Ja ik ben meestal geen grote MP gamer, maar games als Rainbow Six en GoW trekken me enorm. Coop ook trouwens..... Was dit nu het eerste spel wat die duel processor echt gebruikt?quote:
Ik las eergisteren dat ie door David Fincher is geregiseerdquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:24 schreef EvilWasp het volgende:
Vandaag nog eens de trailer die laats op Live is verschenen bekeken. Echt mooi wanneer hij langs dat glas rent.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:16 schreef Robhimself.2 het volgende:
Plaatst ook maar een schaamteloze tvp. Kan niet wachten op deze titel!! (en Rainbow Six of course)
Je moet de diverse hands-on lezen van de SP en MP van dit spel..... sowieso krijgen de graphics van next-gen gaming een nieuwe standaard, maar de gameplay lijkt me echt cool. Het is geen Quake of Unreal shooter zeg maar.... hier zit tactiek in.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:27 schreef -Dries- het volgende:
Toch maar een tvp, misschien kan dit topic me overtuigen.
Verhaal schijnt mooi en hard te zijn..... maar David Fincher johquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik las eergisteren dat ie door David Fincher is geregiseerd
MP hands on:quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:27 schreef -Dries- het volgende:
Toch maar een tvp, misschien kan dit topic me overtuigen.
Hou op! Ik wil weer spelen!quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
MP hands on:
IGN: Get down! Shut up! This game will own you.[/i]
http://xbox360.ign.com/articles/707/707205p1.html
SP en Coop:
Visually, Gears of War looks simply amazing, with incredibly detailed architecture inspired by Ancient Greece and Rome with a post-apocalyptic hue.
http://xbox360.ign.com/articles/736/736367p1.html
En de laatste preview van de MP en een gedetailleerde blik op de map en modes:
what we played of the multiplayer mode was any indication, then the answer is a resounding "yes." Gears is worth the hype.
http://xbox360.ign.com/articles/741/741993p1.html
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb hem nog nooit gespeeld maar ben heeeelemaal hyped voor dit spelquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
@mods,.... kan een van jullie [Xbox 360] voor de OP titel plaatsen..... was ik vergeten![]()
Uhm eh... eh...quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit gespeeld maar ben heeeelemaal hyped voor dit spelVertel er nog eens iets over?
Wat zijn ze goed daar bij marketing hequote:Ik heb hem nog nooit gespeeld maar ben heeeelemaal hyped voor dit spelVertel er nog eens iets over?
Tis ook een waanzinnig uitgewerkt spel met een originele franchise, terwijl het als game echt een juweeltje in wording is...quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:10 schreef Wireless het volgende:
[..]
Wat zijn ze goed daar bij marketing he![]()
Hoe lang hebben ze eigenlijk aan dit spel gewerkt?quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tis ook een waanzinnig uitgewerkt spel met een originele franchise, terwijl het als game echt een juweeltje in wording is...
2,5 - 3 jaar?quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe lang hebben ze eigenlijk aan dit spel gewerkt?
Klinkt erg goed,.... en inderaad origineel! Nog maar een dikke 2 wekenquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:08 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Uhm eh... eh...
A is the Answer?!Daar draait die game om haha.
Maar goed, wat moet ik verder vertellen? Heb nog steeds te maken met NDA's.
Singleplayer heb ik niet gespeeld, maar schijnt heel vet te zijn. Ietwat kort wellicht, maar helemaal gemaakt voor co-op (al was dat wel bekend). Veel verassingen, die ontzettend vet zijn. Je zult smullen heb ik begrepen van anderen.
Multiplayer, tja. Naast co-op dus modi als Team DM. Potjes Team DM zijn ontzettend snel. Je klikt effe op A, kiest je uiterlijk en gelijk kun je gaan met die banaan. Tactiek zit er zeker wel in, hoewel je ook best met lomp aanvallen uit de voeten kunt. Toch geeft het een kick als je met 4 man naar voren stormt (rennen met A voor dat heerlijke Saving Private Ryan adrenaline gevoel), wegduikt en vanuit cover de vijand bestookt. Kettingzaagkills geven ook een voldaan gevoel hahaa.Qua mp doet het denken aan counter-strike, behalve dat je geen wapens hoeft te kopen. Het laden ging opvallend rap trouwens, zat me nergens te ergeren aan de lange laadtijden.
Deels mee eens... Het enige wat een console mist is directe besturing, vaak zijn de pookjes me niet absoluut genoeg...quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:49 schreef McGilles het volgende:
Eigenlijk wel jammer dat zo'n game op een console uitkomt! Het is altijd veel beter speelbaar op pc (muis/toetsenbord)
Ik vind 3rd person een stuk geschikter op een console dan 1st. De demo van Lost Planet (mmesterlijke game trouwens) heeft me overtuigd dat dit meer dan speelbaar is op een console en het verschil met pc besturing bijna nihil is.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:49 schreef McGilles het volgende:
Eigenlijk wel jammer dat zo'n game op een console uitkomt! Het is altijd veel beter speelbaar op pc (muis/toetsenbord)
Daar ben ik het niet echt mee eens!quote:Op maandag 30 oktober 2006 02:16 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Ik vind 3rd person een stuk geschikter op een console dan 1st. De demo van Lost Planet (mmesterlijke game trouwens) heeft me overtuigd dat dit meer dan speelbaar is op een console en het verschil met pc besturing bijna nihil is.
Hurray voor 3rd person console shooters![]()
Als ze de besturing op de PC ook trager maken dan zie je het verschil niet in de filmpjesquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:14 schreef McGilles het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet echt mee eens!
In deze filmpjes zie je dus ook duidelijk dat het op een console is, met pc heb je toch veel snellere reflexen en veel betere aim!
Maar dat veranderd niks aan het feit dat dit waarschijnlijk een hele goede game gaat worden!
Niet, check gewoon filmpjes en previews van alle 2 en zie welke je leuker vind, of doe gek en koop ze alle 2.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:56 schreef Frasier het volgende:
Waarom zou ik deze moeten verkiezen boven Rainbow Six:Vegas?
Ik wilde gewoon een Tshirt met een schedel eropquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:25 schreef masterdave het volgende:
Ik ga um niet pre-orderen, ik ga lekker mediamarkt snuffelen.
Ik ben 27, om met zulk soort t-shirts te lopen is not done meerquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon een Tshirt met een schedel erop
*checkt leeftijd*quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:39 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ik ben 27, om met zulk soort t-shirts te lopen is not done meer![]()
Ik ben 23, schaam me dr geenzins voorquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:39 schreef masterdave het volgende:
[..]
nee volgens mij het old-school punisher logo... heb het shirt voor 15 euro gekocht bij mechanic in Antwerpen... kon hem voor die prijs niet laten liggen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik ben 23, schaam me dr geenzins voor
BTW Ceased: nieuwe Punisher logo? Want ik zoek nog zo'n shirt
Mijn moeder deed de gevleugelde uitspraak 'van alle verschrikkelijke shirts die je hebt vind ik dit toch wel de ergste... koop eens iets vrolijks'.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:04 schreef Skull-splitter het volgende:
Mijn moeder vroeg me vorige week ook al "Heb je nou een roos op je borst?"
Ik wil het nieuwe Punisher logo, de oude vind ik te... oubollig...
Fatjesquote:
31 en 2 kids.... doe mij maar een t-shirtquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:39 schreef masterdave het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 07:19 schreef -Dries- het volgende:
Even serieus hoor.. gaan jullie dan echt met zo'n GoW t-shirt rondlopen?
Ja waarom nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 07:19 schreef -Dries- het volgende:
Even serieus hoor.. gaan jullie dan echt met zo'n GoW t-shirt rondlopen?
Ik had dat oude xbox shirt nog van de Xbox 360 pre-order, ook nooit gebruikt, maar kon hem daarna wel voor 30!! euro doorverkopenquote:
Nee Gijs.... wacht met CoD3,... even een pauze in de WWII setting.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:50 schreef Strolie75 het volgende:
Ow fuck it, ik haal beide: CoD3 en GoW.
Ik game tegenwoordig elke dinsdagavond met een maat van me, die is een tijdje vlakbij mijn huis gedetacheerd. Dat is wel een leuke game om op die avonden te spelen. Hij is namelijk ook WW2-gek.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:51 schreef Chocobo het volgende:
Nee Gijs.... wacht met CoD3,... even een pauze in de WWII setting.
cliip gezienquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:50 schreef Strolie75 het volgende:
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwww...wat een heerlijk hype-topic!
groot gelijk, heb ik ook maar gedaan en zo kom je in ieder geval de laatste week tot emergence day door.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:50 schreef Strolie75 het volgende:
Ow fuck it, ik haal beide: CoD3 en GoW.
Daar heb ik eigenlijk Tiger Woods voorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:59 schreef bluebit het volgende:
groot gelijk, heb ik ook maar gedaan en zo kom je in ieder geval de laatste week tot emergence day door.
dacht het nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
31 en 2 kids.... doe mij maar een t-shirt![]()
Gijs bel me..... dan doe ik meequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:42 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben gehyped!
Ik heb zin om zo’n T-shirt aan te trekken, en voor de rest naakt door de regen te rennen.
En dan onze buiken stijve tepels tegen elkaar aanwrijven!quote:
had jij het niet druk op je werk?quote:
Ehhh,.. Gijs.... we zitten niet in het Gijsjes topic momenteelquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En dan onze buiken stijve tepels tegen elkaar aanwrijven!
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:56 schreef Quinny het volgende:
[..]
had jij het niet druk op je werk?
* Quinny nu hard weer weg rent uit gam, voordat manlief weer boos opbeld
De moeder van je kinderen Gijs...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:57 schreef Chocobo het volgende:![]()
Bitch........................ wat een bitch...............
Cool gedaan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:24 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Zo, ff multiplayer filmpje gedownload en geconvert naar GIF.
[afbeelding]
More shall follow.
Edit:
Nog één
[afbeelding]
[afbeelding]
M3 is gedaan omdat dat mijn logo is, heb al vaker gehad dat mensen stuff van mij stolen.
Als iemand er nog één wilt, geef dan link van het filmpje door en welke scene
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:24 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
M3 is gedaan omdat dat mijn logo is, heb al vaker gehad dat mensen stuff van mij stolen.
Goed ideequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:23 schreef koentje.k het volgende:
[..]
zet er dan ook in dat je ze van gametrailers.com af hebt...
Is ook mijn lievelingswapen in ieder spel inderdaadquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:18 schreef Cubewoods het volgende:
Wauw alleen al voor die Shotgun zou ik deze game kopen
Klopt,... dat is de ren knop... paniek zeg maar.... maar je kan ook lopen of kruipen..... wordt steeds overzichtelijker.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:49 schreef Bastard het volgende:
Wat mij wel opvalt.. als je zeg maar een MP spel begint, loop je achter je character aan, met die bewegende cam (die onzettend cool is trouwens) maar dan zie je eigenlijk niet goed voor je uit.. omdat je zelf in de weg loopt zeg maar.
Wacht maar tot Halo 3quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ben echt nog nooit zo hyped geweest voor een game als bij deze.
Panic buttonquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Klopt,... dat is de ren knop... paniek zeg maar.... maar je kan ook lopen of kruipen..... wordt steeds overzichtelijker.
Haha, eh.. goeie vraag.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:53 schreef Wessiej het volgende:
Toch nog een vraagje, er zit toch ook gewoon split-screen co-op in hé?
Split-screen is gewoon een must met co-op vind ik altijd, heb genoeg mensen hier die geen 360 hebben en fokking graag GoW willen spelen, en wij vinden allebij co-op het vetst, als het er niet in zit speel ik zo de dodenmars.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:22 schreef gijsje79 het volgende:
Lijkt me wel toch.
Alleen ik kan niet wennen aan split screen.
Co op op live lijkt me fantastisch.
Ja, vrijwel alle berichten zeggen van wel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Split-screen is gewoon een must met co-op vind ik altijd, heb genoeg mensen hier die geen 360 hebben en fokking graag GoW willen spelen, en wij vinden allebij co-op het vetst, als het er niet in zit speel ik zo de dodenmars.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:54 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Gaat hij in een hoekje zitten huilen
Done!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:43 schreef Skull-splitter het volgende:
I challenge Chocobo and wife for a 4 on 4
Ik heb haar een roze DS gegeven, dan loopt ze tenminsten niet in de weg als ik GoW wil spelen. Is ook een manierquote:Op woensdag 1 november 2006 08:10 schreef masterdave het volgende:
Jullie spelen gewoon GoW met jullie vrouw? Ik ben jaloers, doe mij zo'n wief
Doet hij volgens mij automatisch al naar gelang de kant die je opschuifelt net als in Rainbow Six.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:18 schreef koentje.k het volgende:
Hoe zit het met het switchen tussen je karakter links en rechts? Net als in GRAW?
In de filmpjes zie ik dit alleen gebeuren als hij al in cover is.
En tijdens het lopen? ik zou het irritant vinden als het altijd aan de linker kant isquote:Op woensdag 1 november 2006 09:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Doet hij volgens mij automatisch al naar gelang de kant die je opschuifelt net als in Rainbow Six.
Dat inspringen bij coop is ook cool gedaan.. jij speelt SP.. en zo ineens komt een friend joinen in de plaats van je tweede man.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:22 schreef gijsje79 het volgende:
Lijkt me wel toch.
Alleen ik kan niet wennen aan split screen.
Co op op live lijkt me fantastisch.
Dan moet je toch wel een co-op spel beginnen? Maar zolang er niemand inspringt wordt je teammate bestuurt door de A.I.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:02 schreef Bastard het volgende:
Dat inspringen bij coop is ook cool gedaan.. jij speelt SP.. en zo ineens komt een friend joinen in de plaats van je tweede man.
Ja dat bedoel ik... weet ik veel ken het menusysteem ook nog nietquote:Op woensdag 1 november 2006 10:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan moet je toch wel een co-op spel beginnen? Maar zolang er niemand inspringt wordt je teammate bestuurt door de A.I.
Stoer! Meesterlijke slagzinnen ook.quote:
Die kerel die dat heeft geschreven had ik gesproken in de bus. Vette GoW-fan is dat ook.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:30 schreef Chocobo het volgende:
10 things about Gears of War
http://xbox360.ign.com/articles/742/742020p1.html
Gijsjes VS de rest.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:43 schreef Skull-splitter het volgende:
I challenge Chocobo and wife for a 4 on 4
Kliekjes vormingquote:
Teamkilling wordt bestraftquote:Op donderdag 2 november 2006 08:29 schreef Bastard het volgende:
Ik zie maar lastig het verschil dus schiet gewoon op alles wat beweegt
Wie wil er bij mij in het team?
quote:Op donderdag 2 november 2006 10:57 schreef BroesWillems het volgende:
Ik ga hem denk ik toch maar pre-orderen...![]()
ga gewoon bij mediamarkt liggen, dan heb je um eerder.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:57 schreef BroesWillems het volgende:
Ik ga hem denk ik toch maar pre-orderen...![]()
Dat deed ik met de release dag van de 360 ook, maar dat werkte nietquote:Op donderdag 2 november 2006 11:10 schreef masterdave het volgende:
[..]
ga gewoon bij mediamarkt liggen, dan heb je um eerder.
Ook ziek.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:21 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Plak plaatje.. Zit bij de LocustGUM
maar dan heb je niet het speciale editon packet met gratis T-Shirt...quote:Op donderdag 2 november 2006 11:10 schreef masterdave het volgende:
[..]
ga gewoon bij mediamarkt liggen, dan heb je um eerder.
Heb al een vriendin.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:53 schreef -Dries- het volgende:
Lol, grappig dat sommigen hier echt met een GoW shirt gaan lopen. Komen zeker massa's chicks op af![]()
Nohja, is wel leuk als ik afentoe afwissel met m'n Nintendogs t-shirt....quote:Op donderdag 2 november 2006 17:53 schreef -Dries- het volgende:
Lol, grappig dat sommigen hier echt met een GoW shirt gaan lopen. Komen zeker massa's chicks op af![]()
Nooit geen feestje gezienquote:Op donderdag 2 november 2006 18:03 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb al een vriendin.
Dik 8,5 jaar, dus ben niet op zoek.
Verbaas me erover dat je daar over nadenkt. Who cares man..... aantrekken die hap en lachen.... ik ga zelfs met mijn Xbox 360 launch shirt na het werkquote:Op donderdag 2 november 2006 17:53 schreef -Dries- het volgende:
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:50 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Is dat nodig dan.
Tis hier altijd feest.
Whahahahaquote:Op vrijdag 3 november 2006 07:38 schreef Strolie75 het volgende:
Over game T-shirts en reacties heb ik ook een leuk verhaal.Normaal draag ik die dingen nooit, maar we waren afgelopen mei op de E3 en daar kreeg je na het zien van de demo van
Assassin’s Creed
een T-shirt waar voren heel groot opstaat “I saw the Assassin” met dat laatste woord in grote bloedrode letters opgeschreven. Ik afgelopen zomer dat T-shirt dus meegenomen op vakantie naar Zuid-Frankrijk. Zonder er verder bij na te denken heb ik dat ding een keer met een slaperige kop aangetrokken toen ik het ’s ochtends een baguette ging halen bij de plaatselijke boulangerie. Wat is dus even vergeten was is dat Assassin zo’n woord is dat zowel in het Frans als Engels gebruikt wordt. Ik liep dus heel vrolijk de bakker binnen met MOORDENAAR groot op mijn borst geschreven. Het arme oude vrouwtje achter de balie keek behoorlijk geschrokken, die dacht zeker dat ze overvallen werd!
Ze durfde nog wel voorzichtig te vragen wat ik nu op mijn borst had. Toen realiseerde ik het me pas en heb ik het met een rood hoofd uitgelegd.
Op de terugweg heb ik maar tactisch het brood voor mijn borst gehouden en de rest van de vakantie heb ik dat T-shirt maar niet meer aangetrokken.
![]()
Fight Clubquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Whehee, ik kleede me vandaag om, komt collega binnen, vloekend "Kut... Shit..." Ik zeg "dat is over het algemeen niet de beste combinatie" en wring me langs hem naar buiten terwijl hij me met een half oog aankeek, zet een paar stappen en hoor achter me roepen "draag jij een Gears of War shirt?!"
-"eh, ja?"
"17 NOVEMBER!!!"
Afijn, kort gesprek gehad, kwam erop neer dat hij ook dikke fan was, had het niet achter hem gezocht, maar op zo'n manier bevorderd je sociale kring verder dan alleen Live
En over het wel of niet krijgen van chicks met dit shirt: who cares? As long as we're happy
(draag hem tot nu toe trouwens meestal onder een half open hangend vest of overhemd.... Zie je alleen de schedel over het algemeen, reacties zijn dan wel wisselend)
Die zijn er wel enthausiast op zeg maarquote:Op vrijdag 3 november 2006 08:37 schreef Strolie75 het volgende:
Multiplayer preview door Eurogamer![]()
![]()
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=69501
Ik vind dat resurecten wel cool. Als je geraakt wordt ben je niet meteen dood, maar je bloed langszaam leeg. Door op A te duwen verleng je dit. Een teammate kan je weer tot leven brengen met X, en een vijand kan je afmaken maar dan moet hij dicht bij je staan om je te executeren. Om beide handelingen uit te voeren moet je je dekking verlaten wat risico's mee zich meebrengt.quote:Op vrijdag 3 november 2006 08:48 schreef Bastard het volgende:
Die zijn er wel enthausiast op zeg maar
2 aan 2 in ons team dus
Ik ben voor! En als er geen vijand komt bloed hij gewoon leeg en hebben we geen last meer van m.quote:Op vrijdag 3 november 2006 08:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind dat resurecten wel cool. Als je geraakt wordt ben je niet meteen dood, maar je bloed langszaam leeg. Door op A te duwen verleng je dit. Een teammate kan je weer tot leven brengen met X, en een vijand kan je afmaken maar dan moet hij dicht bij je staan om je te executeren. Om beide handelingen uit te voeren moet je je dekking verlaten wat risico's mee zich meebrengt.
Ik stel voor om surfer zelf af te schieten om als lokaas te gebruiken voor de vijand.![]()
Of we genezen hem en schieten hem dan weer afquote:Op vrijdag 3 november 2006 08:55 schreef Bastard het volgende:
Ik ben voor! En als er geen vijand komt bloed hij gewoon leeg en hebben we geen last meer van m.
Denk dat ik dit spel ook meteen online ga spelen, SP komt wel weer
quote:Op vrijdag 3 november 2006 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Of we genezen hem en schieten hem dan weer af
quote:The grenades, which are launched in a satisfying bolas style, can be aimed using the left trigger, which brings up a transparent arc showing you the trajectory they will take once fired.
quote:Right -- it's not Halo, it's not Zelda, it's not, uh, whatever the PS3 has...
ja, dat krijg je als hij uit is, maar wat zit er in het doosje wat je nu krijgt?quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:00 schreef gijsje79 het volgende:
Gears of War Collectors Edition bevat:
Destroyed Beauty, the Gears of War hardbound art book
Bonus special features DVD, including:
An inside look at the making of Gears of War
The "Art of Gears of War" trailer
Gears of War: The Race to E3
Een shirt.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:15 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ja, dat krijg je als hij uit is, maar wat zit er in het doosje wat je nu krijgt?
Whahahaha XDquote:Op vrijdag 3 november 2006 07:38 schreef Strolie75 het volgende:
Over game T-shirts en reacties heb ik ook een leuk verhaal.Normaal draag ik die dingen nooit, maar we waren afgelopen mei op de E3 en daar kreeg je na het zien van de demo van
Assassin’s Creed
een T-shirt waar voren heel groot opstaat “I saw the Assassin” met dat laatste woord in grote bloedrode letters opgeschreven. Ik afgelopen zomer dat T-shirt dus meegenomen op vakantie naar Zuid-Frankrijk. Zonder er verder bij na te denken heb ik dat ding een keer met een slaperige kop aangetrokken toen ik het ’s ochtends een baguette ging halen bij de plaatselijke boulangerie. Wat is dus even vergeten was is dat Assassin zo’n woord is dat zowel in het Frans als Engels gebruikt wordt. Ik liep dus heel vrolijk de bakker binnen met MOORDENAAR groot op mijn borst geschreven. Het arme oude vrouwtje achter de balie keek behoorlijk geschrokken, die dacht zeker dat ze overvallen werd!
Ze durfde nog wel voorzichtig te vragen wat ik nu op mijn borst had. Toen realiseerde ik het me pas en heb ik het met een rood hoofd uitgelegd.
Op de terugweg heb ik maar tactisch het brood voor mijn borst gehouden en de rest van de vakantie heb ik dat T-shirt maar niet meer aangetrokken.
![]()
ok, maar hoe kan ik dan 'kans maken op gratis toegang' bij gameplay 2006, wat op de doos staat?quote:
Die twee gasten die over het spel vertellen zijn erg enthousiast..... ik denk trouwens ook dat je gaat schrikken hoor van dit spel.... en de graphics. Ik bedoel... er zijn gewoon onwijs weinig screens op het Inet.... de meeste komen allemaal uit hetzelfde level.... er schijnen zoveel mooie levels en artwork in dat spel te zittenquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:43 schreef Bastard het volgende:
Ja... een klaar Cho... dat is een klaar gewoon .... moet ... gamen.....
Om je bloed te proefen als ik een chainsaw in je hart stouw?quote:
Nee,................. voor iets anders.... blijft een verrassingquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Om je bloed te proefen als ik een chainsaw in je hart stouw?
Of juist niet. Hoe vaak hebben we wel niet al een heel spel in screenshots gezien?quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Raar dat ze die niet laten zien.
Juist,... denk dat we goed verrast worden.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Of juist niet. Hoe vaak hebben we wel niet al een heel spel in screenshots gezien?
Die SP lijkt me fantastisch, alleen dat tragere uit de MP trekt me niet echt! Ik hou van snelle actie waarin pure snelheid vereist is.quote:Op zondag 5 november 2006 19:29 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, filmpjes op de 1Up show en IGN weekly gezien. Ben er nu wel klaar voor!
MP ziet er echt heel goed uit, wat trager en tactischer dan de gemiddelde shooter.
Pure snelheid op een console is in mijn ervaring echt funest...quote:Op zondag 5 november 2006 20:03 schreef McGilles het volgende:
[..]
Die SP lijkt me fantastisch, alleen dat tragere uit de MP trekt me niet echt! Ik hou van snelle actie waarin pure snelheid vereist is.
Precies, mee eens!quote:Op zondag 5 november 2006 20:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Pure snelheid op een console is in mijn ervaring echt funest...
Ik vind het tragere tactische juist heerlijk aan een MP..... zou de eerste MP game zijn die ik in die mode veel zal spelen. KAN niet wachtenquote:Op zondag 5 november 2006 20:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Pure snelheid op een console is in mijn ervaring echt funest...
Als dat net zo simpel gaat als in SC, dan kunnen wij dat met zn 2-en nog wel met 1 hand achter de rug en 2 vingers in de neus.quote:
Klopt, had ook gehoopt dat de MP van SC meer tactisch en sneaky was met mogelijkheden tot agressie waar nodig in beide partijen, maar het zoog suikerklontjes...quote:Op zondag 5 november 2006 20:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vind het tragere tactische juist heerlijk aan een MP..... zou de eerste MP game zijn die ik in die mode veel zal spelen. KAN niet wachten
quote:Op zondag 5 november 2006 20:49 schreef Pecker het volgende:
[..]
Als dat net zo simpel gaat als in SC, dan kunnen wij dat met zn 2-en nog wel met 1 hand achter de rug en 2 vingers in de neus.
quote:
Ja, en wij kunnen weer anderhalve week wachtenquote:Op maandag 6 november 2006 08:12 schreef Chocobo het volgende:
Morgen Emergency Day in de States!
ik moet niet vaak lachen om een smiley, maar deze liet toch heel even een smile op me face zien.hehehequote:
achten? Waarom denk je dat?quote:Op maandag 6 november 2006 13:22 schreef =HellFire= het volgende:
Ik verwacht een hoop achten en negens eerlijk gezegd..
Maar hopelijk heb ik het mis en is het 9+ only.
Waar woon je?quote:Op maandag 6 november 2006 13:29 schreef masterdave het volgende:
Deze game gaat zorgen dat ik me box 3 x volschijt, 7 x onderpis en me vriendin totaal negeer omdat ik veel te veel bezig ben om te gamen om ook maar 1 seconden aan schijten of me vriendin te denken. Wie wil er Lannen bij mij thuis?
Hier praten wij niet over afdankertjes, alleen over de heilige is ons midden, GoW.quote:Op maandag 6 november 2006 13:32 schreef Megalomaniac het volgende:
Stomme Perfect Dark-Zero loopt-om-de-mission-vast-special-edition!!!![]()
![]()
Ja.. maar waar zijn ze dan? De game komt morgen uit in Amerika... dan komen ze zeker later vanmiddag, ochtend in Amerika.quote:Op maandag 6 november 2006 13:22 schreef =HellFire= het volgende:
Ik verwacht een hoop achten en negens eerlijk gezegd..
Maar hopelijk heb ik het mis en is het 9+ only.
Die reviews zijn allang af. Weet ik 100% zeker. Ze hebben waarschijnlijk een embargo, dus morgen komen al die reviews ineens zomaar online.quote:Op maandag 6 november 2006 13:35 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Ja.. maar waar zijn ze dan? De game komt morgen uit in Amerika... dan komen ze zeker later vanmiddag, ochtend in Amerika.
Klinkt goedquote:Op maandag 6 november 2006 13:32 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Waar woon je?
Fok! meet houden anders icm GoW lan party?
Nou als ik een reguliere versie zie liggen voor 65 euro en een special edition voor 29,99, zelfde winkel notabene, tja dan laat ik em niet liggen.quote:Op maandag 6 november 2006 13:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hier praten wij niet over afdankertjes, alleen over de heilige is ons midden, GoW.
Sorry, ik ga te ver.
Als jij voor 8 HD-TV's zorgt wil ik best wel eens komen raggenquote:Op maandag 6 november 2006 13:50 schreef masterdave het volgende:
[..]
Klinkt goedlijkt me wel een keer vet dik lannen met GoW, ik 0wn gullie allemaal gek!
Dat snap ik dus echt niet... het ziet er prachtig uit en het spel heeft hele aparte controls... volgens mij weten weinig dit. A knop voor alles !quote:Op maandag 6 november 2006 13:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik verwacht alleen cijfers tussen de 9 en 9,5.
Of ik het daar mee eens zal zijn is een ander verhaal. Tot nu toe hebben de beelden mij nog niet echt weten te overtuigen.
Jij lul! Ik dacht ik laat het hele GoW langs me heen gaan, en nu heb ik op je links geclicked en een beetje gelezen, en nu ga ik hem ook halenquote:Op maandag 6 november 2006 19:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat snap ik dus echt niet... het ziet er prachtig uit en het spel heeft hele aparte controls... volgens mij weten weinig dit. A knop voor alles !
Ben blij dat Strol dat niet leest....... zal meteen mijn hypehoer status bevestigen.... maar het klopt.. ik hype hem,.. spel lijkt me geweldig.... ben blij dat je er wat over gelezen hebt en dat je filmpjes gezien hebt..... is cool hequote:Op maandag 6 november 2006 19:44 schreef febster het volgende:
[..]
Jij lul! Ik dacht ik laat het hele GoW langs me heen gaan, en nu heb ik op je links geclicked en een beetje gelezen, en nu ga ik hem ook halen
Ik heb twee controllers, 360 en VGA kabel + goed TFT schermpje.quote:Op maandag 6 november 2006 13:50 schreef masterdave het volgende:
[..]
Klinkt goedlijkt me wel een keer vet dik lannen met GoW, ik 0wn gullie allemaal gek!
Morgen komen de meeste.quote:Op maandag 6 november 2006 09:21 schreef koentje.k het volgende:
Waar zijn de reviews??
had em ook gekocht van de week.. maar om nou te zeggen dat ik het fijn vind om op mn monitor te spelenquote:Op maandag 6 november 2006 21:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Waarom draait die VGA kabel trouwens niet alle spellen gewoon op resolutie?
En dat op de bank zitten is nu juist wat een console aantrekkelijk maakt, maar goed...quote:Op maandag 6 november 2006 23:05 schreef Retarded het volgende:
[..]
had em ook gekocht van de week.. maar om nou te zeggen dat ik het fijn vind om op mn monitor te spelenHet ziet er beter uit dan op mn 100hz tv.. maar tis kleiner, en kan niet op de bank zitten ...
Hypehoerquote:Op maandag 6 november 2006 19:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben blij dat Strol dat niet leest....... zal meteen mijn hypehoer status bevestigen.... maar het klopt.. ik hype hem,.. spel lijkt me geweldig.... ben blij dat je er wat over gelezen hebt en dat je filmpjes gezien hebt..... is cool he
Gijs, ik gebruik Hypehoer positief! Zie het als een Geuzennaam.quote:Op maandag 6 november 2006 19:59 schreef Chocobo het volgende:
Ben blij dat Strol dat niet leest....... zal meteen mijn hypehoer status bevestigen.... maar het klopt.. ik hype hem,.. spel lijkt me geweldig.... ben blij dat je er wat over gelezen hebt en dat je filmpjes gezien hebt..... is cool he
Dat over de hype top heen gaan ookquote:Op maandag 6 november 2006 19:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Laagste cijfer tot nu toe is een 9quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik lach me dood als het spel ineens allemaal zevens krijgt
Dan ga ik echt huilen en mezelf in een coma drinkenquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat moet gelekt zijn, de review komt pas later vandaag, heb ik uit eerste hand vernomen. Er is ook geen cijfer, overigens.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:53 schreef Bastard het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=q0cJA-W-7ek
Gamespot review.. ik check m vanavond wel even met geluid.
Óf erger.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:27 schreef Erwtensoep het volgende:
This is the game you should own this holiday season!quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:53 schreef Bastard het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=q0cJA-W-7ek
Gamespot review.. ik check m vanavond wel even met geluid.
One size fits all.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:37 schreef Strolie75 het volgende:
Wat voor maat T-Shirt zit er in dat pre-order pack?
Lquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:37 schreef Strolie75 het volgende:
Wat voor maat T-Shirt zit er in dat pre-order pack?
Free record shop station Enschedequote:Op dinsdag 7 november 2006 12:47 schreef Blaetman het volgende:
Ik kon helaas dat pre-order pack nergens meer vinden
Net als bij die pre-order voor de 360...en die paste ook niet.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:38 schreef Forau_Diavolina het volgende:
One size fits all.
Mooi om in te slapen dus.
Staan er veel spoilers in?quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:41 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=CKwwQ0o0F-E&NR
Maar goed een dikke 9.6 van Gamespot!!!![]()
![]()
![]()
Ga er maar vanuit. Flikte ze bij Half-Life 2 ook.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:19 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Staan er veel spoilers in?
idd het schuilen moet heel mooi zijn in GoW...quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:30 schreef Megalomaniac het volgende:
WTF is er nou leuk aan GoW??
*schuilt*
Was ik al wel bang voor in principequote:Op dinsdag 7 november 2006 14:29 schreef BroesWillems het volgende:
oe, toch afentoe framedrops in die filmpjes...
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
idd het schuilen moet heel mooi zijn in GoW...![]()
Ja lekker duidelijk.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:56 schreef koentje.k het volgende:
http://www.gamerankings.c(...).asp?reviewid=740445
Welcome to the real next generation. If you were looking for a critical reason to buy an Xbox 360, Gears of War is it.
9.5 van Yahoo Games
Binnen een minuut de complete review gelezen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:57 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Ja lekker duidelijk.![]()
Schaamteloos hypen heet dat.
weet het eigenlijk niet...quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:56 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
hehehe, neej maar noem eens wat nieuwigheden/features die GoW zo speciaal maken?
Want wat ik tot nu toe heb gehoord en gezien vind ik het nog niete cht bijzonder.
waarom is een hoog cijfer nu opeens schaamteloos hypenquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:57 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Ja lekker duidelijk.![]()
Schaamteloos hypen heet dat.
Neej las alleen het zinnetje in z'n post.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Binnen een minuut de complete review gelezen?
Sfeer, stijl en oog voor detaill.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:56 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
hehehe, neej maar noem eens wat nieuwigheden/features die GoW zo speciaal maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |