Ik heb twee controllers, 360 en VGA kabel + goed TFT schermpje.quote:Op maandag 6 november 2006 13:50 schreef masterdave het volgende:
[..]
Klinkt goedlijkt me wel een keer vet dik lannen met GoW, ik 0wn gullie allemaal gek!
Morgen komen de meeste.quote:Op maandag 6 november 2006 09:21 schreef koentje.k het volgende:
Waar zijn de reviews??
had em ook gekocht van de week.. maar om nou te zeggen dat ik het fijn vind om op mn monitor te spelenquote:Op maandag 6 november 2006 21:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Waarom draait die VGA kabel trouwens niet alle spellen gewoon op resolutie?
En dat op de bank zitten is nu juist wat een console aantrekkelijk maakt, maar goed...quote:Op maandag 6 november 2006 23:05 schreef Retarded het volgende:
[..]
had em ook gekocht van de week.. maar om nou te zeggen dat ik het fijn vind om op mn monitor te spelenHet ziet er beter uit dan op mn 100hz tv.. maar tis kleiner, en kan niet op de bank zitten ...
Hypehoerquote:Op maandag 6 november 2006 19:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben blij dat Strol dat niet leest....... zal meteen mijn hypehoer status bevestigen.... maar het klopt.. ik hype hem,.. spel lijkt me geweldig.... ben blij dat je er wat over gelezen hebt en dat je filmpjes gezien hebt..... is cool he
Gijs, ik gebruik Hypehoer positief! Zie het als een Geuzennaam.quote:Op maandag 6 november 2006 19:59 schreef Chocobo het volgende:
Ben blij dat Strol dat niet leest....... zal meteen mijn hypehoer status bevestigen.... maar het klopt.. ik hype hem,.. spel lijkt me geweldig.... ben blij dat je er wat over gelezen hebt en dat je filmpjes gezien hebt..... is cool he
Dat over de hype top heen gaan ookquote:Op maandag 6 november 2006 19:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Laagste cijfer tot nu toe is een 9quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik lach me dood als het spel ineens allemaal zevens krijgt
Dan ga ik echt huilen en mezelf in een coma drinkenquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat moet gelekt zijn, de review komt pas later vandaag, heb ik uit eerste hand vernomen. Er is ook geen cijfer, overigens.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:53 schreef Bastard het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=q0cJA-W-7ek
Gamespot review.. ik check m vanavond wel even met geluid.
Óf erger.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:27 schreef Erwtensoep het volgende:
This is the game you should own this holiday season!quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:53 schreef Bastard het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=q0cJA-W-7ek
Gamespot review.. ik check m vanavond wel even met geluid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |