De scheiding cos/sc?quote:
dat ik een rotte appel ben ?quote:
quote:
neeehheeeee je moet nu juist zeggen dat het niet zo isquote:
Goeie vraag, want moet ook één en ander teruglezen...quote:
zijn die al rijp?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
..doe jezelf niet te kort mijn fris en fruitig nectarientje![]()
![]()
laat dat fris maar weg nuquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
..doe jezelf niet te kort mijn fris en fruitig nectarientje![]()
![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:30 schreef Gladys het volgende:
[..]
neeehheeeee je moet nu juist zeggen dat het niet zo ismannen
![]()
![]()
Wat moet jij nu op jouw leeftijd met Tia's ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Goeie vraag, want moet ook één en ander teruglezen...
Heb vanaf gistermiddag weer eens in ziekenhuis doorgebracht.
Wéér een TIA gehad, maar ben denk ik niet stuk te krijgen. Hoe jammer dat ook voor sommigen is...
wow das minder zeg en je bent nog zo jong ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wéér een TIA gehad, maar ben denk ik niet stuk te krijgen. Hoe jammer dat ook voor sommigen is...
Da's al naar de kloten door een slechtlopend topic netquote:
ja jij bent ook liefquote:
Blijf uit mijn broekjequote:
en dat is ?quote:
dat maak ik zelf wel uitquote:
*ROARRRRR*quote:
* Gladys speelt vrolijk verderquote:
Waarom denkt nu iedereen dat je die niet kan krijgen op je 40-41e?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat moet jij nu op jouw leeftijd met Tia's ?
We hebben basje al een tijd hier niet gezien, dus misschien is zij het welquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarom denkt nu iedereen dat je die niet kan krijgen op je 40-41e?
Moet wel stoppen met roken, dat is wat duidelijk is. Dus geniet nog ff van mijn laatste peukies. Ik heb me al ingeschreven bij een Rook Stop Poli hier in het ziekenhuis.
Lag op de kamer met een demente oude man en een meid van 35 die haar rechter gezicht kompleet was verbouwd door haar man. 3 Scheuren in haar oogkas en 3-voudige breuk in haar kaak...
Zij komt ook op FOK! en op BB... Maar domme kloot die ik ben, ben vergeten te vragen onder welke naam.
je doet maar, de teller looptquote:
wat een maloot ... die man danquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet wel stoppen met roken, dat is wat duidelijk is. Dus geniet nog ff van mijn laatste peukies. Ik heb me al ingeschreven bij een Rook Stop Poli hier in het ziekenhuis.
Lag op de kamer met een demente oude man en een meid van 35 die haar rechter gezicht kompleet was verbouwd door haar man. 3 Scheuren in haar oogkas en 3-voudige breuk in haar kaak...
Zij komt ook op FOK! en op BB... Maar domme kloot die ik ben, ben vergeten te vragen onder welke naam.
natura... naturaquote:
KUT!quote:
...dat verschilt van week tot week......quote:
maarre lig er niet eens als een zoutzak bij zegquote:
Zij is pas vannacht opgenomen. Dus zal dan wel niet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
We hebben basje al een tijd hier niet gezien, dus misschien is zij het wel![]()
en toch is het een saaie dagquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
...dat verschilt van week tot week......
Voorheen kon dat nog zijn....gdvr de gdvr ik ben mijn peuken vergetenen de winkels zijn niet open....dat gaat momenteel echter niet meer op.
Nu kom je op het forum en lees je dat LS een Tia heeft gehad......daar staat dan wel weer een 2de doelpunt van AZ
tegen over dus tja...
![]()
Geen idee eigenlijk...je hoort het gewoon minder vaak denk ikquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
3e doelpuntquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
...dat verschilt van week tot week......
Voorheen kon dat nog zijn....gdvr de gdvr ik ben mijn peuken vergetenen de winkels zijn niet open....dat gaat momenteel echter niet meer op.
Nu kom je op het forum en lees je dat LS een Tia heeft gehad......daar staat dan wel weer een 2de doelpunt van AZ
tegen over dus tja...
![]()
grappig ... ze zal je wel vinden toch..of heeft ze jou naam ook niet?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zij is pas vannacht opgenomen. Dus zal dan wel niet.
We wilden beide z.s.m. naar huis en ze zei dat ze morgen wel de live MOET zien.
En zo kwamen we op het gesprek. EN ook dat ze ook op FOK! zit.
nouja, ik moet ff verwerken dat ik er niet voor betaald krijgquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:42 schreef Gladys het volgende:
[..]
maarre lig er niet eens als een zoutzak bij zeg![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja, ik moet ff verwerken dat ik er niet voor betaald krijg![]()
Doe maar ff een poosje kluiven, dan trekt het wel wegquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:41 schreef versabommie het volgende:
Banu zeker weer terug naar zijn nest, onze fok!kleuter!
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe maar ff een poosje kluiven, dan trekt het wel weg![]()
Hoi vriend Banuquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:46 schreef puntoortje het volgende:
[..]
grappig ... ze zal je wel vinden toch..of heeft ze jou naam ook niet?
was het zo traumatisch om jezelf terug te zien op tvquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |