Ik vond die "Oh -my-science" grappigerquote:Op donderdag 2 november 2006 18:46 schreef Takje het volgende:
...
'"What in Science's name was that?!"
Omdat ie verleden keer de PSP misliep, zelfs Kenny had hem eerder dan Cartmanquote:
Vergeleken met de recentie seizoenen niet. Er is wel een enorm verschil met seizoen 1.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:37 schreef Lexiun het volgende:
Nintendo WIIIIIIsuper ep
Ligt het aan mij maar is Cartman's stem een klein beetje veranderd vergeleken met de vorige seizoenen.
Wat ik nog steeds superzonde vindquote:Op donderdag 2 november 2006 23:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Vergeleken met de recentie seizoenen niet. Er is wel een enorm verschil met seizoen 1.
quote:Op woensdag 1 november 2006 01:37 schreef Steve.Porter het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=2Qw3PWkyMvQ![]()
Dat was Buck Rogersquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:38 schreef SkaterSam het volgende:
Whehehe die referenties naar Battlestar Galactica
de stem van Cartman is beetje bij beetje verandert in wat het nu is.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:37 schreef Lexiun het volgende:
Nintendo WIIIIIIsuper ep
Ligt het aan mij maar is Cartman's stem een klein beetje veranderd vergeleken met de vorige seizoenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Bedankt voor je goed onderbouwde meningquote:
Ik vind van niet, ik vind seizoen 8 en 9 tot nu toe stukken beter, ,maarja mischine moetik gewoon ff wenne aan die nieuwe eppsquote:Op donderdag 2 november 2006 17:52 schreef Megalomaniac het volgende:briljante aflevering weer.
Wat een topseizoen!!
quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:12 schreef Jordy-B het volgende:
filmpje dat speciaal gemaakt is voor de docu-achtige film The Aristocrats:
http://www.youtube.com/watch?v=F_UGHG-lWdE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |