF om te baggeren.
Je hebt toch ook up... and... down?quote:Op woensdag 1 november 2006 02:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Die staat onderaanen mijn scroll is kapot
woef !quote:Op woensdag 1 november 2006 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das opzich een pluspuntje... blaffende honden bijten namelijk niet
er wordt sowieso al genoeg bagger geopend, de leukste houden we wel openquote:Op woensdag 1 november 2006 02:28 schreef TwyLight het volgende:
* PrintScreen Dribbel_ achter oor kriebelt.quote:
Happy me danquote:
En nu ?quote:Op woensdag 1 november 2006 02:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen Dribbel_ achter oor kriebelt.
Happy usquote:
Doemanie...quote:Op woensdag 1 november 2006 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan moet je dus naar BeF om te baggeren.
Stop je iig met dat stomme geblafquote:
TL past er best tussen hoorquote:
Tuurlijk..quote:
Owja... dat natuurlijk niet.quote:Op woensdag 1 november 2006 02:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tuurlijk..
Maar ik doelde op dat baggeren.
Miauwquote:Op woensdag 1 november 2006 02:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Stop je iig met dat stomme geblaf![]()
* schoptquote:
Kluifje?quote:
Opgelost.... slotjequote:Op woensdag 1 november 2006 02:53 schreef Odysseuzzz het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Warnocks_dilemma
Das dan wel weer lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |