randyquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:27 schreef Agiath het volgende:
Tis wel ff wenne zeg, een nieuwe avatar na 2 jaar dezelfde gehad te hebben...
Toch wel mijn favoriete personage.quote:
dacht ik al, daarom wees ik er ook ff opquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
aaaah vielen dank, hijs leuk
ben dat topic uit het oog verloren
heerschende aflevering, randy op zijn bestquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:51 schreef Agiath het volgende:
[..]
Toch wel mijn favoriete personage.
Vooral in You've Got Fucked in The ass, Something Wall-Mart This Way Comes en The Losing Edge issie echt top!
"Oh i'm sorry, I thought this was America"quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:51 schreef Agiath het volgende:
[..]
Vooral in You've Got Fucked in The ass, Something Wall-Mart This Way Comes en The Losing Edge issie echt top!
"BECASUE I'M SCARED ALLRIGHT! YOU WANNA BREAK ME DOWN, YOU WANNA HEAR ME SAY IT; I'M SCARED!"quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:07 schreef sinterklaaskapoent... het volgende:
[..]
heerschende aflevering, randy op zijn best
die was ook minder ja, hoewel towelie wel wat goed maaktequote:Op maandag 30 oktober 2006 22:20 schreef S-Two het volgende:
Ik heb niet die aflevering met Oprah gezien, kon er niet echt om lachen.
Towliequote:die was ook minder ja, hoewel towelie wel wat goed maakte
Randy is geniaal.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:51 schreef Agiath het volgende:
[..]
dat is eigenlijk ook wel een geval apartquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:20 schreef S-Two het volgende:
Ik heb niet die aflevering met Oprah gezien, kon er niet echt om lachen.
als n00b in WoWquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:49 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Randy is geniaal.
Ook in Bloody Mary en Make Love, Not Warcraft was hij geweldig.
Najah, als ik er nu zo aan terugdenk is het ergens ook wel grappig jaquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat is eigenlijk ook wel een geval apart.
door zijn bizarheid vind ik hem eigenlijk wel heel leuk.
Dude, die aflevering waar hij in voorkomt is geniaal, 508 - Toweliequote:Op maandag 30 oktober 2006 23:28 schreef S-Two het volgende:
[..]
Najah, als ik er nu zo aan terugdenk is het ergens ook wel grappig ja. Maar, die Towelie hé, sinds wanneer zit die erin?
Que?quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:43 schreef willbee het volgende:
Cartman is de grofste character in de serie. Geniaal gewoon.
Vooral in afleveringen van "Passion of the Jew", Ginger kids of Make Love not Warcraft en vooral in Awesomo 2000.
Mooiste quotes:
"Wir mussen die Juden aufrachen"
...
Butters was ook geniaal in 'The dead of Eric Cartman'quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:44 schreef Thomas87 het volgende:
Ook Butters blijft m'n held. Vooral in Casa Bonita (legendarische falevering) is ie geweldig![]()
jij bent echt zo'n nerdje he.. je snapt toch wat ze bedoelenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 07:58 schreef slindenau het volgende:
[..]
Que?
Het is natuurlijk:
Wir müssen die Juden ausrotten.
quote:Op woensdag 1 november 2006 00:06 schreef Mr.Zed het volgende:
"I know why drugs are bad,
if you do drugs you're a hippy and hippy's suck."
E.C. roeleert
Ja.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:15 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
jij bent echt zo'n nerdje he.. je snapt toch wat ze bedoelen
Geweldigquote:Op woensdag 1 november 2006 01:37 schreef Steve.Porter het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=2Qw3PWkyMvQ![]()
Ik moest ook zo hard lachen om de slotwoorden bij de Towelie Ep van Cartman: "You know you're the worst character ever towelie"quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:43 schreef Teizzz het volgende:
[..]
Towlie![]()
I'M NO TOWL, YOU'RE A TOWL (ofzoiets)
Dat is inderdaad een hele toffe episode! Goeie tip, die ga ik zometeen weer eens een keertje kijkenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:52 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Butters was ook geniaal in 'The dead of Eric Cartman'
De titel insinueert dat dit deel 2 wasquote:Op donderdag 2 november 2006 16:30 schreef hornage het volgende:
Ik heb best wel moeten lachen. Stukken beter dan de aflevering van vorige week. Alleen irritant dat we een week moeten wachten op het tweede deel.
Aan het einde werd het wel een beetje maf btw, ik dacht echt: waar gaat dit heen? Maar toen werd het al duidelijk, dit was deel 1, terwijl de titel insinueert dat dit deel 2 was. Vaag toch.
Oh okay, vaag, de site die ik gebruik om de episodes te downloaden geeft niet aan dat het een Part II is. My badquote:Op donderdag 2 november 2006 17:15 schreef hornage het volgende:
kijk hier maar:
http://www.epguides.com/SouthPark/
en hier bij us airings:
http://www.imdb.com/title/tt0121955/
:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |