Scherp gezien seabertquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:23 schreef Zeehond het volgende:
Sounds goodWaar en wanneer?
Ik denk dat in deze BB teveel mensen zitten die rekening moeten houden met thuis; deze editie kan dus niet anders dan soft zijn. In de volgende BB moeten ze 15 mensen tussen die 20 en 30 zetten die totaal niet rekening hoeven te houden met het thuisfront, dan gaat er veel meer gebeuren.
Als ik naar jou kijk ben ik eerst hard en daarna zacht en kleverigquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zet mij er maar op![]()
Ik kan beide, hard zijn en zacht
![]()
Ik denk niet dat Yogalessen daar toe bijdragen. Het verwijderen van ribben misschien wel?quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:58 schreef Stereotomy het volgende:
Had je maar Yogalessen genomen, dan kon je jezelf....
Stereo, het braafste jongetje van de klasquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:40 schreef Stereotomy het volgende:
Straks ziet Flugel dit en krijgen jullie allemaal een ban
Er zijn alleen slapende mensen te zien op de streams. Voor werkende streams moet je in een ander topic zijn!quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Stereo, het braafste jongetje van de klas
Maar zeg es, is het nog leuk op de streams die hier NIET werken
Ik dacht dat Flugel het braafste jongetje van de klas wasquote:Op zondag 29 oktober 2006 03:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Stereo, het braafste jongetje van de klas
Nog meer slapen....quote:Op zondag 29 oktober 2006 09:21 schreef gerxan het volgende:
nee, alleen de wintertijd is ingegaan..ze kunnen n uur langer slapen
Bah vies hij is geil..... kom op zeg stel je niet aan.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:50 schreef Zeehond het volgende:
Yuck!! Jeroen zit uitgebreid zijn anus te voelen terwijl hij vertelt dat hij best wel seks wil na het zien van een vrijpartij in de film die ze gezien hebben.
al dagen maar op de BB site van Talpa doen ze het perfectquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:17 schreef Verida het volgende:
ik heb maar 1 stream, zijn er meer die daar last van hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |