Lees eerst de FAQ door voordat je wat vraagt! Er zijn al heel veel vragen beantwoord in vorige delen enquote:Deel 1: Mozilla Firebird --> Firefox
Deel 2: Mozilla Firefox (Ex-Firebird, Ex-Ex-Phoenix). #2
Deel 3: Mozilla Firefox, dé browser #3
Deel 4: Mozilla Firefox / Thunderbird [ deel 4 ]
Deel 5: Mozilla Firefox / Thunderbird [ deel 5 ]
Deel 6: Mozilla Firefox / Thunderbird [ deel 6 ]
Deel 7: Mozilla Firefox / Thunderbird [ deel 7 ]
Deel 8: Mozilla Firefox / Thunderbird [ deel 8 ]
Deel 9: Mozilla Firefox / Thunderbird [ deel 9 ]
Deel 10: Mozilla Firefox / Thunderbird [ deel 10 ]
Deel 11:Mozilla Firefox / Thunderbird [ deel 11 ]
Waar kan ik Mozilla Firefox downloaden?quote:Kijk eens in het topic Firefox gebruiken, waarom zou je?
Hierin vertellen Firefox gebruikers wat ze zo fijn vinden aan deze browser.
Wat zijn de systeemeisen?quote:Een handig overzicht van alle downloads per OS en taal kan je terugvinden op http://www.mozilla.org/products/firefox/all.html
* Nightly Builds: http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/
Opgelet: het gebruik van nightly's doe je op eigen risico. Ga dus niet schelden tegen iemand, ook al heeft hij/zij je aangeraden om een nightly te gebruiken.
Ik wil meer dan 2 bestanden tegelijkertijd downloadenquote:Systeemvereisten hier te vinden.
Mijn profiel is al in gebruik, wat moet ik doen?quote:Ga via de adresbalk naar de pagina ' about:config ', zoek en verander de volgende waarden:
network.http.max-connections »» 60
network.http.max-connections-per-server »» 32
network.http.max-persistent-connections-per-proxy »» 16
network.http.max-persistent-connections-per-server »» 8
Waarom werkt Windows Update niet in Firefox?quote:Open taakbeheer en kijk als er nog een proces is dat firefox.exe noemt. Zoja, sluit dat proces af en probeer nog eens. Als je nog steeds de melding krijgt van "profiel in gebruik", lees deze en de opvolgende posts eens.
MSN opent een Internet Explorer als ik mail controleerquote:De pagina van Windows Update kan (spijtig genoeg) enkel bekeken worden in Internet Explorer.
Ik wil men tabbar onderaan plaatsen, hoe doe ik dat?quote:Zelfde als de vraag hierboven, doordaat de link in MSN zelf zit om de mail te openen met IE is het niet mogelijk om deze te wijzigen.
Hoe werken die 'quicksearches'?quote:Op http://kb.mozillazine.org(...)the_tabbar_(Firefox) vind je een perfecte schone uitleg hoe je dat kan verwezelijken
Vind je dat er hier nog een vraag en antwoord bij moet, mail naar het mailadres dat je hier kan vindenquote:Zie http://kb.mozillazine.org(...)ips_:_Quick_searches[/]
Hoe krijg ik mijn plugins aan de praat?
[q]
* Plugins
Nog niet genoeg extensions?quote:Nederlands Woordenboek: Nederlandse spellingcontrole.
Alle Woordenboek: Nog meer talen voor spellingcontrole.
IEView: handig om een pagina eens in de goede *kuch* oude *kuch* Internet Explorer te bekijken als deze niet zuiver werkt in Firefox.
AdblockPlus: handig om reclamebanners en andere soorten van advertenties te stoppen. Wel niet op FOK! natuurlijk
Bugmenot: een database met inloggegevens voor verschillende websites.
Whoops' extensie speciaal voor Fok!: quick quoten, quick PI's en een in hoogte verstelbaar quick quote scherm
Launchy: open links, images, mailto's, broncode met elk ander programma zoals IE, Mozilla, een FTP cliënt, ...
Webdeveloper: een verplichte extensie voor alle web-ontwikkelaars.
BBCode: Voeg eenvoudig BBCode toe aan post door gewoon een klik te geven met de rechtermuisknop in een tekstvlak.
Download Status bar: beheer al je downloads vanuit een extra werkbalk die onderaan firefox erbij komt, zeker aangeraden.
ReloadEvery: laad een pagina elke x-aantal seconden/minuten/uren herladen. Handig op MyAT.
Super Drag&Go: versleep een link om deze te openen in een nieuwe tab. Versleep tekst om er via een zoekrobot naar te zoeken.
Tab Clicking Options: Allerhande handige functies voor tabs
Keyconfig: stel zelf je sneltoetsen in in Firefox.
Mozbackup: backup al je instellingen van Firefox, Thunderbird en andere Netscape programma's.
########################################################################################quote:https://addons.mozilla.org/firefox/extensions/
http://www.extensionsmirror.nl
http://extensionroom.mozdev.org/
http://www.google.com/tools/firefox/
[q]
Nog niet de goede extension gevonden, maak hem dan zelf!
[q]
http://roachfiend.com/arc(...)-firefox-extensions/
http://www.webmonkey.com/06/25/index3a.html
########################################################################################quote:Deze info is beschikbaar gesteld via mozBrowser.nl
* De installatie
* Tabbed browsing
* Popups blokkeren en sneltoetsen
* Extensies
* Geschiedenis (bezochte sites)
* Downloads beheren
* Pagina-instelling en afdrukken
* Bookmarks (bladwijzers)
* Macromedia Flash-plugin installeren
quote:* Firefox Roadmap
* MozillaZine Forum
* Spread Firefox
* MozBrowser.nl
* Firefox help
* getfirefox.com (korte url naar de Firefox website)
* Tips & tricks
* Uitleg over about:config
* switch2firefox.com: overschakelen van Internet Explorer naar Firefox
Wat is er nieuw in de laatste versie?quote:Welke versie? Alle links in dit download stuk verwijzen naar Thunderbird 0.9.
* Windows: Installer of Zip
* Linux: GTK2 + XFT (no installer)
* MacOS X: Compressed Disk Image
* Nederlandstalige versie: http://thunderbirdnl.mozdev.org/
Mini FAQquote:* Zoekfolders:
Vanaf versie 0.9 kan je aan mappen een zoekopdracht koppelen. Als je die map opent, gebeurd er automatisch een zoekopdracht en komen alle mails in die map die aan de vooraf in gestelde zoekopdracht voldoen.
* Bericht groepering:
Groepeer berichten op attributen zoals datum, afzender, prioriteit of een eigen label. Voorbeeld: een map die gegroepeerd wordt op datum zal berichten van vandaag, gisteren, vorige week, ... in een afzonderlijke map groeperen.
* Andere nieuwe features:
- Berichten met een bijlage worden gemarkeerd.
- De nieuwe snelzoeken ui versie 0.8 bevat nu een 'clear' knop.
- Offline werken verder uitgebreid en bugs verholpen.
- en een ganse hoop andere bugfixes...
Handige informatiequote:Deze FAQ bevat momenteel nog niks, als je iets interessant weet voor hier, laat het me weten
Handige linksquote:
quote:
Heb ze er bij gezet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:37 schreef Kadoc het volgende:
Alle spellingcontroles
https://addons.mozilla.org/firefox/dictionaries
Nederlandse spellingcontrole
https://addons.mozilla.org/firefox/3291
Je moet een src- en een pngbestand aanmaken. Het srcbestand is een beschrijving van de zoekmachine, de png is het plaatje wat je te zien krijgt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:44 schreef crossover het volgende:
Kan ik me uitleggen hoe ik zo'n zoekmachine toevoeg? En dan niet een uit die lijst, maar ik moet hem zelf maken.. voor een forum en een voor Google Images.
Maak je niet druk! dat is simpel op te lossen. Voor meer van dit soort dingen moet je het vorige topic doorbladeren.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:51 schreef Repeat het volgende:
WTF, wat een hel!!! ALT+S om een bericht te posten werkt niet meer![]()
quote:Change:
ui.key.chromeAccess to 5
ui.key.contentAccess to 4
Here, a little deep explanation:
Shift values 1
Ctrl values 2
Alt values 4
Maths:
Shift + Ctrl = 3
Shift + Alt = 5
Alt + Ctrl = 6
Ctrl + Shift + Alt = 7
Ik zal er eens even voor gaan zitten...ziet er best ingewikkeld uitquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:55 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Je moet een src- en een pngbestand aanmaken. Het srcbestand is een beschrijving van de zoekmachine, de png is het plaatje wat je te zien krijgt.
En voorbeeld van het srcbestand vind je bijvoorbeeld op http://addons.mozilla.org/search-engines-static/a9.src . Gewoon eventjes aanpassen voor jouw zoekmachine. Het pngbestand moet 16x16 pixels zijn.
Deze bestanden plaats je dan in je Fx plugin directory. Bijvoorbeeld /opt/firefox/searchplugins/ of /usr/firefox/searchplugins/ . (Als je niet weet waar je plugins directory zit kun je natuurlijk even zoeken, bijvoorbeeld "locate searchplugins", aangenomen dat (s)locate geinstalleerd is).
http://www.internetschoon(...).0-en-accesskeys.htmquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:51 schreef Repeat het volgende:
WTF, wat een hel!!! ALT+S om een bericht te posten werkt niet meer![]()
Is hier al een antwoord op?quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:57 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Geweldig.
Is het ook mogelijk om dat pijltje van het dropdown menu met alle tabs weg te krijgen?
Nee het lukt me niet. Het staat nu wel bij de rest van de zoekmachines, het icoontje werkt ook, maar als ik een zoekopdracht invoer kom ik gewoon uit bij de homepage.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:55 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Je moet een src- en een pngbestand aanmaken. Het srcbestand is een beschrijving van de zoekmachine, de png is het plaatje wat je te zien krijgt.
En voorbeeld van het srcbestand vind je bijvoorbeeld op http://addons.mozilla.org/search-engines-static/a9.src . Gewoon eventjes aanpassen voor jouw zoekmachine. Het pngbestand moet 16x16 pixels zijn.
Deze bestanden plaats je dan in je Fx plugin directory. Bijvoorbeeld /opt/firefox/searchplugins/ of /usr/firefox/searchplugins/ . (Als je niet weet waar je plugins directory zit kun je natuurlijk even zoeken, bijvoorbeeld "locate searchplugins", aangenomen dat (s)locate geinstalleerd is).
quote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hij werkt bij mij sneller, groot minpunt vind ik dat de sluitknop die eerst rechts zat bij de tabbladen nu een dropdown menu is geworden. Ik klik daar dus steeds op .
dat bedoel je?quote::
Door Websmurf - woensdag 25 oktober 2006 @ 18:54 quote FB
Open about:config
Zoek naar: browser.tabs.closeButtons
Verander de 1 in een 3
Nee, alleen die dropdown.quote:
eens testenquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:58 schreef crossover het volgende:
[..]
Maak je niet druk! dat is simpel op te lossen. Voor meer van dit soort dingen moet je het vorige topic doorbladeren.
typ in je broser about:config:
[..]
[..]
Ik zal er eens even voor gaan zitten...ziet er best ingewikkeld uit
Dat is er alleen als FF crasht. Ik weet niet of het anders ook in te stellen is.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:27 schreef Repeat het volgende:
Is er ook een Sessionsaver (oid) voor FF2? Die dus als je FF afsluit je openstaande tabs ed onthoudt zodat die er gelijk weer staan als je FF de volgende keer opstart... Dat mis ik nu wel heel erg.
Ik mis niks hoor...quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:38 schreef Repeat het volgende:
tot nu toe vind ik FF2 maar matig, kan er veel minder mee dan 1.5 en ziet er nog eens veel minder uit (alles groter, teletubbie style)
gewoon als je je pc afsluit niet van te voren FF afsluiten, dan vraagt ie als je de volgende keer FF opstart of je de sessie wilt herstellenquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:27 schreef Repeat het volgende:
Is er ook een Sessionsaver (oid) voor FF2? Die dus als je FF afsluit je openstaande tabs ed onthoudt zodat die er gelijk weer staan als je FF de volgende keer opstart... Dat mis ik nu wel heel erg.
ik wil mn browser ook wel eens afsluiten zonder dat ik mn pc uitzetquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:21 schreef gateway het volgende:
[..]
gewoon als je je pc afsluit niet van te voren FF afsluiten, dan vraagt ie als je de volgende keer FF opstart of je de sessie wilt herstellen
Je maakt het toch?quote:
Ben nog niet actief bezig geweest met de QTVP als je dat bedoelt...quote:
Dat bedoel ik ja.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:43 schreef whoops het volgende:
[..]
Ben nog niet actief bezig geweest met de QTVP als je dat bedoelt...![]()
Volgens mij ging freiss daar mee bezig...
quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:42 schreef whoops het volgende:
Over het activeren van die browser sessions, je moet op de plek waar je je homepage instelt maar even kijken, daar staat een keuzebalk, bij mij staat die op: "When Firefox starts: show my windows and tabs from the last time"...
Nu heb ik dus de vraag die je krijgt bij het sluiten van meerdere tabs uitgezet, en voila: een session-saver...![]()
ik heb volgens mij alles in about:config al veranderd, maar hij ging niet weg, dus ik hoop dat er nog een oplossing voor komt, want zeker als je je kruisje daar rechts wilt ipv op het tab zelf staat het heel lame, dat pijltje...quote:
Zeer handig is dat ja. In de vorige FF niet mogelijk, toch?quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:38 schreef whoops het volgende:
Ik heb FF al zo ingesteld dat hij niet eens meer zeurt als ik meerdere tabs afsluit, ze staan er bij de volgende opstart toch weer...
welquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:34 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Zeer handig is dat ja. In de vorige FF niet mogelijk, toch?
Ik kan desbetreffende bestand niet vinden!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:44 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Probleem gefixed. Je moet je downloads.rdf uit je profiel gooien. C:Program FilesMozilla Firefoxdownloads.rdf verwijderen.
Gaat weer als een tiet![]()
Bij mij geeft hij weer kurenquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik kan desbetreffende bestand niet vinden!
Overigens kwam ik er zojuist achter dat mijn zoekfunctie ook hoofdlettergevoelig is geworden, ondanks dat het vinkje uitstaat!
Ik zie gewoon "Block images from "host" " hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:10 schreef IQM het volgende:
Wat ik overigens minder vind, is dat je nu niet meer de bron van het plaatje ziet staan als je erop klikt met je rechtermuisknop.
Ik niet!quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:19 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik zie gewoon "Block images from "host" " hoor.
quote:Op woensdag 1 november 2006 16:28 schreef Siegfried het volgende:
Is er al een mogelijkheid om die klote scroll-functie bij de tab-balk te verwijderen?
Geen idee, geen last van!quote:Op woensdag 1 november 2006 17:17 schreef WurM het volgende:
Als ik een pagina open heb staan en iemand dropt mij een linkje in MSN, waar ik op klik, crasht FF2.0 bij mij...
Is daarna wel goed te herstellen met sessie-restore enzo (), maar t blijft wel vervelend...
Is hier iets tegen te doen (behalve niet op de linkjes in MSN klikken)?
iemand een oplossing?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:26 schreef cptmarco het volgende:
ik heb zo even FF2.0 geïnstalleerd en ik loop tegen het volgende rare probleem. Als ik een bladwijzer aan wil maken en op OK druk dan is het veld met "Naam" opeens blank en dat komt hij in de betreffende map te staan zonder titel?
[afbeelding]
[afbeelding]
Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?
Geen idee, bij mij werkt het gewoonquote:Op woensdag 1 november 2006 17:39 schreef cptmarco het volgende:
iemand een oplossing?
Ja bijna all the time..quote:Op woensdag 1 november 2006 17:23 schreef mcDavid het volgende:
Heb jij geregeld meer dan 10 tabs tegelijk open?
zie post boven jequote:Op woensdag 1 november 2006 21:46 schreef dvdfreak het volgende:
Klein probleempje iedere keer als ik een pagina wil bookmarken moet ik een naam invullen en bij downloads kan ik niet zien wanneer iets klaar is met dl
Weet iemans een oplossing?
Ik snap de vraag niet helemaal?quote:Op donderdag 2 november 2006 11:46 schreef SkaterSam het volgende:
Ik heb een vraagje, bij mij is de "openen met" dialoog kleiner geworden. Ik kan tegenwoordig niet meer kiezen om hem te runnen, maar alleen om hem te downloaden. Weet iemand de juiste about:config entry hiervoor?
Fucking irritant idd. Maar je kan wel de minimumbreedte van je tabbladen op 10px zetten oid, dan passen er al een stuk meer.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:28 schreef Siegfried het volgende:
Is er al een mogelijkheid om die klote scroll-functie bij de tab-balk te verwijderen?
Ah ok, ik heb gewoon het venster dat ik gewend ben...quote:Op donderdag 2 november 2006 13:49 schreef SkaterSam het volgende:
[afbeelding]
Dit bedoel ik. Vroeger kreeg ik altijd die opties, zoals "openen met" of "bestand opslaan", of eventueel Flashgot... Dat selectiedialoogje, die is nu weg, nu moet je alles downloaden. Ik hoop dat het nu wat beter begrijpbaar is.
Ja, het gekke is dat ik het op mijn andere PC wel heb, ik moet thuis maar eens even kijken of er verschillende instellingen staan voor browser.download, misschien dat er toch iets is. Ik kan het op het eerste gezicht niet vinden.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:03 schreef mcDavid het volgende:
Ah ok, ik heb gewoon het venster dat ik gewend ben...
misschien kun je zelf vinden of het helpt wat instellingen te veranderen, als je filtert op browser.download.
Vraagje hoe heb je dit gefixt ik heb exact hetzelfde probleemquote:Op woensdag 1 november 2006 21:13 schreef cptmarco het volgende:
volgens mij heb ik mijn probleem opgelost
Ik kwam de optie "foutconsole" tegen en daar stond een hele rits aan foutmeldingen bij elke bookmark poging die ik heb gedaan. Blijkbaar was de betreffende file corrupt, die vervangen en he lijkt nu weer normaal te werken.
Bugje in FOK!quote:Op donderdag 2 november 2006 17:35 schreef cptmarco het volgende:
Waarom laat hij de slash niet zien??
Toffe site! Ik heb er weer 4 aangeklikt waarmee mijn totaal aantal extenties nu op 13 staatquote:Op donderdag 2 november 2006 16:37 schreef Werewolf het volgende:
Kan deze nog in de OP?
I want a Firefox extension to....
als je de \ dubbel doet gaat het welquote:Op donderdag 2 november 2006 17:35 schreef cptmarco het volgende:
bij mij ging het om het volgende bestandje "localstore.rdf". Deze stond bij mij op de volgende plek : C: Documents and SettingsMarcoApplication DataMozillaFirefoxProfilesdefault.s7q
Ik heb deze eerst voor de zekerheid hernoemd en uit één van de andere profielen die ooit aangemaakt zijn heb ik het zelfde bestandje gekopieerd naar bovenstaande profiel. Daarna werkte het bij mij weer normaal.
Waarom laat hij de slash niet zien??
Ik al 23quote:Op donderdag 2 november 2006 17:50 schreef mcDavid het volgende:
Toffe site! Ik heb er weer 4 aangeklikt waarmee mijn totaal aantal extenties nu op 13 staat
Nee, je hoeft niet te scrollen, er staat niet voor niets aan de rechterzijde van de browser naast de pijl naar rechts ook een knop met een pijl naar beneden. Klik daar eens op...kun je de tab selecteren die je hebben moet en hij zoeft er naartoe. Scrollen hoef je dus helemaal niet te doen, gewoon de tab selecteren uit dat pulldown menu will do.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:44 schreef Siegfried het volgende:
Nee nee.. dat als je veel tabs opent je moet scrollen om ze allemaal te zien.
Nee dit won't do!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:30 schreef dyn het volgende:
[..]
Nee, je hoeft niet te scrollen, er staat niet voor niets aan de rechterzijde van de browser naast de pijl naar rechts ook een knop met een pijl naar beneden. Klik daar eens op...kun je de tab selecteren die je hebben moet en hij zoeft er naartoe. Scrollen hoef je dus helemaal niet te doen, gewoon de tab selecteren uit dat pulldown menu will do.
browser.tabs.tabClipWidthquote:Op zondag 5 november 2006 17:33 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Nee dit won't do!
Want dat is een extra handeling om overzicht te verkrijgen. Ik wil gewoon al mijn tabjes ineens in beeld
Voor de oplossing moet je even dit topic doorlezenquote:Op maandag 6 november 2006 00:02 schreef Litso het volgende:
Wel immens klote dat Alt-S niet werkt trouwens
werkt wel, staat ergens in dit topic of in die andere over hoe dat moet, zal ff zoekenquote:Op maandag 6 november 2006 00:02 schreef Litso het volgende:
quote:Op maandag 6 november 2006 00:02 schreef Litso het volgende:
quote:Change:
ui.key.chromeAccess to 5
ui.key.contentAccess to 4
Neem je hem toch mee op stick...quote:Op maandag 6 november 2006 11:31 schreef DarkShine het volgende:
Wat mis ik mijn FF toch op stage...
Heb geen vaste werkplek...quote:
Ik weet niet precies hoe het zit, maar er bestaat een versie die vanaf de stick werkt. Er zijn overigens meerdere programma's die het hebben. Heel handig, want je hebt altijd je eigen instellingen bij je en je hebt geen gezeur meer met policies die je verbieden het te installeren.quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 13:02 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Je kunt hem ook van stick draaien....
Dan gaan we dat eens uitproberen. Moet ik dat alleen niet vergeten mee te nemen zoals vandaagquote:Op maandag 6 november 2006 13:02 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Hoe?quote:Op maandag 6 november 2006 13:02 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Kijk eens in je downloadfolder, ze komen er wel bij te staan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:17 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb een probleempje met firefox.
Als ik iets wil downloaden dan klik ik op de link maar vervolgens gebeurt er niets, hij komt niet bij de downloads te staan. Wat kan ik hieraan doen?
Hm, dit klinkt meer als een vorm van adware! Heb je FF2 van een officiele site gedownload? (www.getfirefox.com)quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
Elke keer als ik FF 2.0 open verschijnt er een pop-up, gek genoeg in IE (:r)
Wat kan ik hieraan doen, heb IE (:r) ook al geupdate naar de nieuwste versie, en in FF zit een standaard pop-up blocker. Hoe kan ik dit voorkomen, mijn pc wordt knettertje traag als ik FF opstart.
edit: [url=eveningekortvoordelayout[/url] url van die popup
Bvd,
Frits
http://adblockplus.orgquote:Op donderdag 9 november 2006 16:33 schreef crossover het volgende:
Ik las dit op een site:
"So, it's happened. We have "sponsored links". You never know, there *might* be something you want.
If you have blocked them in Firefox, why not take a moment to enable the ads."
Is het dus mogelijk om die dingen uit te schakelen?
Bron
Ze kunnen de pot op. Allemaal uit die zooiquote:Op donderdag 9 november 2006 16:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
http://adblockplus.org
Wel ff FOK! uitzonderen he, om een ban te voorkomen!
Geen idee! Je zou kunnen proberen wat er gebeurt als je FF opnieuw installeert... al is het nog best een gedoe om FF geheel van je computer te verwijderen, inclusief alle instellingen e.d.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heb nu Hitman Pro er ff overheen gegooid, hopen dat het nu een beetje over is. Zo niet, wat zou ik dan moeten doen?
Hey ik kan het stukje policy waar staat dat het niet mag inderdaad niet meer vinden!quote:Op donderdag 9 november 2006 17:10 schreef crossover het volgende:
[..]
Ze kunnen de pot op. Allemaal uit die zooi
Mooiquote:Op donderdag 9 november 2006 20:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hey ik kan het stukje policy waar staat dat het niet mag inderdaad niet meer vinden!
heb um wel, maa doe er weining mee (niks eigenlijk) tevens subtiel kickjequote:Op vrijdag 10 november 2006 21:01 schreef SHERMAN het volgende:
Mensen hier die de dev extensie gebruiken van ff?
in outlook moet ook je ook even instellen dat ie de links in je standaart browser opentquote:Op maandag 20 november 2006 09:58 schreef Byte_Me het volgende:
ik gebruikte eerst avant browser, en dat werkte super in windows, aangezien het een soort shell is voor IE, incl mouse gestures, tabbed browsing en allerlei andere extra opties. was mooi geintegreerd, MSN opende links of hotmail via avant browser, outlook idem.
nu gebruik ik firefox, en het lukt me niet omdat fatsoenlijk als standaardbrowser in te stellen. dat MSN niet gaat lukken weet ik (wacht op de nieuwe stuffplug), maar url's in emails zouden toch vanuit outlook gewoon in mijn standaard browser geopend moeten worden? die worden dus in mijn vorige browser: avant geopend. hotmail vanuit msn ook. ik heb zelfs IE weer even terug gezet als standaard browser, om vervolgens alles weer over te dragen naar firefox, maar alles blijft in avant geopend worden. heb geen zin om avant te verwijderen, omdat ik nog niet helemaal overtuigd ben van firefox. maar hoe kan ik ondertussen zorgen dat firefox mijn standaard browser wordt?
Lijkt me niet. De toegang tot die map is gewoon door de beheerder geblokkeerd (en beveiligd).quote:Op donderdag 23 november 2006 17:15 schreef SHERMAN het volgende:
Bestaat er een extensie om van een map alle bestanden te zien?
Voorbeeld:
http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/
Staan alle afbeeldingen voor die template in, maar verboden om een lijst te zien, ik wil dus wel alle afbeeldingen zien in die map..
quote:Op donderdag 23 november 2006 19:09 schreef Yorout het volgende:
Een firefox vraagje waar ik al een tijdje mee zit. Bestaat er een add-on die er voor zorgt dat je je tab vensters kunt verkleinen, vergroten en verslepen binnen FF? Zeg maar ala WordPhotoshop en meerdere docs tegelijk open..![]()
zoiets?quote:Op donderdag 23 november 2006 19:09 schreef Yorout het volgende:
Een firefox vraagje waar ik al een tijdje mee zit. Bestaat er een add-on die er voor zorgt dat je je tab vensters kunt verkleinen, vergroten en verslepen binnen FF? Zeg maar ala Word en meerdere docs tegelijk open..![]()
volgens mij niet, ook een van de redenen dat ik weer ben teruggestaptquote:Op donderdag 23 november 2006 19:09 schreef Yorout het volgende:
Een firefox vraagje waar ik al een tijdje mee zit. Bestaat er een add-on die er voor zorgt dat je je tab vensters kunt verkleinen, vergroten en verslepen binnen FF? Zeg maar ala Word en meerdere docs tegelijk open..![]()
ook leuk maar nee, das niet wat ik bedoel.quote:
Teruggestapt naar?quote:Op donderdag 23 november 2006 20:34 schreef Byte_Me het volgende:
zo, ik heb FX er weer af geflikkerd. Je krijgt echt teveel gezeur met allerlei websites. Wel jammer, want er zitten best leuke dingetjes is die ik nu weer mis in mn andere browser: avant.
[..]
volgens mij niet, ook een van de redenen dat ik weer ben teruggestapt
Geen idee!quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:00 schreef Laura 2000 het volgende:
Help....![]()
Mijn Flash is nog steeds stuk!
![]()
Ook geen idee!quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:19 schreef Zweefvliegje het volgende:
Sinds ik een nieuwe pc heb en daar weer FF (2.0) op heb geïnstalleerd, kan ik niet meer inloggen bij internetbankieren van de Rabobank.
Ik kan zegmaar wel mijn rekeningnummer invullen en dan de code die mijn RandomReader geeft, maar als ik dan verder klik geeft hij aan dat de code onjuist is.
Bij IE echter, werkt het wel gewoon!
Iemand een oplossing?
wel apart..... ik had in het begin wel dat (en nog dacht ik) dat na het invoeren van de code van de random reader dat je niet op enter kan drukken zoals in IE, maar ik echt op verder moet klikken....quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:19 schreef Zweefvliegje het volgende:
Sinds ik een nieuwe pc heb en daar weer FF (2.0) op heb geïnstalleerd, kan ik niet meer inloggen bij internetbankieren van de Rabobank.
Ik kan zegmaar wel mijn rekeningnummer invullen en dan de code die mijn RandomReader geeft, maar als ik dan verder klik geeft hij aan dat de code onjuist is.
Iemand een oplossing?
Waarom krijg ik die kruisjes nietquote:Op maandag 4 december 2006 12:54 schreef Repeat het volgende:
Die zoekbalk he, als je op een site bent die ook een search heeft, ik noem maar wat; wikipedia ofzo, dan krijg je daar zo'n groen kruisje, dan kan je daarop klikken om die zoekmachine toe te voegen. Best handig
Maar als je dan weer naar die site gaat blijft dat groene kruisje altijd komen, ondanks dat je em al toegevoegd hebt. Dit irriteert me, dus hoe stop ik dit?
ja, groen, als je bv naar wikipedia ofzo surft, of vandale, noem maar op.quote:Op maandag 4 december 2006 14:13 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Waarom krijg ik die kruisjes niet
Zie je die bij het zoekveld ofzo>?
Opgelost door downloads.rdf te verwijderenquote:Op maandag 4 december 2006 12:51 schreef SterkStaaltje het volgende:
Als ik een plaatje van een website wil opslaan en kies voor "afbeelding opslaan als" dan lijkt het alsof FF dat ook gewoon doet, maar vervolgens staat er op de opgegeven locatie niets, ook blijft het downloads overzicht leeg. Iemand een oplossing?
Doet firefox niet automatisch omschakelen als je met de muis op een link staat dan? Zo niet: browser.tabs.opentabfor.middleclickquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:49 schreef Klonk het volgende:
dat wordt lastig op de klik functie van het wieltje heb ik nu de in en uitzoom zitten en die gebruik ik verdomde vaak.
http://vanmelick.com/rabo/firefox/quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:19 schreef Zweefvliegje het volgende:
Iemand een oplossing?
dat ligt niet aan FF maar aan het feit dat WMP van MS is, en die willen zulke dingen geopend zien in hun IE..... Werkt het in IE trouwens wel?quote:
in IE werkt het wel ja maar ik heb natuurlijk niet voor niets FF geinstalleerd om vervolgens IE te gaan gebruiken voor browser filmpjes of muziek.... ik wil net van die IE af omdat ie zo klote doet... geeft altijd errors, kan er bv maar 10 openen en dan gaat IE kloten, dan kan ik bv geen 11de page meer openen en moet ik eerst een andere page sluiten wil ik een nieuwe kunnen openen en dan moet ik er telkens 1 sluiten wil ik verder kunnen, ook werkt de rechtermuistoets dan niet meer en moet ik alle IE pages eerst sluiten voor ik weer verder kan, zoooooo irritant, vandaar dat ik nu FF heb geinstalleerdquote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:25 schreef gateway het volgende:
[..]
dat ligt niet aan FF maar aan het feit dat WMP van MS is, en die willen zulke dingen geopend zien in hun IE..... Werkt het in IE trouwens wel?
dat snap ik....... Geef eens een link dan die bij jouw in FF niet opent?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:30 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
in IE werkt het wel ja maar ik heb natuurlijk niet voor niets FF geinstalleerd om vervolgens IE te gaan gebruiken voor browser filmpjes of muziek.... ik wil net van die IE af omdat ie zo klote doet... geeft altijd errors, kan er bv maar 10 openen en dan gaat IE kloten, dan kan ik bv geen 11de page meer openen en moet ik eerst een andere page sluiten wil ik een nieuwe kunnen openen en dan moet ik er telkens 1 sluiten wil ik verder kunnen, ook werkt de rechtermuistoets dan niet meer en moet ik alle IE pages eerst sluiten voor ik weer verder kan, zoooooo irritant, vandaar dat ik nu FF heb geinstalleerd
Youtube werkt wel trouwens.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:39 schreef gateway het volgende:
[..]
dat snap ik....... Geef eens een link dan die bij jouw in FF niet opent?
11 vensters open???? pffff wat moet je ermee?
radiodigitaal doet het hier prima!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:49 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Youtube werkt wel trouwens.
http://www.radiodigitaal.nl deze werkt dus niet en deze ook niet http://www.stemvvd.nl/index.php linksonder bij Beschuit met Rutte, daar krijg ik niets te zien en deze doen het geen van alle
http://www.stemvvd.nl/rutte_journaal.php en deze site doet het ook niet http://www.jumpstation-be(...)ndex.php?page=player
geen idee, ik mis een plugin,, die radio digitaal krijg ik niet aan de praat,, ik snap er echt geen hol van... en van dat IE wil ik af want zodra ik die ff een tijdje open heb gaat tie kloten... dan moet ik persee opnieuw opstarten wil die weer fatsoenlijk werken, ook verdwijnen de menu woorden bovenin de browser,,,, echt zooooo irritant...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:53 schreef gateway het volgende:
[..]
radiodigitaal doet het hier prima!
beschuit met rutte kan ik niet eens aanklikken ??? (kan zijn dat de prutsers die de site gemaakt hebben geen rekening hebben gehouden met FF users?
volgens mij heb ik niet een plugin die daarvoor zorgt?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:57 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
geen idee, ik mis een plugin,, die radio digitaal krijg ik niet aan de praat,, ik snap er echt geen hol van... en van dat IE wil ik af want zodra ik die ff een tijdje open heb gaat tie kloten... dan moet ik persee opnieuw opstarten wil die weer fatsoenlijk werken, ook verdwijnen de menu woorden bovenin de browser,,,, echt zooooo irritant...
Als ik met meerdere tabbladen op het kruisje klik, krijg ik een melding, of ik zeker weet dat ik 5 tabbladen wil afsluiten.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:40 schreef Frederiqueske het volgende:
ja dat van die tabbladen heb ik uitgezet want dat vink niks ik ben zo gewend om rechtsboven te klikken als ik een page weg klik dat dan gelijk alles weg is, dus da's niks die tabbladenmaar ik heb nu niet meer dat gezeik van IE dat hij niet meer opend enzo en errors geeft en dat ik persee eerst alles moet sluiten voor ik weer een nieuwe IE kan openen pfffff pokke browser iig
![]()
Bij je opties --> tabbladen --> Mij waarschuwen als ik meerdere tabbladen afsluit....uitvinkenquote:Op zondag 14 januari 2007 16:06 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Als ik met meerdere tabbladen op het kruisje klik, krijg ik een melding, of ik zeker weet dat ik 5 tabbladen wil afsluiten.
Verder is FF2![]()
De benodigde plugin ff (her-)installeren zodat ff ook alles meekrijgt en niet alleen IE?quote:Op zondag 14 januari 2007 16:08 schreef Frederiqueske het volgende:
hmm kom er net achter dat java scripts niet werken met FF bij mij, hoe kan ik da goed krijgen????? als ik op onze hockeysite kom dan als je bv in het menu met je muis komt dan moet er een menu zo openen maar dat doet ie dus niet,,, weet iemand hoe ik da goed krijg????
![]()
en hoe en waar doe ik da????quote:Op zondag 14 januari 2007 16:13 schreef davidov het volgende:
[..]
De benodigde plugin ff (her-)installeren zodat ff ook alles meekrijgt en niet alleen IE?
Nou ik ben geen expert... maar als je zegt dat java bij jou het in FF niet doet zou ik proberen om http://www.java.com/nl/ eens te installerenquote:
ja ik weet niet zeker of het java is haha maar ik denk dat dusquote:Op zondag 14 januari 2007 16:20 schreef davidov het volgende:
[..]
Nou ik ben geen expert... maar als je zegt dat java bij jou het in FF niet doet zou ik proberen om http://www.java.com/nl/ eens te installeren![]()
staan bij: opties -> inhoud de vinkjes "javascript inschakelen" en "java inschakelen" aanstaan?quote:Op zondag 14 januari 2007 16:54 schreef Frederiqueske het volgende:
ok dat is due niet het probleem merk ik, want heb nu de nieuwste java stond er en nog altijd komt het menu niet tevoorschijn![]()
ik zal ff laten zien wat ik precies bedoel.
[afbeelding]
en
[afbeelding]
die bovenste is van FF daar opend dus geen menu zoals op die onderste foto als je er met je muis overheen gaat![]()
staat allemaal aanquote:Op maandag 15 januari 2007 21:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
staan bij: opties -> inhoud de vinkjes "javascript inschakelen" en "java inschakelen" aanstaan?
als het allemaal niet werkt: de webmaster van die site schoppen dattie niet in FF debugt en de IE-Tab extentie downloaden!
Google is your friendquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:04 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
staat allemaal aanIE-Tab extentie downloaden, waar kan ik da doen??
![]()
Dat krijg je bij FF Uiteraard NIET voor elkaar... Misschien dat je wel wat kunt als je ook Thunderbird (de mozilla-variant van outlook) gaat gebruiken. Of zoek eens op die add-ons site of er misschien een plugin voor is!quote:Op woensdag 17 januari 2007 07:45 schreef Frederiqueske het volgende:
nu ik toch nog bezig met FF2 bennormaal bij ie staat EMAIL ook in dat balkje, hoe krijg je dat bij FF ook voor elkaar want ik kan het nergens vinden, moet perse FF nu verkleinen en gewoon het icoontje openen van outlook dat op het bureaublad staat... hoe lukt me dat?? ik vind nergens iets over mail in de tabbladen
hmm dat vind ik dan wel slecht van FF dat die optie er niet inzit,, ja ik had al op die site gezocht en iets geinstalleerd van wat ik dacht dat dat het was maar nog steeds niet, ik installeer vanalles maar het werkt allemaal voor geen meter, zo krijg je wel flink veel rotzooi op je computer ja.., tis dat IE fokking irritant doet als je er teveel van hebt geopend of dat ie gewoon na een tijdje gaat kloten met errors enzo anders had ik gewoon die gehouden.. ik vind het ook irri dat FF iedere keer over een geheel scherm opend als je een nieuwe aanklikt of als je op een link klikt zodat je die PERSEE moet verkleinen wil je weer een nieuwe aanklikken maja, tot nu toe nog geen errors gehad zoals bij IE na een tijdjequote:Op woensdag 17 januari 2007 10:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat krijg je bij FF Uiteraard NIET voor elkaar... Misschien dat je wel wat kunt als je ook Thunderbird (de mozilla-variant van outlook) gaat gebruiken. Of zoek eens op die add-ons site of er misschien een plugin voor is!
Als je je aanwent om met je scrollwiel op de links te klikken opent hij ze netjes in tabs, en kan je dus tijdens het openen van die pagina's gewoon verder surfen... Tevens kan je FF zo instellen dat hij alle nieuw vensters ook in een tab opent, Tools->Options->Tabs en dan de eerste optie.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:49 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ik vind het ook irri dat FF iedere keer over een geheel scherm opend als je een nieuwe aanklikt of als je op een link klikt zodat je die PERSEE moet verkleinen wil je weer een nieuwe aanklikken maja, tot nu toe nog geen errors gehad zoals bij IE na een tijdje![]()
![]()
Gelukkig is extenties installeren of de-installeren een fluitje van een cent met FF!quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:49 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hmm dat vind ik dan wel slecht van FF dat die optie er niet inzit,, ja ik had al op die site gezocht en iets geinstalleerd van wat ik dacht dat dat het was maar nog steeds niet, ik installeer vanalles maar het werkt allemaal voor geen meter, zo krijg je wel flink veel rotzooi op je computer ja..,
staat de optie "links openen in een nieuw tabblad" al aan? dan heb je helemáál geen gezeik meer met verschillende vensters!quote:tis dat IE fokking irritant doet als je er teveel van hebt geopend of dat ie gewoon na een tijdje gaat kloten met errors enzo anders had ik gewoon die gehouden.. ik vind het ook irri dat FF iedere keer over een geheel scherm opend als je een nieuwe aanklikt of als je op een link klikt zodat je die PERSEE moet verkleinen wil je weer een nieuwe aanklikken maja, tot nu toe nog geen errors gehad zoals bij IE na een tijdje![]()
![]()
ja DAT is dus irri, bij ie is dat weer niet en dat is wel fijn. zo kan je gewoon de 1ste pagina maximaal hebben en de rest opend dan lekker klein, dat is fijn. Tabbladen vind ik nou net NIKS, ik ben zo gewend om gelijk rechtsboven te klikken om een site weg te klikken en dan zou je gelijk alles wegklikken. voor de rest wel tevreden over ff alleen hadden ze meer dingen over moeten nemen gewoon, dat is wel een beetje jammer hieraan.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Gelukkig is extenties installeren of de-installeren een fluitje van een cent met FF!
en sja je kunt moeilijk verwachten dat ze een snelkoppeling naar het programma van de concurrent inbouwen he![]()
Zoals gezegd, dik kans dat als je TB installeert dat je dan automatisch een knop krijgt ofzo.
[..]
staat de optie "links openen in een nieuw tabblad" al aan? dan heb je helemáál geen gezeik meer met verschillende vensters!
overigens onthoud FF de grootte van het venster dat als laatste open stond, dus een nieuw venster krijgt diezelfde maat. Als je je actieve FF venster dus "maximaal" hebt staan, zullen nieuwe vensters ook maximaal openen.
Nee die TABS wil ik nou net niet, ik vind elke page in een nieuw venster nou net zo fijn, maar als ik dat bij IE doe dan gaat ie op een gegeven moment irriteren door de menubalk niet meer te laten zien enzo en dan werkt de rechtermuistoets ineens niet meer kan je niets meer opslaan van die sites of je moet PERSEE alle sites weer afsluiten en opnieuw openen en vaak ook nog eens heel de computer opnieuw opstarten, echt ZO IRRITANT en soms is dat na een hele lange tijd maar soms ook gewoon na 20 minuten, en ik schijt zo van die errors dat ik het echt BEU was en FF installeerde. en na wat irritantheden werkt ff nu wel redelijk, nog niet helemaal naar mijn zin maar de ergenis is iig weg whehequote:Op woensdag 17 januari 2007 15:56 schreef whoops het volgende:
[..]
Als je je aanwent om met je scrollwiel op de links te klikken opent hij ze netjes in tabs, en kan je dus tijdens het openen van die pagina's gewoon verder surfen... Tevens kan je FF zo instellen dat hij alle nieuw vensters ook in een tab opent, Tools->Options->Tabs en dan de eerste optie.
Nou bij IE kan je gewoon bovenin de browser op zo'n envelopje klikken en dan opent outlook zich, maar die mogenlijkheid zit niet in FF en dat is wel jammerquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:57 schreef gateway het volgende:
email in welk balkje?
Je moet er gewoon aan wennen. Na een tijdje flink FireFox gebruiken wen je eraan en wil je niet meer zonderquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:41 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Nee die TABS wil ik nou net niet, ik vind elke page in een nieuw venster nou net zo fijn, maar als ik dat bij IE doe dan gaat ie op een gegeven moment irriteren door de menubalk niet meer te laten zien enzo en dan werkt de rechtermuistoets ineens niet meer kan je niets meer opslaan van die sites of je moet PERSEE alle sites weer afsluiten en opnieuw openen en vaak ook nog eens heel de computer opnieuw opstarten, echt ZO IRRITANT en soms is dat na een hele lange tijd maar soms ook gewoon na 20 minuten, en ik schijt zo van die errors dat ik het echt BEU was en FF installeerde. en na wat irritantheden werkt ff nu wel redelijk, nog niet helemaal naar mijn zin maar de ergenis is iig weg whehe
echt niet, dat is bij xp ook dat beneden in die balk alles in 1 tab verschijnt, ik wil niet op zo'n tabje klikken ik vind da zwaar irritant, het bespaart ruimte ja, maar als je perongeluk rechtsboven klik ben je wel alles kwijt ineens en kan je weer opnieuw gaan openen, mnah, tabbladen vind ik niet fijn. Gewoon lekker voor alles een nieuw schermquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:45 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Je moet er gewoon aan wennen. Na een tijdje flink FireFox gebruiken wen je eraan en wil je niet meer zonder![]()
Nee dat heb ik ook uitstaan idd!quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:52 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
echt niet, dat is bij xp ook dat beneden in die balk alles in 1 tab verschijnt, ik wil niet op zo'n tabje klikken ik vind da zwaar irritant, het bespaart ruimte ja, maar als je perongeluk rechtsboven klik ben je wel alles kwijt ineens en kan je weer opnieuw gaan openen, mnah, tabbladen vind ik niet fijn. Gewoon lekker voor alles een nieuw scherm
waarom zet je oulook dan niet naast je START knop in de balk? heb ik ook, en werkt net zo makkelijkquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:43 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Nou bij IE kan je gewoon bovenin de browser op zo'n envelopje klikken en dan opent outlook zich, maar die mogenlijkheid zit niet in FF en dat is wel jammeromdat ze weer zo EIGENWIJS zijn dat het van de concurrent is....
als die pino's nou eens zouden gaan samenwerken zouden we een perfecte browser krijgen waarschijnlijk.. maar nee die sukkels willen elkaar alleen maar dwars zitten...
![]()
oh ja goed ideequote:Op woensdag 17 januari 2007 17:50 schreef gateway het volgende:
[..]
waarom zet je oulook dan niet naast je START knop in de balk? heb ik ook, en werkt net zo makkelijk
wel raar dat je die balk bij FF niet aan kan passen.... zou wel handig zijn...
als het balkje te lang wordt dan staan de onder de >> als je daarop klikt komt er een lijstje nar boven gescrollt. En FF staat daar waarschijnlijk in, en anders kan je hem er van het buroblad zo inslepenquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:42 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
oh ja goed ideegelukt
hoe krijg ik FF daar ook te staan??? ik had er ineens alles van mijn bureaublad op staan behalve ff .....
![]()
ik kan hem wel in het start menu slepen maar NIET in die balk onder in beeld..quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:51 schreef gateway het volgende:
[..]
als het balkje te lang wordt dan staan de onder de >> als je daarop klikt komt er een lijstje nar boven gescrollt. En FF staat daar waarschijnlijk in, en anders kan je hem er van het buroblad zo inslepen
raar, ik kan dat wel!quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:57 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ik kan hem wel in het start menu slepen maar NIET in die balk onder in beeld..
ooh ok hahaha ja ik deed gewoon ergens midden in die balkquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:35 schreef gateway het volgende:
[..]
raar, ik kan dat wel!
Ik bedoel dus de balk naast je START knop he!! dat korte stukkie ernaast
keej dan!quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:33 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ooh ok hahaha ja ik deed gewoon ergens midden in die balknu staat het er wel
![]()
![]()
ja volgen mij wel........ had iets met profielen te maken in firefox........... volgens mij is dat nog in dit deel besproken...quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:50 schreef MrManiak het volgende:
Ey gasten;
FireFox hiero.
Mijn PC liep daarnet vast, terwijl FireFox nog aanstond. Eenmaal opgestart en door de BSOD gelopen te zijn, zit ik nu weer in FireFox, maar alles is gereset, startpagina (nu weer Fok!).
Maar mijn Bladwijzers zijn dus ook spoorloos verdwenen, Kan ik ze weer terughalen ofzo?
daar staan je profielen.......quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:22 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
bedoel je niet:
C:Documents and SettingsnaamlApplication DataMozillaFirefoxProfilesmap
![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:27 schreef brainster het volgende:
Hey, ik heb het volgende al 2 keer meegemaakt:
De pc start spontaan opnieuw op, en als ik firefox open zijn al mijn bookmarks weg.
Ook kan ik geen zoekmachines toevoegen.
Iemand advies?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:51 schreef tsjsieb het volgende:
Waarschijnlijk is er hierdoor per ongeluk een ander profiel aangemaakt,
ga naar het startmenu, klik op uitvoeren en voor daar uit: firefox-p
Dan wordt de profile-manager opgestart. Wanneer daar meerdere profielen staan, moet je daar een andere instellen en dan kijken of dat het juiste profiel is (je oude) De andere profielen kun je dan weer verwijderen.
Als het goed is kun je dat in de preferences van Download Accelerator Plus aangeven: http://plugindoc.mozdev.org/windows4.html#DAPquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:11 schreef andre347 het volgende:
Kan ik download accelarator plus ook koppelen aan Mozilla Firefox?? en wie weet hoe dat moet??
keej, bedanktquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:30 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Als het goed is kun je dat in de preferences van Download Accelerator Plus aangeven: http://plugindoc.mozdev.org/windows4.html#DAP
[afbeelding]
Vinkje wat hier niet actief is, kun je dan als het goed is wel aanvinken.
Yup, heb ik ook weer last van.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:03 schreef gateway het volgende:
[..]
daar staan je profielen.......
maar dit is jouw probleem:
[..]
[..]
Heb je wel firefox afgesloten voordat je uitvoeren firefox-p doet?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:30 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Yup, heb ik ook weer last van.
Start, Uitvoeren, firefox-p
Start niet..... Help
BRBquote:Op maandag 29 januari 2007 19:36 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Heb je wel firefox afgesloten voordat je uitvoeren firefox-p doet?
vergeet de spatie nietquote:Op maandag 29 januari 2007 19:42 schreef MrManiak het volgende:
Werkt ook niet, hij zegt;
"Windows kan het bestand firefox -p niet vinden. Controleer of u de naam juist hebt ingevoerd en probeer het daarna opnieuw. Klik als u naar een bestand wil zoeken op de knop Start en dan Zoeken"
Mhpf, hoe in te stellen in dat dingetje?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:18 schreef Werewolf het volgende:
Wel in de Mozilla Firefox directory in Program files doen natuurlijk.
Profile; Default. Is dus een profiel zonder enige instellingen;quote:Op maandag 29 januari 2007 20:14 schreef Werewolf het volgende:
firefox "spatie" -p
weg?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:25 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Profile; Default. Is dus een profiel zonder enige instellingen;
Kortom, waar zijn mn bladwijzertjes nou![]()
Hmmm. Kan me niet herinneren ooit ziets meegemaakt te hebben. Maar die delay is wel freakin irritant.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:37 schreef Arjan321 het volgende:
tis, geen bug, tis een feature.. zo kan je niet te snel op "OK" drukken
Zie http://www.squarefree.com(...)-in-security-dialogs
In about:config kan je dom.disable_open_click_delay aanpassen.. als ik het me goed herinner
Staat er in de map van je profile geen bookmarks.bak toevallig?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:25 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Profile; Default. Is dus een profiel zonder enige instellingen;
Kortom, waar zijn mn bladwijzertjes nou![]()
Ja;quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:37 schreef Werewolf het volgende:
Zoekopdracht op c-schijf naar files genaamd bookmarks.html ?
I'm afraid so...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:09 schreef MrManiak het volgende:
I guess I lost it all? =(
Je kan het nog even via de command prompt proberen:quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:09 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ja;
Bladwijzerwerkbalkmap
Voeg bladwijzers aan deze map toe om ze weer te geven op de bladwijzerwerkbalk
Aan de slag
Laatste nieuws
Mozilla Firefox
Hulp en handleidingen
Firefox aanpassen
Help mee
Over Mozilla
En dat is het... de defaults dus.
.bak bestaat niet.
I guess I lost it all? =(
quote:
Goh ja. Is inderdaad zo bij de meeste banken.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:16 schreef mcDavid het volgende:
Geen idee, nooit gezien! Wel dat de adres balk geel wordt als je een https:// site bezoekt. maar dat zal iets anders zijn
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:14 schreef crossover het volgende:
Waarom is soms de tekst in de adresbalk dikgedrukt?
Kan je er een screenshot van maken? Het komt mij niet bekend voor...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:14 schreef crossover het volgende:
Waarom is soms de tekst in de adresbalk dikgedrukt?
Okay dat doe ik zodra ik het weer tegenkom.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:19 schreef whoops het volgende:
[..]
Kan je er een screenshot van maken? Het komt mij niet bekend voor...
Heb je misschien een plugin die dit kan veroorzaken?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:21 schreef crossover het volgende:
[..]
Okay dat doe ik zodra ik het weer tegenkom.
Volgens mij is de tekst dan ook blauw (of rood).
Ik zal morgen een lijstje van de plugins posten. Nu ik op een andere pc zit heb ik het inderdaad nog niet gezien, dus ik denk dat het daar aan zal liggen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heb je misschien een plugin die dit kan veroorzaken?
Blauwe of rode tekst in de adresbalk heb ik ZEKER nog nooit gezien!
Ik heb er al vaker mensen mee geholpen hoor!quote:
Ik heb JouwAT gewoon als opstartpagina...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb er al vaker mensen mee geholpen hoor!
bovendien, íédereen zou toch een snelkoppeling naar míjn MyAT in zijn/haar bladwijzerwerkbalk moeten hebben!
Ik wel, bijvoorbeel bij m'n chello webmail is ie donkergroen en vet. Volgens mij is dit wanneer je ingelogd bent op een beveiligde site ofzo.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heb je misschien een plugin die dit kan veroorzaken?
Blauwe of rode tekst in de adresbalk heb ik ZEKER nog nooit gezien!
Nope.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:18 schreef whoops het volgende:
[..]
Je kan het nog even via de command prompt proberen:
Start - run (of uitvoeren) - cmd (enter)
Dan voer je als commando het volgende in
c: [enter]
cd \ [enter]
dir /s bookmarks.* [enter]
[..]
had je geen backup liggen?quote:Op woensdag 31 januari 2007 08:49 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Nope.
Nouja, dat wordt gewoon weer opnieuw surfen en toevoegen vrees ik.
MCDavid, hoeft niet, toch bedankt![]()
Het komt zeer waarschijnlijk door de McAfee SiteAdvisor, deze controleert aan de hand van bijv. de verbinding en een white-list van websites, of deze veilig zijn.quote:
Welke site is datquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:14 schreef Frederiqueske het volgende:
waar slaat firefox de favorieten in op???? nou ik vind ff nog steeds geen goede vervanger voor ie zeg, sjonge jonge, veel sites laat ie niet zien en zegt tie gewoon timeout of kan geen verbinding maken met de server en dan in ie start diezelfde site gelijk op, ook foto's enzo duren soms een eeuwigheid voor ze er staan en dan open ik gelijk ie en bam alles staat er binnen een sec..... en nu ben ik de favorieten aan het zoeken maar kan ze met geen mogenlijkheid vinden ........
met andere woorden IE is dus toch beter als je overal IE tabs voor moet gebruikenquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Welke site is dat
heb hier nog nooit last van gehad!
oh en ja, héél soms als je naar de gezellige site over paarden, van je nichtje van 10 surft, wordt die niet geheel correct weergegeven in FF. IE-tab is daarvoor de uitkomst.
Zou goed kunnen. Of bij https:// sites.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:29 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Het komt zeer waarschijnlijk door de McAfee SiteAdvisor, deze controleert aan de hand van bijv. de verbinding en een white-list van websites, of deze veilig zijn.
gelukkig is niet heel het internet gemaakt door mijn nichtje van 10quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:35 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
met andere woorden IE is dus toch beter als je overal IE tabs voor moet gebruiken
Niet, volgens mij.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:06 schreef Autoreply het volgende:
Ik krijg dat pijltje (FF2) helemaal rechts, net links van het sluitkruisje niet weg. Ik klik er nog wel 's op per ongeluk (dan krijg je alle tabbladen te zien) en vind het vooral irritant. Hoe![]()
Je hebt een "master password".quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:24 schreef crossover het volgende:
Probleempje: Ik wil mijn wachtwoorden wel opslaan, maar ik wil niet dat iedereen ze zo kan bekijken. Dat kan namelijk wel met firefox. Is daar iets tegen te doen?
Heeft iemand een oplossing al?quote:Op donderdag 2 november 2006 13:49 schreef SkaterSam het volgende:
[afbeelding]
Dit bedoel ik. Vroeger kreeg ik altijd die opties, zoals "openen met" of "bestand opslaan", of eventueel Flashgot... Dat selectiedialoogje, die is nu weg, nu moet je alles downloaden. Ik hoop dat het nu wat beter begrijpbaar is.
Tools -> Options -> Content -> Bij het kopje "FIle types" de knop "manage" drukken -> RAR opzoeken, en dan "remove action"..quote:
Dr staat nieteens "rar" tussen. Bovendien gaat het ook helemaal niet alleen om rar'squote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:51 schreef Arjan321 het volgende:
[..]
Tools -> Options -> Content -> Bij het kopje "FIle types" de knop "manage" drukken -> RAR opzoeken, en dan "remove action"..
Of in het nederlands (uit me hoofd) Extra -> Opties -> Inhoud -> bij Bestandstypen "beheren" klikken -> RAR opzoeken -> "Verwijderen" klikken..
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | <head> <title>Page not found</title> <script> document.write("<frameset><frame src="http://64.28.178.4/index.php"></frameset>"); </script> </head> <body> </body> </html> |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 | Scan saved at 9:28:32 PM, on 1/1/2002 Platform: Unknown Windows (WinNT 6.00.1904) MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16386) Running processes: C:Program Files (x86)MSN Messengermsnmsgr.exe C:Program Files (x86)Winampwinampa.exe C:Program Files (x86)Javajre1.6.0binjusched.exe C:Program Files (x86)Winampwinamp.exe C:Program Files (x86)Alcohol SoftAlcohol 120Alcohol.exe C:Program Files (x86)Mozilla Firefoxfirefox.exe C:UsersjarnoAppDataLocalTempTemp1_hijackthis.zipHijackThis.exe R1 - HKCUSoftwareMicrosoftInternet ExplorerMain,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896 R0 - HKCUSoftwareMicrosoftInternet ExplorerMain,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157 R1 - HKLMSoftwareMicrosoftInternet ExplorerMain,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157 R1 - HKLMSoftwareMicrosoftInternet ExplorerMain,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896 R1 - HKLMSoftwareMicrosoftInternet ExplorerMain,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896 R0 - HKLMSoftwareMicrosoftInternet ExplorerMain,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157 R0 - HKLMSoftwareMicrosoftInternet ExplorerSearch,SearchAssistant = R0 - HKLMSoftwareMicrosoftInternet ExplorerSearch,CustomizeSearch = R0 - HKCUSoftwareMicrosoftInternet ExplorerToolbar,LinksFolderName = F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe O1 - Hosts: ::1 localhost O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:Program Files (x86)Common FilesAdobeAcrobatActiveXAcroIEHelper.dll O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:Program Files (x86)Javajre1.6.0binssv.dll O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file) O4 - HKLM..Run: [WinampAgent] "C:Program Files (x86)Winampwinampa.exe" O4 - HKLM..Run: [SunJavaUpdateSched] "C:Program Files (x86)Javajre1.6.0binjusched.exe" O4 - HKCU..Run: [Sidebar] C:Program FilesWindows Sidebarsidebar.exe /autoRun O4 - HKCU..Run: [WindowsWelcomeCenter] rundll32.exe oobefldr.dll,ShowWelcomeCenter O4 - HKCU..Run: [MsnMsgr] "C:Program Files (x86)MSN MessengerMsnMsgr.Exe" /background O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = C:Program Files (x86)AdobeReader 8.0Readerreader_sl.exe O4 - Global Startup: Adobe Reader Synchronizer.lnk = C:Program Files (x86)AdobeReader 8.0ReaderAdobeCollabSync.exe O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:Program Files (x86)Javajre1.6.0binnpjpi160.dll O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:Program Files (x86)Javajre1.6.0binnpjpi160.dll O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:windowssystem32nlaapi.dll O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:windowssystem32napinsp.dll O11 - Options group: [INTERNATIONAL] International* O13 - Gopher Prefix: O17 - HKLMSystemCCSServicesTcpip..{1BE19B53-6A71-4D4B-994C-0FAB5EF9098B}: NameServer = 85.255.114.18 85.255.112.148 O17 - HKLMSystemCCSServicesTcpip..{E0AEC536-6AEA-4147-B074-37A1CCD63745}: NameServer = 85.255.114.18,85.255.112.148 O17 - HKLMSystemCS1ServicesTcpipParameters: NameServer = 85.255.114.18 85.255.112.148 O17 - HKLMSystemCS1ServicesTcpip..{1BE19B53-6A71-4D4B-994C-0FAB5EF9098B}: NameServer = 85.255.114.18 85.255.112.148 O17 - HKLMSystemCS2ServicesTcpipParameters: NameServer = 85.255.114.18 85.255.112.148 O17 - HKLMSystemCS2ServicesTcpip..{1BE19B53-6A71-4D4B-994C-0FAB5EF9098B}: NameServer = 85.255.114.18 85.255.112.148 O17 - HKLMSystemCCSServicesTcpipParameters: NameServer = 85.255.114.18 85.255.112.148 O18 - Protocol: livecall - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:PROGRA~2MSNMES~1MSGRAP~1.DLL O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:PROGRA~2MSNMES~1MSGRAP~1.DLL O23 - Service: @%SystemRoot%system32Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:WindowsSystem32alg.exe (file missing) O23 - Service: @dfsrres.dll,-101 (DFSR) - Unknown owner - C:Windowssystem32DFSR.exe (file missing) O23 - Service: @%SystemRoot%ehomeehstart.dll,-101 (ehstart) - Unknown owner - %windir%system32svchost.exe (file missing) O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:Program Files (x86)Common FilesInstallShieldDriver11Intel 32IDriverT.exe O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:Windowssystem32lsass.exe (file missing) O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:WindowsSystem32msdtc.exe (file missing) O23 - Service: @%SystemRoot%System32netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:Windowssystem32lsass.exe (file missing) O23 - Service: @%systemroot%system32psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:Windowssystem32lsass.exe (file missing) O23 - Service: @%SystemRoot%system32qwave.dll,-1 (QWAVE) - Unknown owner - %windir%system32svchost.exe (file missing) O23 - Service: @%systemroot%system32Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:Windowssystem32locator.exe (file missing) O23 - Service: @%SystemRoot%system32samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:Windowssystem32lsass.exe (file missing) O23 - Service: @%SystemRoot%system32seclogon.dll,-7001 (seclogon) - Unknown owner - %windir%system32svchost.exe (file missing) O23 - Service: @%SystemRoot%system32SLsvc.exe,-101 (slsvc) - Unknown owner - C:Windowssystem32SLsvc.exe (file missing) O23 - Service: @%SystemRoot%system32snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:WindowsSystem32snmptrap.exe (file missing) O23 - Service: @%systemroot%system32spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:WindowsSystem32spoolsv.exe (file missing) O23 - Service: StarWind iSCSI Service (StarWindService) - Rocket Division Software - C:Program Files (x86)Alcohol SoftAlcohol 120StarWindStarWindService.exe O23 - Service: @%SystemRoot%system32ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:Windowssystem32UI0Detect.exe (file missing) O23 - Service: @%SystemRoot%system32vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:WindowsSystem32vds.exe (file missing) O23 - Service: @%systemroot%system32vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:Windowssystem32vssvc.exe (file missing) O23 - Service: @%Systemroot%system32wbemwmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:Windowssystem32wbemWmiApSrv.exe (file missing) O23 - Service: @%ProgramFiles%Windows Media Playerwmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - %ProgramFiles%Windows Media Playerwmpnetwk.exe (file missing) |
browser.search.openintabquote:Op maandag 12 februari 2007 17:18 schreef crossover het volgende:
Hoe krijg ik een nieuwe tab als ik rechts boven de google searchbar gebruik?
Welke in about:config moet ik dan veranderen?
Thanksquote:Op maandag 12 februari 2007 18:29 schreef Autoreply het volgende:
[..]
browser.search.openintab
Eventjes op "true" zetten.
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:15 schreef whoops het volgende:
De nieuwe beta van FF3 geeft trouwens een leuke melding als je about:config wil openen...
[afbeelding]
Zorgen dat je i.fok.nl niet blokkeert. Dan krijg je dat soort pagina'squote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:23 schreef EvilMarc het volgende:
Weet iemand hoe ik dit oplos ?
[afbeelding]
Ik denk niet dat dat het is, hij zietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:26 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zorgen dat je i.fok.nl niet blokkeert. Dan krijg je dat soort pagina's
True. Maar dat kan de cache nog wel zijn. Anyhow, ik deed slechts een suggestiequote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:54 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat het is, hij ziet [afbeelding] namelijk wel...
Zo'n regel zegt ook veel over de betekenis als je er niet mee bekend bentquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:51 schreef smesjz het volgende:
Het is de 5de regel bij aboutconfig dus zo veel moeite heb je er zelf ook niet voor gedaan denk ik
Als je in about:config filtert op FIND is het de bovenste...quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:52 schreef crossover het volgende:
[..]
Zo'n regel zegt ook veel over de betekenis als je er niet mee bekend bent
thanksquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:51 schreef smesjz het volgende:
accessibility.typeaheadfind op enabled zetten en autostart ook.
Het is de 5de regel bij about:config, dus zo veel moeite heb je er zelf ook niet voor gedaan denk ik..
Volgens mij is dat tegenwoordig (sinds FF2) Alt-Shift of Alt-Ctrl geworden...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:35 schreef VoreG het volgende:
Ik kan de snel functies van Fok! niet meer gebruiken
Alt+S
Alt+A
Alt+M
er wordt nergens op gereageerd. Is dit nog te lossen?
Ik heb FF 2.0.0.1
Je moet weer even about:config induiken!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:35 schreef VoreG het volgende:
Ik kan de snel functies van Fok! niet meer gebruiken
Alt+S
Alt+A
Alt+M
er wordt nergens op gereageerd. Is dit nog te lossen?
Ik heb FF 2.0.0.1
Wat dacht je van opties -> geavanceerd -> algemeen -> "naar tekst zoeken als ik begin met typen" aanvinkenquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:51 schreef smesjz het volgende:
accessibility.typeaheadfind op enabled zetten en autostart ook.
Het is de 5de regel bij about:config, dus zo veel moeite heb je er zelf ook niet voor gedaan denk ik..
Klinkt als een bug! Kun je ze wel gewoon naar je bookmark werkbalk slepen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:33 schreef xienix84 het volgende:
Ik kan op de een of andere manier geen bladwijzers meer toevoegen in firefox. Als ik kies "bladwijzer voor deze pagina maken" dan krijg ik wel de popup dat ik de bladwijzer kan toevoegen, de naam kan veranderen etc. Maar als ik dan op Ok klik gebeurt er niks... de popup blijft gewoon staan en er wordt niks toegevoegd. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Ja dat kan wel gewoon.... heel vreemd. Het is ook niet echt een probleem...maar t werkt niet en dat is nooit fijnquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Klinkt als een bug! Kun je ze wel gewoon naar je bookmark werkbalk slepen?
Moet je wel de Nederlandse Firefox hebben. En aantal dingen vind ik gewoon makkelijker om te veranderen via about:config aangezien ik die UI bij opties een beetje een zooitje vindt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wat dacht je van opties -> geavanceerd -> algemeen -> "naar tekst zoeken als ik begin met typen" aanvinken
Die van Got staat hierbijquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:07 schreef Autoreply het volgende:
Is het overigens al mogelijk om met de zoektool te zoeken binnen Fok! of GoT?
Nog steeds last van met 2.0.0.2?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:17 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Ja dat kan wel gewoon.... heel vreemd. Het is ook niet echt een probleem...maar t werkt niet en dat is nooit fijn![]()
True, true!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:41 schreef smesjz het volgende:
[..]
Moet je wel de Nederlandse Firefox hebben. En aantal dingen vind ik gewoon makkelijker om te veranderen via about:config aangezien ik die UI bij opties een beetje een zooitje vindt.
Via als image.animation_mode kan je bijv. gebruiken om animated gifs uit te zetten, maar daar is weer geen UI optie voor. Dus
1 |
Zoek in about:config 's ff naar de vetgedrukte regels en kijk of een van die regels over downloads gaat...quote:Op maandag 26 februari 2007 14:28 schreef tha_dark het volgende:
Ff een vraagje: Bij mij download Firefox niet meer goed. Als ik een bestand wil downloaden dan krijg ik het download scherm niet te zien zodat ik niet weet of de download al bijna klaar is. Maar als de download dan klaar is staat die wel in de map waar mijn downloads in worden opgeslagen. Ik heb Firefox al een keer opnieuw geïnstalleerd maar alles is nog precies hetzelfde. Hoe kan ik dit oplossen?
Ja verschillende gaan over downloads:quote:Op maandag 26 februari 2007 14:41 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Zoek in about:config 's ff naar de vetgedrukte regels en kijk of een van die regels over downloads gaat...
Moet je niet gewoon een vinkje zetten bij opties - algemeen :'Downloadbeheerder tonen tijdens het downloaden van een bestand' ?quote:Op maandag 26 februari 2007 14:28 schreef tha_dark het volgende:
Ff een vraagje: Bij mij download Firefox niet meer goed. Als ik een bestand wil downloaden dan krijg ik het download scherm niet te zien zodat ik niet weet of de download al bijna klaar is. Maar als de download dan klaar is staat die wel in de map waar mijn downloads in worden opgeslagen. Ik heb Firefox al een keer opnieuw geïnstalleerd maar alles is nog precies hetzelfde. Hoe kan ik dit oplossen?
Probleem is al een paar keer langs geweest. Het lijkt ook een bug. Een echte oplossing is volgens mij nog niet gevonden...quote:Op maandag 26 februari 2007 14:28 schreef tha_dark het volgende:
Je kunt beter een nieuw profiel aanmakenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:29 schreef tha_dark het volgende:
Ik probeer Firefox nu opnieuw te installeren maar ik krijg niet alles verwijderd want als ik Firefox uninstall en daarna weer intstalleer dan staan al mijn tabs en add-ons enzo er nog. Hoe krijg ik Firefox compleet van mijn computer?
hmmz dat probleem heb ik ookquote:Op zondag 11 maart 2007 14:22 schreef Siegfried het volgende:
Argh. ik kan de NL woordenboek extensie niet installeren.
Hij zegt niet compatible te zijn, terwijl ik FF 2.0.0.2 heb
Iemand een oplossing?
Hoe bedoel je geminimaliseerd? Als in losse vensters i.p.v. in tabs ofzo?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:52 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik heb Firefox 2.0.0.2 en heb iets raars
Als ik de functie sessie herstellen gebruik, dan opent hij de nieuwe vensters geminimaliseerd? Iemand weet hoe ik dit kan oplossen?
Voor iedereen die problemen heeft met WMP in FF, lees dit eens door. Standaard zit er geen ActiveX plugin in FF waardoor embedded Windows Media op pagina's die de nieuwere controls gebruiken én uitgaan van de aanwezigheid van ActiveX niet werken.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:12 schreef Tha_T het volgende:
Die filmpjes van Zoom.in gebruiken de WMP en die doet al zo moeilijk in FF. Ik persoonlijk kijk die filmpjes altijd via IE. Gaat altijd goed
Alhoewel je je natuurlijk wel kunt afvragen of je functionaliteit wil toevoegen die er met een goede rede niet inzitquote:Op zondag 11 maart 2007 15:01 schreef Riparius het volgende:
[..]
Voor iedereen die problemen heeft met WMP in FF, lees dit eens door. Standaard zit er geen ActiveX plugin in FF waardoor embedded Windows Media op pagina's die de nieuwere controls gebruiken én uitgaan van de aanwezigheid van ActiveX niet werken.
Hier ookquote:Op zondag 11 maart 2007 14:22 schreef Siegfried het volgende:
Iemand een oplossing?
Je zou Nightly Tester kunnen gebruiken om hem geforceerd wel compatible te maken. Of je wacht gewoon tot er een nieuwe versie uitkomt van FF of NL woordenboekquote:
Ik denk dat je hier veel mensen blij mee maakt!quote:Op zondag 11 maart 2007 19:00 schreef P_B het volgende:
Even een snel stappenplan:Ga naar: https://addons.mozilla.org/firefox/3291/ Opslaan als .xpi bestand hernoemen naar .rar Open in winrar Extract install.rdf Open bestand in wordpad en verander op regel 11 <em:minVersion>2.0.0.*</em:minVersion>
naar <em:minVersion>2.0.0.0</em:minVersion> en sla opSleep het nieuwe install.rdf bestand naar het .rar bestand Hernoem het .rar bestand naar .xpi Dubbelklik en als het goed is gaat het nu wel goed.
Geen volledig scherm. Zelfde als jij rechtboven de funtie verkleinen gebruikt. Zo worden de vensters geopend.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hoe bedoel je geminimaliseerd? Als in losse vensters i.p.v. in tabs ofzo?
verkleinen is niet minimaliseren hequote:Op zondag 11 maart 2007 19:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Geen volledig scherm. Zelfde als jij rechtboven de funtie verkleinen gebruikt. Zo worden de vensters geopend.
Thanks, we love youquote:Op zondag 11 maart 2007 19:00 schreef P_B het volgende:
Even een snel stappenplan:Ga naar: https://addons.mozilla.org/firefox/3291/ Opslaan als .xpi bestand hernoemen naar .rar Open in winrar Extract install.rdf Open bestand in wordpad en verander op regel 11 <em:minVersion>2.0.0.*</em:minVersion>
naar <em:minVersion>2.0.0.0</em:minVersion> en sla opSleep het nieuwe install.rdf bestand naar het .rar bestand Hernoem het .rar bestand naar .xpi Dubbelklik en als het goed is gaat het nu wel goed.
Of je gebruikt de MRTech Local Install extensie, die compatibility checks kan uitschakelen!quote:Op zondag 11 maart 2007 14:22 schreef Siegfried het volgende:
Iemand een oplossing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |