Ik vond die "Oh -my-science" grappigerquote:Op donderdag 2 november 2006 18:46 schreef Takje het volgende:
...
'"What in Science's name was that?!"
Omdat ie verleden keer de PSP misliep, zelfs Kenny had hem eerder dan Cartmanquote:
Vergeleken met de recentie seizoenen niet. Er is wel een enorm verschil met seizoen 1.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:37 schreef Lexiun het volgende:
Nintendo WIIIIIIsuper ep
Ligt het aan mij maar is Cartman's stem een klein beetje veranderd vergeleken met de vorige seizoenen.
Wat ik nog steeds superzonde vindquote:Op donderdag 2 november 2006 23:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Vergeleken met de recentie seizoenen niet. Er is wel een enorm verschil met seizoen 1.
quote:Op woensdag 1 november 2006 01:37 schreef Steve.Porter het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=2Qw3PWkyMvQ![]()
Dat was Buck Rogersquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:38 schreef SkaterSam het volgende:
Whehehe die referenties naar Battlestar Galactica
de stem van Cartman is beetje bij beetje verandert in wat het nu is.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:37 schreef Lexiun het volgende:
Nintendo WIIIIIIsuper ep
Ligt het aan mij maar is Cartman's stem een klein beetje veranderd vergeleken met de vorige seizoenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Bedankt voor je goed onderbouwde meningquote:
Ik vind van niet, ik vind seizoen 8 en 9 tot nu toe stukken beter, ,maarja mischine moetik gewoon ff wenne aan die nieuwe eppsquote:Op donderdag 2 november 2006 17:52 schreef Megalomaniac het volgende:briljante aflevering weer.
Wat een topseizoen!!
quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:12 schreef Jordy-B het volgende:
filmpje dat speciaal gemaakt is voor de docu-achtige film The Aristocrats:
http://www.youtube.com/watch?v=F_UGHG-lWdE
Ja, er zaten zoveel referenties in dit keer, maar die scene op het bed vond ik toch erg lijken op Battlestar Galactica, met Dr. Baltar en de Cylon, zeker die muziek... Van dat andere weet ik allemaal nietquote:
Hehe poor piece of crap.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:28 schreef slindenau het volgende:
Tsja, ik ben ook niet arm. Maar wel Kenny
.
Ja, maar ze hebben hem gemaakt voor de docufilm "The Aristocrats"... 'k kwam hem gister toevallig tegen...quote:Op vrijdag 3 november 2006 08:03 schreef slindenau het volgende:
Pfff, het 2e deel van S10 is echt wel goed hoor. Best vergelijkbaar met 8 en 9, op "Hell on Earth" na dan.
[..]
Die is al best oud hoor. En volgens mij heet het filmpje zelf "The Aristocrats".
over de mop "the aristochrats" leuke docu!quote:
Dat valt me dan weer tegen van ze.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:42 schreef Kipman het volgende:
Ik zag laatst een recent interview met Matt & Trey op Youtube. En Trey zei al dat ze misschien een show moesten maken die de atheïsten aan gaat pakken. Want hij is wel va n mening dat er iets moet zijn dat deze wereld en universum gecreeërd heeft. Hij gelooft niet dat alles er zo opeens zonder reden was ontstaan.
Volgens mij moet je erg veel dingen die ze verkondigen met een korreltje zout nemenquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:46 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dat valt me dan weer tegen van ze.
Das ook weer waarquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:49 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Volgens mij moet je erg veel dingen die ze verkondigen met een korreltje zout nemen.
Dat is dan de eerste keer dat ze een groep waar ik toe behoor in de zeik nemen. Dat werd tijd.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:42 schreef Kipman het volgende:
Ik zag laatst een recent interview met Matt & Trey op Youtube. En Trey zei al dat ze misschien een show moesten maken die de atheïsten aan gaat pakken. Want hij is wel va n mening dat er iets moet zijn dat deze wereld en universum gecreeërd heeft. Hij gelooft niet dat alles er zo opeens zonder reden was ontstaan.
Nah ja, oordeel zelf. Het interview staat in twee delen op Youtube, maar het is sowieso wel een leuk item om helemaal te zien:quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:46 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dat valt me dan weer tegen van ze.
Zoals MikeyMo al zei, gaat het inderdaad over de mop The Aristocrats... Een mop met een standaard begin en einde, waarbij de moppenverteller het middenstuk zelf mag invullen. Een familie komt bij een talent-agent om hun nieuwe act te laten zien. Ze laten hun act zien (dit stuk is aan de verteller om in te vullen)... De talent-agent blijft overdonderd achter en vraagt ze of ze ook een naam hebben voor de act... dit is altijd "The Aristocrats!".quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |