Ben jij een fan van TL ????quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:21 schreef Ice_rulez het volgende:
zie topic
doe maar weer stom danquote:
Graag neem ik jullie dan volgende week mee naar het Antoni van Leeuwenhoek ziekenhuis, koffie is gratis en ik verzorg de rondleidingquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:16 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Dit zijn normale woorden tegen Joodhanna, copyright Ice_rulez!
Wie zijn jullie en wat moeten zij in mijn stadquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Graag neem ik jullie dan volgende week mee naar het Antoni van Leeuwenhoek ziekenhuis, koffie is gratis en ik verzorg de rondleiding![]()
gekke vlaaiendraaisterquote:
1) lees je inquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:24 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Wie zijn jullie en wat moeten zij in mijn stad![]()
hooliganquote:
Kribbet is ammerdam-geilquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
1) lees je in![]()
2) als het ziekenhuis ergens anders had gestaan had ik nooit naar die kut stad hoeven komen![]()
SSSTTTquote:
Melke!quote:
TL! Waar ben je ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
SSSTTTmaak die postbode nou niet wakker
![]()
We hebben nu een IKEA dichterbijquote:
teamleadquote:
Ik vind het niet zo prettig dat je het woord kquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
1) lees je in![]()
2) als het ziekenhuis ergens anders had gestaan had ik nooit naar die kut stad hoeven komen![]()
whehehehe!quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We hebben nu een IKEA dichterbijen ik hou van Heerenveen
![]()
Puntoorties!quote:
Die kut tnt' er zouden ze wat TNT in zijn reet moeten stoppenquote:
Kribbetquote:
Melke is leuk, klaar punt nlquote:
Nog 1 zo'n uitspatting en ik neem je mee naar het brandwondencentrum....molotovcocktails zijn gratis!quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die kut tnt' er zouden ze wat TNT in zijn reet moeten stoppen![]()
Je gaat veel te ver, Vrouwelijke uitgave van LS!quote:
Gladysquote:
Melke is saai, zuur en zieligquote:
morwenquote:
Hoi Love Beavertje!quote:
KJquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:29 schreef Joohanna het volgende:
[..]
whehehehe!
Best jammer dat KJ niet heeft gescoord vanavond!![]()
quote:
Op die manier dus, wel krijg een lekkere SOA aan al je lippenquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:28 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo prettig dat je het woord kt gebruikt.
Nog 1 keer dergelijke uitspatting en ik neem je mee naar de SOAkliniek aan de nieuwe achtergracht, wijn = gratis!
Nietus, Melke gaat een trio hebben met mij en iemand die hier niet durft te posten of afwezig isquote:
Mythilquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mijn muze, mijn alles. Poten af van Melke, ze IS gewoon leuk
![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nietus, Melke gaat een trio hebben met mij en iemand die hier niet durft te posten of afwezig is![]()
![]()
Ben je nooit op tijd, altijd file daarquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nog 1 zo'n uitspatting en ik neem je mee naar het brandwondencentrum....molotovcocktails zijn gratis!
Je hebt niets over voor andermans ellende he?quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ben je nooit op tijd, altijd file daar![]()
Hij wil jequote:
Moet het nu echt op die manierquote:
Sta 3x in de week in de file om naar Wijk in de Zee te mogen, alleen maar omdat ze te weinig parkeermogelijkheden hebben bij het ziekenhuisquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je hebt niets over voor andermans ellende he?
Heb je weer in de Dikke van Dalen zitten lezenquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mythil
Ellendig
Laveloos
Krassende
Eigenheimster!
quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Moet het nu echt op die manierJAAAAA ik kan me geen leven zonder je voorstellen
![]()
Wil wel maar mag nietquote:
ik wil alleen maar jou schat,dat weet je tochquote:
Nergens gelezen, ik walg gewoon van haar postings...quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heb je weer in de Dikke van Dalen zitten lezen![]()
Ik durf niet te PMenquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:43 schreef Gladys het volgende:
[..]![]()
dat had je beter kunnen PMen
Heb je nou al een nieuwe headset ?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:43 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik wil alleen maar jou schat,dat weet je toch![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:43 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik wil alleen maar jou schat,dat weet je toch![]()
nouja toch nog 1 iemand jankend offline gekregenquote:
en dat moet ik geloven ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik durf niet te PMenEn ja, ik heb een nieuwe headset maar hoe weet je dat ik bij de kapper ben geweest
![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja toch nog 1 iemand jankend offline gekregen
*highfived Gladys!
OOHH dus ik ben niet de enigequote:Op zondag 29 oktober 2006 01:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nergens gelezen, ik walg gewoon van haar postings...
Meen je dat nouquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat uitgesprokenen is ook maar half waar, grotendeels borduurt ze verder op een zeurderige manier...quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Meen je dat nou![]()
Ze is echt wel leuk hoor, ze is wat uitgesproken. Maar wat is daar mis mee dan? Ik heb zelden echt een hekel aan iemand.
Ben ik toch niet de enige.quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als dat je doelis in het leven, elke avond krijg ik de tranen in mijn ogen van en door jouquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja toch nog 1 iemand jankend offline gekregen
*highfived Gladys!
quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als dat je doelis in het leven, elke avond krijg ik de tranen in mijn ogen van en door jou![]()
Nee, hoeft niet maar mag welquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:46 schreef Gladys het volgende:
[..]
en dat moet ik geloven ?uhhh kapper ??? zal maar geen foto posten he
Ze is nog jong heh, wat zijn jullie hier hardquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat uitgesprokenen is ook maar half waar, grotendeels borduurt ze verder op een zeurderige manier...
Snel veranderen hequote:
Hard? Nee dit is juist uitgeproken mening uittenquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze is nog jong heh, wat zijn jullie hier hardIk dacht dat ik dat was
![]()
Je leek zo aardig maar je valt zo door de mandquote:
zag zelf pas later dat ik de verkeerde had...of toch wens van de ach lamaarquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je leek zo aardig maar je valt zo door de mand![]()
je weet toch nog die foto van vannacht hequote:Op zondag 29 oktober 2006 01:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet maar mag welMijn kapper heeft me een geweldige headset aangemeten
(Cosmo-kappers)
Nare manquote:
ik moest dat van bommie postenquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je leek zo aardig maar je valt zo door de mand![]()
Pardon?????quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nare manKinderen laten huilen kan je wel
![]()
Die was gemaakt bij de kapper van mijn vrouw, dat is eigenlijk een kut-kapper maar hij heeft mij ook geholpenquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:52 schreef Gladys het volgende:
[..]
je weet toch nog die foto van vannacht he![]()
ja toch ? remember skippiequote:
Zie je wel, ik wist wel dat jij niet zo gemeen kon zijnquote:
LASTER!quote:
Alle menselijke wezens onder de leeftijd van een jaar of 18 zijn kutkinderenquote:
ik ben normaal heel lief ja als ik geen slechte invloeden krijgquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zie je wel, ik wist wel dat jij niet zo gemeen kon zijnStoute Bommie
![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:56 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
En jij bent altijd zo gehoorzaam he?![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:56 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
En jij bent altijd zo gehoorzaam he?![]()
ja vlucht maarquote:
je komt nog welquote:
Nuecken? Gooi ik hem er wel in, duurt anders nog heel de nachtquote:
jij ging toch naar je nest ,watje ?quote:
Geeft niet hoor, kinderen zijn erg vatbaar voor slechte invloedenquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:57 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik ben normaal heel lief ja als ik geen slechte invloeden krijg
wie wij ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nuecken? Gooi ik hem er wel in, duurt anders nog heel de nacht![]()
Pfff dank jequote:Op zondag 29 oktober 2006 02:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nuecken? Gooi ik hem er wel in, duurt anders nog heel de nacht![]()
zegt opaquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, kinderen zijn erg vatbaar voor slechte invloeden![]()
quote:
watjeeeeeeeeeeeee trustequote:Op zondag 29 oktober 2006 02:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
En opa is nu zo moe (ondanks een tukkie van 3 uur in de middag) dat ik jullie gezellig alleen laat
![]()
Dag lieve Kribbetquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
En opa is nu zo moe (ondanks een tukkie van 3 uur in de middag) dat ik jullie gezellig alleen laat
![]()
ik maak je niet af hoorquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Nah, kom hier dan ook maar even om afgemaakt te worden
Ik reageerde op jequote:
ik ben een fries die in limburg woontquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Limburgers??? Die zijn leuk, net zoals Friezen, die zijn ook leuk !
rukken waaraan ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:57 schreef Morwen het volgende:
Ik ga nog ff rukken en dan slapen![]()
![]()
En Limbo's zijn coolBen zelf er zo 1 van de maan, trek je conclusies
![]()
Ahahaaa, een leuke combi! Limburg is fantastischquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:01 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik ben een fries die in limburg woont
slaap lekkerquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ahahaaa, een leuke combi! Limburg is fantastisch
Ik ben een fries, en getrouwd met een groninger......... Ik heb gewonnen we wonen in friesland
En nu het 2 uur is ga ik maar eens slapen (stomme weekenddiensten).
![]()
Of haar vriend/man of aan de dekensquote:
denk dan de dekensquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:05 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Of haar vriend/man of aan de dekens
Sommige mensen moeten niet denkenquote:
sorry morriequote:
Knielen en je meerdere erkennenquote:
quote:
Goed zoquote:
maare jij bent toch een vrouw? of heb ik het al die tijd al misquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Goed zoWho's next
Iedereen bang.............
![]()
ik wil wel knielen hoor I...H toch?quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Goed zoWho's next
Iedereen bang.............
![]()
Sure wil je datquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:37 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik wil wel knielen hoor I...H toch?
skippie niet aan ?quote:
nu welquote:Op zondag 29 oktober 2006 03:49 schreef Inodder het volgende:
nee idd niet aan
quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:16 schreef Inodder het volgende:
zijn sc 100 101 en 102 nog de moeite waard om terug te lezen?
trustequote:
Onze 11 jarige poes wist van niks, vergeten te zeggen. Heeft dus een uur lang lopen mekkerenquote:Op zondag 29 oktober 2006 08:52 schreef Mike1964 het volgende:
Iedereen enthousiast over het feit dat ze een uurtje langer kunnen slapen, maar vertel dat maar eens aan een vijfjarige....
De rotzak. En nu? Brokjes en vers water en mevrouw ligt alweer lekker te meuren op de vensterbank?quote:Op zondag 29 oktober 2006 08:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
Onze 11 jarige poes wist van niks, vergeten te zeggen. Heeft dus een uur lang lopen mekkeren![]()
Precies, en de rest van het gezin lekker saggo, een uur extra rust naar de gallemiezenquote:Op zondag 29 oktober 2006 08:57 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
De rotzak. En nu? Brokjes en vers water en mevrouw ligt alweer lekker te meuren op de vensterbank?
Zo! Mogge. Jij dacht ik zal de toon maar gelijk zetten voor vandaag?quote:Op zondag 29 oktober 2006 09:31 schreef Manu82 het volgende:
Goedemorgen
Waar is die Utrechtse werkschuwe lafbek:?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 09:35 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zo! Mogge. Jij dacht ik zal de toon maar gelijk zetten voor vandaag?
goeiemorgen manuquote:
goeiemorgen PHquote:
ikke nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:15 schreef Mike1964 het volgende:
Hoi hoi....ik mag morgen weer werken...
Waarom mocht je niet werken dan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:15 schreef Mike1964 het volgende:
Hoi hoi....ik mag morgen weer werken...
Ik had een weekje vakantie..quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarom mocht je niet werken dan?
Ik trouwens ook![]()
Oh op die fiets, jullie lopen daar een weekje achterquote:
Ik ben allang blij met die vakantiespreiding. Zo kom ik in mijn vakantie tenminste zelden van die achterlijke brabo's limbo's of anderszins zachte G paupervolk tegen...quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oh op die fiets, jullie lopen daar een weekje achter
En dan zeggen ze dat ze hier achter lopen
en dit figuur moet de jeugd normen en waarden aanlerenquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:52 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik ben allang blij met die vakantiespreiding. Zo kom ik in mijn vakantie tenminste zelden van die achterlijke brabo's limbo's of anderszins zachte G paupervolk tegen...![]()
Nee hoor... dat is de taak van de ouders..quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en dit figuur moet de jeugd normen en waarden aanleren
fLIKKER TOCH OP MAN...DE KINDEREN DEDEN AL BOMMETJES OP ME RUG OM 06:00 en aangezien die fucking klok naar achteren ging was het fucking 5:00 whaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 29 oktober 2006 09:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar die lamzak kan best een keer uit z'n bed gaan
Morguh Flappie!quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:23 schreef puntoortje het volgende:
ik ga maar eens eventjes een doucheje doen
goeiemorgen bommie
Morguh lui meisje!quote:
heej bommiequote:
nog een beetje op een normaal tijdstip naar je nest kunnen rollen?quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
nog een beetje op een normaal tijdstip naar je nest kunnen rollen?
geskippied hehehe met welke lavaloze nu weer ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:39 schreef Gladys het volgende:
[..]nog geskippied en burenruzie gehad
Toen was het weer 6 uur
en bonje met de buren ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
geskippied hehehe met welke lavaloze nu weer ?
die uit de achterhoekquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
geskippied hehehe met welke lavaloze nu weer ?
nee de buren met elkaar,was best zieligquote:
dies toch niet te verstaan?quote:
nouhouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
dies toch niet te verstaan?
jij ook niet![]()
Ziek meisie?quote:
quote:
denk hetquote:
quote:
Jappiequote:Op zondag 29 oktober 2006 11:49 schreef Jappie het volgende:
Mogguh nachtbrakers.......![]()
......ik was even de hoogtepunten van vannacht aan het doorlezen...![]()
Lekker een daggie op de bank met een deken, film opzetten ( Over the Hedge! ) bakkie soep erbij en dan om een uur of 19:00 aan de stevige drank een paar uur en naar je nest met een dikke trui...morgen weer helemaal de femme fatale!quote:
Ook jij een hele goedemorgen Gladys.......je moet die boys toch beter opvoeden hoor....de taal die ze tegen je durven uitkramen is ongehoord.quote:
geen drankquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lekker een daggie op de bank met een deken, film opzetten ( Over the Hedge! ) bakkie soep erbij en dan om een uur of 19:00 aan de stevige drank een paar uur en naar je nest met een dikke trui...morgen weer helemaal de femme fatale!
Komt de stokende moraalridder aanquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ook jij een hele goedemorgen Gladys.......je moet die boys toch beter opvoeden hoor....de taal die ze tegen je durven uitkramen is ongehoord.![]()
oww moet ik terug gaan lezen ? ben dement hoorquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ook jij een hele goedemorgen Gladys.......je moet die boys toch beter opvoeden hoor....de taal die ze tegen je durven uitkramen is ongehoord.![]()
Ja, dus van 19:00 tot 22:00 waanzinnig drankorgelen, dikke wintertrui aan en je nest in om te zwetenquote:
Mogguh Bommels......wat is er toch mis met jouw de laatste tijdquote:
dan ben ik niet op tijd op en daarbij kan me niet eens ziek melden,collega heeft al vrijquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja, dus van 19:00 tot 22:00 waanzinnig drankorgelen, dikke wintertrui aan en je nest in om te zweten![]()
Goedemorgen waarde hr demins...quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:57 schreef demins het volgende:
Hey Bommie, eigenwijze knakworst! Kom jij eens ff nederig doen tegen Demins!![]()
Goedemorgen allegaartje!![]()
![]()
![]()
zeg je dat nou over me oortjes?quote:
Ach weet je wat het is...de niet aflatende drukte van een gezin in nagenoeg mijn uppie, de niet door te komen berg werk en dan ook nog eens een lichte vorm van postingmoeheid maken dat ik hier en daar de steek een paar dagen kan laten vallen voor wat het betreft de inspiratie voor goede postings van meer dan een lullige oneliner.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mogguh Bommels......wat is er toch mis met jouw de laatste tijd![]()
Jij die altijd als een lichtend pad de weg voor ons bereidde middels ellenlange diepzinnige posts en nimmer aflatende poezie.![]()
nee over je schaamlappen, duh! ja!quote:
okee dan is het goedquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee over je schaamlappen, duh! ja!
quote:
hey leuke tip voor de kids, ff op google zoeken op bouwplatenquote:
Was het druk gisteren in Attractieland? Anderhalf uur wachten en dan 3 minuten... euh... achtbanen?quote:
Kijk...daar leef ik nou voor.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach weet je wat het is...de niet aflatende drukte van een gezin in nagenoeg mijn uppie, de niet door te komen berg werk en dan ook nog eens een lichte vorm van postingmoeheid maken dat ik hier en daar de steek een paar dagen kan laten vallen voor wat het betreft de inspiratie voor goede postings van meer dan een lullige oneliner.
Gisteren met wat mensen van het forum aan de skype geweest gepaard met de nodige bierella's, kom je vanmorgen abrupt aan een verschrikkelijk einde van een mooie droom over gouden postings en knetterende beledigingen door kinderen die het tijdsverschil pijnlijk duidelijk wilden maken. Met de putlucht of er twee bunzingen in mijn muil hebben liggen jongen me nest uit, ontbijten het bos in en een overdreven aantal kleurplaten afdrukken zit ik dan nu eindelijk aan mijn bakkie koffie en tja dan wil het zeker voorkomen dat twee negatieve smiley's aan mijn toetsenbord ontsnappen.
Maar er komt beterschap aan, als het weer wat beter gaat met moeders de vrouw kan ik wederom een niet aflatende niemand sparende stroming aan postings doen ontstaan waar de grote forumgoden hun wenkbrauwen nog van op zouden trekken! Hell, verdoemenis, chaos en anarchie staan op het punt aan mijn vingers te ontsnappen, echter ik heb er de krab nog niet voor![]()
Mooi, dan ga ik nu schijten!quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kijk...daar leef ik nou voor.
Aan duidelijkheid niets te wensen overgelaten....geschreven gedurende een duidelijk aangegeven overspannen ochtendagenda en toch netjes gegroepeerd en gescheiden door alinea's om het leesgenot te verhogen. Komt nog bij de belofte van beterschap en dat alemaal in een uitgeleefd rookhol waar de ranzige lucht van volle asbakken en verschraald bier je de adem doen benemen.
Heir Heir![]()
wat is alemaal ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kijk...daar leef ik nou voor.
Aan duidelijkheid niets te wensen overgelaten....geschreven gedurende een duidelijk aangegeven overspannen ochtendagenda en toch netjes gegroepeerd en gescheiden door alinea's om het leesgenot te verhogen. Komt nog bij de belofte van beterschap en dat alemaal in een uitgeleefd rookhol waar de ranzige lucht van volle asbakken en verschraald bier je de adem doen benemen.
Heir Heir![]()
he cool ... das leuk voor daanquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey leuke tip voor de kids, ff op google zoeken op bouwplaten![]()
Geen idee, ik denk dat hij dronk is!quote:
Niet over spelling of grammatica beginnen, dat ligt gevoelig!quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk dat hij dronk is!![]()
.. was behoorlijk druk gisteren ivm met haloween en dit is het laatste weekend voor het "gewone" volkquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:15 schreef demins het volgende:
[..]
Was het druk gisteren in Attractieland? Anderhalf uur wachten en dan 3 minuten... euh... achtbanen?
Trouwens nou ik er aan denk: heb jij het wel eens in een attractie gedaan?
voor wiequote:Op zondag 29 oktober 2006 12:23 schreef demins het volgende:
[..]
Niet over spelling of grammatica beginnen, dat ligt gevoelig!![]()
Neuh hoorquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:23 schreef demins het volgende:
[..]
Niet over spelling of grammatica beginnen, dat ligt gevoelig!![]()
okequote:Op zondag 29 oktober 2006 12:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nostalgie Gladys....just plane simple nostalgie....![]()
WIEquote:
Joh Demins ziet mijn taalachterstand als een overwinning ofzoietsquote:
Zelfkennis siert den mens...laat ons daarom in gemeenschappelijk kring samenkomen en deez wedergeboorte vieren middels een gebed.quote:
ach jij kan er toch ook nix aan doen dat je uit utrecht komt ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh Demins ziet mijn taalachterstand als een overwinning ofzoiets![]()
IK ga er ook helemaal stuk aan!![]()
praise the lordquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zelfkennis siert den mens...laat ons daarom in gemeenschappelijk kring samenkomen en deez wedergeboorte vieren middels een gebed.![]()
Net of ik er wat van versta als je op skippie bent!quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:31 schreef Gladys het volgende:
[..]
ach jij kan er toch ook nix aan doen dat je uit utrecht komt ?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Net of ik er wat van versta als je op skippie bent!
Die taalachterstand is onbelangrijk, daarop veroordeel ik je niet! Maar dat strondteigenwijze hoog van de toren blazen, net zo lang tot je gecorrigeerd wordt, daarvan hoop ik van harte dat je er nog eens vanaf raakt! Heb je wel eens hulp gezocht?quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh Demins ziet mijn taalachterstand als een overwinning ofzoiets![]()
IK ga er ook helemaal stuk aan!![]()
strondtquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:35 schreef demins het volgende:
[..]
Die taalachterstand is onbelangrijk, daarop veroordeel ik je niet! Maar dat strondteigenwijze hoog van de toren blazen, net zo lang tot je gecorrigeerd wordt, daarvan hoop ik van harte dat je er nog eens vanaf raakt! Heb je wel eens hulp gezocht?
StronTeigenwijs lamlulquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:35 schreef demins het volgende:
[..]
Die taalachterstand is onbelangrijk, daarop veroordeel ik je niet! Maar dat strondteigenwijze hoog van de toren blazen, net zo lang tot je gecorrigeerd wordt, daarvan hoop ik van harte dat je er nog eens vanaf raakt! Heb je wel eens hulp gezocht?
tuurlijkquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:38 schreef demins het volgende:
[..]
Een klein grapje! Het ging over de d/t-kwestie![]()
draai er maar een punt aan, moedermavomythil! (Alliteratie is zoooooooo mooi somsquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:38 schreef demins het volgende:
[..]
Een klein grapje! Het ging over de d/t-kwestie![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
draai er maar een punt aan, moedermavomythil! (Alliteratie is zoooooooo mooi soms)
Je kan zeggen wat je wil, maar helemaal de oude ben je toch nog niet!quote:
jij bent toch al de oude hier ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:42 schreef demins het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar helemaal de oude ben je toch nog niet!![]()
![]()
![]()
Wat ben je toch aan het gloryhunten pik? Ik ben echt geen prijs heur! Zit te janken of hij in zijn eentje heel fok! leeg getrolled heeft!quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:42 schreef demins het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je had naar dezelfde moedermavo moeten gaan als ik, mythil! Dan had je tenminste wat opgestoken!quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
draai er maar een punt aan, moedermavomythil! (Alliteratie is zoooooooo mooi soms)
U heeft daar een aardige knaap aan de haak geslagen hr demins.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:42 schreef demins het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waarom? Al mijn rapporten, brieven en andere zakelijke meuk worden voor me geschreven dus ik heb er niet zo'n last vanquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:45 schreef demins het volgende:
[..]
Je had naar dezelfde moedermavo moeten gaan als ik, mythil! Dan had je tenminste wat opgestoken!
En ik bedoel niet je haar!![]()
Meer hoefde ik niet te horen! Discussie gesloten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat ben je toch aan het gloryhunten pik? Ik ben echt geen prijs heur! Zit te janken of hij in zijn eentje heel fok! leeg getrolled heeft!![]()
Het zijn je postings die jouw persoon bepalen en vooralsnog zit je te janken op oud zeer![]()
vooruit dan maar: http://www.zoekeenleven.nl/quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:48 schreef demins het volgende:
[..]
Meer hoefde ik niet te horen! Discussie gesloten.![]()
Helaas zullen de geheimen des levens voor mij ten alle tijden gesloten blijven...quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
vooruit dan maar: http://www.zoekeenleven.nl/
jij gebruikt IE ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Helaas zullen de geheimen des levens voor mij ten alle tijden gesloten blijven...![]()
[afbeelding]
toffe sitequote:Op zondag 29 oktober 2006 12:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bedankt Bom, je bent een goed verliezerquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
a gossie tochquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Helaas zullen de geheimen des levens voor mij ten alle tijden gesloten blijven...![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoofdpijnpoeiers...keeltabletten...de morningafterpil........ik ben een grootverbruiker...![]()
Een wijs man zei ooit:quote:
..en als jij wegloopt trekt hij zijn gewone kleren aan en stapt in zijn mercedesquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Een wijs man zei ooit:
"het leven is als een bakkerij; neem elke dag een saucijsenbroodje en vergeet buiten niet je wisselgeld te geven aan die arme sloeber van de daklozenkrant"
![]()
voetbalquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Een wijs man zei ooit:
"het leven is als een bakkerij; neem elke dag een saucijsZenbroodje en vergeet buiten niet je wisselgeld te geven aan die arme sloeber van de daklozenkrant"
![]()
neequote:
En jij een slechte winnaar....! Geef je gisteren grif gelijk, ga door het stof en een dag later nog door zitten zeiken of je mijn kop aan de muur hebt hangen. Face it pik, je weet niet het verschil tussen leuk en afgezaagdquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:55 schreef demins het volgende:
[..]
Bedankt Bom, je bent een goed verliezer![]()
En dan zijn er nog mensen die durven beweren dat ik niet genoeg geef...quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:03 schreef puntoortje het volgende:
[..]
..en als jij wegloopt trekt hij zijn gewone kleren aan en stapt in zijn mercedes![]()
neuh niet echtquote:
Joh, toen ik gisteren wegging was je nog steeds niet online geweest. Zelf kwam ik vanmiddag pas weer online. We hebben het vóór daarnet er niet over gehad! Zeikerd! Huilie!quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
En jij een slechte winnaar....! Geef je gisteren grif gelijk, ga door het stof en een dag later nog door zitten zeiken of je mijn kop aan de muur hebt hangen. Face it pik, je weet niet het verschil tussen leuk en afgezaagd![]()
Een wijs man zei ooit:quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Een wijs man zei ooit:
"het leven is als een bakkerij; neem elke dag een saucijsenbroodje en vergeet buiten niet je wisselgeld te geven aan die arme sloeber van de daklozenkrant"
![]()
dat is jouw mening jaquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:10 schreef demins het volgende:
[..]
Joh, toen ik gisteren wegging was je nog steeds niet online geweest. Zelf kwam ik vanmiddag pas weer online. We hebben het vóór daarnet er niet over gehad! Zeikerd! Huilie!![]()
]Ik ben leuk en jij bent afgezaagd!
Prima joh, einde discussie!quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:10 schreef demins het volgende:
[..]
Joh, toen ik gisteren wegging was je nog steeds niet online geweest. Zelf kwam ik vanmiddag pas weer online. We hebben het vóór daarnet er niet over gehad! Zeikerd! Huilie!![]()
Ik ben leuk en jij bent afgezaagd!
Zoooooooooooooooo BB 2005! Categorie afgezaagd!quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Een wijs man zei ooit:
De grootste vreugde van een man is zijn vijanden te overwinnen, hen voor
zich uit te drijven, hun bezittingen te roven, hun dierbaren in tranen te
zien, hun paarden te berijden en op de blanke buiken van hun vrouwen en
dochters te slapen
Weet mijn vader wel dat jij hem ongevraagd quote ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Een wijs man zei ooit:
De grootste vreugde van een man is zijn vijanden te overwinnen, hen voor
zich uit te drijven, hun bezittingen te roven, hun dierbaren in tranen te
zien, hun paarden te berijden en op de blanke buiken van hun vrouwen en
dochters te slapen
Nouja de vaart is er nu ff helemaal uit...quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
is weer eens een ander deuntje dan...
Ik ben de slagroom, en jij het stukkie fruit![]()
Hey wat leuk, Jouw vader is mijn tuinmanquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Weet mijn vader wel dat jij hem ongevraagd quote ?![]()
Een sig is niet voor even ....quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:14 schreef demins het volgende:
[..]
Zoooooooooooooooo BB 2005! Categorie afgezaagd!![]()
slagroomquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
is weer eens een ander deuntje dan...
Ik ben de slagroom, en jij het stukkie fruit![]()
Substantiele bijdrage weerquote:
sorry moest het ff kwijtquote:
Wat gebruik jij meestal dan ipv slagroom?quote:
nix ?en hou op over slagroomquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat gebruik jij meestal dan ipv slagroom?![]()
....het valt ook niet mee bommels.....dag in dag uit...jaar in jaar uit op de toppen van je kunnen te moeten presteren.....quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja de vaart is er nu ff helemaal uit...
Met slagroom?quote:
Tja, gewoonweg vervelend als je zelf al in een oneliner dip zit ...En maar op de tenen lopen om de zieltjes ongeschonden te latenquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
....het valt ook niet mee bommels.....dag in dag uit...jaar in jaar uit op de toppen van je kunnen te moeten presteren.....
Gisteren las ik nog ergens een column van de hand van Kieft....daarin verhaalde hij over de huidige prestatiedriften van Barcelona.........de mentale moeheid komt vroeger of later ten uiting in het spel...![]()
ben jij slagroom danquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lees ik hier nu goed dat jij op mij kotst ?![]()
...het is echt ende waarachtig een kleine wereld aan het einde van het liedje....quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey wat leuk, Jouw vader is mijn tuinman
quote:
hou eens op,wil jequote:
ik zal je eens whippenquote:
Neem je vriendinnetjes maar allemaal mee, je kunt mij niet handelen!quote:
je bent haar bezit .. dus ze mag doen wat ze wil met jequote:Op zondag 29 oktober 2006 13:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lees ik hier nu goed dat jij op mij kotst ?![]()
welke vriendinnetjesquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neem je vriendinnetjes maar allemaal mee, je kunt mij niet handelen!
de rotte appel in het geheel?quote:
de rotte appel zekerquote:
GMTA!quote:
Hoi kloon van Mike!quote:
je doet het toch gratis ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:24 schreef versabommie het volgende:
NOMEN! Kap eens met die PM's, ik doe geen sex voor geld, en daarnaast is het zondag, ik heb een rustdag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |