K hoop het ook, maar denk dat ik dan wel allang breed in bed ligquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:04 schreef Bartoli het volgende:
hopelijk wordt dat feestje morgen beter
Handig geplanned ook van Hummie, om dat op zondag te geven.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:04 schreef Bartoli het volgende:
hopelijk wordt dat feestje morgen beter
Dit is toch triest he? Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar cijfers betreffende de verhouding van streamers die bellen en niet streamers die bellen. Ik denk dat de streamers een behoorlijke achterban vormen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:21 schreef Day het volgende:
Ongelooflijk dat Hummie dit op zaterdagavond flikt!
Zo kijkt hij nu eenmaal....................quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:25 schreef Day het volgende:
Is Rik nou iedereen aan het keuren op schoonheid en kleding?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:36 schreef Sug4r het volgende:
"Lijk me zo raar als iemand heel de dag naar je zit te kijken" zegt Mo![]()
Ik zit me ook af te vragen welke film dit dan wel zou moeten zijnquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:40 schreef Sug4r het volgende:
Het is geen Fair Game daar zat meer actie in dacht ik
Ik hoordedat het een van de Baldwin broers was maar wist niet welkequote:Op zondag 29 oktober 2006 00:52 schreef Timberland het volgende:
Top film maar niet heus!!!
ik herkende de stem van stephan baldwin dusss
http://www.imdb.com/title/tt0439238/
Met Kristy Swanson..........quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:52 schreef Timberland het volgende:
Top film maar niet heus!!!
ik herkende de stem van stephan baldwin dusss
http://www.imdb.com/title/tt0439238/
Zou je dan mn TT ff kunnen wijzigen in deze film? Anders klopt het nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:53 schreef NorthernStar het volgende:
Deze is het dus
Bound by Lies (2005)
User Rating: 3.9/10
Zoiets?quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zou je dan mn TT ff kunnen wijzigen in deze film? Anders klopt het niet
Bvhd
Wat voor lampen moeten gaan branden nav een slechte film met Stephen Baldwin?quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:04 schreef yellowfirst het volgende:
Nog geen lampen die zijn branden dus bij de bewoners na het zien van de film....![]()
De titel bijvoorbeeld?quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:07 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Wat voor lampen moeten gaan branden nav een slechte film met Stephen Baldwin?
Dat is kennelijk mijn tekortkoming....quote:
Sabje is leuk, ze brengt leven in het huisquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:18 schreef Peter6000 het volgende:
Die populariteit van "Saartje" op dit forum snap ik trouwens ook niet.
De enige keer dat ik van haar genoten heb, was haar intense dansen op dat tweede vrijdagavondfeest.
precies en ongedwongenquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Sabje is leuk, ze brengt leven in het huis![]()
Hier precies hetzelfde, de LQ stream doet het overigens wel (S3)quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:24 schreef Day het volgende:
Ik heb nou al de hele dag geen beeld op stream 3.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:27 schreef Day het volgende:
Die Rik is echt ontzettend lui, hè?
Net ook: ruimen jullie maar op, ik blijf zitten. Ik verwacht nog een film.
Over dat mooie liedje?quote:
Ach het omhelst behelst?? wel alles eigenlijk, datquote:
Vaste lasten van 1200 euro, terwijl ze maar 1500 verdiend?!quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:51 schreef schatje het volgende:
Marlies maakte zich eerder op de avond druk om het financiële plaatje. Het is niet zeker of ze terug kan komen bij haar oude baas. Verder heeft ze vaste lasten van 1200 euro (verdiende 1500 euro) per maand. Ze kan ook niet bij haar vader een baan krijgen omdat ze heeft meegedaan aan Big Brother. De exacte reden waarom dat is is mij ontgaan.
Ze zijn zo leuk bezigquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:56 schreef Coraatje het volgende:
ik ben dat liedje nu al zat zit er een vooruitspoelknop op?
Hangt ervan af wat ze allemaal onder 'vaste lasten' verstaat. Boodschappen, kleding, uitgaan..quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:56 schreef Day het volgende:
[..]
Vaste lasten van 1200 euro, terwijl ze maar 1500 verdiend?!![]()
Dat is ook geen vetpot dan.
Ikquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:00 schreef Day het volgende:
En wie zit er weer dwars?
die zit dan in de kerkquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:24 schreef NorthernStar het volgende:
God wat zitten ze nu weer moeilijk te doen met 'wonderwall'.
Doe gewoon op de meldoie van kortjakje of zo.
Wat onthouden??quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:29 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat kan iedereen tenminste onthouden.
pauze seconden in de tekst/muziek denk ik dat ie bedoeld.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:03 schreef Morwen het volgende:
Ik![]()
Sem: Wat ideaal zou zijn is dat er wat spaties tussen komen![]()
Ach, ze zetten wel een aardig liedje in elkaar, al haat ik dit soort liedjes/stukjes bij gelegenheden. Maar verder vind ik deze BB inderdaad echt niet meer interessant. Ik denk dat BB5 nog een beetje liep door Joost en het Dido-Roel verhaal dat een hele tijd spannend bleef.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
pauze seconden in de tekst/muziek denk ik dat ie bedoeld.
De tekst loopt niet lekker op de muziek
* Bluezz is al een heel eind klaar met BB
Zet mij er maar opquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:03 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Ach, ze zetten wel een aardig liedje in elkaar, al haat ik dit soort liedjes/stukjes bij gelegenheden. Maar verder vind ik deze BB inderdaad echt niet meer interessant. Ik denk dat BB5 nog een beetje liep door Joost en het Dido-Roel verhaal dat een hele tijd spannend bleef.
Zoals Mo het noemt, dingetjes zoals tradities stukjes zegjes lamasegguh voor elkaar is op het moment niet leuk misschien weetjewel, maar als je lamasegguh erop terug kijkt krijgen ze pas die waarde die je zo belangrijk vind weet je.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:03 schreef Zeehond het volgende:
Ach, ze zetten wel een aardig liedje in elkaar, al haat ik dit soort liedjes/stukjes bij gelegenheden.
Sounds goodquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zet mij er maar op![]()
Ik kan beide, hard zijn en zacht
![]()
Mo kan het altijd zo beeldend beschrijvenquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zoals Mo het noemt, dingetjes zoals tradities stukjes zegjes lamasegguh voor elkaar is op het moment niet leuk misschien weetjewel, maar als je lamasegguh erop terug kijkt krijgen ze pas die waarde die je zo belangrijk vind weet je.
Scherp gezien seabertquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:23 schreef Zeehond het volgende:
Sounds goodWaar en wanneer?
Ik denk dat in deze BB teveel mensen zitten die rekening moeten houden met thuis; deze editie kan dus niet anders dan soft zijn. In de volgende BB moeten ze 15 mensen tussen die 20 en 30 zetten die totaal niet rekening hoeven te houden met het thuisfront, dan gaat er veel meer gebeuren.
Als ik naar jou kijk ben ik eerst hard en daarna zacht en kleverigquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zet mij er maar op![]()
Ik kan beide, hard zijn en zacht
![]()
Ik denk niet dat Yogalessen daar toe bijdragen. Het verwijderen van ribben misschien wel?quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:58 schreef Stereotomy het volgende:
Had je maar Yogalessen genomen, dan kon je jezelf....
Stereo, het braafste jongetje van de klasquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:40 schreef Stereotomy het volgende:
Straks ziet Flugel dit en krijgen jullie allemaal een ban
Er zijn alleen slapende mensen te zien op de streams. Voor werkende streams moet je in een ander topic zijn!quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Stereo, het braafste jongetje van de klas
Maar zeg es, is het nog leuk op de streams die hier NIET werken
Ik dacht dat Flugel het braafste jongetje van de klas wasquote:Op zondag 29 oktober 2006 03:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Stereo, het braafste jongetje van de klas
Nog meer slapen....quote:Op zondag 29 oktober 2006 09:21 schreef gerxan het volgende:
nee, alleen de wintertijd is ingegaan..ze kunnen n uur langer slapen
Bah vies hij is geil..... kom op zeg stel je niet aan.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:50 schreef Zeehond het volgende:
Yuck!! Jeroen zit uitgebreid zijn anus te voelen terwijl hij vertelt dat hij best wel seks wil na het zien van een vrijpartij in de film die ze gezien hebben.
al dagen maar op de BB site van Talpa doen ze het perfectquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:17 schreef Verida het volgende:
ik heb maar 1 stream, zijn er meer die daar last van hebben
'The sound of music' en 'Bound by Lies'quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:33 schreef kleinzusje het volgende:
FlorisD.nl doet het ook perfect
- Welke films hebben ze gezien ??? -
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk, bizarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:44 schreef pullup het volgende:
[..]
'The sound of music' en 'Bound by Lies'
Ach ja dat leren ze je niet bij een HBO opleidingquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:44 schreef T-lex het volgende:
Jeroen is echt te simpel....![]()
Gaat tie thee maken voor iedereen...eerste beker gaat naar Mo. Die zegt..."huh, hij is koud jeroen"![]()
Blijkt dat tie thee heeft staan maken voor iedereen met koud water.De stekker van de waterkoker zat niet in het stopcontact.
![]()
Wtfquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:44 schreef T-lex het volgende:
Gaat tie thee maken voor iedereen...eerste beker gaat naar Mo. Die zegt..."huh, hij is koud jeroen"![]()
Blijkt dat tie thee heeft staan maken voor iedereen met koud water.De stekker van de waterkoker zat niet in het stopcontact.
![]()
Dat gebeurt iedereen wel eens.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:56 schreef marky het volgende:
Hij dacht gewoon dat ding heeft 5 minuten aangestaan het zal wel warm zijn. Enne het is voor hun nog vroeg zijn net wakker. Ik moet bekennen dat ik ook wel eens vergeten ben het ding aan te zetten en na een minuut of tien dacht heeft het nu nog niet gekookt?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:44 schreef T-lex het volgende:
![]()
Ben het met je eens. Het is nu afwachten wie er als winnaar uitkomt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:01 schreef tonja het volgende:
Er is echt geen reet meer aan he....
Nou ja ze zijn net wakker ze zijn een ontbijt aan het maken. Wat wil je dan nu meteen al herrie in de tent. Vanavond is er feest.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:01 schreef tonja het volgende:
Er is echt geen reet meer aan he....
Mwah misschien zou dat helemaal niet erg zijn. Hij is zo dominant in het volgen van de BBregels dat je er haast eng van wordt. Daarbij is hij de laatste weken alleen maar achter moniek aan het aan huppelen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:03 schreef Suikeroom het volgende:
tja als je alle mensen erin laat die je symphatiek vind is er idd geen reet meer te beleven.. stel je voor dat Tijn ook al thuis zat dan had Hummie beter gelijk de stekker eruit kunnen halen..![]()
Feest ? ? betekent dat dat ze vanavond drie wijntjes pp mogen drinken ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:03 schreef marky het volgende:
[..]
Nou ja ze zijn net wakker ze zijn een ontbijt aan het maken. Wat wil je dan nu meteen al herrie in de tent. Vanavond is er feest.
Feest? Forget about it, 3 biertjes, een traan en vroeg naar bed.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:03 schreef marky het volgende:
[..]
Nou ja ze zijn net wakker ze zijn een ontbijt aan het maken. Wat wil je dan nu meteen al herrie in de tent. Vanavond is er feest.
zonder hem zouden ze denk ik geen eens een half uur kunnen vullen doordeweeks..quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:05 schreef marky het volgende:
[..]
Mwah misschien zou dat helemaal niet erg zijn. Hij is zo dominant in het volgen van de BBregels dat je er haast eng van wordt. Daarbij is hij de laatste weken alleen maar achter moniek aan het aan huppelen.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:44 schreef T-lex het volgende:
![]()
Ach, hebben ze weer een beetje gespreksstof.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:44 schreef T-lex het volgende:
![]()
ja hier ook... was met de dansmarathon ook.. denk dat ze met de voorbereiding bezig zijn.. en de muziekplug bij de streams ingeplugd staat ofzo.. dit hou je tot morgenquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:12 schreef Kinga het volgende:
streams zijn nog steeds fucked hier..
quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:32 schreef marky het volgende:
oe das gemeen
Je gaat het pas zien als je het door hebtquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:40 schreef Suikeroom het volgende:
Monique ziet er eng uit nu
ik vind haar lief ( moment opname)quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:44 schreef NS het volgende:
Aaaaaaaaaaaah Monique ligt zielig op haar bedje; ze heeft weer aandacht nodig!!! Wel jammer, ze mist het een en ander over het nomineren in de lounge.
Mwah, als er redelijk wat sterke drank is geef ik het een kansje alleen zal ik dan allang in bed liggen helaasquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:51 schreef arneaux het volgende:
Wat denken we? Komt er een écht feest vanavond? ik geef t echt heel weinig kans.
net als de eerste keer: een half uurtje in de keuken, no frillsquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:51 schreef arneaux het volgende:
Wat denken we? Komt er een écht feest vanavond? ik geef t echt heel weinig kans.
Omdat mn leven saaier is dan BB6quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:01 schreef arneaux het volgende:
Waarom kijken we met zn allen eigenlijk nog?
Kan dat nog???quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Omdat mn leven saaier is dan BB6
heb geen eens een tuinquote:
ik kijk niet, ik kom alleen effe checken of ze nog ademenquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:01 schreef arneaux het volgende:
Waarom kijken we met zn allen eigenlijk nog?
florisD.nlquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:16 schreef Day het volgende:
Ik heb op 't moment maar 1 werkende streams en daar is alleen een peinzende Mo op te zien.
Ach, 1 voordeel, woon niet samen met Marliesquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:18 schreef NS het volgende:
[..]
Ja dan is jouw leven idd saaier dan BB6.![]()
http://bb.florisd.nl/?p=standard&s=garnierlowquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:16 schreef Day het volgende:
Ik heb op 't moment maar 1 werkende streams en daar is alleen een peinzende Mo op te zien.
juist niet, ze dacht dat ze geliefd en populair was... binnen t bb huis. net als tijn!quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:30 schreef riri het volgende:
wat een gebash hier over Marlies
die weet heel goed dat ze morgen zal moeten vertrekken
denk dat zijzelf er nog de minste problemen mee heeft,ze is blij dat ze d'r vrienden weer gaat zien
dus komt er toch een feestje.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:41 schreef Bluezz het volgende:
Rik is weer eens aan het fohnen, stylen etc.
Voor de rest streams op zwart.
Ik zet ze maar weer uit
Tnxx.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:43 schreef NS het volgende:
[quote]Op zondag 29 oktober 2006 15:41 schreef Bluezz het volgende:
Rik is weer eens aan het fohnen, stylen etc.
Voor de rest streams op zwart.
Ik zet ze maar weer uit
[quote]
http://bb.florisd.nl/?p=standard&s=garnierlow
Deze doen het wel.
Denk dat ze erg eenzaam isquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:41 schreef Day het volgende:
Volgens mij wil je ze juist niet naar huis. Ze zat een paar dagen terug nog te vertellen dat ze geen idee had wat ze moet gaan doen met alle vrije tijd. Ze had ingecalculeerd dat ze tot december in BB zat en daarna zou gaan reizen.
Is Barry ook homoseksueel danquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:54 schreef Verida het volgende:
sabrina heeft echt geen idee van de werkelijkheid, ze zegt nu: misschien is etienne wel op het feestje van Jenna. Alsof etienne erin zou komen bij barry
Ze heeft ook goeie tieten. t Schijnt wel dat ze nep zijn trouwens.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:41 schreef Day het volgende:
Alles aan Marlies is té: te grote ogen, te grote neus, te grote mond, te lang, te aardig.
Eigenlijk ook te lang haar (voor haar gezicht). Ze heeft wel mooi haar overigens.
Laat ik hem dan maar inkoppen: Alles aan Marlies is nepquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze heeft ook goeie tieten. t Schijnt wel dat ze nep zijn trouwens.
To easy.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Laat ik hem dan maar inkoppen: Alles aan Marlies is nep![]()
Zal ook wel nep zijn. (Extensions, of hoe je dat ook schrijft)quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:41 schreef Day het volgende:
Alles aan Marlies is té: te grote ogen, te grote neus, te grote mond, te lang, te aardig.
Eigenlijk ook te lang haar (voor haar gezicht). Ze heeft wel mooi haar overigens.
Volgens mj niet hoor.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:02 schreef berney het volgende:
[..]
Zal ook wel nep zijn. (Extensions, of hoe je dat ook schrijft)
En dr tieten? Ook te perfect he.quote:
Ik dacht dat ze nep waren, maar ik heb van de experts vernomen dat het niet zo isquote:
Semih.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:17 schreef Day het volgende:
Wie doet het nou? Semih of Tijn?
Ik wordt gek van die niet-werkende streams!
Idd jaquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:17 schreef Day het volgende:
Wie doet het nou? Semih of Tijn?
Ik wordt gek van die niet-werkende streams!
Ik vind het wel aardig klinken eigenlijkquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:18 schreef Kinga het volgende:
Omg, moet dat wonderwall zijn, klinkt nergens naar...
Ik ook. Ik heb even mijn vriend laten luisteren (ervaren gitaarspeler) en volgens hem klopte het wel. Hij sjoemelt wel een beetje.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik vind het wel aardig klinken eigenlijk![]()
Ze hebben vannacht, na de film, een afscheidliedje gemaakt voor Marcia en Marlies. Die gaan ze vanavond zingen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:21 schreef Morwen het volgende:
Waar komt deze tekst vandaan, heb ik even gemist geloof ik?
Thanxquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:22 schreef Day het volgende:
[..]
Ze hebben vannacht, na de film, een afscheidliedje gemaakt voor Marcia en Marlies. Die gaan ze vanavond zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |