Just so you know: it's not that common, it doesn't happen to every guy AND IT IS A BIG DEAL!!!!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:25 schreef Dizer het volgende:
WE WERE ON A BREAK!!!!!!!!
Mag ik meequote:
quote:
I KNEW IT!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
Just so you know: it's not that common, it doesn't happen to every guy AND IT IS A BIG DEAL!!!!!!
deze scène kan ik echt dromen jaquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:28 schreef Dizer het volgende:
I KNEW IT!!!
Damn... we zijn echt erg... kennen elke dialoog uit ons hoofd
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:27 schreef Dizer het volgende:
[..]! Jaaah
!
Ik ben wel benieuwd wat je aan het tekenen bent
Maaruh zullen we dan ergens halverwege november doen?
18 pages.... FRONT AND BACK!!!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:32 schreef Dizer het volgende:
uhuuuu uhuuhuh FINE BY ME!!!
Oh gaaf!!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[afbeelding]
Iets in die trant, halverwege november is prima
hehehe, dat lijkt mij een planquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh gaaf!!!!
Ok, gaan we een middagje bierdrinken. Maar eerst tatoo's bekijken en daarna bierdrinken. En niet andersom, straks kom ik thuis met een tattoo die ik niet van plan was om te nemen![]()
Nee joh gekkiequote:Op zondag 29 oktober 2006 21:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik vroeger allemaal van actionfigures.
oh don't worry.... I STILL HAVE YOUR LETTER!!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:34 schreef Dizer het volgende:
You fell asleep...?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh don't worry.... I STILL HAVE YOUR LETTER!!!!
Joah echtquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee joh gekkieAnders zou je toch niet zeggen dat je het niet leuk vindt!
![]()
Wist jij trouwens dat David Schwimmer een hoop afleveringen heeft gedirect?quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
nu hoeven ze alleen nog maar in de goede volgorde
Ja.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wist jij trouwens dat David Schwimmer een hoop afleveringen heeft gedirect?
Judge all you want to but, married a lesbian, left a man at the altar, fell in love with a gay ice dancer, threw a girl’s wooden leg in a fire, livin’ in a box!!quote:
Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwwwwww!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
Judge all you want to but, married a lesbian, left a man at the altar, fell in love with a gay ice dancer, threw a girl’s wooden leg in a fire, livin’ in a box!!
en @ Diz: ja, dat wist ik
TOF SVEN DAT JIJ OOK EEN STUKJE TEKST UIT FRIENDS WEETquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:37 schreef Svensational het volgende:
Once a cheater, always a cheater
je loopt achterquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
TOF SVEN DAT JIJ OOK EEN STUKJE TEKST UIT FRIENDS WEET![]()
![]()
Hé, maar tochquote:
Waar was jij?? Wat had je te doen? Echt bedanktquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:40 schreef Dizer het volgende:
En wat zitten jullie over mij te roddelen!
Ga een handje helpen, dan is het sneller voorbijquote:
quote:
Ik kon gewoon niet. Persoonlijke omstandigheden.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waar was jij?? Wat had je te doen? Echt bedankt
Hoe dramaqueenesque!quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kon gewoon niet. Persoonlijke omstandigheden.
Ik zie geen smiliesquote:
En hierbij bevestig je het ook nog eensquote:
Weet je wel waar het over gaat? Wat je wel wat er is gebeurt? Nee? Hou dan je bek dicht.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:12 schreef rena het volgende:
[..]
En hierbij bevestig je het ook nog eens![]()
Mens, als je het er niet over wil hebben, begin er dan ook niet overquote:Op maandag 30 oktober 2006 09:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Weet je wel waar het over gaat? Wat je wel wat er is gebeurt? Nee? Houd dan je bek dicht.
Kom op Diz, dit is SHO, je kan hier dit soort reacties verwachten hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 09:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Weet je wel waar het over gaat? Wat je wel wat er is gebeurt? Nee? Hou dan je bek dicht.
Ik heb niks gepost. Ik heb alleen gezegd dat ik niet kon vanwege persoonlijke omstandigheden. Ik ben niet verplicht om aan iemand van jullie uit te leggen wat er aan de hand is. En alleen daarom wordt ik uitgescholden voor dramaqueen? Slaat nergens op. Maar goed, kennelijk word ik te oud voor dit soort onzin.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kom op Diz, dit is SHO, je kan hier dit soort reacties verwachten hoor. Als je dit soort reacties niet wilt, kan je 2 dingen doen: hier niet posten of posten wat er aan de hand is, zodat je dit soort reacties niet krijgt.
Klaag niet, er waren toch zeker 3 vaste klanten johquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waar was jij?? Wat had je te doen? Echt bedankt
Uitgescholdenquote:Op maandag 30 oktober 2006 09:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb niks gepost. Ik heb alleen gezegd dat ik niet kon vanwege persoonlijke omstandigheden. Ik ben niet verplicht om aan iemand van jullie uit te leggen wat er aan de hand is. En alleen daarom wordt ik uitgescholden voor dramaqueen? Slaat nergens op. Maar goed, kennelijk word ik te oud voor dit soort onzin.
Ochtendhumeurtje?quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb niks gepost. Ik heb alleen gezegd dat ik niet kon vanwege persoonlijke omstandigheden. Ik ben niet verplicht om aan iemand van jullie uit te leggen wat er aan de hand is. En alleen daarom wordt ik uitgescholden voor dramaqueen? Slaat nergens op. Maar goed, kennelijk word ik te oud voor dit soort onzin.
Pfff, relax zeg, er wordt hier wel vaker gedold en gegeind in ShowChat, doe nou niet alsof je nog nooit eerder dramaqueen bent genoemdquote:Op maandag 30 oktober 2006 09:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:18 schreef Dizer het volgende:
kennelijk word ik te oudlichtgeraakt voor dit soort onzin.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach joh, anders vragen we gewoon een ban aan voor Zhenar en zo
Jullie talken de talk, maar de walk walken... ho maar!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zo simpel gaat dat tegenwoordig, we moeten NJ ff inwerken hè.
Is dat mijn probleem?!quote:
Ik heb me ook vermaakt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klaag niet, er waren toch zeker 3 vaste klanten joh.
Ik heb me wel vermaakt hoor. op het Musey Hour
.
tsss jonkiequote:Op maandag 30 oktober 2006 09:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
mijn hersens zijn zich nog steeds aan het vermaken geloof ikquote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:21 schreef Re het volgende:
[..]
mijn hersens zijn zich nog steeds aan het vermaken geloof ik
Ik ben alweer vanaf 08:30 aan het werkquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, ik heb misschien ook íets teveel gedronken gosteren
Ik had vandaag afgesproken op school, maar dat meisje heeft gelukkig afgezegdquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben alweer vanaf 08:30 aan het werk.
Zou je denken? Shooters, goed planquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, ik heb misschien ook íets teveel gedronken gosteren
Maar ik verdien nu geldquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had vandaag afgesproken op school, maar dat meisje heeft gelukkig afgezegd
Flauw.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:38 schreef Re het volgende:
dat overkomt mij nou nooit he... mijn werk zegt nooit af![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ook!
OMG, we zijn telepatisch verbonden!!.
.
1 maarquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou je denken? Shooters, goed plan.
Dat is wel tofjes jaquote:
Je bent zelf een vitamietje!quote:
*Willekeurig een Showchatter Dramaqueen noemt*quote:
Ok, de kans op succes is wel redelijk aanwezig natuurlijkquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*Willekeurig een Showchatter Dramaqueen noemt*
Poging 2.
Geen idee.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Is Dizer wel aanwezig?
Uiteraard, en anders ga ik wel naar OUDquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, de kans op succes is wel redelijk aanwezig natuurlijk
Rellen is voor mietjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |