als ze thuis komt en gaat lezen hier weet ze wel wie je bent..hihiquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, daar hadden we het eigenlijk niet over. We hadden het over dagelijkse bezigheden.
En dat ging over wat ik tegen de neuroloog zei.... Ik sta op, PC aan en FOK! (FP en BB aan)
Dat hoorde ze. Maar een gesprek was niet echt goed mogelijk, want onze kamergenoot, vroeg ondertussen 10000x welke dag het was en dat hij niet zo'n zoetekouw is en dat zijn vorige kamergenootjes niet zo spraakzaam waren.....
Die liggen nu allemaal op PAAZ denk ik.![]()
Want toen ik naar huis mocht en zij moest blijven zei ze meteen..... IK WIL EEN ANDERE KAMER....
latersssquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:53 schreef Jappie het volgende:
...tijd voor een bammetje.......ik heb trek gekregen van al dat gelul......[vrij naar atje mode] ...later lijertjes...
![]()
Jongen ik draai twee dagen in een dag , mag ik ff 1 offday hebben ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]![]()
Valt me toch tegen dat je je aan het ritme van het werkschuwe tuig aanpast![]()
Ik was helemaal niet op TV...quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
was het zo traumatisch om jezelf terug te zien op tv
Het is geen type die alles naleest. Die heeft het veel te druk met BB, DGK, en expeditie Robinson....quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:54 schreef puntoortje het volgende:
[..]
als ze thuis komt en gaat lezen hier weet ze wel wie je bent..hihi
ga terug naar het ziekenhuis en vraag hoe ze heet danquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is geen type die alles naleest. Die heeft het veel te druk met BB, DGK, en expeditie Robinson....
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:59 schreef Gladys het volgende:
[..]
ga terug naar het ziekenhuis en vraag hoe ze heet dan![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:59 schreef versabommie het volgende:
GLADYS:
SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM! SLAGROOM!
Ik weet wel hoe ze IRL heet en waar ze woont, maar dat ga ik hier niet neerzetten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:59 schreef Gladys het volgende:
[..]
ga terug naar het ziekenhuis en vraag hoe ze heet dan![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Hoi ik wil even weten hoe je heet zodat het hele bb forum weet welke vrouw haar gezicht in puinpoeier geslagen is door haar kerel!
Ik dacht je te herkennen op een van de laatste beelden van het afscheidsfeest maar niet dusquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik was helemaal niet op TV...
Maar mijn meest gehate boom in de tuin wel, waar de buren een GODSgloeiende hekel aan hebben.
Gisteren was de TROS er weer om te filmen. En Ik heb ze erover aangesproken, datze zonder toestemming mijn knuffelboom hadden opgenomen.
yeps maar ik vond hem ergens wel grappigquote:
nou dan kun je meteen d'r naam vragen!quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe ze IRL heet en waar ze woont, maar dat ga ik hier niet neerzetten.
En ja, ik ga straks wel ff bellen wat de chirurg heeft gezegd, want daar ben ik wel benieuwd naar.
nee dat snap ikquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe ze IRL heet en waar ze woont, maar dat ga ik hier niet neerzetten.
En ja, ik ga straks wel ff bellen wat de chirurg heeft gezegd, want daar ben ik wel benieuwd naar.
nee joh, dat was Pino!quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik dacht je te herkennen op een van de laatste beelden van het afscheidsfeest maar niet dus
quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps maar ik vond hem ergens wel grappig
Dat was waarschijnlijk onze buur Helmut... die dikke kale... hahahahahahahaquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik dacht je te herkennen op een van de laatste beelden van het afscheidsfeest maar niet dus
en je hebt zo nog wel feestquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:03 schreef versabommie het volgende:
4 fucking nul ....kutzooi, leuke voortzetting van toch al een kutzondag
Wat ben jij ook nieuwsgierig he? hahahahahaaquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nou dan kun je meteen d'r naam vragen!
Hammy is gewoon te druk voor jouw kutbrowser!quote:
moet jij zeggen met die kutpc van jouquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hammy is gewoon te druk voor jouw kutbrowser!
Weinig kut aan...een professionele laptop met koffiegarantie...pleur ik nu koffie erin dan heb ik over 4 uur een nieuwequote:Op zondag 29 oktober 2006 14:05 schreef Gladys het volgende:
[..]
moet jij zeggen met die kutpc van jou![]()
ja erg he ... niet dat ik de naam hoef te weten hoorquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat ben jij ook nieuwsgierig he? hahahahahaa
uhh okequote:Op zondag 29 oktober 2006 14:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Weinig kut aan...een professionele laptop met koffiegarantie...pleur ik nu koffie erin dan heb ik over 4 uur een nieuwe![]()
En mijn pc...tja...jij hebt waarschijnlijk een betere...tis slechts een machine met 2 xeon processors en 4 gig intern![]()
ff gebeld, maar ze is dus ook al naar huis....quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:07 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja erg he ... niet dat ik de naam hoef te weten hoordat gaat me helemaal niet aan
ruim optijd voor de live uitzendingquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
ff gebeld, maar ze is dus ook al naar huis....
aaaaaaaah dus Basje komt zo weer onlinequote:Op zondag 29 oktober 2006 14:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
ff gebeld, maar ze is dus ook al naar huis....
Tja jij begonquote:
heb je er al zin inquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
aaaaaaaah dus Basje komt zo weer online![]()
ben je nou nog niet naar het feest ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik ben ontoerekeningsvatbaarquote:
neuh, voetballen is nog niet afgelopen hequote:Op zondag 29 oktober 2006 14:15 schreef Gladys het volgende:
[..]
ben je nou nog niet naar het feest ?
Heb je een linkje naar basje? kan ik kijken of ze het isquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw...ff bedenken hoe ik daar weer eens flink misbruik van kan gaan makenquote:
Basje is link!quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar basje? kan ik kijken of ze het is
http://www.bellenmetbas.nl/quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar basje? kan ik kijken of ze het is
* Gladys zwijgt wijselijkquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw...ff bedenken hoe ik daar weer eens flink misbruik van kan gaan maken![]()
jouw ava doet het niet eensquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:17 schreef versabommie het volgende:
LS, zou jij je ava kunnen veranderen? Je kleurstelling lijkt verdomd veel op de mijne en dat kan verwarrend zijn voor de gewillige vrouwen!
wijselijk? ik dacht misselijk......slagroom!quote:
Jouw kutbrowser doet het niet!quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
wijselijk? ik dacht misselijk......slagroom!
quote:
Ik heb deze ava al sinds TIJDENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:17 schreef versabommie het volgende:
LS, zou jij je ava kunnen veranderen? Je kleurstelling lijkt verdomd veel op de mijne en dat kan verwarrend zijn voor de gewillige vrouwen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |