quote:
Mooi, moet ze maar niet anoniem lurken en doen alsof ik het benquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Dan is het dus niet meer zoals Babette het bedoeld heeft!
quote:
dat deed ik niet!! ik zweeg alleen als jij als verdachte werd aangewezen....quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:41 schreef Dizer het volgende:
Mooi, moet ze maar niet anoniem lurken en doen alsof ik het ben
Volgens mij heeft Dizer zich vandaag al drie keer afgelurkt op jouw foboquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik hoop dat Dizer lurkt.
Hoe poëtisch!quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Een voor een vallen al mijn dromen in duigen. Maar uit de stukjes kan ik één ultieme megadroom maken.
Mn kikkermuts?quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:42 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
Gek mensje ben je ook. Jouw muts is ook tof
![]()
Nee hoor, dat was babette.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Dizer zich vandaag al drie keer afgelurkt op jouw fobo![]()
Kikkermuts? Ja die jaquote:
nee hoor, vandaag ben ik enkel in ATB's FoBo geweest.....quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee hoor, dat was babette.
neuh dan voel ik me zo'n nsb'er....quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Haal Static erbij!
Zoiets? Ik heb de oorspronkelijke TT niet gezienquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:47 schreef babette21 het volgende:
en geef me verdomme m'n kleine letters terug!!!!!![]()
edit: ja hoor, ineens zijn alle mod's weg....
helemaal goed, dank je welquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:51 schreef PeRi het volgende:
Zoiets? Ik heb de oorspronkelijke TT niet gezien.
NIET ZEGGEN! DAN WORD JE GEBAND!!!1!!111!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
neuh dan voel ik me zo'n ***'er....
je mag 'n ander niet uitmaken voor nsb'er, jezelf toch wel!??quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:56 schreef Zhenar het volgende:
NIET ZEGGEN! DAN WORD JE GEBAND!!!1!!111!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
Tenzij je een mod bent, je mag modjes niet uitmaken voor NSB'er.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
je mag 'n ander niet uitmaken voor nsb'er, jezelf toch wel!??![]()
gelukkig ben ik maar gewoon 'n zwarte....quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Tenzij je een mod bent, je mag modjes niet uitmaken voor NSB'er.
Hehe, da's snelquote:
Ik zit eens even door mijn agenda te krassen, ik denk dat 2e kerstdag wel schikt?quote:
WTF?! Indringer!!11!11! Rot op!quote:
Wie van jullie wordt het bruidje?quote:
Ah, jij bent het lelijke eendje in de familie?quote:
ROT JIJ MAAR OPquote:
Oeh, meestal is het dan 20% off bij de Fame... moeilijk...quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zit eens even door mijn agenda te krassen, ik denk dat 2e kerstdag wel schikt?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie van jullie wordt het bruidje?
Mooi dan gaan we naar a'dam.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oeh, meestal is het dan 20% off bij de Fame... moeilijk...![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah, jij bent het lelijke eendje in de familie?
Met hem zou je zeker wel het Spookslot ingaan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
ROT JIJ MAAR OP! Dat is D_A jah! En hij kickt je ass
! Stomme Eftilist
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mooi dan gaan we naar a'dam.
Opgelost
Sterker nog, met hem ga ik het spookslot inquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Met hem zou je zeker wel het Spookslot ingaan?![]()
![]()
![]()
volgende keer ga ik wel met je mee hoorquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:07 schreef Zhenar het volgende:
Met hem zou je zeker wel het Spookslot ingaan?![]()
![]()
![]()
Hmm even een middagje kijken. Lijkt mij ook primaquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:07 schreef Dizer het volgende:
[..]!
Maar ff serieus.. ik vertouw al die tattoo winkels daar niet
Er is een goeie in Alkmaar
Misschienquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Dizer, je gaat toch niet die afgrijselijke jesustattoo laten zetten?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sterker nog, met hem ga ik het spookslot in
Beloftes!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgende keer ga ik wel met je mee hoor
Superquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hmm even een middagje kijken. Lijkt mij ook prima
Eerst ff kijken hè, niet gelijk pijn lijdenquote:
Ik ben nog aan het tekenenquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Super. Heb je al nagedacht over een design?
quote:
Nee natuurlijk. Deal... eerst alleen kijkenquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Eerst ff kijken hè, niet gelijk pijn lijden!
Wat vind je niet goed aan CDP danquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:20 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben me nu al populair aan het maken in XFA![]()
![]()
quote:
Mooi, scheelt dat een moeilijke discussie dat ik je al vanaf het begin niet hoefdequote:Op zondag 29 oktober 2006 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Nou, dan hoef ik je misschien niet meer hoor.
Ik vind hem gewoon stom!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat vind je niet goed aan CDP dan?
Kutjepik, je vond het wel geil dat ik op je geilde.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mooi, scheelt dat een moeilijke discussie dat ik je al vanaf het begin niet hoefde
Zhenar is in mijn ogen aan het minderenquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat vind je niet goed aan CDP dan?
D_A is ook een stomme klootzakquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zhenar is in mijn ogen aan het minderen!
Hekel aan CDP, lelijk doen tegen D_A..
Dude, jij bent hier aan het minderen met je stomme tattooplannen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:12 schreef Dizer het volgende:
Zhenar Dizer is in mijn ogen aan het minderen!
Adoreren van Hekel aan CDP, lelijk leuk doen tegen D_A..
Please...quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
superlelijk!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:14 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Alleen de adelaar had wat mooier gemogen.
Hoi sven, nuecken?quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
D_A is ook een stomme klootzak.
MissBliss gaat ook een tatoo nemenquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dude, jij bent hier aan het minderen met je stomme tattooplannen.
Wat hij zegt!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dude, jij bent hier aan het minderen met je stomme tattooplannen.
OMG, een tribal! Hoe cliché!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:14 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Alleen de adelaar had wat mooier gemogen.
Nee.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Please...Ik doe lelijk tegen alle indringers in ShowChat
![]()
En CDP heb ik altijd al stom gevonden! Mag ik ook nog een eigen mening hebben?!
Maar vast een kleintjequote:
Gezellig clubbie hier, denk dat ik maar vaker komquote:
Ze wil ook een grote tattoo, dat heeft ze ooit gezegd.quote:
Ach joh, anders vragen we gewoon een ban aan voor Zhenar en zoquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gezellig clubbie hier, denk dat ik maar vaker kom
Wij komen al vaak genoeg.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gezellig clubbie hier, denk dat ik maar vaker kom
Ohquote:
Klopt, over der hele zij...quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze wil ook een grote tattoo, dat heeft ze ooit gezegd.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach joh, anders vragen we gewoon een ban aan voor Zhenar en zo
Moet je doen!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Van oor tot enkel?quote:
Bring it onquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zo simpel gaat dat tegenwoordig, we moeten NJ ff inwerken hè.
Moet wel een stijve handdoek zijn inmiddelsquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
MissBliss wil hier helemaal geen details over haar tattoo plaatsen!quote:
Ik vind Thundercats stomquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
MissBliss wil hier helemaal geen details over haar tattoo plaatsen!Omdat ze dan commentaar krijgt enzo
![]()
Zoals mijn commentaar: zo'n grote tattoo vind ik maar stom![]()
Je bent vast niet de enigequote:
A DOT!!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij friends lieten Phoebe en Rachel ook ooit tats zetten. Phoebe had de hele wereld laten zetten!
Eigenlijk had ik vroeger allemaal van actionfigures.quote:
WE WERE ON A BREAK!!!!!!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:23 schreef babette21 het volgende:
kijk die Dizer gaan met z'n incrowd-mod-vriendjes
once a cheater, always a cheater (ep. 4.1)
Just so you know: it's not that common, it doesn't happen to every guy AND IT IS A BIG DEAL!!!!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:25 schreef Dizer het volgende:
WE WERE ON A BREAK!!!!!!!!
Mag ik meequote:
quote:
I KNEW IT!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
Just so you know: it's not that common, it doesn't happen to every guy AND IT IS A BIG DEAL!!!!!!
deze scène kan ik echt dromen jaquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:28 schreef Dizer het volgende:
I KNEW IT!!!
Damn... we zijn echt erg... kennen elke dialoog uit ons hoofd
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:27 schreef Dizer het volgende:
[..]! Jaaah
!
Ik ben wel benieuwd wat je aan het tekenen bent
Maaruh zullen we dan ergens halverwege november doen?
18 pages.... FRONT AND BACK!!!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:32 schreef Dizer het volgende:
uhuuuu uhuuhuh FINE BY ME!!!
Oh gaaf!!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[afbeelding]
Iets in die trant, halverwege november is prima
hehehe, dat lijkt mij een planquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh gaaf!!!!
Ok, gaan we een middagje bierdrinken. Maar eerst tatoo's bekijken en daarna bierdrinken. En niet andersom, straks kom ik thuis met een tattoo die ik niet van plan was om te nemen![]()
Nee joh gekkiequote:Op zondag 29 oktober 2006 21:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik vroeger allemaal van actionfigures.
oh don't worry.... I STILL HAVE YOUR LETTER!!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:34 schreef Dizer het volgende:
You fell asleep...?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh don't worry.... I STILL HAVE YOUR LETTER!!!!
Joah echtquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee joh gekkieAnders zou je toch niet zeggen dat je het niet leuk vindt!
![]()
Wist jij trouwens dat David Schwimmer een hoop afleveringen heeft gedirect?quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
nu hoeven ze alleen nog maar in de goede volgorde
Ja.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wist jij trouwens dat David Schwimmer een hoop afleveringen heeft gedirect?
Judge all you want to but, married a lesbian, left a man at the altar, fell in love with a gay ice dancer, threw a girl’s wooden leg in a fire, livin’ in a box!!quote:
Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwwwwww!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
Judge all you want to but, married a lesbian, left a man at the altar, fell in love with a gay ice dancer, threw a girl’s wooden leg in a fire, livin’ in a box!!
en @ Diz: ja, dat wist ik
TOF SVEN DAT JIJ OOK EEN STUKJE TEKST UIT FRIENDS WEETquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:37 schreef Svensational het volgende:
Once a cheater, always a cheater
je loopt achterquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
TOF SVEN DAT JIJ OOK EEN STUKJE TEKST UIT FRIENDS WEET![]()
![]()
Hé, maar tochquote:
Waar was jij?? Wat had je te doen? Echt bedanktquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:40 schreef Dizer het volgende:
En wat zitten jullie over mij te roddelen!
Ga een handje helpen, dan is het sneller voorbijquote:
quote:
Ik kon gewoon niet. Persoonlijke omstandigheden.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waar was jij?? Wat had je te doen? Echt bedankt
Hoe dramaqueenesque!quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kon gewoon niet. Persoonlijke omstandigheden.
Ik zie geen smiliesquote:
En hierbij bevestig je het ook nog eensquote:
Weet je wel waar het over gaat? Wat je wel wat er is gebeurt? Nee? Hou dan je bek dicht.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:12 schreef rena het volgende:
[..]
En hierbij bevestig je het ook nog eens![]()
Mens, als je het er niet over wil hebben, begin er dan ook niet overquote:Op maandag 30 oktober 2006 09:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Weet je wel waar het over gaat? Wat je wel wat er is gebeurt? Nee? Houd dan je bek dicht.
Kom op Diz, dit is SHO, je kan hier dit soort reacties verwachten hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 09:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Weet je wel waar het over gaat? Wat je wel wat er is gebeurt? Nee? Hou dan je bek dicht.
Ik heb niks gepost. Ik heb alleen gezegd dat ik niet kon vanwege persoonlijke omstandigheden. Ik ben niet verplicht om aan iemand van jullie uit te leggen wat er aan de hand is. En alleen daarom wordt ik uitgescholden voor dramaqueen? Slaat nergens op. Maar goed, kennelijk word ik te oud voor dit soort onzin.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kom op Diz, dit is SHO, je kan hier dit soort reacties verwachten hoor. Als je dit soort reacties niet wilt, kan je 2 dingen doen: hier niet posten of posten wat er aan de hand is, zodat je dit soort reacties niet krijgt.
Klaag niet, er waren toch zeker 3 vaste klanten johquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waar was jij?? Wat had je te doen? Echt bedankt
Uitgescholdenquote:Op maandag 30 oktober 2006 09:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb niks gepost. Ik heb alleen gezegd dat ik niet kon vanwege persoonlijke omstandigheden. Ik ben niet verplicht om aan iemand van jullie uit te leggen wat er aan de hand is. En alleen daarom wordt ik uitgescholden voor dramaqueen? Slaat nergens op. Maar goed, kennelijk word ik te oud voor dit soort onzin.
Ochtendhumeurtje?quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb niks gepost. Ik heb alleen gezegd dat ik niet kon vanwege persoonlijke omstandigheden. Ik ben niet verplicht om aan iemand van jullie uit te leggen wat er aan de hand is. En alleen daarom wordt ik uitgescholden voor dramaqueen? Slaat nergens op. Maar goed, kennelijk word ik te oud voor dit soort onzin.
Pfff, relax zeg, er wordt hier wel vaker gedold en gegeind in ShowChat, doe nou niet alsof je nog nooit eerder dramaqueen bent genoemdquote:Op maandag 30 oktober 2006 09:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:18 schreef Dizer het volgende:
kennelijk word ik te oudlichtgeraakt voor dit soort onzin.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jullie talken de talk, maar de walk walken... ho maar!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Is dat mijn probleem?!quote:
Ik heb me ook vermaakt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klaag niet, er waren toch zeker 3 vaste klanten joh.
Ik heb me wel vermaakt hoor. op het Musey Hour
.
tsss jonkiequote:Op maandag 30 oktober 2006 09:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
mijn hersens zijn zich nog steeds aan het vermaken geloof ikquote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:21 schreef Re het volgende:
[..]
mijn hersens zijn zich nog steeds aan het vermaken geloof ik
Ik ben alweer vanaf 08:30 aan het werkquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, ik heb misschien ook íets teveel gedronken gosteren
Ik had vandaag afgesproken op school, maar dat meisje heeft gelukkig afgezegdquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben alweer vanaf 08:30 aan het werk.
Zou je denken? Shooters, goed planquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, ik heb misschien ook íets teveel gedronken gosteren
Maar ik verdien nu geldquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had vandaag afgesproken op school, maar dat meisje heeft gelukkig afgezegd
Flauw.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:38 schreef Re het volgende:
dat overkomt mij nou nooit he... mijn werk zegt nooit af![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ook!
OMG, we zijn telepatisch verbonden!!.
.
1 maarquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou je denken? Shooters, goed plan.
Dat is wel tofjes jaquote:
Je bent zelf een vitamietje!quote:
*Willekeurig een Showchatter Dramaqueen noemt*quote:
Ok, de kans op succes is wel redelijk aanwezig natuurlijkquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*Willekeurig een Showchatter Dramaqueen noemt*
Poging 2.
Geen idee.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Is Dizer wel aanwezig?
Uiteraard, en anders ga ik wel naar OUDquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, de kans op succes is wel redelijk aanwezig natuurlijk
Rellen is voor mietjesquote:
Die paarse?quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:50 schreef MissBliss het volgende:
Nee das voor gezonde mensen zoals ik.
quote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Als in; "Zullen we even dat kuttopic volfokken" en "Even een potje fokbal spelen"?
En wat moet ik me dan bij grote Smurf en Smurfin voorstellen? Danny en Yvonne?quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]Precies!
![]()
"Wat een foktastische dag vandaag!"
"Fok en of! Ik fok zo dadelijk lekker het bos in om een stevig potje te fokken!"
Oh ok, dat kende ik niet, dacht dat je ze gewoon noemtquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:25 schreef MissBliss het volgende:
Ooooh, nee die zijn wel lekker trouwens
Nee ik heb Vitamientje van AppelsientjeHoewel ik nu alweer cola drink.
Jaquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En wat moet ik me dan bij grote Smurf en Smurfin voorstellen? Danny en Yvonne?
Maar op zich is dat ook wel iets voor Dizer, met zijn Lushverslaving.quote:Hippe smurf of IJdele Smurf (ook wel smurffatje genoemd) - Ongelooflijk ijdel, draagt een bloem en heeft een spiegel bij zich
en vermoedelijke homoseksualiteitquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar op zich is dat ook wel iets voor Dizer, met zijn Lushverslaving.
Tofheid!quote:
Ja goed hequote:
quote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:34 schreef Zhenar het volgende:
uali
quote:
OMG!quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:15 schreef Svensational het volgende:
Damn, mijn grap is echt zó Zhenar!
Alleen hij zal 'm waarschijnlijk snappen.
Jaja, had je niet gedacht he?quote:
I warned youquote:
Ja, maar ik heb het al opgelostquote:
OMG, de grap was dat het nergens op sloeg, maar dit is nog veel toffer, zo bedoelde ik 'm natuurlijk ookquote:
Gewoon 49 in het pref-scherm erbij zetten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:32 schreef MissBliss het volgende:
Stom dat de pijltjes er niet bij staan
Was ie écht niet zo bedoeld?!quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
OMG, de grap was dat het nergens op sloeg, maar dit is nog veel toffer, zo bedoelde ik 'm natuurlijk ook![]()
. Dus ga maar klaarliggen, MB [afbeelding]
Overstijgen waarin?quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Moge het duidelijk zijn dan Zhenar en Sven mij overstijgen.
In álles. Behalve misschien de labiele puber uithangen.quote:
Waar zit dat pref-scherm dan?quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gewoon 49 in het pref-scherm erbij zetten.
Zelfkastijdende Erik is niet tof!quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In álles. Behalve misschien de labiele puber uithangen.
"pref scherm"?! WTF?! NERD!!!!quote:
Die was even met de hond uit, maar hier is (Er)ik weer.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zelfkastijdende Erik is niet tof!![]()
Waar is zelfverzekerde, lichtelijkarrogante
Erik gebleven?! Die was veel gaver en woest erotisch
![]()
Ik herhaal wat Sven zegt!quote:
En nu kan je het wel fokken?quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik herhaal wat Sven zegt!
Oh en ik heb het inmiddels gevonden
Nee, maar wel smurfenquote:
Fokverdomme. Fok nou gewoon even mee.quote:
Fok je laterquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik ga eten. Fokziens!
Like we care dudequote:Op maandag 30 oktober 2006 18:00 schreef Zhenar het volgende:
Over "huis" gesproken: ik ga bijna verhuizen!![]()
![]()
Okquote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:28 schreef Svensational het volgende:
Zhenar, ik kan morgen geen vroegie zijn![]()
![]()
![]()
Ik ben het wel, maar kan het hier alleen niet meldenquote:
Bij wie word je dan wakker?quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben het wel, maar kan het hier alleen niet melden.
Zondag!quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Wanneer verhuis je, Zhenar?
Bij mij!quote:
Hoe (g)heilig is dat!quote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:28 schreef Svensational het volgende:
Zhenar, ik kan morgen geen vroegie zijn![]()
![]()
![]()
quote:
En of!quote:
Ben jij ermee gestart? Ik ben morgen wel vroegie gewoon heur.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]!
Waarom melden mensen dat trouwens bij mij?Ik ben al in geen dagen meer vroegie
Of niet op Fok! in ieder geval
![]()
Vroegie zijn probeer je niet. Dat ben je gewoon.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nooit echt gesnapt wat het vroegie-zijn nou precies was, en zodoende ook nooit geprobeerd erin me te doen. Of misschien wel een keer geprobeerd, maarjammerlijk gefaald.
Dat dacht ik wel. maar ik ben het dus niet. En wil het ook niet zijn.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vroegie zijn probeer je niet. Dat ben je gewoon.![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:48 schreef PeRi het volgende:
Gatverdamme ik haat het als mensen lucken en zelf geen fotoboek hebben.![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!
Ik weet niet wie ermee is gestartquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ben jij ermee gestart? Ik ben morgen wel vroegie gewoon heur.
Maar wat gaat Sven doen!!!
Oh ja, jij bent tromspeler ofzo toch?!quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel. maar ik ben het dus niet. En wil het ook niet zijn.
Maar ik ga even de band-geek uithangen, Toodles!
*wijst en lacht.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:
band-geek
Ik vind het iets voor jou.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik weet niet wie ermee is gestart![]()
Iemand die werkt of stage loopt. Ik vind het wel iets voor Sven, of misschien was ik het zelf wel![]()
Klarinet! Maar goed ook. Enik mag mee naar China. MEt allemaal andere band-geeks. Inclusief een hele knappe basklarinetist. Die heeft een grote fluitquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent tromspeler ofzo toch?!Echt tof
![]()
Is die laatste ook homo? Als ie hetero is, geef hem dan mijn nummer. Dan zie ik je wel in China.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Klarinet! Maar goed ook. Enik mag mee naar China. MEt allemaal andere band-geeks. Inclusief een hele knappe basklarinetist. Die heeft een grote fluit.
Ik weet niet of hij homo is, maar hij heeft wel een vriendinquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Is die laatste ook homo? Als ie hetero is, geef hem dan mijn nummer. Dan zie ik je wel in China..
*meldt...quote:
Geef hem maar nog steeds mijn nummer. En mn tietenfoto's, want jij hebt er toch niks aan.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij homo is, maar hij heeft wel een vriendin.
Weet je hoe goed ik me nu kan voordoen op TMF chat als vrouw, om allemaal geile jongens uit hun broek te praten!quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Geef hem maar nog steeds mijn nummer. En mn tietenfoto's, want jij hebt er toch niks aan.
Ik wil meedoen!!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet je hoe goed ik me nu kan voordoen op TMF chat als vrouw, om allemaal geile jongens uit hun broek te praten!
Gebruik je eigen tieten!quote:
Oh, wacht...quote:
Doe jij dat?!quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet je hoe goed ik me nu kan voordoen op TMF chat als vrouw, om allemaal geile jongens uit hun broek te praten!
Niet meerquote:
Nee, nu doe je het op Fok!quote:
Nee toch?! Niet nu al!quote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
*meldt...
samen met jou, dat dan weer wel
maar nu ben ik eigenlijk nooit meer vroegie, da's toch 'n beetje achterhaald inmiddels
WTF?! Waar heb je het over bitch?!quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:03 schreef babette21 het volgende:
zeg Zhenar, ouwe stoephoer, waarom negeer jij m'n vroegiepost?!?!![]()
Zet uit danquote:
Jingle bells, Jinge bells!quote:
Ik kan niet wachen tot ik Sneeuw Poes tevoorschijn kan halenquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jingle bells, Jinge bells!.
Let it snow, let it snow, let it snow..
nope, 't kon niet anders....quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:05 schreef Zhenar het volgende:Hoe kon het ook anders?!
![]()
Vroegie is helemaal niet achterhaald! Nooit! Dat is juist het principe van vroegie zijn!![]()
!
sorry....quote:WTF?! Waar heb je het over bitch?!Ik reageer er toch hierboven op???/????/
![]()
Ik dacht al, waar zijn je manieren gebleven.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:10 schreef babette21 het volgende:
(ik bedoelde natuurlijk "bejaarde trottoir prostituee"....)
Jaquote:
een zogenaamde knipper-relquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:24 schreef Zhenar het volgende:
OMG! Dit was echt een vette rel, zo een die je meegemaakt moet hebben!![]()
"Weet je nog van de Babette/Zhenar rel?"
"OMG ja! Hoe intens was dat?!?!?!?!?"
Ook wel een "hai/doei-rel" genoemdquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
een zogenaamde knipper-rel![]()
zó to the point, dat meer woorden niet nodig waren.... kickuh hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |