Thanksquote:Op maandag 12 februari 2007 18:29 schreef Autoreply het volgende:
[..]
browser.search.openintab
Eventjes op "true" zetten.
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:15 schreef whoops het volgende:
De nieuwe beta van FF3 geeft trouwens een leuke melding als je about:config wil openen...
[afbeelding]
Zorgen dat je i.fok.nl niet blokkeert. Dan krijg je dat soort pagina'squote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:23 schreef EvilMarc het volgende:
Weet iemand hoe ik dit oplos ?
[afbeelding]
Ik denk niet dat dat het is, hij zietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:26 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zorgen dat je i.fok.nl niet blokkeert. Dan krijg je dat soort pagina's
True. Maar dat kan de cache nog wel zijn. Anyhow, ik deed slechts een suggestiequote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:54 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat het is, hij ziet [afbeelding] namelijk wel...
Zo'n regel zegt ook veel over de betekenis als je er niet mee bekend bentquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:51 schreef smesjz het volgende:
Het is de 5de regel bij aboutconfig dus zo veel moeite heb je er zelf ook niet voor gedaan denk ik
Als je in about:config filtert op FIND is het de bovenste...quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:52 schreef crossover het volgende:
[..]
Zo'n regel zegt ook veel over de betekenis als je er niet mee bekend bent
thanksquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:51 schreef smesjz het volgende:
accessibility.typeaheadfind op enabled zetten en autostart ook.
Het is de 5de regel bij about:config, dus zo veel moeite heb je er zelf ook niet voor gedaan denk ik..
Volgens mij is dat tegenwoordig (sinds FF2) Alt-Shift of Alt-Ctrl geworden...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:35 schreef VoreG het volgende:
Ik kan de snel functies van Fok! niet meer gebruiken
Alt+S
Alt+A
Alt+M
er wordt nergens op gereageerd. Is dit nog te lossen?
Ik heb FF 2.0.0.1
Je moet weer even about:config induiken!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:35 schreef VoreG het volgende:
Ik kan de snel functies van Fok! niet meer gebruiken
Alt+S
Alt+A
Alt+M
er wordt nergens op gereageerd. Is dit nog te lossen?
Ik heb FF 2.0.0.1
Wat dacht je van opties -> geavanceerd -> algemeen -> "naar tekst zoeken als ik begin met typen" aanvinkenquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:51 schreef smesjz het volgende:
accessibility.typeaheadfind op enabled zetten en autostart ook.
Het is de 5de regel bij about:config, dus zo veel moeite heb je er zelf ook niet voor gedaan denk ik..
Klinkt als een bug! Kun je ze wel gewoon naar je bookmark werkbalk slepen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:33 schreef xienix84 het volgende:
Ik kan op de een of andere manier geen bladwijzers meer toevoegen in firefox. Als ik kies "bladwijzer voor deze pagina maken" dan krijg ik wel de popup dat ik de bladwijzer kan toevoegen, de naam kan veranderen etc. Maar als ik dan op Ok klik gebeurt er niks... de popup blijft gewoon staan en er wordt niks toegevoegd. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Ja dat kan wel gewoon.... heel vreemd. Het is ook niet echt een probleem...maar t werkt niet en dat is nooit fijnquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Klinkt als een bug! Kun je ze wel gewoon naar je bookmark werkbalk slepen?
Moet je wel de Nederlandse Firefox hebben. En aantal dingen vind ik gewoon makkelijker om te veranderen via about:config aangezien ik die UI bij opties een beetje een zooitje vindt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wat dacht je van opties -> geavanceerd -> algemeen -> "naar tekst zoeken als ik begin met typen" aanvinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |