Aan het werk dan. lamlulquote:Op woensdag 1 november 2006 00:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Valt niet veel te zien, helaas.![]()
Sorry, aan m'n pik trekken en slapen is het enige wat er nog vanaf kan.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:46 schreef TwyLight het volgende:
Teh Fipo
[..]
Aan het werk dan. lamlul![]()
200 is een mooi nummer om mee te eindigen... Jammer dat het NB zo moest vergaanquote:Op woensdag 1 november 2006 00:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat a way to die. So long topic!
quote:Op woensdag 1 november 2006 01:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
200 is een mooi nummer om mee te eindigen... Jammer dat het NB zo moest vergaan![]()
Ach joh het is al 150 delen niet leuk meerquote:Op woensdag 1 november 2006 01:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
200 is een mooi nummer om mee te eindigen... Jammer dat het NB zo moest vergaan![]()
Mwohquote:Op woensdag 1 november 2006 01:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ach joh het is al 150 delen niet leuk meer!.
Waarom ik nou weerquote:Op woensdag 1 november 2006 01:24 schreef TwyLight het volgende:
Maar The_Terminator.
Kan niet een leuk topicje regelen?
remlof en ik hebben een ander idee van fantasie denk ikquote:Op woensdag 1 november 2006 01:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Waarom ik nou weer![]()
Je hebt zelf toch ook wel fantasie genoeg![]()
Het was anders altijd wel heel gezelligquote:Op woensdag 1 november 2006 01:26 schreef NanKing het volgende:
Weet je wat het is twylight.
Op zich kan dit best een leuk topic zijn, gewoon een beetje slowchatten zo in de nacht.
Maar dat geforceerde posten is gewoon niet leuk.
10 posts achterelkaar maken om maar te posten.
Het is af en toe net een post opkrik topic hier, en dat vind ik wel jammer.
ja maar alleen als je er ookquote:Op woensdag 1 november 2006 01:46 schreef remlof het volgende:
[..]
zou dat lekker zijn met ham en kaas?
quote:Op woensdag 1 november 2006 01:26 schreef NanKing het volgende:
Het is af en toe net een post opkrik topic hier, en dat vind ik wel jammer.
Ook jaquote:
Ook jaquote:
Johquote:
Ben je aan het opkrikken?quote:Op woensdag 1 november 2006 02:19 schreef Odysseuzzz het volgende:
hoi
Het zijn de laatste stuiptrekkingen TLquote:Op woensdag 1 november 2006 02:20 schreef TwyLight het volgende:
Af en toe nog een teken van leven, maar het zal niks meer dan een kasplantje wordenverlos haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |