http://adblockplus.orgquote:Op donderdag 9 november 2006 16:33 schreef crossover het volgende:
Ik las dit op een site:
"So, it's happened. We have "sponsored links". You never know, there *might* be something you want.
If you have blocked them in Firefox, why not take a moment to enable the ads."
Is het dus mogelijk om die dingen uit te schakelen?
Bron
Ze kunnen de pot op. Allemaal uit die zooiquote:Op donderdag 9 november 2006 16:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
http://adblockplus.org
Wel ff FOK! uitzonderen he, om een ban te voorkomen!
Geen idee! Je zou kunnen proberen wat er gebeurt als je FF opnieuw installeert... al is het nog best een gedoe om FF geheel van je computer te verwijderen, inclusief alle instellingen e.d.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heb nu Hitman Pro er ff overheen gegooid, hopen dat het nu een beetje over is. Zo niet, wat zou ik dan moeten doen?
Hey ik kan het stukje policy waar staat dat het niet mag inderdaad niet meer vinden!quote:Op donderdag 9 november 2006 17:10 schreef crossover het volgende:
[..]
Ze kunnen de pot op. Allemaal uit die zooi
Mooiquote:Op donderdag 9 november 2006 20:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hey ik kan het stukje policy waar staat dat het niet mag inderdaad niet meer vinden!
heb um wel, maa doe er weining mee (niks eigenlijk) tevens subtiel kickjequote:Op vrijdag 10 november 2006 21:01 schreef SHERMAN het volgende:
Mensen hier die de dev extensie gebruiken van ff?
in outlook moet ook je ook even instellen dat ie de links in je standaart browser opentquote:Op maandag 20 november 2006 09:58 schreef Byte_Me het volgende:
ik gebruikte eerst avant browser, en dat werkte super in windows, aangezien het een soort shell is voor IE, incl mouse gestures, tabbed browsing en allerlei andere extra opties. was mooi geintegreerd, MSN opende links of hotmail via avant browser, outlook idem.
nu gebruik ik firefox, en het lukt me niet omdat fatsoenlijk als standaardbrowser in te stellen. dat MSN niet gaat lukken weet ik (wacht op de nieuwe stuffplug), maar url's in emails zouden toch vanuit outlook gewoon in mijn standaard browser geopend moeten worden? die worden dus in mijn vorige browser: avant geopend. hotmail vanuit msn ook. ik heb zelfs IE weer even terug gezet als standaard browser, om vervolgens alles weer over te dragen naar firefox, maar alles blijft in avant geopend worden. heb geen zin om avant te verwijderen, omdat ik nog niet helemaal overtuigd ben van firefox. maar hoe kan ik ondertussen zorgen dat firefox mijn standaard browser wordt?
Lijkt me niet. De toegang tot die map is gewoon door de beheerder geblokkeerd (en beveiligd).quote:Op donderdag 23 november 2006 17:15 schreef SHERMAN het volgende:
Bestaat er een extensie om van een map alle bestanden te zien?
Voorbeeld:
http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/
Staan alle afbeeldingen voor die template in, maar verboden om een lijst te zien, ik wil dus wel alle afbeeldingen zien in die map..
quote:Op donderdag 23 november 2006 19:09 schreef Yorout het volgende:
Een firefox vraagje waar ik al een tijdje mee zit. Bestaat er een add-on die er voor zorgt dat je je tab vensters kunt verkleinen, vergroten en verslepen binnen FF? Zeg maar ala WordPhotoshop en meerdere docs tegelijk open..![]()
zoiets?quote:Op donderdag 23 november 2006 19:09 schreef Yorout het volgende:
Een firefox vraagje waar ik al een tijdje mee zit. Bestaat er een add-on die er voor zorgt dat je je tab vensters kunt verkleinen, vergroten en verslepen binnen FF? Zeg maar ala Word en meerdere docs tegelijk open..![]()
volgens mij niet, ook een van de redenen dat ik weer ben teruggestaptquote:Op donderdag 23 november 2006 19:09 schreef Yorout het volgende:
Een firefox vraagje waar ik al een tijdje mee zit. Bestaat er een add-on die er voor zorgt dat je je tab vensters kunt verkleinen, vergroten en verslepen binnen FF? Zeg maar ala Word en meerdere docs tegelijk open..![]()
ook leuk maar nee, das niet wat ik bedoel.quote:
Teruggestapt naar?quote:Op donderdag 23 november 2006 20:34 schreef Byte_Me het volgende:
zo, ik heb FX er weer af geflikkerd. Je krijgt echt teveel gezeur met allerlei websites. Wel jammer, want er zitten best leuke dingetjes is die ik nu weer mis in mn andere browser: avant.
[..]
volgens mij niet, ook een van de redenen dat ik weer ben teruggestapt
Geen idee!quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:00 schreef Laura 2000 het volgende:
Help....![]()
Mijn Flash is nog steeds stuk!
![]()
Ook geen idee!quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:19 schreef Zweefvliegje het volgende:
Sinds ik een nieuwe pc heb en daar weer FF (2.0) op heb geïnstalleerd, kan ik niet meer inloggen bij internetbankieren van de Rabobank.
Ik kan zegmaar wel mijn rekeningnummer invullen en dan de code die mijn RandomReader geeft, maar als ik dan verder klik geeft hij aan dat de code onjuist is.
Bij IE echter, werkt het wel gewoon!
Iemand een oplossing?
wel apart..... ik had in het begin wel dat (en nog dacht ik) dat na het invoeren van de code van de random reader dat je niet op enter kan drukken zoals in IE, maar ik echt op verder moet klikken....quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:19 schreef Zweefvliegje het volgende:
Sinds ik een nieuwe pc heb en daar weer FF (2.0) op heb geïnstalleerd, kan ik niet meer inloggen bij internetbankieren van de Rabobank.
Ik kan zegmaar wel mijn rekeningnummer invullen en dan de code die mijn RandomReader geeft, maar als ik dan verder klik geeft hij aan dat de code onjuist is.
Iemand een oplossing?
Waarom krijg ik die kruisjes nietquote:Op maandag 4 december 2006 12:54 schreef Repeat het volgende:
Die zoekbalk he, als je op een site bent die ook een search heeft, ik noem maar wat; wikipedia ofzo, dan krijg je daar zo'n groen kruisje, dan kan je daarop klikken om die zoekmachine toe te voegen. Best handig
Maar als je dan weer naar die site gaat blijft dat groene kruisje altijd komen, ondanks dat je em al toegevoegd hebt. Dit irriteert me, dus hoe stop ik dit?
ja, groen, als je bv naar wikipedia ofzo surft, of vandale, noem maar op.quote:Op maandag 4 december 2006 14:13 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Waarom krijg ik die kruisjes niet
Zie je die bij het zoekveld ofzo>?
Opgelost door downloads.rdf te verwijderenquote:Op maandag 4 december 2006 12:51 schreef SterkStaaltje het volgende:
Als ik een plaatje van een website wil opslaan en kies voor "afbeelding opslaan als" dan lijkt het alsof FF dat ook gewoon doet, maar vervolgens staat er op de opgegeven locatie niets, ook blijft het downloads overzicht leeg. Iemand een oplossing?
Doet firefox niet automatisch omschakelen als je met de muis op een link staat dan? Zo niet: browser.tabs.opentabfor.middleclickquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:49 schreef Klonk het volgende:
dat wordt lastig op de klik functie van het wieltje heb ik nu de in en uitzoom zitten en die gebruik ik verdomde vaak.
http://vanmelick.com/rabo/firefox/quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:19 schreef Zweefvliegje het volgende:
Iemand een oplossing?
dat ligt niet aan FF maar aan het feit dat WMP van MS is, en die willen zulke dingen geopend zien in hun IE..... Werkt het in IE trouwens wel?quote:
in IE werkt het wel ja maar ik heb natuurlijk niet voor niets FF geinstalleerd om vervolgens IE te gaan gebruiken voor browser filmpjes of muziek.... ik wil net van die IE af omdat ie zo klote doet... geeft altijd errors, kan er bv maar 10 openen en dan gaat IE kloten, dan kan ik bv geen 11de page meer openen en moet ik eerst een andere page sluiten wil ik een nieuwe kunnen openen en dan moet ik er telkens 1 sluiten wil ik verder kunnen, ook werkt de rechtermuistoets dan niet meer en moet ik alle IE pages eerst sluiten voor ik weer verder kan, zoooooo irritant, vandaar dat ik nu FF heb geinstalleerdquote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:25 schreef gateway het volgende:
[..]
dat ligt niet aan FF maar aan het feit dat WMP van MS is, en die willen zulke dingen geopend zien in hun IE..... Werkt het in IE trouwens wel?
dat snap ik....... Geef eens een link dan die bij jouw in FF niet opent?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:30 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
in IE werkt het wel ja maar ik heb natuurlijk niet voor niets FF geinstalleerd om vervolgens IE te gaan gebruiken voor browser filmpjes of muziek.... ik wil net van die IE af omdat ie zo klote doet... geeft altijd errors, kan er bv maar 10 openen en dan gaat IE kloten, dan kan ik bv geen 11de page meer openen en moet ik eerst een andere page sluiten wil ik een nieuwe kunnen openen en dan moet ik er telkens 1 sluiten wil ik verder kunnen, ook werkt de rechtermuistoets dan niet meer en moet ik alle IE pages eerst sluiten voor ik weer verder kan, zoooooo irritant, vandaar dat ik nu FF heb geinstalleerd
Youtube werkt wel trouwens.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:39 schreef gateway het volgende:
[..]
dat snap ik....... Geef eens een link dan die bij jouw in FF niet opent?
11 vensters open???? pffff wat moet je ermee?
radiodigitaal doet het hier prima!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:49 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Youtube werkt wel trouwens.
http://www.radiodigitaal.nl deze werkt dus niet en deze ook niet http://www.stemvvd.nl/index.php linksonder bij Beschuit met Rutte, daar krijg ik niets te zien en deze doen het geen van alle
http://www.stemvvd.nl/rutte_journaal.php en deze site doet het ook niet http://www.jumpstation-be(...)ndex.php?page=player
geen idee, ik mis een plugin,, die radio digitaal krijg ik niet aan de praat,, ik snap er echt geen hol van... en van dat IE wil ik af want zodra ik die ff een tijdje open heb gaat tie kloten... dan moet ik persee opnieuw opstarten wil die weer fatsoenlijk werken, ook verdwijnen de menu woorden bovenin de browser,,,, echt zooooo irritant...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:53 schreef gateway het volgende:
[..]
radiodigitaal doet het hier prima!
beschuit met rutte kan ik niet eens aanklikken ??? (kan zijn dat de prutsers die de site gemaakt hebben geen rekening hebben gehouden met FF users?
volgens mij heb ik niet een plugin die daarvoor zorgt?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:57 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
geen idee, ik mis een plugin,, die radio digitaal krijg ik niet aan de praat,, ik snap er echt geen hol van... en van dat IE wil ik af want zodra ik die ff een tijdje open heb gaat tie kloten... dan moet ik persee opnieuw opstarten wil die weer fatsoenlijk werken, ook verdwijnen de menu woorden bovenin de browser,,,, echt zooooo irritant...
Als ik met meerdere tabbladen op het kruisje klik, krijg ik een melding, of ik zeker weet dat ik 5 tabbladen wil afsluiten.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:40 schreef Frederiqueske het volgende:
ja dat van die tabbladen heb ik uitgezet want dat vink niks ik ben zo gewend om rechtsboven te klikken als ik een page weg klik dat dan gelijk alles weg is, dus da's niks die tabbladenmaar ik heb nu niet meer dat gezeik van IE dat hij niet meer opend enzo en errors geeft en dat ik persee eerst alles moet sluiten voor ik weer een nieuwe IE kan openen pfffff pokke browser iig
![]()
Bij je opties --> tabbladen --> Mij waarschuwen als ik meerdere tabbladen afsluit....uitvinkenquote:Op zondag 14 januari 2007 16:06 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Als ik met meerdere tabbladen op het kruisje klik, krijg ik een melding, of ik zeker weet dat ik 5 tabbladen wil afsluiten.
Verder is FF2![]()
De benodigde plugin ff (her-)installeren zodat ff ook alles meekrijgt en niet alleen IE?quote:Op zondag 14 januari 2007 16:08 schreef Frederiqueske het volgende:
hmm kom er net achter dat java scripts niet werken met FF bij mij, hoe kan ik da goed krijgen????? als ik op onze hockeysite kom dan als je bv in het menu met je muis komt dan moet er een menu zo openen maar dat doet ie dus niet,,, weet iemand hoe ik da goed krijg????
![]()
en hoe en waar doe ik da????quote:Op zondag 14 januari 2007 16:13 schreef davidov het volgende:
[..]
De benodigde plugin ff (her-)installeren zodat ff ook alles meekrijgt en niet alleen IE?
Nou ik ben geen expert... maar als je zegt dat java bij jou het in FF niet doet zou ik proberen om http://www.java.com/nl/ eens te installerenquote:
ja ik weet niet zeker of het java is haha maar ik denk dat dusquote:Op zondag 14 januari 2007 16:20 schreef davidov het volgende:
[..]
Nou ik ben geen expert... maar als je zegt dat java bij jou het in FF niet doet zou ik proberen om http://www.java.com/nl/ eens te installeren![]()
staan bij: opties -> inhoud de vinkjes "javascript inschakelen" en "java inschakelen" aanstaan?quote:Op zondag 14 januari 2007 16:54 schreef Frederiqueske het volgende:
ok dat is due niet het probleem merk ik, want heb nu de nieuwste java stond er en nog altijd komt het menu niet tevoorschijn![]()
ik zal ff laten zien wat ik precies bedoel.
[afbeelding]
en
[afbeelding]
die bovenste is van FF daar opend dus geen menu zoals op die onderste foto als je er met je muis overheen gaat![]()
staat allemaal aanquote:Op maandag 15 januari 2007 21:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
staan bij: opties -> inhoud de vinkjes "javascript inschakelen" en "java inschakelen" aanstaan?
als het allemaal niet werkt: de webmaster van die site schoppen dattie niet in FF debugt en de IE-Tab extentie downloaden!
Google is your friendquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:04 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
staat allemaal aanIE-Tab extentie downloaden, waar kan ik da doen??
![]()
Dat krijg je bij FF Uiteraard NIET voor elkaar... Misschien dat je wel wat kunt als je ook Thunderbird (de mozilla-variant van outlook) gaat gebruiken. Of zoek eens op die add-ons site of er misschien een plugin voor is!quote:Op woensdag 17 januari 2007 07:45 schreef Frederiqueske het volgende:
nu ik toch nog bezig met FF2 bennormaal bij ie staat EMAIL ook in dat balkje, hoe krijg je dat bij FF ook voor elkaar want ik kan het nergens vinden, moet perse FF nu verkleinen en gewoon het icoontje openen van outlook dat op het bureaublad staat... hoe lukt me dat?? ik vind nergens iets over mail in de tabbladen
hmm dat vind ik dan wel slecht van FF dat die optie er niet inzit,, ja ik had al op die site gezocht en iets geinstalleerd van wat ik dacht dat dat het was maar nog steeds niet, ik installeer vanalles maar het werkt allemaal voor geen meter, zo krijg je wel flink veel rotzooi op je computer ja.., tis dat IE fokking irritant doet als je er teveel van hebt geopend of dat ie gewoon na een tijdje gaat kloten met errors enzo anders had ik gewoon die gehouden.. ik vind het ook irri dat FF iedere keer over een geheel scherm opend als je een nieuwe aanklikt of als je op een link klikt zodat je die PERSEE moet verkleinen wil je weer een nieuwe aanklikken maja, tot nu toe nog geen errors gehad zoals bij IE na een tijdjequote:Op woensdag 17 januari 2007 10:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat krijg je bij FF Uiteraard NIET voor elkaar... Misschien dat je wel wat kunt als je ook Thunderbird (de mozilla-variant van outlook) gaat gebruiken. Of zoek eens op die add-ons site of er misschien een plugin voor is!
Als je je aanwent om met je scrollwiel op de links te klikken opent hij ze netjes in tabs, en kan je dus tijdens het openen van die pagina's gewoon verder surfen... Tevens kan je FF zo instellen dat hij alle nieuw vensters ook in een tab opent, Tools->Options->Tabs en dan de eerste optie.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:49 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ik vind het ook irri dat FF iedere keer over een geheel scherm opend als je een nieuwe aanklikt of als je op een link klikt zodat je die PERSEE moet verkleinen wil je weer een nieuwe aanklikken maja, tot nu toe nog geen errors gehad zoals bij IE na een tijdje![]()
![]()
Gelukkig is extenties installeren of de-installeren een fluitje van een cent met FF!quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:49 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hmm dat vind ik dan wel slecht van FF dat die optie er niet inzit,, ja ik had al op die site gezocht en iets geinstalleerd van wat ik dacht dat dat het was maar nog steeds niet, ik installeer vanalles maar het werkt allemaal voor geen meter, zo krijg je wel flink veel rotzooi op je computer ja..,
staat de optie "links openen in een nieuw tabblad" al aan? dan heb je helemáál geen gezeik meer met verschillende vensters!quote:tis dat IE fokking irritant doet als je er teveel van hebt geopend of dat ie gewoon na een tijdje gaat kloten met errors enzo anders had ik gewoon die gehouden.. ik vind het ook irri dat FF iedere keer over een geheel scherm opend als je een nieuwe aanklikt of als je op een link klikt zodat je die PERSEE moet verkleinen wil je weer een nieuwe aanklikken maja, tot nu toe nog geen errors gehad zoals bij IE na een tijdje![]()
![]()
ja DAT is dus irri, bij ie is dat weer niet en dat is wel fijn. zo kan je gewoon de 1ste pagina maximaal hebben en de rest opend dan lekker klein, dat is fijn. Tabbladen vind ik nou net NIKS, ik ben zo gewend om gelijk rechtsboven te klikken om een site weg te klikken en dan zou je gelijk alles wegklikken. voor de rest wel tevreden over ff alleen hadden ze meer dingen over moeten nemen gewoon, dat is wel een beetje jammer hieraan.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Gelukkig is extenties installeren of de-installeren een fluitje van een cent met FF!
en sja je kunt moeilijk verwachten dat ze een snelkoppeling naar het programma van de concurrent inbouwen he![]()
Zoals gezegd, dik kans dat als je TB installeert dat je dan automatisch een knop krijgt ofzo.
[..]
staat de optie "links openen in een nieuw tabblad" al aan? dan heb je helemáál geen gezeik meer met verschillende vensters!
overigens onthoud FF de grootte van het venster dat als laatste open stond, dus een nieuw venster krijgt diezelfde maat. Als je je actieve FF venster dus "maximaal" hebt staan, zullen nieuwe vensters ook maximaal openen.
Nee die TABS wil ik nou net niet, ik vind elke page in een nieuw venster nou net zo fijn, maar als ik dat bij IE doe dan gaat ie op een gegeven moment irriteren door de menubalk niet meer te laten zien enzo en dan werkt de rechtermuistoets ineens niet meer kan je niets meer opslaan van die sites of je moet PERSEE alle sites weer afsluiten en opnieuw openen en vaak ook nog eens heel de computer opnieuw opstarten, echt ZO IRRITANT en soms is dat na een hele lange tijd maar soms ook gewoon na 20 minuten, en ik schijt zo van die errors dat ik het echt BEU was en FF installeerde. en na wat irritantheden werkt ff nu wel redelijk, nog niet helemaal naar mijn zin maar de ergenis is iig weg whehequote:Op woensdag 17 januari 2007 15:56 schreef whoops het volgende:
[..]
Als je je aanwent om met je scrollwiel op de links te klikken opent hij ze netjes in tabs, en kan je dus tijdens het openen van die pagina's gewoon verder surfen... Tevens kan je FF zo instellen dat hij alle nieuw vensters ook in een tab opent, Tools->Options->Tabs en dan de eerste optie.
Nou bij IE kan je gewoon bovenin de browser op zo'n envelopje klikken en dan opent outlook zich, maar die mogenlijkheid zit niet in FF en dat is wel jammerquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:57 schreef gateway het volgende:
email in welk balkje?
Je moet er gewoon aan wennen. Na een tijdje flink FireFox gebruiken wen je eraan en wil je niet meer zonderquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:41 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Nee die TABS wil ik nou net niet, ik vind elke page in een nieuw venster nou net zo fijn, maar als ik dat bij IE doe dan gaat ie op een gegeven moment irriteren door de menubalk niet meer te laten zien enzo en dan werkt de rechtermuistoets ineens niet meer kan je niets meer opslaan van die sites of je moet PERSEE alle sites weer afsluiten en opnieuw openen en vaak ook nog eens heel de computer opnieuw opstarten, echt ZO IRRITANT en soms is dat na een hele lange tijd maar soms ook gewoon na 20 minuten, en ik schijt zo van die errors dat ik het echt BEU was en FF installeerde. en na wat irritantheden werkt ff nu wel redelijk, nog niet helemaal naar mijn zin maar de ergenis is iig weg whehe
echt niet, dat is bij xp ook dat beneden in die balk alles in 1 tab verschijnt, ik wil niet op zo'n tabje klikken ik vind da zwaar irritant, het bespaart ruimte ja, maar als je perongeluk rechtsboven klik ben je wel alles kwijt ineens en kan je weer opnieuw gaan openen, mnah, tabbladen vind ik niet fijn. Gewoon lekker voor alles een nieuw schermquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:45 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Je moet er gewoon aan wennen. Na een tijdje flink FireFox gebruiken wen je eraan en wil je niet meer zonder![]()
Nee dat heb ik ook uitstaan idd!quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:52 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
echt niet, dat is bij xp ook dat beneden in die balk alles in 1 tab verschijnt, ik wil niet op zo'n tabje klikken ik vind da zwaar irritant, het bespaart ruimte ja, maar als je perongeluk rechtsboven klik ben je wel alles kwijt ineens en kan je weer opnieuw gaan openen, mnah, tabbladen vind ik niet fijn. Gewoon lekker voor alles een nieuw scherm
waarom zet je oulook dan niet naast je START knop in de balk? heb ik ook, en werkt net zo makkelijkquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:43 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Nou bij IE kan je gewoon bovenin de browser op zo'n envelopje klikken en dan opent outlook zich, maar die mogenlijkheid zit niet in FF en dat is wel jammeromdat ze weer zo EIGENWIJS zijn dat het van de concurrent is....
als die pino's nou eens zouden gaan samenwerken zouden we een perfecte browser krijgen waarschijnlijk.. maar nee die sukkels willen elkaar alleen maar dwars zitten...
![]()
oh ja goed ideequote:Op woensdag 17 januari 2007 17:50 schreef gateway het volgende:
[..]
waarom zet je oulook dan niet naast je START knop in de balk? heb ik ook, en werkt net zo makkelijk
wel raar dat je die balk bij FF niet aan kan passen.... zou wel handig zijn...
als het balkje te lang wordt dan staan de onder de >> als je daarop klikt komt er een lijstje nar boven gescrollt. En FF staat daar waarschijnlijk in, en anders kan je hem er van het buroblad zo inslepenquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:42 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
oh ja goed ideegelukt
hoe krijg ik FF daar ook te staan??? ik had er ineens alles van mijn bureaublad op staan behalve ff .....
![]()
ik kan hem wel in het start menu slepen maar NIET in die balk onder in beeld..quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:51 schreef gateway het volgende:
[..]
als het balkje te lang wordt dan staan de onder de >> als je daarop klikt komt er een lijstje nar boven gescrollt. En FF staat daar waarschijnlijk in, en anders kan je hem er van het buroblad zo inslepen
raar, ik kan dat wel!quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:57 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ik kan hem wel in het start menu slepen maar NIET in die balk onder in beeld..
ooh ok hahaha ja ik deed gewoon ergens midden in die balkquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:35 schreef gateway het volgende:
[..]
raar, ik kan dat wel!
Ik bedoel dus de balk naast je START knop he!! dat korte stukkie ernaast
keej dan!quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:33 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ooh ok hahaha ja ik deed gewoon ergens midden in die balknu staat het er wel
![]()
![]()
ja volgen mij wel........ had iets met profielen te maken in firefox........... volgens mij is dat nog in dit deel besproken...quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:50 schreef MrManiak het volgende:
Ey gasten;
FireFox hiero.
Mijn PC liep daarnet vast, terwijl FireFox nog aanstond. Eenmaal opgestart en door de BSOD gelopen te zijn, zit ik nu weer in FireFox, maar alles is gereset, startpagina (nu weer Fok!).
Maar mijn Bladwijzers zijn dus ook spoorloos verdwenen, Kan ik ze weer terughalen ofzo?
daar staan je profielen.......quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:22 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
bedoel je niet:
C:Documents and SettingsnaamlApplication DataMozillaFirefoxProfilesmap
![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:27 schreef brainster het volgende:
Hey, ik heb het volgende al 2 keer meegemaakt:
De pc start spontaan opnieuw op, en als ik firefox open zijn al mijn bookmarks weg.
Ook kan ik geen zoekmachines toevoegen.
Iemand advies?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:51 schreef tsjsieb het volgende:
Waarschijnlijk is er hierdoor per ongeluk een ander profiel aangemaakt,
ga naar het startmenu, klik op uitvoeren en voor daar uit: firefox-p
Dan wordt de profile-manager opgestart. Wanneer daar meerdere profielen staan, moet je daar een andere instellen en dan kijken of dat het juiste profiel is (je oude) De andere profielen kun je dan weer verwijderen.
Als het goed is kun je dat in de preferences van Download Accelerator Plus aangeven: http://plugindoc.mozdev.org/windows4.html#DAPquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:11 schreef andre347 het volgende:
Kan ik download accelarator plus ook koppelen aan Mozilla Firefox?? en wie weet hoe dat moet??
keej, bedanktquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:30 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Als het goed is kun je dat in de preferences van Download Accelerator Plus aangeven: http://plugindoc.mozdev.org/windows4.html#DAP
[afbeelding]
Vinkje wat hier niet actief is, kun je dan als het goed is wel aanvinken.
Yup, heb ik ook weer last van.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:03 schreef gateway het volgende:
[..]
daar staan je profielen.......
maar dit is jouw probleem:
[..]
[..]
Heb je wel firefox afgesloten voordat je uitvoeren firefox-p doet?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:30 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Yup, heb ik ook weer last van.
Start, Uitvoeren, firefox-p
Start niet..... Help
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |