Om je bloed te proefen als ik een chainsaw in je hart stouw?quote:
Nee,................. voor iets anders.... blijft een verrassingquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Om je bloed te proefen als ik een chainsaw in je hart stouw?
Of juist niet. Hoe vaak hebben we wel niet al een heel spel in screenshots gezien?quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Raar dat ze die niet laten zien.
Juist,... denk dat we goed verrast worden.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Of juist niet. Hoe vaak hebben we wel niet al een heel spel in screenshots gezien?
Die SP lijkt me fantastisch, alleen dat tragere uit de MP trekt me niet echt! Ik hou van snelle actie waarin pure snelheid vereist is.quote:Op zondag 5 november 2006 19:29 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, filmpjes op de 1Up show en IGN weekly gezien. Ben er nu wel klaar voor!
MP ziet er echt heel goed uit, wat trager en tactischer dan de gemiddelde shooter.
Pure snelheid op een console is in mijn ervaring echt funest...quote:Op zondag 5 november 2006 20:03 schreef McGilles het volgende:
[..]
Die SP lijkt me fantastisch, alleen dat tragere uit de MP trekt me niet echt! Ik hou van snelle actie waarin pure snelheid vereist is.
Precies, mee eens!quote:Op zondag 5 november 2006 20:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Pure snelheid op een console is in mijn ervaring echt funest...
Ik vind het tragere tactische juist heerlijk aan een MP..... zou de eerste MP game zijn die ik in die mode veel zal spelen. KAN niet wachtenquote:Op zondag 5 november 2006 20:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Pure snelheid op een console is in mijn ervaring echt funest...
Als dat net zo simpel gaat als in SC, dan kunnen wij dat met zn 2-en nog wel met 1 hand achter de rug en 2 vingers in de neus.quote:
Klopt, had ook gehoopt dat de MP van SC meer tactisch en sneaky was met mogelijkheden tot agressie waar nodig in beide partijen, maar het zoog suikerklontjes...quote:Op zondag 5 november 2006 20:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vind het tragere tactische juist heerlijk aan een MP..... zou de eerste MP game zijn die ik in die mode veel zal spelen. KAN niet wachten
quote:Op zondag 5 november 2006 20:49 schreef Pecker het volgende:
[..]
Als dat net zo simpel gaat als in SC, dan kunnen wij dat met zn 2-en nog wel met 1 hand achter de rug en 2 vingers in de neus.
quote:
Ja, en wij kunnen weer anderhalve week wachtenquote:Op maandag 6 november 2006 08:12 schreef Chocobo het volgende:
Morgen Emergency Day in de States!
ik moet niet vaak lachen om een smiley, maar deze liet toch heel even een smile op me face zien.hehehequote:
achten? Waarom denk je dat?quote:Op maandag 6 november 2006 13:22 schreef =HellFire= het volgende:
Ik verwacht een hoop achten en negens eerlijk gezegd..
Maar hopelijk heb ik het mis en is het 9+ only.
Waar woon je?quote:Op maandag 6 november 2006 13:29 schreef masterdave het volgende:
Deze game gaat zorgen dat ik me box 3 x volschijt, 7 x onderpis en me vriendin totaal negeer omdat ik veel te veel bezig ben om te gamen om ook maar 1 seconden aan schijten of me vriendin te denken. Wie wil er Lannen bij mij thuis?
Hier praten wij niet over afdankertjes, alleen over de heilige is ons midden, GoW.quote:Op maandag 6 november 2006 13:32 schreef Megalomaniac het volgende:
Stomme Perfect Dark-Zero loopt-om-de-mission-vast-special-edition!!!![]()
![]()
Ja.. maar waar zijn ze dan? De game komt morgen uit in Amerika... dan komen ze zeker later vanmiddag, ochtend in Amerika.quote:Op maandag 6 november 2006 13:22 schreef =HellFire= het volgende:
Ik verwacht een hoop achten en negens eerlijk gezegd..
Maar hopelijk heb ik het mis en is het 9+ only.
Die reviews zijn allang af. Weet ik 100% zeker. Ze hebben waarschijnlijk een embargo, dus morgen komen al die reviews ineens zomaar online.quote:Op maandag 6 november 2006 13:35 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Ja.. maar waar zijn ze dan? De game komt morgen uit in Amerika... dan komen ze zeker later vanmiddag, ochtend in Amerika.
Klinkt goedquote:Op maandag 6 november 2006 13:32 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Waar woon je?
Fok! meet houden anders icm GoW lan party?
Nou als ik een reguliere versie zie liggen voor 65 euro en een special edition voor 29,99, zelfde winkel notabene, tja dan laat ik em niet liggen.quote:Op maandag 6 november 2006 13:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hier praten wij niet over afdankertjes, alleen over de heilige is ons midden, GoW.
Sorry, ik ga te ver.
Als jij voor 8 HD-TV's zorgt wil ik best wel eens komen raggenquote:Op maandag 6 november 2006 13:50 schreef masterdave het volgende:
[..]
Klinkt goedlijkt me wel een keer vet dik lannen met GoW, ik 0wn gullie allemaal gek!
Dat snap ik dus echt niet... het ziet er prachtig uit en het spel heeft hele aparte controls... volgens mij weten weinig dit. A knop voor alles !quote:Op maandag 6 november 2006 13:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik verwacht alleen cijfers tussen de 9 en 9,5.
Of ik het daar mee eens zal zijn is een ander verhaal. Tot nu toe hebben de beelden mij nog niet echt weten te overtuigen.
Jij lul! Ik dacht ik laat het hele GoW langs me heen gaan, en nu heb ik op je links geclicked en een beetje gelezen, en nu ga ik hem ook halenquote:Op maandag 6 november 2006 19:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat snap ik dus echt niet... het ziet er prachtig uit en het spel heeft hele aparte controls... volgens mij weten weinig dit. A knop voor alles !
Ben blij dat Strol dat niet leest....... zal meteen mijn hypehoer status bevestigen.... maar het klopt.. ik hype hem,.. spel lijkt me geweldig.... ben blij dat je er wat over gelezen hebt en dat je filmpjes gezien hebt..... is cool hequote:Op maandag 6 november 2006 19:44 schreef febster het volgende:
[..]
Jij lul! Ik dacht ik laat het hele GoW langs me heen gaan, en nu heb ik op je links geclicked en een beetje gelezen, en nu ga ik hem ook halen
Ik heb twee controllers, 360 en VGA kabel + goed TFT schermpje.quote:Op maandag 6 november 2006 13:50 schreef masterdave het volgende:
[..]
Klinkt goedlijkt me wel een keer vet dik lannen met GoW, ik 0wn gullie allemaal gek!
Morgen komen de meeste.quote:Op maandag 6 november 2006 09:21 schreef koentje.k het volgende:
Waar zijn de reviews??
had em ook gekocht van de week.. maar om nou te zeggen dat ik het fijn vind om op mn monitor te spelenquote:Op maandag 6 november 2006 21:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Waarom draait die VGA kabel trouwens niet alle spellen gewoon op resolutie?
En dat op de bank zitten is nu juist wat een console aantrekkelijk maakt, maar goed...quote:Op maandag 6 november 2006 23:05 schreef Retarded het volgende:
[..]
had em ook gekocht van de week.. maar om nou te zeggen dat ik het fijn vind om op mn monitor te spelenHet ziet er beter uit dan op mn 100hz tv.. maar tis kleiner, en kan niet op de bank zitten ...
Hypehoerquote:Op maandag 6 november 2006 19:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben blij dat Strol dat niet leest....... zal meteen mijn hypehoer status bevestigen.... maar het klopt.. ik hype hem,.. spel lijkt me geweldig.... ben blij dat je er wat over gelezen hebt en dat je filmpjes gezien hebt..... is cool he
Gijs, ik gebruik Hypehoer positief! Zie het als een Geuzennaam.quote:Op maandag 6 november 2006 19:59 schreef Chocobo het volgende:
Ben blij dat Strol dat niet leest....... zal meteen mijn hypehoer status bevestigen.... maar het klopt.. ik hype hem,.. spel lijkt me geweldig.... ben blij dat je er wat over gelezen hebt en dat je filmpjes gezien hebt..... is cool he
Dat over de hype top heen gaan ookquote:Op maandag 6 november 2006 19:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Laagste cijfer tot nu toe is een 9quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik lach me dood als het spel ineens allemaal zevens krijgt
Dan ga ik echt huilen en mezelf in een coma drinkenquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat moet gelekt zijn, de review komt pas later vandaag, heb ik uit eerste hand vernomen. Er is ook geen cijfer, overigens.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:53 schreef Bastard het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=q0cJA-W-7ek
Gamespot review.. ik check m vanavond wel even met geluid.
Óf erger.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:27 schreef Erwtensoep het volgende:
This is the game you should own this holiday season!quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:53 schreef Bastard het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=q0cJA-W-7ek
Gamespot review.. ik check m vanavond wel even met geluid.
One size fits all.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:37 schreef Strolie75 het volgende:
Wat voor maat T-Shirt zit er in dat pre-order pack?
Lquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:37 schreef Strolie75 het volgende:
Wat voor maat T-Shirt zit er in dat pre-order pack?
Free record shop station Enschedequote:Op dinsdag 7 november 2006 12:47 schreef Blaetman het volgende:
Ik kon helaas dat pre-order pack nergens meer vinden
Net als bij die pre-order voor de 360...en die paste ook niet.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:38 schreef Forau_Diavolina het volgende:
One size fits all.
Mooi om in te slapen dus.
Staan er veel spoilers in?quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:41 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=CKwwQ0o0F-E&NR
Maar goed een dikke 9.6 van Gamespot!!!![]()
![]()
![]()
Ga er maar vanuit. Flikte ze bij Half-Life 2 ook.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:19 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Staan er veel spoilers in?
idd het schuilen moet heel mooi zijn in GoW...quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:30 schreef Megalomaniac het volgende:
WTF is er nou leuk aan GoW??
*schuilt*
Was ik al wel bang voor in principequote:Op dinsdag 7 november 2006 14:29 schreef BroesWillems het volgende:
oe, toch afentoe framedrops in die filmpjes...
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
idd het schuilen moet heel mooi zijn in GoW...![]()
Ja lekker duidelijk.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:56 schreef koentje.k het volgende:
http://www.gamerankings.c(...).asp?reviewid=740445
Welcome to the real next generation. If you were looking for a critical reason to buy an Xbox 360, Gears of War is it.
9.5 van Yahoo Games
Binnen een minuut de complete review gelezen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:57 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Ja lekker duidelijk.![]()
Schaamteloos hypen heet dat.
weet het eigenlijk niet...quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:56 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
hehehe, neej maar noem eens wat nieuwigheden/features die GoW zo speciaal maken?
Want wat ik tot nu toe heb gehoord en gezien vind ik het nog niete cht bijzonder.
waarom is een hoog cijfer nu opeens schaamteloos hypenquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:57 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Ja lekker duidelijk.![]()
Schaamteloos hypen heet dat.
Neej las alleen het zinnetje in z'n post.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Binnen een minuut de complete review gelezen?
Sfeer, stijl en oog voor detaill.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:56 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
hehehe, neej maar noem eens wat nieuwigheden/features die GoW zo speciaal maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |