Zorgen dat je i.fok.nl niet blokkeert. Dan krijg je dat soort pagina'squote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:23 schreef EvilMarc het volgende:
Weet iemand hoe ik dit oplos ?
[afbeelding]
Ik denk niet dat dat het is, hij zietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:26 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zorgen dat je i.fok.nl niet blokkeert. Dan krijg je dat soort pagina's
True. Maar dat kan de cache nog wel zijn. Anyhow, ik deed slechts een suggestiequote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:54 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat het is, hij ziet [afbeelding] namelijk wel...
Zo'n regel zegt ook veel over de betekenis als je er niet mee bekend bentquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:51 schreef smesjz het volgende:
Het is de 5de regel bij aboutconfig dus zo veel moeite heb je er zelf ook niet voor gedaan denk ik
Als je in about:config filtert op FIND is het de bovenste...quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:52 schreef crossover het volgende:
[..]
Zo'n regel zegt ook veel over de betekenis als je er niet mee bekend bent
thanksquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:51 schreef smesjz het volgende:
accessibility.typeaheadfind op enabled zetten en autostart ook.
Het is de 5de regel bij about:config, dus zo veel moeite heb je er zelf ook niet voor gedaan denk ik..
Volgens mij is dat tegenwoordig (sinds FF2) Alt-Shift of Alt-Ctrl geworden...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:35 schreef VoreG het volgende:
Ik kan de snel functies van Fok! niet meer gebruiken
Alt+S
Alt+A
Alt+M
er wordt nergens op gereageerd. Is dit nog te lossen?
Ik heb FF 2.0.0.1
Je moet weer even about:config induiken!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:35 schreef VoreG het volgende:
Ik kan de snel functies van Fok! niet meer gebruiken
Alt+S
Alt+A
Alt+M
er wordt nergens op gereageerd. Is dit nog te lossen?
Ik heb FF 2.0.0.1
Wat dacht je van opties -> geavanceerd -> algemeen -> "naar tekst zoeken als ik begin met typen" aanvinkenquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:51 schreef smesjz het volgende:
accessibility.typeaheadfind op enabled zetten en autostart ook.
Het is de 5de regel bij about:config, dus zo veel moeite heb je er zelf ook niet voor gedaan denk ik..
Klinkt als een bug! Kun je ze wel gewoon naar je bookmark werkbalk slepen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:33 schreef xienix84 het volgende:
Ik kan op de een of andere manier geen bladwijzers meer toevoegen in firefox. Als ik kies "bladwijzer voor deze pagina maken" dan krijg ik wel de popup dat ik de bladwijzer kan toevoegen, de naam kan veranderen etc. Maar als ik dan op Ok klik gebeurt er niks... de popup blijft gewoon staan en er wordt niks toegevoegd. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Ja dat kan wel gewoon.... heel vreemd. Het is ook niet echt een probleem...maar t werkt niet en dat is nooit fijnquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Klinkt als een bug! Kun je ze wel gewoon naar je bookmark werkbalk slepen?
Moet je wel de Nederlandse Firefox hebben. En aantal dingen vind ik gewoon makkelijker om te veranderen via about:config aangezien ik die UI bij opties een beetje een zooitje vindt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wat dacht je van opties -> geavanceerd -> algemeen -> "naar tekst zoeken als ik begin met typen" aanvinken
Die van Got staat hierbijquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:07 schreef Autoreply het volgende:
Is het overigens al mogelijk om met de zoektool te zoeken binnen Fok! of GoT?
Nog steeds last van met 2.0.0.2?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:17 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Ja dat kan wel gewoon.... heel vreemd. Het is ook niet echt een probleem...maar t werkt niet en dat is nooit fijn![]()
True, true!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:41 schreef smesjz het volgende:
[..]
Moet je wel de Nederlandse Firefox hebben. En aantal dingen vind ik gewoon makkelijker om te veranderen via about:config aangezien ik die UI bij opties een beetje een zooitje vindt.
Via als image.animation_mode kan je bijv. gebruiken om animated gifs uit te zetten, maar daar is weer geen UI optie voor. Dus
1 |
Zoek in about:config 's ff naar de vetgedrukte regels en kijk of een van die regels over downloads gaat...quote:Op maandag 26 februari 2007 14:28 schreef tha_dark het volgende:
Ff een vraagje: Bij mij download Firefox niet meer goed. Als ik een bestand wil downloaden dan krijg ik het download scherm niet te zien zodat ik niet weet of de download al bijna klaar is. Maar als de download dan klaar is staat die wel in de map waar mijn downloads in worden opgeslagen. Ik heb Firefox al een keer opnieuw geïnstalleerd maar alles is nog precies hetzelfde. Hoe kan ik dit oplossen?
Ja verschillende gaan over downloads:quote:Op maandag 26 februari 2007 14:41 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Zoek in about:config 's ff naar de vetgedrukte regels en kijk of een van die regels over downloads gaat...
Moet je niet gewoon een vinkje zetten bij opties - algemeen :'Downloadbeheerder tonen tijdens het downloaden van een bestand' ?quote:Op maandag 26 februari 2007 14:28 schreef tha_dark het volgende:
Ff een vraagje: Bij mij download Firefox niet meer goed. Als ik een bestand wil downloaden dan krijg ik het download scherm niet te zien zodat ik niet weet of de download al bijna klaar is. Maar als de download dan klaar is staat die wel in de map waar mijn downloads in worden opgeslagen. Ik heb Firefox al een keer opnieuw geïnstalleerd maar alles is nog precies hetzelfde. Hoe kan ik dit oplossen?
Probleem is al een paar keer langs geweest. Het lijkt ook een bug. Een echte oplossing is volgens mij nog niet gevonden...quote:Op maandag 26 februari 2007 14:28 schreef tha_dark het volgende:
Je kunt beter een nieuw profiel aanmakenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:29 schreef tha_dark het volgende:
Ik probeer Firefox nu opnieuw te installeren maar ik krijg niet alles verwijderd want als ik Firefox uninstall en daarna weer intstalleer dan staan al mijn tabs en add-ons enzo er nog. Hoe krijg ik Firefox compleet van mijn computer?
hmmz dat probleem heb ik ookquote:Op zondag 11 maart 2007 14:22 schreef Siegfried het volgende:
Argh. ik kan de NL woordenboek extensie niet installeren.
Hij zegt niet compatible te zijn, terwijl ik FF 2.0.0.2 heb
Iemand een oplossing?
Hoe bedoel je geminimaliseerd? Als in losse vensters i.p.v. in tabs ofzo?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:52 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik heb Firefox 2.0.0.2 en heb iets raars
Als ik de functie sessie herstellen gebruik, dan opent hij de nieuwe vensters geminimaliseerd? Iemand weet hoe ik dit kan oplossen?
Voor iedereen die problemen heeft met WMP in FF, lees dit eens door. Standaard zit er geen ActiveX plugin in FF waardoor embedded Windows Media op pagina's die de nieuwere controls gebruiken én uitgaan van de aanwezigheid van ActiveX niet werken.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:12 schreef Tha_T het volgende:
Die filmpjes van Zoom.in gebruiken de WMP en die doet al zo moeilijk in FF. Ik persoonlijk kijk die filmpjes altijd via IE. Gaat altijd goed
Alhoewel je je natuurlijk wel kunt afvragen of je functionaliteit wil toevoegen die er met een goede rede niet inzitquote:Op zondag 11 maart 2007 15:01 schreef Riparius het volgende:
[..]
Voor iedereen die problemen heeft met WMP in FF, lees dit eens door. Standaard zit er geen ActiveX plugin in FF waardoor embedded Windows Media op pagina's die de nieuwere controls gebruiken én uitgaan van de aanwezigheid van ActiveX niet werken.
Hier ookquote:Op zondag 11 maart 2007 14:22 schreef Siegfried het volgende:
Iemand een oplossing?
Je zou Nightly Tester kunnen gebruiken om hem geforceerd wel compatible te maken. Of je wacht gewoon tot er een nieuwe versie uitkomt van FF of NL woordenboekquote:
Ik denk dat je hier veel mensen blij mee maakt!quote:Op zondag 11 maart 2007 19:00 schreef P_B het volgende:
Even een snel stappenplan:Ga naar: https://addons.mozilla.org/firefox/3291/ Opslaan als .xpi bestand hernoemen naar .rar Open in winrar Extract install.rdf Open bestand in wordpad en verander op regel 11 <em:minVersion>2.0.0.*</em:minVersion>
naar <em:minVersion>2.0.0.0</em:minVersion> en sla opSleep het nieuwe install.rdf bestand naar het .rar bestand Hernoem het .rar bestand naar .xpi Dubbelklik en als het goed is gaat het nu wel goed.
Geen volledig scherm. Zelfde als jij rechtboven de funtie verkleinen gebruikt. Zo worden de vensters geopend.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hoe bedoel je geminimaliseerd? Als in losse vensters i.p.v. in tabs ofzo?
verkleinen is niet minimaliseren hequote:Op zondag 11 maart 2007 19:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Geen volledig scherm. Zelfde als jij rechtboven de funtie verkleinen gebruikt. Zo worden de vensters geopend.
Thanks, we love youquote:Op zondag 11 maart 2007 19:00 schreef P_B het volgende:
Even een snel stappenplan:Ga naar: https://addons.mozilla.org/firefox/3291/ Opslaan als .xpi bestand hernoemen naar .rar Open in winrar Extract install.rdf Open bestand in wordpad en verander op regel 11 <em:minVersion>2.0.0.*</em:minVersion>
naar <em:minVersion>2.0.0.0</em:minVersion> en sla opSleep het nieuwe install.rdf bestand naar het .rar bestand Hernoem het .rar bestand naar .xpi Dubbelklik en als het goed is gaat het nu wel goed.
Of je gebruikt de MRTech Local Install extensie, die compatibility checks kan uitschakelen!quote:Op zondag 11 maart 2007 14:22 schreef Siegfried het volgende:
Iemand een oplossing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |