Zoals Arnol Kox zeker...quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb respect voor topicopeners, zij steken tenminste hun kop boven het maaiveld.
http://weblog.roelonline.net/archives/001429.phpquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:05 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Wie is eigenlijk Jerney Kaagman? Of mis ik niets?
quote:
Ja, niet mijn specialiteitquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:35 schreef Aoristus het volgende:
wat een kuttopictitel trouwens
Ik weet niet of er een erkende regering is in Somalie, volgens mij heeft Somalie de status 'failed state'.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:27 schreef tvlxd het volgende:
Is de erkende regering van Somalië islamitisch, Yildiz?
Stalker!quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:33 schreef Godslasteraar het volgende:
tietenkont!
Ik had er ook op gerekendquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik zag al een tijd geleden dat de vorige SC vol is. Ik heb speciaal voor Johann geen nieuw topic geopend, maar die flapdrol pakt z´n kans niet.
Bronquote:Als ik aan D66 denk schieten metaforen tekort. Een zinkend schip is het allang niet meer, ik zie hooguit nog een paar drenkelingen die zich vastklampen aan wrakhout. Toch proberen ze vol goede moed weer om hun kroonjuwelen aan de man te brengen bij de verkiezingen.
Met kroonjuwelen bedoel ik overigens een verzameling roestige standpunten die zelfs door de SGP wereldvreemd wordt gevonden en die er kort gezegd op neerkomt dat mensen die zich bewust zo ver mogelijk van de politiek houden toch gedwongen worden om mee te denken.
De schroothandelaar die deze bende probeert te verkopen is niemand minder dan Alexander Pechtold, iemand die zelfs te onaantrekkelijk zou zijn voor assurantieadviseur.
Natuurlijk heeft D66 al een lange geschiedenis met twijfelachtige volksvertegenwoordigers achter de rug. Voorheen werd de partij geleid door een zuipschuit en een kinderboekenschrijver. Van Mierlo was uiteindelijk beter af bij Conny Palmen - beter bewijs wat voor een vreselijk gezelschap D66 moet zijn kan ik me niet indenken - en het electoraat dat op Jan Terlouw stemde is tegenwoordig massaal overgestapt naar de PNVD, dus was het noodzakelijk dat er een nieuw gezicht van D66 kwam. Els Borst moest afzeggen omdat ze 4x per week oppasoma moest spelen en Boris Dittrich besefte dat zelfs de gayscene een man van 50 meer kansen bood dan dat D66 zou doen. Uiteindelijk moesten de 67 leden tussen twee kandidaten kiezen wie de minst incompetente kandidaat was voor het lijsttrekkerschap. Dat moet nog vrij lastig geweest zijn, aangezien de ene kandidaat de ex-burgemeester van Wageningen, de Rien Poortvliet onder de universiteitssteden, was, die het charisma van Ad Melkert combineert met de looks van Hilbrand Nawijn. De andere kandidaat was op haar beurt de belichaming van de verlopen corpsslet (dat ze in haar tijd in Brussel de bijnaam Poesewies had is ook vast geen toeval) die oraal vast heel begaafd is, maar dat toch niet op een openbaar podium hoeft te doen.
Ik zal me al te verkneukelen dat het nu dan toch bijna echt voorbij zou zijn met D66, tot ik opeens een artikel in Trouw zag. Daarin stond dat Turken elkaar het strategische advies gaven om op D66 te stemmen, omdat haar kandidaatskamerleden niet hoefden te verklaren dat de Turkse genocide plaats had gevonden. Hoewel ik verheugd was dat deze medelanders haarfijn doorhadden dat D66 de partij is die nergens een mening over heeft, was ik toch verontrust door deze ontwikkeling. De periode dat D66 lachwekkend en vertederend was is inmiddels allang voorbij, de doodsrochels zijn nu alleen nog tragisch, en ik zou niet nog vier jaar willen wachten tot de aftakeling voltooid is.
Aan een partij die zo hartstochtelijk voor de legalisering van euthanasie heeft gevochten kan ik maar één advies geven. Hop, die stekker eruit!
je moet nog een hoop leren..quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:49 schreef sigme het volgende:
Johan heeft 'm of klaarstaan ten tijde van het posten van nr 300, of hij is met iets heel anders bezig. Ik dacht dat ik de vorige dichtmepte, dus ik nam aan dat ik dan maar, na een minuut in acht te hebben genomen, moest.
Maar mijn liefhebberij is het niet. Ik heb geen talent voor goeie titels. Ieder z'n specialiteit, ik heb andere kwaliteiten. Hoop ik.
maar niet vanavond want ik heb het erg drukquote:
Kom maar op, boef. Leer mij!quote:
Tsk.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:51 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
maar niet vanavond want ik heb het erg druk![]()
LXIV noemt TTK het liefste subforum van fok, dus ik vermoed dat wij minder mutsig zijn.quote:heb trouwens nog wel een beetje gegluurd daar bij die kunst/taal/theater sc. Wel een beetje een mutsentopicof zijn wij ook zo
![]()
mmm, nu krijg ik sadistische verlangensquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:55 schreef sigme het volgende:
[..]
.........
LXIV noemt TTK het liefste subforum van fok, dus ik vermoed dat wij minder mutsig zijn.
Om de TTK'tjes over de rooie te jagen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:01 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
mmm, nu krijg ik sadistische verlangens![]()
ik noem dat "leven in de brouwerij"quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Om de TTK'tjes over de rooie te jagen?
Dat is wel "literatuur".quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Rooie oortjes!
Ja, Somalië heeft een door de Verenigde Naties erkende regering en zetelt in een of ander gehucht. Eerst in Kenia, trouwens, dat zegt wel wat.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik weet niet of er een erkende regering is in Somalie, volgens mij heeft Somalie de status 'failed state'.
Ik dacht nou juist van niet en dat het seculier wordt genoemd.quote:Maar de huidige machtshebbers en hun gezag (rechtspraak), wordt erkend als islamitisch, dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |