ok, dit is officieel het laatste deel van de NB reeksquote:Op woensdag 1 november 2006 02:20 schreef TwyLight het volgende:
Af en toe nog een teken van leven, maar het zal niks meer dan een kasplantje wordenverlos haar
Opkikkerik? NanKing deed vroegrrrrrrrrrrrr ook posten om op te kikkerenquote:
? serieus ?quote:Op woensdag 1 november 2006 02:22 schreef remlof het volgende:
[..]
ok, dit is officieel het laatste deel van de NB reeks
*insert kraaienmars muziek
kikkerenren is hetquote:Op woensdag 1 november 2006 02:22 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Opkikkerik? NanKing deed vroegrrrrrrrrrrrr ook posten om op te kikkeren! of is het kikkerrerren?
![]()
Wij hadden het alleen over deeltje 200 hoorquote:Op woensdag 1 november 2006 02:22 schreef remlof het volgende:
[..]
ok, dit is officieel het laatste deel van de NB reeks
*insert kraaienmars muziek
Wie is 'wij'?quote:Op woensdag 1 november 2006 02:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wij hadden het alleen over deeltje 200 hoor
Het is een echte SC nu
Ja, ik was ook beter.quote:Op woensdag 1 november 2006 02:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
kikkerenren is het
Vroeger was alles beter... zelfs Nan dus
Das opzich een pluspuntje... blaffende honden bijten namelijk nietquote:Op woensdag 1 november 2006 02:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Want dan blaf ik em wel ff vol
blaf![]()
Je bent wat ziekjes?quote:Op woensdag 1 november 2006 02:26 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, ik was ook beter.![]()
Zelfsik
dus.
![]()
Daar is NB dus voor en dat gaat nu doodquote:Op woensdag 1 november 2006 02:28 schreef TwyLight het volgende:
Máár, ik vind wel dat er een ander topic moet komen waar de mods wat minder streng zijn en waar ik een beetje mijn bagger kan deponeren
Daar is R&P toch voor?quote:Op woensdag 1 november 2006 02:28 schreef TwyLight het volgende:
Máár, ik vind wel dat er een ander topic moet komen waar de mods wat minder streng zijn en waar ik een beetje mijn bagger kan deponeren
Dan moet je dus naar BeF om te baggeren.quote:Op woensdag 1 november 2006 02:28 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mja, ik kan het dit keer niet met je eens zijn
Die staat onderaanquote:Op woensdag 1 november 2006 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan moet je dus naar BeF om te baggeren.
Je hebt toch ook up... and... down?quote:Op woensdag 1 november 2006 02:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Die staat onderaanen mijn scroll is kapot
woef !quote:Op woensdag 1 november 2006 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das opzich een pluspuntje... blaffende honden bijten namelijk niet
er wordt sowieso al genoeg bagger geopend, de leukste houden we wel openquote:Op woensdag 1 november 2006 02:28 schreef TwyLight het volgende:
* PrintScreen Dribbel_ achter oor kriebelt.quote:
Happy me danquote:
En nu ?quote:Op woensdag 1 november 2006 02:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen Dribbel_ achter oor kriebelt.
Happy usquote:
Doemanie...quote:Op woensdag 1 november 2006 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan moet je dus naar BeF om te baggeren.
Stop je iig met dat stomme geblafquote:
TL past er best tussen hoorquote:
Tuurlijk..quote:
Owja... dat natuurlijk niet.quote:Op woensdag 1 november 2006 02:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tuurlijk..
Maar ik doelde op dat baggeren.
Miauwquote:Op woensdag 1 november 2006 02:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Stop je iig met dat stomme geblaf![]()
* schoptquote:
Kluifje?quote:
Opgelost.... slotjequote:Op woensdag 1 november 2006 02:53 schreef Odysseuzzz het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Warnocks_dilemma
Das dan wel weer lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |