I warned youquote:
Ja, maar ik heb het al opgelostquote:
OMG, de grap was dat het nergens op sloeg, maar dit is nog veel toffer, zo bedoelde ik 'm natuurlijk ookquote:
Gewoon 49 in het pref-scherm erbij zetten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:32 schreef MissBliss het volgende:
Stom dat de pijltjes er niet bij staan
Was ie écht niet zo bedoeld?!quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
OMG, de grap was dat het nergens op sloeg, maar dit is nog veel toffer, zo bedoelde ik 'm natuurlijk ook![]()
. Dus ga maar klaarliggen, MB [afbeelding]
Overstijgen waarin?quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Moge het duidelijk zijn dan Zhenar en Sven mij overstijgen.
In álles. Behalve misschien de labiele puber uithangen.quote:
Waar zit dat pref-scherm dan?quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gewoon 49 in het pref-scherm erbij zetten.
Zelfkastijdende Erik is niet tof!quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In álles. Behalve misschien de labiele puber uithangen.
"pref scherm"?! WTF?! NERD!!!!quote:
Die was even met de hond uit, maar hier is (Er)ik weer.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zelfkastijdende Erik is niet tof!![]()
Waar is zelfverzekerde, lichtelijkarrogante
Erik gebleven?! Die was veel gaver en woest erotisch
![]()
Ik herhaal wat Sven zegt!quote:
En nu kan je het wel fokken?quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik herhaal wat Sven zegt!
Oh en ik heb het inmiddels gevonden
Nee, maar wel smurfenquote:
Fokverdomme. Fok nou gewoon even mee.quote:
Fok je laterquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik ga eten. Fokziens!
Like we care dudequote:Op maandag 30 oktober 2006 18:00 schreef Zhenar het volgende:
Over "huis" gesproken: ik ga bijna verhuizen!![]()
![]()
Okquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |