ik moet niet vaak lachen om een smiley, maar deze liet toch heel even een smile op me face zien.hehehequote:
achten? Waarom denk je dat?quote:Op maandag 6 november 2006 13:22 schreef =HellFire= het volgende:
Ik verwacht een hoop achten en negens eerlijk gezegd..
Maar hopelijk heb ik het mis en is het 9+ only.
Waar woon je?quote:Op maandag 6 november 2006 13:29 schreef masterdave het volgende:
Deze game gaat zorgen dat ik me box 3 x volschijt, 7 x onderpis en me vriendin totaal negeer omdat ik veel te veel bezig ben om te gamen om ook maar 1 seconden aan schijten of me vriendin te denken. Wie wil er Lannen bij mij thuis?
Hier praten wij niet over afdankertjes, alleen over de heilige is ons midden, GoW.quote:Op maandag 6 november 2006 13:32 schreef Megalomaniac het volgende:
Stomme Perfect Dark-Zero loopt-om-de-mission-vast-special-edition!!!![]()
![]()
Ja.. maar waar zijn ze dan? De game komt morgen uit in Amerika... dan komen ze zeker later vanmiddag, ochtend in Amerika.quote:Op maandag 6 november 2006 13:22 schreef =HellFire= het volgende:
Ik verwacht een hoop achten en negens eerlijk gezegd..
Maar hopelijk heb ik het mis en is het 9+ only.
Die reviews zijn allang af. Weet ik 100% zeker. Ze hebben waarschijnlijk een embargo, dus morgen komen al die reviews ineens zomaar online.quote:Op maandag 6 november 2006 13:35 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Ja.. maar waar zijn ze dan? De game komt morgen uit in Amerika... dan komen ze zeker later vanmiddag, ochtend in Amerika.
Klinkt goedquote:Op maandag 6 november 2006 13:32 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Waar woon je?
Fok! meet houden anders icm GoW lan party?
Nou als ik een reguliere versie zie liggen voor 65 euro en een special edition voor 29,99, zelfde winkel notabene, tja dan laat ik em niet liggen.quote:Op maandag 6 november 2006 13:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hier praten wij niet over afdankertjes, alleen over de heilige is ons midden, GoW.
Sorry, ik ga te ver.
Als jij voor 8 HD-TV's zorgt wil ik best wel eens komen raggenquote:Op maandag 6 november 2006 13:50 schreef masterdave het volgende:
[..]
Klinkt goedlijkt me wel een keer vet dik lannen met GoW, ik 0wn gullie allemaal gek!
Dat snap ik dus echt niet... het ziet er prachtig uit en het spel heeft hele aparte controls... volgens mij weten weinig dit. A knop voor alles !quote:Op maandag 6 november 2006 13:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik verwacht alleen cijfers tussen de 9 en 9,5.
Of ik het daar mee eens zal zijn is een ander verhaal. Tot nu toe hebben de beelden mij nog niet echt weten te overtuigen.
Jij lul! Ik dacht ik laat het hele GoW langs me heen gaan, en nu heb ik op je links geclicked en een beetje gelezen, en nu ga ik hem ook halenquote:Op maandag 6 november 2006 19:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat snap ik dus echt niet... het ziet er prachtig uit en het spel heeft hele aparte controls... volgens mij weten weinig dit. A knop voor alles !
Ben blij dat Strol dat niet leest....... zal meteen mijn hypehoer status bevestigen.... maar het klopt.. ik hype hem,.. spel lijkt me geweldig.... ben blij dat je er wat over gelezen hebt en dat je filmpjes gezien hebt..... is cool hequote:Op maandag 6 november 2006 19:44 schreef febster het volgende:
[..]
Jij lul! Ik dacht ik laat het hele GoW langs me heen gaan, en nu heb ik op je links geclicked en een beetje gelezen, en nu ga ik hem ook halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |