Ook ziek.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:21 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Plak plaatje.. Zit bij de LocustGUM
maar dan heb je niet het speciale editon packet met gratis T-Shirt...quote:Op donderdag 2 november 2006 11:10 schreef masterdave het volgende:
[..]
ga gewoon bij mediamarkt liggen, dan heb je um eerder.
Heb al een vriendin.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:53 schreef -Dries- het volgende:
Lol, grappig dat sommigen hier echt met een GoW shirt gaan lopen. Komen zeker massa's chicks op af![]()
Nohja, is wel leuk als ik afentoe afwissel met m'n Nintendogs t-shirt....quote:Op donderdag 2 november 2006 17:53 schreef -Dries- het volgende:
Lol, grappig dat sommigen hier echt met een GoW shirt gaan lopen. Komen zeker massa's chicks op af![]()
Nooit geen feestje gezienquote:Op donderdag 2 november 2006 18:03 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb al een vriendin.
Dik 8,5 jaar, dus ben niet op zoek.
Verbaas me erover dat je daar over nadenkt. Who cares man..... aantrekken die hap en lachen.... ik ga zelfs met mijn Xbox 360 launch shirt na het werkquote:Op donderdag 2 november 2006 17:53 schreef -Dries- het volgende:
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:50 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Is dat nodig dan.
Tis hier altijd feest.
Whahahahaquote:Op vrijdag 3 november 2006 07:38 schreef Strolie75 het volgende:
Over game T-shirts en reacties heb ik ook een leuk verhaal.Normaal draag ik die dingen nooit, maar we waren afgelopen mei op de E3 en daar kreeg je na het zien van de demo van
Assassin’s Creed
een T-shirt waar voren heel groot opstaat “I saw the Assassin” met dat laatste woord in grote bloedrode letters opgeschreven. Ik afgelopen zomer dat T-shirt dus meegenomen op vakantie naar Zuid-Frankrijk. Zonder er verder bij na te denken heb ik dat ding een keer met een slaperige kop aangetrokken toen ik het ’s ochtends een baguette ging halen bij de plaatselijke boulangerie. Wat is dus even vergeten was is dat Assassin zo’n woord is dat zowel in het Frans als Engels gebruikt wordt. Ik liep dus heel vrolijk de bakker binnen met MOORDENAAR groot op mijn borst geschreven. Het arme oude vrouwtje achter de balie keek behoorlijk geschrokken, die dacht zeker dat ze overvallen werd!
Ze durfde nog wel voorzichtig te vragen wat ik nu op mijn borst had. Toen realiseerde ik het me pas en heb ik het met een rood hoofd uitgelegd.
Op de terugweg heb ik maar tactisch het brood voor mijn borst gehouden en de rest van de vakantie heb ik dat T-shirt maar niet meer aangetrokken.
![]()
Fight Clubquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Whehee, ik kleede me vandaag om, komt collega binnen, vloekend "Kut... Shit..." Ik zeg "dat is over het algemeen niet de beste combinatie" en wring me langs hem naar buiten terwijl hij me met een half oog aankeek, zet een paar stappen en hoor achter me roepen "draag jij een Gears of War shirt?!"
-"eh, ja?"
"17 NOVEMBER!!!"
Afijn, kort gesprek gehad, kwam erop neer dat hij ook dikke fan was, had het niet achter hem gezocht, maar op zo'n manier bevorderd je sociale kring verder dan alleen Live
En over het wel of niet krijgen van chicks met dit shirt: who cares? As long as we're happy
(draag hem tot nu toe trouwens meestal onder een half open hangend vest of overhemd.... Zie je alleen de schedel over het algemeen, reacties zijn dan wel wisselend)
Die zijn er wel enthausiast op zeg maarquote:Op vrijdag 3 november 2006 08:37 schreef Strolie75 het volgende:
Multiplayer preview door Eurogamer![]()
![]()
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=69501
Ik vind dat resurecten wel cool. Als je geraakt wordt ben je niet meteen dood, maar je bloed langszaam leeg. Door op A te duwen verleng je dit. Een teammate kan je weer tot leven brengen met X, en een vijand kan je afmaken maar dan moet hij dicht bij je staan om je te executeren. Om beide handelingen uit te voeren moet je je dekking verlaten wat risico's mee zich meebrengt.quote:Op vrijdag 3 november 2006 08:48 schreef Bastard het volgende:
Die zijn er wel enthausiast op zeg maar
2 aan 2 in ons team dus
Ik ben voor! En als er geen vijand komt bloed hij gewoon leeg en hebben we geen last meer van m.quote:Op vrijdag 3 november 2006 08:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind dat resurecten wel cool. Als je geraakt wordt ben je niet meteen dood, maar je bloed langszaam leeg. Door op A te duwen verleng je dit. Een teammate kan je weer tot leven brengen met X, en een vijand kan je afmaken maar dan moet hij dicht bij je staan om je te executeren. Om beide handelingen uit te voeren moet je je dekking verlaten wat risico's mee zich meebrengt.
Ik stel voor om surfer zelf af te schieten om als lokaas te gebruiken voor de vijand.![]()
Of we genezen hem en schieten hem dan weer afquote:Op vrijdag 3 november 2006 08:55 schreef Bastard het volgende:
Ik ben voor! En als er geen vijand komt bloed hij gewoon leeg en hebben we geen last meer van m.
Denk dat ik dit spel ook meteen online ga spelen, SP komt wel weer
quote:Op vrijdag 3 november 2006 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Of we genezen hem en schieten hem dan weer af
quote:The grenades, which are launched in a satisfying bolas style, can be aimed using the left trigger, which brings up a transparent arc showing you the trajectory they will take once fired.
quote:Right -- it's not Halo, it's not Zelda, it's not, uh, whatever the PS3 has...
ja, dat krijg je als hij uit is, maar wat zit er in het doosje wat je nu krijgt?quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:00 schreef gijsje79 het volgende:
Gears of War Collectors Edition bevat:
Destroyed Beauty, the Gears of War hardbound art book
Bonus special features DVD, including:
An inside look at the making of Gears of War
The "Art of Gears of War" trailer
Gears of War: The Race to E3
Een shirt.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:15 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ja, dat krijg je als hij uit is, maar wat zit er in het doosje wat je nu krijgt?
Whahahaha XDquote:Op vrijdag 3 november 2006 07:38 schreef Strolie75 het volgende:
Over game T-shirts en reacties heb ik ook een leuk verhaal.Normaal draag ik die dingen nooit, maar we waren afgelopen mei op de E3 en daar kreeg je na het zien van de demo van
Assassin’s Creed
een T-shirt waar voren heel groot opstaat “I saw the Assassin” met dat laatste woord in grote bloedrode letters opgeschreven. Ik afgelopen zomer dat T-shirt dus meegenomen op vakantie naar Zuid-Frankrijk. Zonder er verder bij na te denken heb ik dat ding een keer met een slaperige kop aangetrokken toen ik het ’s ochtends een baguette ging halen bij de plaatselijke boulangerie. Wat is dus even vergeten was is dat Assassin zo’n woord is dat zowel in het Frans als Engels gebruikt wordt. Ik liep dus heel vrolijk de bakker binnen met MOORDENAAR groot op mijn borst geschreven. Het arme oude vrouwtje achter de balie keek behoorlijk geschrokken, die dacht zeker dat ze overvallen werd!
Ze durfde nog wel voorzichtig te vragen wat ik nu op mijn borst had. Toen realiseerde ik het me pas en heb ik het met een rood hoofd uitgelegd.
Op de terugweg heb ik maar tactisch het brood voor mijn borst gehouden en de rest van de vakantie heb ik dat T-shirt maar niet meer aangetrokken.
![]()
ok, maar hoe kan ik dan 'kans maken op gratis toegang' bij gameplay 2006, wat op de doos staat?quote:
Die twee gasten die over het spel vertellen zijn erg enthousiast..... ik denk trouwens ook dat je gaat schrikken hoor van dit spel.... en de graphics. Ik bedoel... er zijn gewoon onwijs weinig screens op het Inet.... de meeste komen allemaal uit hetzelfde level.... er schijnen zoveel mooie levels en artwork in dat spel te zittenquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:43 schreef Bastard het volgende:
Ja... een klaar Cho... dat is een klaar gewoon .... moet ... gamen.....
Om je bloed te proefen als ik een chainsaw in je hart stouw?quote:
Nee,................. voor iets anders.... blijft een verrassingquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Om je bloed te proefen als ik een chainsaw in je hart stouw?
Of juist niet. Hoe vaak hebben we wel niet al een heel spel in screenshots gezien?quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Raar dat ze die niet laten zien.
Juist,... denk dat we goed verrast worden.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Of juist niet. Hoe vaak hebben we wel niet al een heel spel in screenshots gezien?
Die SP lijkt me fantastisch, alleen dat tragere uit de MP trekt me niet echt! Ik hou van snelle actie waarin pure snelheid vereist is.quote:Op zondag 5 november 2006 19:29 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, filmpjes op de 1Up show en IGN weekly gezien. Ben er nu wel klaar voor!
MP ziet er echt heel goed uit, wat trager en tactischer dan de gemiddelde shooter.
Pure snelheid op een console is in mijn ervaring echt funest...quote:Op zondag 5 november 2006 20:03 schreef McGilles het volgende:
[..]
Die SP lijkt me fantastisch, alleen dat tragere uit de MP trekt me niet echt! Ik hou van snelle actie waarin pure snelheid vereist is.
Precies, mee eens!quote:Op zondag 5 november 2006 20:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Pure snelheid op een console is in mijn ervaring echt funest...
Ik vind het tragere tactische juist heerlijk aan een MP..... zou de eerste MP game zijn die ik in die mode veel zal spelen. KAN niet wachtenquote:Op zondag 5 november 2006 20:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Pure snelheid op een console is in mijn ervaring echt funest...
Als dat net zo simpel gaat als in SC, dan kunnen wij dat met zn 2-en nog wel met 1 hand achter de rug en 2 vingers in de neus.quote:
Klopt, had ook gehoopt dat de MP van SC meer tactisch en sneaky was met mogelijkheden tot agressie waar nodig in beide partijen, maar het zoog suikerklontjes...quote:Op zondag 5 november 2006 20:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vind het tragere tactische juist heerlijk aan een MP..... zou de eerste MP game zijn die ik in die mode veel zal spelen. KAN niet wachten
quote:Op zondag 5 november 2006 20:49 schreef Pecker het volgende:
[..]
Als dat net zo simpel gaat als in SC, dan kunnen wij dat met zn 2-en nog wel met 1 hand achter de rug en 2 vingers in de neus.
quote:
Ja, en wij kunnen weer anderhalve week wachtenquote:Op maandag 6 november 2006 08:12 schreef Chocobo het volgende:
Morgen Emergency Day in de States!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |