ik maak je niet af hoorquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Nah, kom hier dan ook maar even om afgemaakt te worden
Ik reageerde op jequote:
ik ben een fries die in limburg woontquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Limburgers??? Die zijn leuk, net zoals Friezen, die zijn ook leuk !
rukken waaraan ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:57 schreef Morwen het volgende:
Ik ga nog ff rukken en dan slapen![]()
![]()
En Limbo's zijn coolBen zelf er zo 1 van de maan, trek je conclusies
![]()
Ahahaaa, een leuke combi! Limburg is fantastischquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:01 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik ben een fries die in limburg woont
slaap lekkerquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ahahaaa, een leuke combi! Limburg is fantastisch
Ik ben een fries, en getrouwd met een groninger......... Ik heb gewonnen we wonen in friesland
En nu het 2 uur is ga ik maar eens slapen (stomme weekenddiensten).
![]()
Of haar vriend/man of aan de dekensquote:
denk dan de dekensquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:05 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Of haar vriend/man of aan de dekens
Sommige mensen moeten niet denkenquote:
sorry morriequote:
Knielen en je meerdere erkennenquote:
quote:
Goed zoquote:
maare jij bent toch een vrouw? of heb ik het al die tijd al misquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Goed zoWho's next
Iedereen bang.............
![]()
ik wil wel knielen hoor I...H toch?quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Goed zoWho's next
Iedereen bang.............
![]()
Sure wil je datquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:37 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik wil wel knielen hoor I...H toch?
skippie niet aan ?quote:
nu welquote:Op zondag 29 oktober 2006 03:49 schreef Inodder het volgende:
nee idd niet aan
quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:16 schreef Inodder het volgende:
zijn sc 100 101 en 102 nog de moeite waard om terug te lezen?
trustequote:
Onze 11 jarige poes wist van niks, vergeten te zeggen. Heeft dus een uur lang lopen mekkerenquote:Op zondag 29 oktober 2006 08:52 schreef Mike1964 het volgende:
Iedereen enthousiast over het feit dat ze een uurtje langer kunnen slapen, maar vertel dat maar eens aan een vijfjarige....
De rotzak. En nu? Brokjes en vers water en mevrouw ligt alweer lekker te meuren op de vensterbank?quote:Op zondag 29 oktober 2006 08:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
Onze 11 jarige poes wist van niks, vergeten te zeggen. Heeft dus een uur lang lopen mekkeren![]()
Precies, en de rest van het gezin lekker saggo, een uur extra rust naar de gallemiezenquote:Op zondag 29 oktober 2006 08:57 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
De rotzak. En nu? Brokjes en vers water en mevrouw ligt alweer lekker te meuren op de vensterbank?
Zo! Mogge. Jij dacht ik zal de toon maar gelijk zetten voor vandaag?quote:Op zondag 29 oktober 2006 09:31 schreef Manu82 het volgende:
Goedemorgen
Waar is die Utrechtse werkschuwe lafbek:?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 09:35 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zo! Mogge. Jij dacht ik zal de toon maar gelijk zetten voor vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |