goeiemorgen manuquote:
goeiemorgen PHquote:
ikke nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:15 schreef Mike1964 het volgende:
Hoi hoi....ik mag morgen weer werken...
Waarom mocht je niet werken dan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:15 schreef Mike1964 het volgende:
Hoi hoi....ik mag morgen weer werken...
Ik had een weekje vakantie..quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarom mocht je niet werken dan?
Ik trouwens ook![]()
Oh op die fiets, jullie lopen daar een weekje achterquote:
Ik ben allang blij met die vakantiespreiding. Zo kom ik in mijn vakantie tenminste zelden van die achterlijke brabo's limbo's of anderszins zachte G paupervolk tegen...quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oh op die fiets, jullie lopen daar een weekje achter
En dan zeggen ze dat ze hier achter lopen
en dit figuur moet de jeugd normen en waarden aanlerenquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:52 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik ben allang blij met die vakantiespreiding. Zo kom ik in mijn vakantie tenminste zelden van die achterlijke brabo's limbo's of anderszins zachte G paupervolk tegen...![]()
Nee hoor... dat is de taak van de ouders..quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en dit figuur moet de jeugd normen en waarden aanleren
fLIKKER TOCH OP MAN...DE KINDEREN DEDEN AL BOMMETJES OP ME RUG OM 06:00 en aangezien die fucking klok naar achteren ging was het fucking 5:00 whaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 29 oktober 2006 09:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar die lamzak kan best een keer uit z'n bed gaan
Morguh Flappie!quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:23 schreef puntoortje het volgende:
ik ga maar eens eventjes een doucheje doen
goeiemorgen bommie
Morguh lui meisje!quote:
heej bommiequote:
nog een beetje op een normaal tijdstip naar je nest kunnen rollen?quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
nog een beetje op een normaal tijdstip naar je nest kunnen rollen?
geskippied hehehe met welke lavaloze nu weer ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:39 schreef Gladys het volgende:
[..]nog geskippied en burenruzie gehad
Toen was het weer 6 uur
en bonje met de buren ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
geskippied hehehe met welke lavaloze nu weer ?
die uit de achterhoekquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
geskippied hehehe met welke lavaloze nu weer ?
nee de buren met elkaar,was best zieligquote:
dies toch niet te verstaan?quote:
nouhouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
dies toch niet te verstaan?
jij ook niet![]()
Ziek meisie?quote:
quote:
denk hetquote:
quote:
Jappiequote:Op zondag 29 oktober 2006 11:49 schreef Jappie het volgende:
Mogguh nachtbrakers.......![]()
......ik was even de hoogtepunten van vannacht aan het doorlezen...![]()
Lekker een daggie op de bank met een deken, film opzetten ( Over the Hedge! ) bakkie soep erbij en dan om een uur of 19:00 aan de stevige drank een paar uur en naar je nest met een dikke trui...morgen weer helemaal de femme fatale!quote:
Ook jij een hele goedemorgen Gladys.......je moet die boys toch beter opvoeden hoor....de taal die ze tegen je durven uitkramen is ongehoord.quote:
geen drankquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lekker een daggie op de bank met een deken, film opzetten ( Over the Hedge! ) bakkie soep erbij en dan om een uur of 19:00 aan de stevige drank een paar uur en naar je nest met een dikke trui...morgen weer helemaal de femme fatale!
Komt de stokende moraalridder aanquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ook jij een hele goedemorgen Gladys.......je moet die boys toch beter opvoeden hoor....de taal die ze tegen je durven uitkramen is ongehoord.![]()
oww moet ik terug gaan lezen ? ben dement hoorquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ook jij een hele goedemorgen Gladys.......je moet die boys toch beter opvoeden hoor....de taal die ze tegen je durven uitkramen is ongehoord.![]()
Ja, dus van 19:00 tot 22:00 waanzinnig drankorgelen, dikke wintertrui aan en je nest in om te zwetenquote:
Mogguh Bommels......wat is er toch mis met jouw de laatste tijdquote:
dan ben ik niet op tijd op en daarbij kan me niet eens ziek melden,collega heeft al vrijquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja, dus van 19:00 tot 22:00 waanzinnig drankorgelen, dikke wintertrui aan en je nest in om te zweten![]()
Goedemorgen waarde hr demins...quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:57 schreef demins het volgende:
Hey Bommie, eigenwijze knakworst! Kom jij eens ff nederig doen tegen Demins!![]()
Goedemorgen allegaartje!![]()
![]()
![]()
zeg je dat nou over me oortjes?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |