De scheiding cos/sc?quote:
dat ik een rotte appel ben ?quote:
quote:
neeehheeeee je moet nu juist zeggen dat het niet zo isquote:
Goeie vraag, want moet ook één en ander teruglezen...quote:
zijn die al rijp?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
..doe jezelf niet te kort mijn fris en fruitig nectarientje![]()
![]()
laat dat fris maar weg nuquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
..doe jezelf niet te kort mijn fris en fruitig nectarientje![]()
![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:30 schreef Gladys het volgende:
[..]
neeehheeeee je moet nu juist zeggen dat het niet zo ismannen
![]()
![]()
Wat moet jij nu op jouw leeftijd met Tia's ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Goeie vraag, want moet ook één en ander teruglezen...
Heb vanaf gistermiddag weer eens in ziekenhuis doorgebracht.
Wéér een TIA gehad, maar ben denk ik niet stuk te krijgen. Hoe jammer dat ook voor sommigen is...
wow das minder zeg en je bent nog zo jong ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wéér een TIA gehad, maar ben denk ik niet stuk te krijgen. Hoe jammer dat ook voor sommigen is...
Da's al naar de kloten door een slechtlopend topic netquote:
ja jij bent ook liefquote:
Blijf uit mijn broekjequote:
en dat is ?quote:
dat maak ik zelf wel uitquote:
*ROARRRRR*quote:
* Gladys speelt vrolijk verderquote:
Waarom denkt nu iedereen dat je die niet kan krijgen op je 40-41e?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat moet jij nu op jouw leeftijd met Tia's ?
We hebben basje al een tijd hier niet gezien, dus misschien is zij het welquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarom denkt nu iedereen dat je die niet kan krijgen op je 40-41e?
Moet wel stoppen met roken, dat is wat duidelijk is. Dus geniet nog ff van mijn laatste peukies. Ik heb me al ingeschreven bij een Rook Stop Poli hier in het ziekenhuis.
Lag op de kamer met een demente oude man en een meid van 35 die haar rechter gezicht kompleet was verbouwd door haar man. 3 Scheuren in haar oogkas en 3-voudige breuk in haar kaak...
Zij komt ook op FOK! en op BB... Maar domme kloot die ik ben, ben vergeten te vragen onder welke naam.
je doet maar, de teller looptquote:
wat een maloot ... die man danquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet wel stoppen met roken, dat is wat duidelijk is. Dus geniet nog ff van mijn laatste peukies. Ik heb me al ingeschreven bij een Rook Stop Poli hier in het ziekenhuis.
Lag op de kamer met een demente oude man en een meid van 35 die haar rechter gezicht kompleet was verbouwd door haar man. 3 Scheuren in haar oogkas en 3-voudige breuk in haar kaak...
Zij komt ook op FOK! en op BB... Maar domme kloot die ik ben, ben vergeten te vragen onder welke naam.
natura... naturaquote:
KUT!quote:
...dat verschilt van week tot week......quote:
maarre lig er niet eens als een zoutzak bij zegquote:
Zij is pas vannacht opgenomen. Dus zal dan wel niet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
We hebben basje al een tijd hier niet gezien, dus misschien is zij het wel![]()
en toch is het een saaie dagquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
...dat verschilt van week tot week......
Voorheen kon dat nog zijn....gdvr de gdvr ik ben mijn peuken vergetenen de winkels zijn niet open....dat gaat momenteel echter niet meer op.
Nu kom je op het forum en lees je dat LS een Tia heeft gehad......daar staat dan wel weer een 2de doelpunt van AZ
tegen over dus tja...
![]()
Geen idee eigenlijk...je hoort het gewoon minder vaak denk ikquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
3e doelpuntquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
...dat verschilt van week tot week......
Voorheen kon dat nog zijn....gdvr de gdvr ik ben mijn peuken vergetenen de winkels zijn niet open....dat gaat momenteel echter niet meer op.
Nu kom je op het forum en lees je dat LS een Tia heeft gehad......daar staat dan wel weer een 2de doelpunt van AZ
tegen over dus tja...
![]()
grappig ... ze zal je wel vinden toch..of heeft ze jou naam ook niet?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zij is pas vannacht opgenomen. Dus zal dan wel niet.
We wilden beide z.s.m. naar huis en ze zei dat ze morgen wel de live MOET zien.
En zo kwamen we op het gesprek. EN ook dat ze ook op FOK! zit.
nouja, ik moet ff verwerken dat ik er niet voor betaald krijgquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:42 schreef Gladys het volgende:
[..]
maarre lig er niet eens als een zoutzak bij zeg![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja, ik moet ff verwerken dat ik er niet voor betaald krijg![]()
Doe maar ff een poosje kluiven, dan trekt het wel wegquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:41 schreef versabommie het volgende:
Banu zeker weer terug naar zijn nest, onze fok!kleuter!
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe maar ff een poosje kluiven, dan trekt het wel weg![]()
Hoi vriend Banuquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:46 schreef puntoortje het volgende:
[..]
grappig ... ze zal je wel vinden toch..of heeft ze jou naam ook niet?
was het zo traumatisch om jezelf terug te zien op tvquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
quote:
als ze thuis komt en gaat lezen hier weet ze wel wie je bent..hihiquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, daar hadden we het eigenlijk niet over. We hadden het over dagelijkse bezigheden.
En dat ging over wat ik tegen de neuroloog zei.... Ik sta op, PC aan en FOK! (FP en BB aan)
Dat hoorde ze. Maar een gesprek was niet echt goed mogelijk, want onze kamergenoot, vroeg ondertussen 10000x welke dag het was en dat hij niet zo'n zoetekouw is en dat zijn vorige kamergenootjes niet zo spraakzaam waren.....
Die liggen nu allemaal op PAAZ denk ik.![]()
Want toen ik naar huis mocht en zij moest blijven zei ze meteen..... IK WIL EEN ANDERE KAMER....
latersssquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:53 schreef Jappie het volgende:
...tijd voor een bammetje.......ik heb trek gekregen van al dat gelul......[vrij naar atje mode] ...later lijertjes...
![]()
Jongen ik draai twee dagen in een dag , mag ik ff 1 offday hebben ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]![]()
Valt me toch tegen dat je je aan het ritme van het werkschuwe tuig aanpast![]()
Ik was helemaal niet op TV...quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
was het zo traumatisch om jezelf terug te zien op tv
Het is geen type die alles naleest. Die heeft het veel te druk met BB, DGK, en expeditie Robinson....quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:54 schreef puntoortje het volgende:
[..]
als ze thuis komt en gaat lezen hier weet ze wel wie je bent..hihi
ga terug naar het ziekenhuis en vraag hoe ze heet danquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is geen type die alles naleest. Die heeft het veel te druk met BB, DGK, en expeditie Robinson....
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:59 schreef Gladys het volgende:
[..]
ga terug naar het ziekenhuis en vraag hoe ze heet dan![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:59 schreef versabommie het volgende:
GLADYS:
SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM!
Ik weet wel hoe ze IRL heet en waar ze woont, maar dat ga ik hier niet neerzetten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:59 schreef Gladys het volgende:
[..]
ga terug naar het ziekenhuis en vraag hoe ze heet dan![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Hoi ik wil even weten hoe je heet zodat het hele bb forum weet welke vrouw haar gezicht in puinpoeier geslagen is door haar kerel!
Ik dacht je te herkennen op een van de laatste beelden van het afscheidsfeest maar niet dusquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik was helemaal niet op TV...
Maar mijn meest gehate boom in de tuin wel, waar de buren een GODSgloeiende hekel aan hebben.
Gisteren was de TROS er weer om te filmen. En Ik heb ze erover aangesproken, datze zonder toestemming mijn knuffelboom hadden opgenomen.
yeps maar ik vond hem ergens wel grappigquote:
nou dan kun je meteen d'r naam vragen!quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe ze IRL heet en waar ze woont, maar dat ga ik hier niet neerzetten.
En ja, ik ga straks wel ff bellen wat de chirurg heeft gezegd, want daar ben ik wel benieuwd naar.
nee dat snap ikquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe ze IRL heet en waar ze woont, maar dat ga ik hier niet neerzetten.
En ja, ik ga straks wel ff bellen wat de chirurg heeft gezegd, want daar ben ik wel benieuwd naar.
nee joh, dat was Pino!quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik dacht je te herkennen op een van de laatste beelden van het afscheidsfeest maar niet dus
quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps maar ik vond hem ergens wel grappig
Dat was waarschijnlijk onze buur Helmut... die dikke kale... hahahahahahahaquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik dacht je te herkennen op een van de laatste beelden van het afscheidsfeest maar niet dus
en je hebt zo nog wel feestquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:03 schreef versabommie het volgende:
4 fucking nul ....kutzooi, leuke voortzetting van toch al een kutzondag
Wat ben jij ook nieuwsgierig he? hahahahahaaquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nou dan kun je meteen d'r naam vragen!
Hammy is gewoon te druk voor jouw kutbrowser!quote:
moet jij zeggen met die kutpc van jouquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hammy is gewoon te druk voor jouw kutbrowser!
Weinig kut aan...een professionele laptop met koffiegarantie...pleur ik nu koffie erin dan heb ik over 4 uur een nieuwequote:Op zondag 29 oktober 2006 14:05 schreef Gladys het volgende:
[..]
moet jij zeggen met die kutpc van jou![]()
ja erg he ... niet dat ik de naam hoef te weten hoorquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat ben jij ook nieuwsgierig he? hahahahahaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |