abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43339496
Heb FF 2.0 gewoon van die site gedownload ja. In mijn McAfee zit ook AntiSpyware. Zal die eens laten draaien, dank!
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  donderdag 9 november 2006 @ 14:08:20 #102
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_43394270
ff kijken of alt + s werkt
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_43399243
Ik las dit op een site:
"So, it's happened. We have "sponsored links". You never know, there *might* be something you want.

If you have blocked them in Firefox, why not take a moment to enable the ads."

Is het dus mogelijk om die dingen uit te schakelen?
Bron
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_43399563
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:33 schreef crossover het volgende:
Ik las dit op een site:
"So, it's happened. We have "sponsored links". You never know, there *might* be something you want.

If you have blocked them in Firefox, why not take a moment to enable the ads."

Is het dus mogelijk om die dingen uit te schakelen?
Bron
http://adblockplus.org

Wel ff FOK! uitzonderen he, om een ban te voorkomen!
pi_43400528
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:43 schreef mcDavid het volgende:

[..]

http://adblockplus.org

Wel ff FOK! uitzonderen he, om een ban te voorkomen!
Ze kunnen de pot op. Allemaal uit die zooi
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 9 november 2006 @ 17:12:18 #106
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_43400595
Mooi ook weer gedownload en toch best nostalgisch wel
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_43407379
Heb nu Hitman Pro er ff overheen gegooid, hopen dat het nu een beetje over is. Zo niet, wat zou ik dan moeten doen?
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_43408261
quote:
Op donderdag 9 november 2006 20:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heb nu Hitman Pro er ff overheen gegooid, hopen dat het nu een beetje over is. Zo niet, wat zou ik dan moeten doen?
Geen idee! Je zou kunnen proberen wat er gebeurt als je FF opnieuw installeert... al is het nog best een gedoe om FF geheel van je computer te verwijderen, inclusief alle instellingen e.d.
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:10 schreef crossover het volgende:

[..]

Ze kunnen de pot op. Allemaal uit die zooi
Hey ik kan het stukje policy waar staat dat het niet mag inderdaad niet meer vinden!
pi_43408327
quote:
Op donderdag 9 november 2006 20:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]

Hey ik kan het stukje policy waar staat dat het niet mag inderdaad niet meer vinden!
Mooi
pi_43438466
Mensen hier die de dev extensie gebruiken van ff?
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  woensdag 15 november 2006 @ 21:18:28 #111
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_43589516
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 21:01 schreef SHERMAN het volgende:
Mensen hier die de dev extensie gebruiken van ff?
heb um wel, maa doe er weining mee (niks eigenlijk) tevens subtiel kickje
pi_43681751
Ik heb wederom een vraag:

Voorheen kon ik in FF gewoon een domein intypen en browste hij naar die site (bv. google--> www.google.nl)
Maar wanneer ik dit nu doe, gaat hij het domein automatisch in Google zoeken. Hoe kan ik dit weer terugbrengen naar 'normaal' (voor mij normaal dan)

Dank
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_43709889
ik gebruikte eerst avant browser, en dat werkte super in windows, aangezien het een soort shell is voor IE, incl mouse gestures, tabbed browsing en allerlei andere extra opties. was mooi geintegreerd, MSN opende links of hotmail via avant browser, outlook idem.

nu gebruik ik firefox, en het lukt me niet omdat fatsoenlijk als standaardbrowser in te stellen. dat MSN niet gaat lukken weet ik (wacht op de nieuwe stuffplug), maar url's in emails zouden toch vanuit outlook gewoon in mijn standaard browser geopend moeten worden? die worden dus in mijn vorige browser: avant geopend. hotmail vanuit msn ook. ik heb zelfs IE weer even terug gezet als standaard browser, om vervolgens alles weer over te dragen naar firefox, maar alles blijft in avant geopend worden. heb geen zin om avant te verwijderen, omdat ik nog niet helemaal overtuigd ben van firefox. maar hoe kan ik ondertussen zorgen dat firefox mijn standaard browser wordt?
  maandag 20 november 2006 @ 11:14:25 #114
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_43711522
quote:
Op maandag 20 november 2006 09:58 schreef Byte_Me het volgende:
ik gebruikte eerst avant browser, en dat werkte super in windows, aangezien het een soort shell is voor IE, incl mouse gestures, tabbed browsing en allerlei andere extra opties. was mooi geintegreerd, MSN opende links of hotmail via avant browser, outlook idem.

nu gebruik ik firefox, en het lukt me niet omdat fatsoenlijk als standaardbrowser in te stellen. dat MSN niet gaat lukken weet ik (wacht op de nieuwe stuffplug), maar url's in emails zouden toch vanuit outlook gewoon in mijn standaard browser geopend moeten worden? die worden dus in mijn vorige browser: avant geopend. hotmail vanuit msn ook. ik heb zelfs IE weer even terug gezet als standaard browser, om vervolgens alles weer over te dragen naar firefox, maar alles blijft in avant geopend worden. heb geen zin om avant te verwijderen, omdat ik nog niet helemaal overtuigd ben van firefox. maar hoe kan ik ondertussen zorgen dat firefox mijn standaard browser wordt?
in outlook moet ook je ook even instellen dat ie de links in je standaart browser opent
pi_43825231
Bestaat er een extensie om van een map alle bestanden te zien?

Voorbeeld:
http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/

Staan alle afbeeldingen voor die template in, maar verboden om een lijst te zien, ik wil dus wel alle afbeeldingen zien in die map..
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_43825318
quote:
Op donderdag 23 november 2006 17:15 schreef SHERMAN het volgende:
Bestaat er een extensie om van een map alle bestanden te zien?

Voorbeeld:
http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/

Staan alle afbeeldingen voor die template in, maar verboden om een lijst te zien, ik wil dus wel alle afbeeldingen zien in die map..
Lijkt me niet. De toegang tot die map is gewoon door de beheerder geblokkeerd (en beveiligd).
pi_43826100
tvp
  donderdag 23 november 2006 @ 19:09:14 #118
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_43828443
Een firefox vraagje waar ik al een tijdje mee zit. Bestaat er een add-on die er voor zorgt dat je je tab vensters kunt verkleinen, vergroten en verslepen binnen FF? Zeg maar ala Word en meerdere docs tegelijk open..
A nice warm vibraty feeling all through your guttiwuts!
pi_43828548
quote:
Op donderdag 23 november 2006 19:09 schreef Yorout het volgende:
Een firefox vraagje waar ik al een tijdje mee zit. Bestaat er een add-on die er voor zorgt dat je je tab vensters kunt verkleinen, vergroten en verslepen binnen FF? Zeg maar ala WordPhotoshop en meerdere docs tegelijk open..
pi_43831374
quote:
Een firefox vraagje waar ik al een tijdje mee zit. Bestaat er een add-on die er voor zorgt dat je je tab vensters kunt verkleinen, vergroten en verslepen binnen FF? Zeg maar ala Word en meerdere docs tegelijk open..
zoiets?
pi_43831493
zo, ik heb FX er weer af geflikkerd. Je krijgt echt teveel gezeur met allerlei websites. Wel jammer, want er zitten best leuke dingetjes is die ik nu weer mis in mn andere browser: avant.
quote:
volgens mij niet, ook een van de redenen dat ik weer ben teruggestapt
  donderdag 23 november 2006 @ 20:47:14 #122
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_43832021
quote:
Op donderdag 23 november 2006 20:31 schreef Incolumis het volgende:

[..]

zoiets?
ook leuk maar nee, das niet wat ik bedoel.
  donderdag 23 november 2006 @ 20:48:26 #123
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_43832062
quote:
Op donderdag 23 november 2006 20:34 schreef Byte_Me het volgende:
zo, ik heb FX er weer af geflikkerd. Je krijgt echt teveel gezeur met allerlei websites. Wel jammer, want er zitten best leuke dingetjes is die ik nu weer mis in mn andere browser: avant.
[..]

volgens mij niet, ook een van de redenen dat ik weer ben teruggestapt
Teruggestapt naar?
pi_43906133
Gaat er nog eens een x64 build komen?
Ik kom er niks over tegen in de roadmaps of op de site.
pi_43919499
quote:
Op donderdag 23 november 2006 20:48 schreef Yorout het volgende:

[..]

Teruggestapt naar?
avant browser. niet zo bekend, maar erg fijn.
  Lieve Belg dinsdag 28 november 2006 @ 20:34:15 #126
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_43972841
Is het in Thunderbird mogelijk om de volgorde van je mailboxen aan te passen? Hier staan er nu enkele, maar ik zou de onderste (meest gebruikte) wat graag wat meer naar boven toe plaatsen. Maar ik vind het nergens. Iemand een idee?
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_44025104
Ik gebruik Firefox al tijden en met veel plezier, alleen de laatste paar weken werkt Flash niet meer goed .
Als ik een site met flash bezoek, opent hij die wel, en kan ik soms ook de flash gebruiken, maar na twee of drie kliks doet hij zeker niets meer.
Ik heb Adobe Flash al een stuk of 5 keer opnieuw geinstalleerd, zonder succes.

What can I do??
pi_44067312
Help....

Mijn Flash is nog steeds stuk!

pi_44070945
Sinds ik een nieuwe pc heb en daar weer FF (2.0) op heb geïnstalleerd, kan ik niet meer inloggen bij internetbankieren van de Rabobank.
Ik kan zegmaar wel mijn rekeningnummer invullen en dan de code die mijn RandomReader geeft, maar als ik dan verder klik geeft hij aan dat de code onjuist is.
Bij IE echter, werkt het wel gewoon!
Iemand een oplossing?
pi_44083220
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 22:00 schreef Laura 2000 het volgende:
Help....

Mijn Flash is nog steeds stuk!

Geen idee!
Misschien Flash van een andere maker proberen? (macromedia)
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 00:19 schreef Zweefvliegje het volgende:
Sinds ik een nieuwe pc heb en daar weer FF (2.0) op heb geïnstalleerd, kan ik niet meer inloggen bij internetbankieren van de Rabobank.
Ik kan zegmaar wel mijn rekeningnummer invullen en dan de code die mijn RandomReader geeft, maar als ik dan verder klik geeft hij aan dat de code onjuist is.
Iemand een oplossing?
Ook geen idee!
Ik hoorde/las laatst wel ergens dat zowel FF2.0 als IE7 een beveiligingsrisico hebben/hadden in de automatische password manager... misschien dat het daar iets mee te maken heeft?
  zondag 3 december 2006 @ 13:06:10 #131
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_44100471
quote:
Iemand een oplossing?
wel apart..... ik had in het begin wel dat (en nog dacht ik) dat na het invoeren van de code van de random reader dat je niet op enter kan drukken zoals in IE, maar ik echt op verder moet klikken....

Verder heb ik er geen problemen mee......
pi_44128659
Als ik een plaatje van een website wil opslaan en kies voor "afbeelding opslaan als" dan lijkt het alsof FF dat ook gewoon doet, maar vervolgens staat er op de opgegeven locatie niets, ook blijft het downloads overzicht leeg. Iemand een oplossing?
pi_44128761
Die zoekbalk he, als je op een site bent die ook een search heeft, ik noem maar wat; wikipedia ofzo, dan krijg je daar zo'n groen kruisje, dan kan je daarop klikken om die zoekmachine toe te voegen. Best handig

Maar als je dan weer naar die site gaat blijft dat groene kruisje altijd komen, ondanks dat je em al toegevoegd hebt. Dit irriteert me, dus hoe stop ik dit?
pi_44128943
quote:
Op donderdag 23 november 2006 20:31 schreef Incolumis het volgende:

[..]

zoiets?
dies tof man, gelijk geinstalleerd
pi_44131203
quote:
Op maandag 4 december 2006 12:54 schreef Repeat het volgende:
Die zoekbalk he, als je op een site bent die ook een search heeft, ik noem maar wat; wikipedia ofzo, dan krijg je daar zo'n groen kruisje, dan kan je daarop klikken om die zoekmachine toe te voegen. Best handig

Maar als je dan weer naar die site gaat blijft dat groene kruisje altijd komen, ondanks dat je em al toegevoegd hebt. Dit irriteert me, dus hoe stop ik dit?
Waarom krijg ik die kruisjes niet

Zie je die bij het zoekveld ofzo>?
pi_44131475
Wheheh ik draai nu Firefox portable op school!
pi_44131840
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:13 schreef SterkStaaltje het volgende:

[..]

Waarom krijg ik die kruisjes niet

Zie je die bij het zoekveld ofzo>?
ja, groen, als je bv naar wikipedia ofzo surft, of vandale, noem maar op.
pi_44146946
quote:
Op maandag 4 december 2006 12:51 schreef SterkStaaltje het volgende:
Als ik een plaatje van een website wil opslaan en kies voor "afbeelding opslaan als" dan lijkt het alsof FF dat ook gewoon doet, maar vervolgens staat er op de opgegeven locatie niets, ook blijft het downloads overzicht leeg. Iemand een oplossing?
Opgelost door downloads.rdf te verwijderen
  woensdag 6 december 2006 @ 22:38:48 #139
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_44209552
hoe kan het dat FF soms een url wil opslaan als ik er op klik ipv gewoon te openen in het scherm?
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:37:44 #140
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_44974422
Ik heb ook twee vraagjes, ik was Opera gebruiker maar Opera heeft de laatste tijd steeds meer last van sites die er raar uitzien of gewoonweg niet doen, dus ik ben heel langzaam maar zeker naar FF aan het overstappen.

vraag 1: hoe kan ik voorkomen dat een pagina die ik via de bladwijzers opvraag in het bestaande tabblad wordt geopend
vraag 2: Opera heeft een ingebouwd email ding waardoor je alles in 1 programma kunt doen, nu heb ik samen met FF ook thunderbird gedownload maar ik ben het eigenlijk ontwend om een apart email programma te hebben, is er een of andere extensie die iets van een sidebar tovert zodat FF zich als Opera gedraagt mbt het email gebeuren ?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_44974797
Het antwoord op vraag 1: gebruik de middelste knop van de muis/de scroll knop. Dat werkt ook voor koppelingen en links.
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:49:32 #142
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_44974885
dat wordt lastig op de klik functie van het wieltje heb ik nu de in en uitzoom zitten en die gebruik ik verdomde vaak.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_44975119
Je zou ff kunnen googlen of hier kunnen kijken. Het is vast te wijzigen in de about:config pagina.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 15:15:11 #144
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_45178296
Als ik een filmpje wil openen in Firefox gebruikt ie altijd een oude versie van WMP, terwijl ik wel gewoon versie 10 op m'n computer heb. Hoe kan ik dat oplossen?
pi_45178949
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:49 schreef Klonk het volgende:
dat wordt lastig op de klik functie van het wieltje heb ik nu de in en uitzoom zitten en die gebruik ik verdomde vaak.
Doet firefox niet automatisch omschakelen als je met de muis op een link staat dan? Zo niet: browser.tabs.opentabfor.middleclick
en anders ctrl-klikken

Een optie om bookmarks in een nieuwe tab te openen kan ik idd niet vinden in about:config... best slecht eigenlijk!
pi_45179283
quote:
Iemand een oplossing?
http://vanmelick.com/rabo/firefox/

Die al doorgelopen?
  vrijdag 12 januari 2007 @ 14:45:38 #147
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45285544
Ha mensen,

Ik heb een probleempje met thunderbird, wel wat gezoch al naar oplossingen, maar ik kom er maar niet achter hoe het moet.
Probleem: Ik haat times new roman, en ik wil een ander font ingesteld hebben als standaard font, en niet elke keer een ander font moeten selecteren.
Kan ik dit ergens instellen?
Gewoon in die options kan ik het nergens vinden...
Signature.
pi_45287964
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 14:45 schreef eer-ik het volgende:

Kan ik dit ergens instellen?
Options-General-HTML options
  vrijdag 12 januari 2007 @ 17:47:35 #149
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45291203
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 15:52 schreef Werewolf het volgende:

[..]

Options-General-HTML options
Ik dank u hartelijk
Signature.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 08:48:57 #150
154399 Frederiqueske
Freekske RULES :D
pi_45307455
nou zo fijn is dat firefox nou ook weer niet, hij heeft mooi alle passwoorden enzo onthouden en mooi van ie overgenomen maar nu doet geen een media site het meer waar geluid of wat dan ook op zit, online radio's zegt tie gewoon van,,, je hebt nog geen windows media player geinstalleerd terwijl dat wel is, ook zegt tie iedere keer dat de plugins niet zijn geinstalleerd terwijl dat wel zo is.... ik kan geen online radio's meer beluisteren want zodra ik daar op klik gaat tie automatisch naar de windows media player download terwijl die allang geinstalleerd is

dat krijg ik te zien en waar ik ook klik op die site, hij gaat gelijk naar de windows site om WMP 11 te downloaden die ik allang heb geinstalleerd.... hoe kan ik dat op lossen????
Crikey! / I LOVE Koala's and Wombats :))
No money?? then no honey :P
  zaterdag 13 januari 2007 @ 09:25:17 #151
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_45307642
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 08:48 schreef Frederiqueske het volgende:
hoe kan ik dat op lossen????
dat ligt niet aan FF maar aan het feit dat WMP van MS is, en die willen zulke dingen geopend zien in hun IE..... Werkt het in IE trouwens wel?
  zaterdag 13 januari 2007 @ 09:30:38 #152
154399 Frederiqueske
pi_45307683
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 09:25 schreef gateway het volgende:

[..]

dat ligt niet aan FF maar aan het feit dat WMP van MS is, en die willen zulke dingen geopend zien in hun IE..... Werkt het in IE trouwens wel?
in IE werkt het wel ja maar ik heb natuurlijk niet voor niets FF geinstalleerd om vervolgens IE te gaan gebruiken voor browser filmpjes of muziek.... ik wil net van die IE af omdat ie zo klote doet... geeft altijd errors, kan er bv maar 10 openen en dan gaat IE kloten, dan kan ik bv geen 11de page meer openen en moet ik eerst een andere page sluiten wil ik een nieuwe kunnen openen en dan moet ik er telkens 1 sluiten wil ik verder kunnen, ook werkt de rechtermuistoets dan niet meer en moet ik alle IE pages eerst sluiten voor ik weer verder kan, zoooooo irritant, vandaar dat ik nu FF heb geinstalleerd
  zaterdag 13 januari 2007 @ 09:39:07 #153
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_45307732
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 09:30 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

in IE werkt het wel ja maar ik heb natuurlijk niet voor niets FF geinstalleerd om vervolgens IE te gaan gebruiken voor browser filmpjes of muziek.... ik wil net van die IE af omdat ie zo klote doet... geeft altijd errors, kan er bv maar 10 openen en dan gaat IE kloten, dan kan ik bv geen 11de page meer openen en moet ik eerst een andere page sluiten wil ik een nieuwe kunnen openen en dan moet ik er telkens 1 sluiten wil ik verder kunnen, ook werkt de rechtermuistoets dan niet meer en moet ik alle IE pages eerst sluiten voor ik weer verder kan, zoooooo irritant, vandaar dat ik nu FF heb geinstalleerd
dat snap ik....... Geef eens een link dan die bij jouw in FF niet opent?

11 vensters open???? pffff wat moet je ermee?
  zaterdag 13 januari 2007 @ 09:49:31 #154
154399 Frederiqueske
pi_45307806
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 09:39 schreef gateway het volgende:

[..]

dat snap ik....... Geef eens een link dan die bij jouw in FF niet opent?

11 vensters open???? pffff wat moet je ermee?
Youtube werkt wel trouwens.

http://www.radiodigitaal.nl deze werkt dus niet en deze ook niet http://www.stemvvd.nl/index.php linksonder bij Beschuit met Rutte, daar krijg ik niets te zien en deze doen het geen van alle
http://www.stemvvd.nl/rutte_journaal.php en deze site doet het ook niet http://www.jumpstation-be(...)ndex.php?page=player

zaterdag 13 januari 2007 @ 09:53:05 #155
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_45307830
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 09:49 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

Youtube werkt wel trouwens.

http://www.radiodigitaal.nl deze werkt dus niet en deze ook niet http://www.stemvvd.nl/index.php linksonder bij Beschuit met Rutte, daar krijg ik niets te zien en deze doen het geen van alle
http://www.stemvvd.nl/rutte_journaal.php en deze site doet het ook niet http://www.jumpstation-be(...)ndex.php?page=player

radiodigitaal doet het hier prima!

beschuit met rutte kan ik niet eens aanklikken ??? (kan zijn dat de prutsers die de site gemaakt hebben geen rekening hebben gehouden met FF users?
  zaterdag 13 januari 2007 @ 09:57:31 #156
154399 Frederiqueske
pi_45307861
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 09:53 schreef gateway het volgende:

[..]

radiodigitaal doet het hier prima!

beschuit met rutte kan ik niet eens aanklikken ??? (kan zijn dat de prutsers die de site gemaakt hebben geen rekening hebben gehouden met FF users?
geen idee, ik mis een plugin,, die radio digitaal krijg ik niet aan de praat,, ik snap er echt geen hol van... en van dat IE wil ik af want zodra ik die ff een tijdje open heb gaat tie kloten... dan moet ik persee opnieuw opstarten wil die weer fatsoenlijk werken, ook verdwijnen de menu woorden bovenin de browser,,,, echt zooooo irritant...
  zaterdag 13 januari 2007 @ 10:00:30 #157
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_45307885
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 09:57 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

geen idee, ik mis een plugin,, die radio digitaal krijg ik niet aan de praat,, ik snap er echt geen hol van... en van dat IE wil ik af want zodra ik die ff een tijdje open heb gaat tie kloten... dan moet ik persee opnieuw opstarten wil die weer fatsoenlijk werken, ook verdwijnen de menu woorden bovenin de browser,,,, echt zooooo irritant...
volgens mij heb ik niet een plugin die daarvoor zorgt?

heb IE TAB, Nederlands woordenboek en WHOOPS

En nee, ik open radiodigitaal niet in een IE tab!
  zaterdag 13 januari 2007 @ 10:14:22 #158
154399 Frederiqueske
pi_45308024
nou als ik het dus goed begrijp heb ik geen ene F**k aan dat FF, ik kan geen 1 online radio beluisteren, geen 1 windowsmediaplayer filmpje in een browser kijken, op youtube na dan...., zwaar irritant dit weer
  zaterdag 13 januari 2007 @ 11:19:17 #159
154399 Frederiqueske
pi_45308778
Ik heb het werkend gekregen wooohoo helemaal zelf uit gezocht alleen beschuit met rutte lukt nog niet maar radio digitaal heb ik wel werkend gekregen en jump station werkt ook ik kwam op een site waar ik de oplossing vond zo nu kan ik mooi gaan Fire Foxen en muziek beluisteren alleen beschuit met Rutte moet ik nog ff op zien te lossen zo maar nu moet ik weg want ik moet straks hockeyen doei

zondag 14 januari 2007 @ 15:23:04 #160
67800 davidov
Human ^ Together
pi_45343892
Op zich ben ik behoorlijk tevreden met FF2 maar ik moet wel zeggen dat er 2 dingen zijn die ik liever zie zoals in FF1.

Ten eerste idd als je erg veel tabs open hebt dat ze gewoon steeds kleiner worden en niet een scrollbar gaan vormen. Ten tweede dat de "X'jes" om de tabbladen mee te sluiten niet op ieder tabblad staan, maar gewoon 1 centrale rechtsboven die het blad sluit waar je op dat moment naar kijkt. (Immers ik ga nu als automatisch reactie voor alles wat ik wil sluiten en dus naar kijk naar dezelfde hoek, nu moet ik als ik iets wil zoeken eerst uitvogelen welke tab ik eigenlijk gebruik...)

Beetje gezeur eigenlijk, maar gezien FF voor mij draait om gebruiksgemak vind ik het wel een kleine achteruitgang

-edit-
Dat van de close button gefixed met hulp van:
Mozilla Firefox / Thunderbird [ deel 11 ]

-edit2-
En dat er meer dan 10 tabbladen op de balk kunnen zonder te scrollen is ook aangepast dankzij
Mozilla Firefox / Thunderbird [ deel 12 ] Nu met FF2!

Hoera heb ik toch nog eindelijk FF2 zoals ik het wil

-edit3-
Ok nog niet helemaal....dat kut pijltjes voor dat dropdown menu waarin ik ook de tabs zie wil ik nog weghebben... echter hoe dat weg moet heb ik niet kunnen vinden

[ Bericht 11% gewijzigd door davidov op 14-01-2007 15:51:50 ]
Love is all you need to know, and all you need to know is: Love is all you need.... to know
  zondag 14 januari 2007 @ 15:40:46 #161
154399 Frederiqueske
pi_45344409
ja dat van die tabbladen heb ik uitgezet want dat vink niks ik ben zo gewend om rechtsboven te klikken als ik een page weg klik dat dan gelijk alles weg is, dus da's niks die tabbladen maar ik heb nu niet meer dat gezeik van IE dat hij niet meer opend enzo en errors geeft en dat ik persee eerst alles moet sluiten voor ik weer een nieuwe IE kan openen pfffff pokke browser iig

zondag 14 januari 2007 @ 16:06:02 #162
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_45345355
quote:
Op zondag 14 januari 2007 15:40 schreef Frederiqueske het volgende:
ja dat van die tabbladen heb ik uitgezet want dat vink niks ik ben zo gewend om rechtsboven te klikken als ik een page weg klik dat dan gelijk alles weg is, dus da's niks die tabbladen maar ik heb nu niet meer dat gezeik van IE dat hij niet meer opend enzo en errors geeft en dat ik persee eerst alles moet sluiten voor ik weer een nieuwe IE kan openen pfffff pokke browser iig

Als ik met meerdere tabbladen op het kruisje klik, krijg ik een melding, of ik zeker weet dat ik 5 tabbladen wil afsluiten.

Verder is FF2
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
  zondag 14 januari 2007 @ 16:08:51 #163
154399 Frederiqueske
pi_45345451
hmm kom er net achter dat java scripts niet werken met FF bij mij, hoe kan ik da goed krijgen????? als ik op onze hockeysite kom dan als je bv in het menu met je muis komt dan moet er een menu zo openen maar dat doet ie dus niet,,, weet iemand hoe ik da goed krijg????

zondag 14 januari 2007 @ 16:12:27 #164
67800 davidov
Human ^ Together
pi_45345561
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:06 schreef Mr-Sander het volgende:

[..]

Als ik met meerdere tabbladen op het kruisje klik, krijg ik een melding, of ik zeker weet dat ik 5 tabbladen wil afsluiten.

Verder is FF2
Bij je opties --> tabbladen --> Mij waarschuwen als ik meerdere tabbladen afsluit....uitvinken
Love is all you need to know, and all you need to know is: Love is all you need.... to know
  zondag 14 januari 2007 @ 16:13:14 #165
67800 davidov
Human ^ Together
pi_45345592
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:08 schreef Frederiqueske het volgende:
hmm kom er net achter dat java scripts niet werken met FF bij mij, hoe kan ik da goed krijgen????? als ik op onze hockeysite kom dan als je bv in het menu met je muis komt dan moet er een menu zo openen maar dat doet ie dus niet,,, weet iemand hoe ik da goed krijg????

De benodigde plugin ff (her-)installeren zodat ff ook alles meekrijgt en niet alleen IE?
  zondag 14 januari 2007 @ 16:16:09 #166
154399 Frederiqueske
pi_45345705
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:13 schreef davidov het volgende:

[..]

De benodigde plugin ff (her-)installeren zodat ff ook alles meekrijgt en niet alleen IE?
en hoe en waar doe ik da????
  zondag 14 januari 2007 @ 16:20:30 #167
67800 davidov
Human ^ Together
pi_45345875
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:16 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

en hoe en waar doe ik da????
Nou ik ben geen expert... maar als je zegt dat java bij jou het in FF niet doet zou ik proberen om http://www.java.com/nl/ eens te installeren
  zondag 14 januari 2007 @ 16:34:17 #168
154399 Frederiqueske
pi_45346337
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:20 schreef davidov het volgende:

[..]

Nou ik ben geen expert... maar als je zegt dat java bij jou het in FF niet doet zou ik proberen om http://www.java.com/nl/ eens te installeren
ja ik weet niet zeker of het java is haha maar ik denk dat dus bij onze hockeysite zitten zeg maar bovenin de site van die knoppen, junioren, senioren, nieuws, etc etc en als je daar normaal met de muis overheen gaat schuift er normaal zo'n menu automatisch naar beneden, met IE doet ie dat wel maar met FF dus niet en volgens mij noemen ze dat java script toch?? maar ik zal het ff installeren en kijken wat er gebeurd
  zondag 14 januari 2007 @ 16:54:56 #169
154399 Frederiqueske
pi_45347053
ok dat is due niet het probleem merk ik, want heb nu de nieuwste java stond er en nog altijd komt het menu niet tevoorschijn

ik zal ff laten zien wat ik precies bedoel.

en

die bovenste is van FF daar opend dus geen menu zoals op die onderste foto als je er met je muis overheen gaat

[ Bericht 2% gewijzigd door Frederiqueske op 15-01-2007 07:33:50 ]
pi_45387646
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:54 schreef Frederiqueske het volgende:
ok dat is due niet het probleem merk ik, want heb nu de nieuwste java stond er en nog altijd komt het menu niet tevoorschijn

ik zal ff laten zien wat ik precies bedoel.

[afbeelding]

en

[afbeelding]

die bovenste is van FF daar opend dus geen menu zoals op die onderste foto als je er met je muis overheen gaat
staan bij: opties -> inhoud de vinkjes "javascript inschakelen" en "java inschakelen" aanstaan?

als het allemaal niet werkt: de webmaster van die site schoppen dattie niet in FF debugt en de IE-Tab extentie downloaden!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 18:04:33 #171
154399 Frederiqueske
pi_45412257
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:37 schreef mcDavid het volgende:

[..]

staan bij: opties -> inhoud de vinkjes "javascript inschakelen" en "java inschakelen" aanstaan?

als het allemaal niet werkt: de webmaster van die site schoppen dattie niet in FF debugt en de IE-Tab extentie downloaden!
staat allemaal aan IE-Tab extentie downloaden, waar kan ik da doen??
  dinsdag 16 januari 2007 @ 22:14:10 #172
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_45421323
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 18:04 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

staat allemaal aan IE-Tab extentie downloaden, waar kan ik da doen??
Google is your friend
Deze site dus
  dinsdag 16 januari 2007 @ 22:34:31 #173
154399 Frederiqueske
pi_45422037
JAAAAAAAAAAAAAAAA het werkt good good thanks

woensdag 17 januari 2007 @ 07:45:29 #174
154399 Frederiqueske
pi_45427731
nu ik toch nog bezig met FF2 ben normaal bij ie staat EMAIL ook in dat balkje, hoe krijg je dat bij FF ook voor elkaar want ik kan het nergens vinden, moet perse FF nu verkleinen en gewoon het icoontje openen van outlook dat op het bureaublad staat... hoe lukt me dat?? ik vind nergens iets over mail in de tabbladen
pi_45430540
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 07:45 schreef Frederiqueske het volgende:
nu ik toch nog bezig met FF2 ben normaal bij ie staat EMAIL ook in dat balkje, hoe krijg je dat bij FF ook voor elkaar want ik kan het nergens vinden, moet perse FF nu verkleinen en gewoon het icoontje openen van outlook dat op het bureaublad staat... hoe lukt me dat?? ik vind nergens iets over mail in de tabbladen
Dat krijg je bij FF Uiteraard NIET voor elkaar... Misschien dat je wel wat kunt als je ook Thunderbird (de mozilla-variant van outlook) gaat gebruiken. Of zoek eens op die add-ons site of er misschien een plugin voor is!
  woensdag 17 januari 2007 @ 15:49:18 #176
154399 Frederiqueske
pi_45440207
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 10:35 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Dat krijg je bij FF Uiteraard NIET voor elkaar... Misschien dat je wel wat kunt als je ook Thunderbird (de mozilla-variant van outlook) gaat gebruiken. Of zoek eens op die add-ons site of er misschien een plugin voor is!
hmm dat vind ik dan wel slecht van FF dat die optie er niet inzit,, ja ik had al op die site gezocht en iets geinstalleerd van wat ik dacht dat dat het was maar nog steeds niet, ik installeer vanalles maar het werkt allemaal voor geen meter, zo krijg je wel flink veel rotzooi op je computer ja.., tis dat IE fokking irritant doet als je er teveel van hebt geopend of dat ie gewoon na een tijdje gaat kloten met errors enzo anders had ik gewoon die gehouden.. ik vind het ook irri dat FF iedere keer over een geheel scherm opend als je een nieuwe aanklikt of als je op een link klikt zodat je die PERSEE moet verkleinen wil je weer een nieuwe aanklikken maja, tot nu toe nog geen errors gehad zoals bij IE na een tijdje
  woensdag 17 januari 2007 @ 15:56:31 #177
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_45440519
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:49 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

ik vind het ook irri dat FF iedere keer over een geheel scherm opend als je een nieuwe aanklikt of als je op een link klikt zodat je die PERSEE moet verkleinen wil je weer een nieuwe aanklikken maja, tot nu toe nog geen errors gehad zoals bij IE na een tijdje
Als je je aanwent om met je scrollwiel op de links te klikken opent hij ze netjes in tabs, en kan je dus tijdens het openen van die pagina's gewoon verder surfen... Tevens kan je FF zo instellen dat hij alle nieuw vensters ook in een tab opent, Tools->Options->Tabs en dan de eerste optie.
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  woensdag 17 januari 2007 @ 15:57:04 #178
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_45440667
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:49 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

hmm dat vind ik dan wel slecht van FF dat die optie er niet inzit,, ja ik had al op die site gezocht en iets geinstalleerd van wat ik dacht dat dat het was maar nog steeds niet, ik installeer vanalles maar het werkt allemaal voor geen meter, zo krijg je wel flink veel rotzooi op je computer ja..,
Gelukkig is extenties installeren of de-installeren een fluitje van een cent met FF!
en sja je kunt moeilijk verwachten dat ze een snelkoppeling naar het programma van de concurrent inbouwen he
Zoals gezegd, dik kans dat als je TB installeert dat je dan automatisch een knop krijgt ofzo.
quote:
tis dat IE fokking irritant doet als je er teveel van hebt geopend of dat ie gewoon na een tijdje gaat kloten met errors enzo anders had ik gewoon die gehouden.. ik vind het ook irri dat FF iedere keer over een geheel scherm opend als je een nieuwe aanklikt of als je op een link klikt zodat je die PERSEE moet verkleinen wil je weer een nieuwe aanklikken maja, tot nu toe nog geen errors gehad zoals bij IE na een tijdje
staat de optie "links openen in een nieuw tabblad" al aan? dan heb je helemáál geen gezeik meer met verschillende vensters!

overigens onthoud FF de grootte van het venster dat als laatste open stond, dus een nieuw venster krijgt diezelfde maat. Als je je actieve FF venster dus "maximaal" hebt staan, zullen nieuwe vensters ook maximaal openen.
  woensdag 17 januari 2007 @ 16:36:47 #180
154399 Frederiqueske
pi_45441879
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 16:01 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Gelukkig is extenties installeren of de-installeren een fluitje van een cent met FF!
en sja je kunt moeilijk verwachten dat ze een snelkoppeling naar het programma van de concurrent inbouwen he
Zoals gezegd, dik kans dat als je TB installeert dat je dan automatisch een knop krijgt ofzo.
[..]

staat de optie "links openen in een nieuw tabblad" al aan? dan heb je helemáál geen gezeik meer met verschillende vensters!

overigens onthoud FF de grootte van het venster dat als laatste open stond, dus een nieuw venster krijgt diezelfde maat. Als je je actieve FF venster dus "maximaal" hebt staan, zullen nieuwe vensters ook maximaal openen.
ja DAT is dus irri, bij ie is dat weer niet en dat is wel fijn. zo kan je gewoon de 1ste pagina maximaal hebben en de rest opend dan lekker klein, dat is fijn. Tabbladen vind ik nou net NIKS, ik ben zo gewend om gelijk rechtsboven te klikken om een site weg te klikken en dan zou je gelijk alles wegklikken. voor de rest wel tevreden over ff alleen hadden ze meer dingen over moeten nemen gewoon, dat is wel een beetje jammer hieraan.
  woensdag 17 januari 2007 @ 16:41:23 #181
154399 Frederiqueske
pi_45442062
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:56 schreef whoops het volgende:

[..]

Als je je aanwent om met je scrollwiel op de links te klikken opent hij ze netjes in tabs, en kan je dus tijdens het openen van die pagina's gewoon verder surfen... Tevens kan je FF zo instellen dat hij alle nieuw vensters ook in een tab opent, Tools->Options->Tabs en dan de eerste optie.
Nee die TABS wil ik nou net niet, ik vind elke page in een nieuw venster nou net zo fijn, maar als ik dat bij IE doe dan gaat ie op een gegeven moment irriteren door de menubalk niet meer te laten zien enzo en dan werkt de rechtermuistoets ineens niet meer kan je niets meer opslaan van die sites of je moet PERSEE alle sites weer afsluiten en opnieuw openen en vaak ook nog eens heel de computer opnieuw opstarten, echt ZO IRRITANT en soms is dat na een hele lange tijd maar soms ook gewoon na 20 minuten, en ik schijt zo van die errors dat ik het echt BEU was en FF installeerde. en na wat irritantheden werkt ff nu wel redelijk, nog niet helemaal naar mijn zin maar de ergenis is iig weg whehe
  woensdag 17 januari 2007 @ 16:43:40 #182
154399 Frederiqueske
pi_45442146
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:57 schreef gateway het volgende:
email in welk balkje?
Nou bij IE kan je gewoon bovenin de browser op zo'n envelopje klikken en dan opent outlook zich, maar die mogenlijkheid zit niet in FF en dat is wel jammer omdat ze weer zo EIGENWIJS zijn dat het van de concurrent is.... als die pino's nou eens zouden gaan samenwerken zouden we een perfecte browser krijgen waarschijnlijk.. maar nee die sukkels willen elkaar alleen maar dwars zitten...
  woensdag 17 januari 2007 @ 16:45:22 #183
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_45442211
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 16:41 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

Nee die TABS wil ik nou net niet, ik vind elke page in een nieuw venster nou net zo fijn, maar als ik dat bij IE doe dan gaat ie op een gegeven moment irriteren door de menubalk niet meer te laten zien enzo en dan werkt de rechtermuistoets ineens niet meer kan je niets meer opslaan van die sites of je moet PERSEE alle sites weer afsluiten en opnieuw openen en vaak ook nog eens heel de computer opnieuw opstarten, echt ZO IRRITANT en soms is dat na een hele lange tijd maar soms ook gewoon na 20 minuten, en ik schijt zo van die errors dat ik het echt BEU was en FF installeerde. en na wat irritantheden werkt ff nu wel redelijk, nog niet helemaal naar mijn zin maar de ergenis is iig weg whehe
Je moet er gewoon aan wennen. Na een tijdje flink FireFox gebruiken wen je eraan en wil je niet meer zonder
  woensdag 17 januari 2007 @ 16:52:27 #184
154399 Frederiqueske
pi_45442526
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 16:45 schreef Mr-Sander het volgende:

[..]

Je moet er gewoon aan wennen. Na een tijdje flink FireFox gebruiken wen je eraan en wil je niet meer zonder
echt niet, dat is bij xp ook dat beneden in die balk alles in 1 tab verschijnt, ik wil niet op zo'n tabje klikken ik vind da zwaar irritant, het bespaart ruimte ja, maar als je perongeluk rechtsboven klik ben je wel alles kwijt ineens en kan je weer opnieuw gaan openen, mnah, tabbladen vind ik niet fijn. Gewoon lekker voor alles een nieuw scherm
pi_45443520
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 16:52 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

echt niet, dat is bij xp ook dat beneden in die balk alles in 1 tab verschijnt, ik wil niet op zo'n tabje klikken ik vind da zwaar irritant, het bespaart ruimte ja, maar als je perongeluk rechtsboven klik ben je wel alles kwijt ineens en kan je weer opnieuw gaan openen, mnah, tabbladen vind ik niet fijn. Gewoon lekker voor alles een nieuw scherm
Nee dat heb ik ook uitstaan idd!
Maar tabbed browsing is echt super relaxt! En als je nog moet wennen, kun je FF zo instellen dat je een waarschuwing krijgt als je op het grote kruisje klikt. Of dat'ie automatisch je openstaande tabs weer opent als je opnieuw opstart (wat zéér relaxt is! )

Verder, over de eigenwijsheid: Het is IE die zich niet aan de algemene standaarden houdt voor webbrowsers. Niet FF.

Overigens, je kunt ook de werkbalk bovenin geheel naar je eigen smaak aanpassen: klik met rechts ergens op de werkbalk, en kies "aanpassen". Kun je precies aangeven welke knoppen je wel en niet wilt, waar je ze wilt, en in welke stijl!
  woensdag 17 januari 2007 @ 17:50:26 #186
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_45444617
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 16:43 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

Nou bij IE kan je gewoon bovenin de browser op zo'n envelopje klikken en dan opent outlook zich, maar die mogenlijkheid zit niet in FF en dat is wel jammer omdat ze weer zo EIGENWIJS zijn dat het van de concurrent is.... als die pino's nou eens zouden gaan samenwerken zouden we een perfecte browser krijgen waarschijnlijk.. maar nee die sukkels willen elkaar alleen maar dwars zitten...
waarom zet je oulook dan niet naast je START knop in de balk? heb ik ook, en werkt net zo makkelijk

wel raar dat je die balk bij FF niet aan kan passen.... zou wel handig zijn...
  woensdag 17 januari 2007 @ 18:42:44 #187
154399 Frederiqueske
pi_45446021
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 17:50 schreef gateway het volgende:

[..]

waarom zet je oulook dan niet naast je START knop in de balk? heb ik ook, en werkt net zo makkelijk

wel raar dat je die balk bij FF niet aan kan passen.... zou wel handig zijn...
oh ja goed idee gelukt hoe krijg ik FF daar ook te staan??? ik had er ineens alles van mijn bureaublad op staan behalve ff .....
  woensdag 17 januari 2007 @ 18:51:51 #188
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_45446321
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 18:42 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

oh ja goed idee gelukt hoe krijg ik FF daar ook te staan??? ik had er ineens alles van mijn bureaublad op staan behalve ff .....
als het balkje te lang wordt dan staan de onder de >> als je daarop klikt komt er een lijstje nar boven gescrollt. En FF staat daar waarschijnlijk in, en anders kan je hem er van het buroblad zo inslepen
  woensdag 17 januari 2007 @ 18:57:30 #189
154399 Frederiqueske
pi_45446520
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 18:51 schreef gateway het volgende:

[..]

als het balkje te lang wordt dan staan de onder de >> als je daarop klikt komt er een lijstje nar boven gescrollt. En FF staat daar waarschijnlijk in, en anders kan je hem er van het buroblad zo inslepen
ik kan hem wel in het start menu slepen maar NIET in die balk onder in beeld..
  woensdag 17 januari 2007 @ 19:35:18 #190
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_45447857
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 18:57 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

ik kan hem wel in het start menu slepen maar NIET in die balk onder in beeld..
raar, ik kan dat wel!

Ik bedoel dus de balk naast je START knop he!! dat korte stukkie ernaast
  woensdag 17 januari 2007 @ 21:33:16 #191
154399 Frederiqueske
pi_45452080
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 19:35 schreef gateway het volgende:

[..]

raar, ik kan dat wel!

Ik bedoel dus de balk naast je START knop he!! dat korte stukkie ernaast
ooh ok hahaha ja ik deed gewoon ergens midden in die balk nu staat het er wel
  woensdag 17 januari 2007 @ 21:45:49 #192
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_45452556
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 21:33 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

ooh ok hahaha ja ik deed gewoon ergens midden in die balk nu staat het er wel
keej dan!
  donderdag 18 januari 2007 @ 09:50:27 #193
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_45462718
Ey gasten;

FireFox hiero.
Mijn PC liep daarnet vast, terwijl FireFox nog aanstond. Eenmaal opgestart en door de BSOD gelopen te zijn, zit ik nu weer in FireFox, maar alles is gereset, startpagina (nu weer Fok!).
Maar mijn Bladwijzers zijn dus ook spoorloos verdwenen, Kan ik ze weer terughalen ofzo?
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  donderdag 18 januari 2007 @ 11:51:00 #194
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_45466054
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 09:50 schreef MrManiak het volgende:
Ey gasten;

FireFox hiero.
Mijn PC liep daarnet vast, terwijl FireFox nog aanstond. Eenmaal opgestart en door de BSOD gelopen te zijn, zit ik nu weer in FireFox, maar alles is gereset, startpagina (nu weer Fok!).
Maar mijn Bladwijzers zijn dus ook spoorloos verdwenen, Kan ik ze weer terughalen ofzo?
ja volgen mij wel........ had iets met profielen te maken in firefox........... volgens mij is dat nog in dit deel besproken...
  donderdag 18 januari 2007 @ 12:03:39 #195
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_45466472
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 15:22 schreef dvdfreak het volgende:

[..]

bedoel je niet:
C:Documents and SettingsnaamlApplication DataMozillaFirefoxProfilesmap
daar staan je profielen.......

maar dit is jouw probleem:
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 01:27 schreef brainster het volgende:
Hey, ik heb het volgende al 2 keer meegemaakt:

De pc start spontaan opnieuw op, en als ik firefox open zijn al mijn bookmarks weg.
Ook kan ik geen zoekmachines toevoegen.

Iemand advies?
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:51 schreef tsjsieb het volgende:

Waarschijnlijk is er hierdoor per ongeluk een ander profiel aangemaakt,
ga naar het startmenu, klik op uitvoeren en voor daar uit: firefox-p
Dan wordt de profile-manager opgestart. Wanneer daar meerdere profielen staan, moet je daar een andere instellen en dan kijken of dat het juiste profiel is (je oude) De andere profielen kun je dan weer verwijderen.
pi_45697047
Kan ik download accelarator plus ook koppelen aan Mozilla Firefox?? en wie weet hoe dat moet??
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:30:02 #197
111578 tsjsieb
but not cheap...
pi_45697674
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:11 schreef andre347 het volgende:
Kan ik download accelarator plus ook koppelen aan Mozilla Firefox?? en wie weet hoe dat moet??
Als het goed is kun je dat in de preferences van Download Accelerator Plus aangeven: http://plugindoc.mozdev.org/windows4.html#DAP

Vinkje wat hier niet actief is, kun je dan als het goed is wel aanvinken.
pi_45698069
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:30 schreef tsjsieb het volgende:

[..]

Als het goed is kun je dat in de preferences van Download Accelerator Plus aangeven: http://plugindoc.mozdev.org/windows4.html#DAP

[afbeelding]
Vinkje wat hier niet actief is, kun je dan als het goed is wel aanvinken.
keej, bedankt
  maandag 29 januari 2007 @ 19:30:29 #199
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_45800201
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:03 schreef gateway het volgende:

[..]

daar staan je profielen.......

maar dit is jouw probleem:
[..]

[..]
Yup, heb ik ook weer last van.
Start, Uitvoeren, firefox-p

Start niet..... Help
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  maandag 29 januari 2007 @ 19:36:59 #200
111578 tsjsieb
but not cheap...
pi_45800414
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:30 schreef MrManiak het volgende:

[..]

Yup, heb ik ook weer last van.
Start, Uitvoeren, firefox-p

Start niet..... Help
Heb je wel firefox afgesloten voordat je uitvoeren firefox-p doet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')