quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:28 schreef Svensational het volgende:
Zhenar, ik kan morgen geen vroegie zijn![]()
![]()
![]()
Ik ben het wel, maar kan het hier alleen niet meldenquote:
Bij wie word je dan wakker?quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben het wel, maar kan het hier alleen niet melden.
Zondag!quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Wanneer verhuis je, Zhenar?
Bij mij!quote:
Hoe (g)heilig is dat!quote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:28 schreef Svensational het volgende:
Zhenar, ik kan morgen geen vroegie zijn![]()
![]()
![]()
quote:
En of!quote:
Ben jij ermee gestart? Ik ben morgen wel vroegie gewoon heur.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]!
Waarom melden mensen dat trouwens bij mij?Ik ben al in geen dagen meer vroegie
Of niet op Fok! in ieder geval
![]()
Vroegie zijn probeer je niet. Dat ben je gewoon.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nooit echt gesnapt wat het vroegie-zijn nou precies was, en zodoende ook nooit geprobeerd erin me te doen. Of misschien wel een keer geprobeerd, maarjammerlijk gefaald.
Dat dacht ik wel. maar ik ben het dus niet. En wil het ook niet zijn.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vroegie zijn probeer je niet. Dat ben je gewoon.![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:48 schreef PeRi het volgende:
Gatverdamme ik haat het als mensen lucken en zelf geen fotoboek hebben.![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!
Ik weet niet wie ermee is gestartquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ben jij ermee gestart? Ik ben morgen wel vroegie gewoon heur.
Maar wat gaat Sven doen!!!
Oh ja, jij bent tromspeler ofzo toch?!quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel. maar ik ben het dus niet. En wil het ook niet zijn.
Maar ik ga even de band-geek uithangen, Toodles!
*wijst en lacht.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:
band-geek
Ik vind het iets voor jou.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik weet niet wie ermee is gestart![]()
Iemand die werkt of stage loopt. Ik vind het wel iets voor Sven, of misschien was ik het zelf wel![]()
Klarinet! Maar goed ook. Enik mag mee naar China. MEt allemaal andere band-geeks. Inclusief een hele knappe basklarinetist. Die heeft een grote fluitquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent tromspeler ofzo toch?!Echt tof
![]()
Is die laatste ook homo? Als ie hetero is, geef hem dan mijn nummer. Dan zie ik je wel in China.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Klarinet! Maar goed ook. Enik mag mee naar China. MEt allemaal andere band-geeks. Inclusief een hele knappe basklarinetist. Die heeft een grote fluit.
Ik weet niet of hij homo is, maar hij heeft wel een vriendinquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Is die laatste ook homo? Als ie hetero is, geef hem dan mijn nummer. Dan zie ik je wel in China..
*meldt...quote:
Geef hem maar nog steeds mijn nummer. En mn tietenfoto's, want jij hebt er toch niks aan.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij homo is, maar hij heeft wel een vriendin.
Weet je hoe goed ik me nu kan voordoen op TMF chat als vrouw, om allemaal geile jongens uit hun broek te praten!quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Geef hem maar nog steeds mijn nummer. En mn tietenfoto's, want jij hebt er toch niks aan.
Ik wil meedoen!!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet je hoe goed ik me nu kan voordoen op TMF chat als vrouw, om allemaal geile jongens uit hun broek te praten!
Gebruik je eigen tieten!quote:
Oh, wacht...quote:
Doe jij dat?!quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet je hoe goed ik me nu kan voordoen op TMF chat als vrouw, om allemaal geile jongens uit hun broek te praten!
Niet meerquote:
Nee, nu doe je het op Fok!quote:
Nee toch?! Niet nu al!quote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
*meldt...
samen met jou, dat dan weer wel
maar nu ben ik eigenlijk nooit meer vroegie, da's toch 'n beetje achterhaald inmiddels
WTF?! Waar heb je het over bitch?!quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:03 schreef babette21 het volgende:
zeg Zhenar, ouwe stoephoer, waarom negeer jij m'n vroegiepost?!?!![]()
Zet uit danquote:
Jingle bells, Jinge bells!quote:
Ik kan niet wachen tot ik Sneeuw Poes tevoorschijn kan halenquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jingle bells, Jinge bells!.
Let it snow, let it snow, let it snow..
nope, 't kon niet anders....quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:05 schreef Zhenar het volgende:Hoe kon het ook anders?!
![]()
Vroegie is helemaal niet achterhaald! Nooit! Dat is juist het principe van vroegie zijn!![]()
!
sorry....quote:WTF?! Waar heb je het over bitch?!Ik reageer er toch hierboven op???/????/
![]()
Ik dacht al, waar zijn je manieren gebleven.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:10 schreef babette21 het volgende:
(ik bedoelde natuurlijk "bejaarde trottoir prostituee"....)
Jaquote:
een zogenaamde knipper-relquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:24 schreef Zhenar het volgende:
OMG! Dit was echt een vette rel, zo een die je meegemaakt moet hebben!![]()
"Weet je nog van de Babette/Zhenar rel?"
"OMG ja! Hoe intens was dat?!?!?!?!?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |