quote:
Mooi, moet ze maar niet anoniem lurken en doen alsof ik het benquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Dan is het dus niet meer zoals Babette het bedoeld heeft!
quote:
dat deed ik niet!! ik zweeg alleen als jij als verdachte werd aangewezen....quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:41 schreef Dizer het volgende:
Mooi, moet ze maar niet anoniem lurken en doen alsof ik het ben
Volgens mij heeft Dizer zich vandaag al drie keer afgelurkt op jouw foboquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik hoop dat Dizer lurkt.
Hoe poëtisch!quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Een voor een vallen al mijn dromen in duigen. Maar uit de stukjes kan ik één ultieme megadroom maken.
Mn kikkermuts?quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:42 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
Gek mensje ben je ook. Jouw muts is ook tof
![]()
Nee hoor, dat was babette.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Dizer zich vandaag al drie keer afgelurkt op jouw fobo![]()
Kikkermuts? Ja die jaquote:
nee hoor, vandaag ben ik enkel in ATB's FoBo geweest.....quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee hoor, dat was babette.
neuh dan voel ik me zo'n nsb'er....quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Haal Static erbij!
Zoiets? Ik heb de oorspronkelijke TT niet gezienquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:47 schreef babette21 het volgende:
en geef me verdomme m'n kleine letters terug!!!!!![]()
edit: ja hoor, ineens zijn alle mod's weg....
helemaal goed, dank je welquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:51 schreef PeRi het volgende:
Zoiets? Ik heb de oorspronkelijke TT niet gezien.
NIET ZEGGEN! DAN WORD JE GEBAND!!!1!!111!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
neuh dan voel ik me zo'n ***'er....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |