quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoofdpijnpoeiers...keeltabletten...de morningafterpil........ik ben een grootverbruiker...![]()
Een wijs man zei ooit:quote:
..en als jij wegloopt trekt hij zijn gewone kleren aan en stapt in zijn mercedesquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Een wijs man zei ooit:
"het leven is als een bakkerij; neem elke dag een saucijsenbroodje en vergeet buiten niet je wisselgeld te geven aan die arme sloeber van de daklozenkrant"
![]()
voetbalquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Een wijs man zei ooit:
"het leven is als een bakkerij; neem elke dag een saucijsZenbroodje en vergeet buiten niet je wisselgeld te geven aan die arme sloeber van de daklozenkrant"
![]()
neequote:
En jij een slechte winnaar....! Geef je gisteren grif gelijk, ga door het stof en een dag later nog door zitten zeiken of je mijn kop aan de muur hebt hangen. Face it pik, je weet niet het verschil tussen leuk en afgezaagdquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:55 schreef demins het volgende:
[..]
Bedankt Bom, je bent een goed verliezer![]()
En dan zijn er nog mensen die durven beweren dat ik niet genoeg geef...quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:03 schreef puntoortje het volgende:
[..]
..en als jij wegloopt trekt hij zijn gewone kleren aan en stapt in zijn mercedes![]()
neuh niet echtquote:
Joh, toen ik gisteren wegging was je nog steeds niet online geweest. Zelf kwam ik vanmiddag pas weer online. We hebben het vóór daarnet er niet over gehad! Zeikerd! Huilie!quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
En jij een slechte winnaar....! Geef je gisteren grif gelijk, ga door het stof en een dag later nog door zitten zeiken of je mijn kop aan de muur hebt hangen. Face it pik, je weet niet het verschil tussen leuk en afgezaagd![]()
Een wijs man zei ooit:quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Een wijs man zei ooit:
"het leven is als een bakkerij; neem elke dag een saucijsenbroodje en vergeet buiten niet je wisselgeld te geven aan die arme sloeber van de daklozenkrant"
![]()
dat is jouw mening jaquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:10 schreef demins het volgende:
[..]
Joh, toen ik gisteren wegging was je nog steeds niet online geweest. Zelf kwam ik vanmiddag pas weer online. We hebben het vóór daarnet er niet over gehad! Zeikerd! Huilie!![]()
]Ik ben leuk en jij bent afgezaagd!
Prima joh, einde discussie!quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:10 schreef demins het volgende:
[..]
Joh, toen ik gisteren wegging was je nog steeds niet online geweest. Zelf kwam ik vanmiddag pas weer online. We hebben het vóór daarnet er niet over gehad! Zeikerd! Huilie!![]()
Ik ben leuk en jij bent afgezaagd!
Zoooooooooooooooo BB 2005! Categorie afgezaagd!quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Een wijs man zei ooit:
De grootste vreugde van een man is zijn vijanden te overwinnen, hen voor
zich uit te drijven, hun bezittingen te roven, hun dierbaren in tranen te
zien, hun paarden te berijden en op de blanke buiken van hun vrouwen en
dochters te slapen
Weet mijn vader wel dat jij hem ongevraagd quote ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Een wijs man zei ooit:
De grootste vreugde van een man is zijn vijanden te overwinnen, hen voor
zich uit te drijven, hun bezittingen te roven, hun dierbaren in tranen te
zien, hun paarden te berijden en op de blanke buiken van hun vrouwen en
dochters te slapen
Nouja de vaart is er nu ff helemaal uit...quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
is weer eens een ander deuntje dan...
Ik ben de slagroom, en jij het stukkie fruit![]()
Hey wat leuk, Jouw vader is mijn tuinmanquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Weet mijn vader wel dat jij hem ongevraagd quote ?![]()
Een sig is niet voor even ....quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:14 schreef demins het volgende:
[..]
Zoooooooooooooooo BB 2005! Categorie afgezaagd!![]()
slagroomquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
is weer eens een ander deuntje dan...
Ik ben de slagroom, en jij het stukkie fruit![]()
Substantiele bijdrage weerquote:
sorry moest het ff kwijtquote:
Wat gebruik jij meestal dan ipv slagroom?quote:
nix ?en hou op over slagroomquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat gebruik jij meestal dan ipv slagroom?![]()
....het valt ook niet mee bommels.....dag in dag uit...jaar in jaar uit op de toppen van je kunnen te moeten presteren.....quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja de vaart is er nu ff helemaal uit...
Met slagroom?quote:
Tja, gewoonweg vervelend als je zelf al in een oneliner dip zit ...En maar op de tenen lopen om de zieltjes ongeschonden te latenquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
....het valt ook niet mee bommels.....dag in dag uit...jaar in jaar uit op de toppen van je kunnen te moeten presteren.....
Gisteren las ik nog ergens een column van de hand van Kieft....daarin verhaalde hij over de huidige prestatiedriften van Barcelona.........de mentale moeheid komt vroeger of later ten uiting in het spel...![]()
ben jij slagroom danquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lees ik hier nu goed dat jij op mij kotst ?![]()
...het is echt ende waarachtig een kleine wereld aan het einde van het liedje....quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey wat leuk, Jouw vader is mijn tuinman
quote:
hou eens op,wil jequote:
ik zal je eens whippenquote:
Neem je vriendinnetjes maar allemaal mee, je kunt mij niet handelen!quote:
je bent haar bezit .. dus ze mag doen wat ze wil met jequote:Op zondag 29 oktober 2006 13:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lees ik hier nu goed dat jij op mij kotst ?![]()
welke vriendinnetjesquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neem je vriendinnetjes maar allemaal mee, je kunt mij niet handelen!
de rotte appel in het geheel?quote:
de rotte appel zekerquote:
GMTA!quote:
Hoi kloon van Mike!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |