goeiemorgen manuquote:
goeiemorgen PHquote:
ikke nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:15 schreef Mike1964 het volgende:
Hoi hoi....ik mag morgen weer werken...
Waarom mocht je niet werken dan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:15 schreef Mike1964 het volgende:
Hoi hoi....ik mag morgen weer werken...
Ik had een weekje vakantie..quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarom mocht je niet werken dan?
Ik trouwens ook![]()
Oh op die fiets, jullie lopen daar een weekje achterquote:
Ik ben allang blij met die vakantiespreiding. Zo kom ik in mijn vakantie tenminste zelden van die achterlijke brabo's limbo's of anderszins zachte G paupervolk tegen...quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oh op die fiets, jullie lopen daar een weekje achter
En dan zeggen ze dat ze hier achter lopen
en dit figuur moet de jeugd normen en waarden aanlerenquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:52 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik ben allang blij met die vakantiespreiding. Zo kom ik in mijn vakantie tenminste zelden van die achterlijke brabo's limbo's of anderszins zachte G paupervolk tegen...![]()
Nee hoor... dat is de taak van de ouders..quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en dit figuur moet de jeugd normen en waarden aanleren
fLIKKER TOCH OP MAN...DE KINDEREN DEDEN AL BOMMETJES OP ME RUG OM 06:00 en aangezien die fucking klok naar achteren ging was het fucking 5:00 whaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 29 oktober 2006 09:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar die lamzak kan best een keer uit z'n bed gaan
Morguh Flappie!quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:23 schreef puntoortje het volgende:
ik ga maar eens eventjes een doucheje doen
goeiemorgen bommie
Morguh lui meisje!quote:
heej bommiequote:
nog een beetje op een normaal tijdstip naar je nest kunnen rollen?quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
nog een beetje op een normaal tijdstip naar je nest kunnen rollen?
geskippied hehehe met welke lavaloze nu weer ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:39 schreef Gladys het volgende:
[..]nog geskippied en burenruzie gehad
Toen was het weer 6 uur
en bonje met de buren ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
geskippied hehehe met welke lavaloze nu weer ?
die uit de achterhoekquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
geskippied hehehe met welke lavaloze nu weer ?
nee de buren met elkaar,was best zieligquote:
dies toch niet te verstaan?quote:
nouhouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
dies toch niet te verstaan?
jij ook niet![]()
Ziek meisie?quote:
quote:
denk hetquote:
quote:
Jappiequote:Op zondag 29 oktober 2006 11:49 schreef Jappie het volgende:
Mogguh nachtbrakers.......![]()
......ik was even de hoogtepunten van vannacht aan het doorlezen...![]()
Lekker een daggie op de bank met een deken, film opzetten ( Over the Hedge! ) bakkie soep erbij en dan om een uur of 19:00 aan de stevige drank een paar uur en naar je nest met een dikke trui...morgen weer helemaal de femme fatale!quote:
Ook jij een hele goedemorgen Gladys.......je moet die boys toch beter opvoeden hoor....de taal die ze tegen je durven uitkramen is ongehoord.quote:
geen drankquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lekker een daggie op de bank met een deken, film opzetten ( Over the Hedge! ) bakkie soep erbij en dan om een uur of 19:00 aan de stevige drank een paar uur en naar je nest met een dikke trui...morgen weer helemaal de femme fatale!
Komt de stokende moraalridder aanquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ook jij een hele goedemorgen Gladys.......je moet die boys toch beter opvoeden hoor....de taal die ze tegen je durven uitkramen is ongehoord.![]()
oww moet ik terug gaan lezen ? ben dement hoorquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ook jij een hele goedemorgen Gladys.......je moet die boys toch beter opvoeden hoor....de taal die ze tegen je durven uitkramen is ongehoord.![]()
Ja, dus van 19:00 tot 22:00 waanzinnig drankorgelen, dikke wintertrui aan en je nest in om te zwetenquote:
Mogguh Bommels......wat is er toch mis met jouw de laatste tijdquote:
dan ben ik niet op tijd op en daarbij kan me niet eens ziek melden,collega heeft al vrijquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja, dus van 19:00 tot 22:00 waanzinnig drankorgelen, dikke wintertrui aan en je nest in om te zweten![]()
Goedemorgen waarde hr demins...quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:57 schreef demins het volgende:
Hey Bommie, eigenwijze knakworst! Kom jij eens ff nederig doen tegen Demins!![]()
Goedemorgen allegaartje!![]()
![]()
![]()
zeg je dat nou over me oortjes?quote:
Ach weet je wat het is...de niet aflatende drukte van een gezin in nagenoeg mijn uppie, de niet door te komen berg werk en dan ook nog eens een lichte vorm van postingmoeheid maken dat ik hier en daar de steek een paar dagen kan laten vallen voor wat het betreft de inspiratie voor goede postings van meer dan een lullige oneliner.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mogguh Bommels......wat is er toch mis met jouw de laatste tijd![]()
Jij die altijd als een lichtend pad de weg voor ons bereidde middels ellenlange diepzinnige posts en nimmer aflatende poezie.![]()
nee over je schaamlappen, duh! ja!quote:
okee dan is het goedquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee over je schaamlappen, duh! ja!
quote:
hey leuke tip voor de kids, ff op google zoeken op bouwplatenquote:
Was het druk gisteren in Attractieland? Anderhalf uur wachten en dan 3 minuten... euh... achtbanen?quote:
Kijk...daar leef ik nou voor.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach weet je wat het is...de niet aflatende drukte van een gezin in nagenoeg mijn uppie, de niet door te komen berg werk en dan ook nog eens een lichte vorm van postingmoeheid maken dat ik hier en daar de steek een paar dagen kan laten vallen voor wat het betreft de inspiratie voor goede postings van meer dan een lullige oneliner.
Gisteren met wat mensen van het forum aan de skype geweest gepaard met de nodige bierella's, kom je vanmorgen abrupt aan een verschrikkelijk einde van een mooie droom over gouden postings en knetterende beledigingen door kinderen die het tijdsverschil pijnlijk duidelijk wilden maken. Met de putlucht of er twee bunzingen in mijn muil hebben liggen jongen me nest uit, ontbijten het bos in en een overdreven aantal kleurplaten afdrukken zit ik dan nu eindelijk aan mijn bakkie koffie en tja dan wil het zeker voorkomen dat twee negatieve smiley's aan mijn toetsenbord ontsnappen.
Maar er komt beterschap aan, als het weer wat beter gaat met moeders de vrouw kan ik wederom een niet aflatende niemand sparende stroming aan postings doen ontstaan waar de grote forumgoden hun wenkbrauwen nog van op zouden trekken! Hell, verdoemenis, chaos en anarchie staan op het punt aan mijn vingers te ontsnappen, echter ik heb er de krab nog niet voor![]()
Mooi, dan ga ik nu schijten!quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kijk...daar leef ik nou voor.
Aan duidelijkheid niets te wensen overgelaten....geschreven gedurende een duidelijk aangegeven overspannen ochtendagenda en toch netjes gegroepeerd en gescheiden door alinea's om het leesgenot te verhogen. Komt nog bij de belofte van beterschap en dat alemaal in een uitgeleefd rookhol waar de ranzige lucht van volle asbakken en verschraald bier je de adem doen benemen.
Heir Heir![]()
wat is alemaal ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kijk...daar leef ik nou voor.
Aan duidelijkheid niets te wensen overgelaten....geschreven gedurende een duidelijk aangegeven overspannen ochtendagenda en toch netjes gegroepeerd en gescheiden door alinea's om het leesgenot te verhogen. Komt nog bij de belofte van beterschap en dat alemaal in een uitgeleefd rookhol waar de ranzige lucht van volle asbakken en verschraald bier je de adem doen benemen.
Heir Heir![]()
he cool ... das leuk voor daanquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey leuke tip voor de kids, ff op google zoeken op bouwplaten![]()
Geen idee, ik denk dat hij dronk is!quote:
Niet over spelling of grammatica beginnen, dat ligt gevoelig!quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk dat hij dronk is!![]()
.. was behoorlijk druk gisteren ivm met haloween en dit is het laatste weekend voor het "gewone" volkquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:15 schreef demins het volgende:
[..]
Was het druk gisteren in Attractieland? Anderhalf uur wachten en dan 3 minuten... euh... achtbanen?
Trouwens nou ik er aan denk: heb jij het wel eens in een attractie gedaan?
voor wiequote:Op zondag 29 oktober 2006 12:23 schreef demins het volgende:
[..]
Niet over spelling of grammatica beginnen, dat ligt gevoelig!![]()
Neuh hoorquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:23 schreef demins het volgende:
[..]
Niet over spelling of grammatica beginnen, dat ligt gevoelig!![]()
okequote:Op zondag 29 oktober 2006 12:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nostalgie Gladys....just plane simple nostalgie....![]()
WIEquote:
Joh Demins ziet mijn taalachterstand als een overwinning ofzoietsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |