K hoop het ook, maar denk dat ik dan wel allang breed in bed ligquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:04 schreef Bartoli het volgende:
hopelijk wordt dat feestje morgen beter
Handig geplanned ook van Hummie, om dat op zondag te geven.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:04 schreef Bartoli het volgende:
hopelijk wordt dat feestje morgen beter
Dit is toch triest he? Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar cijfers betreffende de verhouding van streamers die bellen en niet streamers die bellen. Ik denk dat de streamers een behoorlijke achterban vormen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:21 schreef Day het volgende:
Ongelooflijk dat Hummie dit op zaterdagavond flikt!
Zo kijkt hij nu eenmaal....................quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:25 schreef Day het volgende:
Is Rik nou iedereen aan het keuren op schoonheid en kleding?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:36 schreef Sug4r het volgende:
"Lijk me zo raar als iemand heel de dag naar je zit te kijken" zegt Mo![]()
Ik zit me ook af te vragen welke film dit dan wel zou moeten zijnquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:40 schreef Sug4r het volgende:
Het is geen Fair Game daar zat meer actie in dacht ik
Ik hoordedat het een van de Baldwin broers was maar wist niet welkequote:Op zondag 29 oktober 2006 00:52 schreef Timberland het volgende:
Top film maar niet heus!!!
ik herkende de stem van stephan baldwin dusss
http://www.imdb.com/title/tt0439238/
Met Kristy Swanson..........quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:52 schreef Timberland het volgende:
Top film maar niet heus!!!
ik herkende de stem van stephan baldwin dusss
http://www.imdb.com/title/tt0439238/
Zou je dan mn TT ff kunnen wijzigen in deze film? Anders klopt het nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:53 schreef NorthernStar het volgende:
Deze is het dus
Bound by Lies (2005)
User Rating: 3.9/10
Zoiets?quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zou je dan mn TT ff kunnen wijzigen in deze film? Anders klopt het niet
Bvhd
Wat voor lampen moeten gaan branden nav een slechte film met Stephen Baldwin?quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:04 schreef yellowfirst het volgende:
Nog geen lampen die zijn branden dus bij de bewoners na het zien van de film....![]()
De titel bijvoorbeeld?quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:07 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Wat voor lampen moeten gaan branden nav een slechte film met Stephen Baldwin?
Dat is kennelijk mijn tekortkoming....quote:
Sabje is leuk, ze brengt leven in het huisquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:18 schreef Peter6000 het volgende:
Die populariteit van "Saartje" op dit forum snap ik trouwens ook niet.
De enige keer dat ik van haar genoten heb, was haar intense dansen op dat tweede vrijdagavondfeest.
precies en ongedwongenquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Sabje is leuk, ze brengt leven in het huis![]()
Hier precies hetzelfde, de LQ stream doet het overigens wel (S3)quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:24 schreef Day het volgende:
Ik heb nou al de hele dag geen beeld op stream 3.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:27 schreef Day het volgende:
Die Rik is echt ontzettend lui, hè?
Net ook: ruimen jullie maar op, ik blijf zitten. Ik verwacht nog een film.
Over dat mooie liedje?quote:
Ach het omhelst behelst?? wel alles eigenlijk, datquote:
Vaste lasten van 1200 euro, terwijl ze maar 1500 verdiend?!quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:51 schreef schatje het volgende:
Marlies maakte zich eerder op de avond druk om het financiële plaatje. Het is niet zeker of ze terug kan komen bij haar oude baas. Verder heeft ze vaste lasten van 1200 euro (verdiende 1500 euro) per maand. Ze kan ook niet bij haar vader een baan krijgen omdat ze heeft meegedaan aan Big Brother. De exacte reden waarom dat is is mij ontgaan.
Ze zijn zo leuk bezigquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:56 schreef Coraatje het volgende:
ik ben dat liedje nu al zat zit er een vooruitspoelknop op?
Hangt ervan af wat ze allemaal onder 'vaste lasten' verstaat. Boodschappen, kleding, uitgaan..quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:56 schreef Day het volgende:
[..]
Vaste lasten van 1200 euro, terwijl ze maar 1500 verdiend?!![]()
Dat is ook geen vetpot dan.
Ikquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:00 schreef Day het volgende:
En wie zit er weer dwars?
die zit dan in de kerkquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:24 schreef NorthernStar het volgende:
God wat zitten ze nu weer moeilijk te doen met 'wonderwall'.
Doe gewoon op de meldoie van kortjakje of zo.
Wat onthouden??quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:29 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat kan iedereen tenminste onthouden.
pauze seconden in de tekst/muziek denk ik dat ie bedoeld.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:03 schreef Morwen het volgende:
Ik![]()
Sem: Wat ideaal zou zijn is dat er wat spaties tussen komen![]()
Ach, ze zetten wel een aardig liedje in elkaar, al haat ik dit soort liedjes/stukjes bij gelegenheden. Maar verder vind ik deze BB inderdaad echt niet meer interessant. Ik denk dat BB5 nog een beetje liep door Joost en het Dido-Roel verhaal dat een hele tijd spannend bleef.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
pauze seconden in de tekst/muziek denk ik dat ie bedoeld.
De tekst loopt niet lekker op de muziek
* Bluezz is al een heel eind klaar met BB
Zet mij er maar opquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:03 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Ach, ze zetten wel een aardig liedje in elkaar, al haat ik dit soort liedjes/stukjes bij gelegenheden. Maar verder vind ik deze BB inderdaad echt niet meer interessant. Ik denk dat BB5 nog een beetje liep door Joost en het Dido-Roel verhaal dat een hele tijd spannend bleef.
Zoals Mo het noemt, dingetjes zoals tradities stukjes zegjes lamasegguh voor elkaar is op het moment niet leuk misschien weetjewel, maar als je lamasegguh erop terug kijkt krijgen ze pas die waarde die je zo belangrijk vind weet je.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:03 schreef Zeehond het volgende:
Ach, ze zetten wel een aardig liedje in elkaar, al haat ik dit soort liedjes/stukjes bij gelegenheden.
Sounds goodquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zet mij er maar op![]()
Ik kan beide, hard zijn en zacht
![]()
Mo kan het altijd zo beeldend beschrijvenquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zoals Mo het noemt, dingetjes zoals tradities stukjes zegjes lamasegguh voor elkaar is op het moment niet leuk misschien weetjewel, maar als je lamasegguh erop terug kijkt krijgen ze pas die waarde die je zo belangrijk vind weet je.
Scherp gezien seabertquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:23 schreef Zeehond het volgende:
Sounds goodWaar en wanneer?
Ik denk dat in deze BB teveel mensen zitten die rekening moeten houden met thuis; deze editie kan dus niet anders dan soft zijn. In de volgende BB moeten ze 15 mensen tussen die 20 en 30 zetten die totaal niet rekening hoeven te houden met het thuisfront, dan gaat er veel meer gebeuren.
Als ik naar jou kijk ben ik eerst hard en daarna zacht en kleverigquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zet mij er maar op![]()
Ik kan beide, hard zijn en zacht
![]()
Ik denk niet dat Yogalessen daar toe bijdragen. Het verwijderen van ribben misschien wel?quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:58 schreef Stereotomy het volgende:
Had je maar Yogalessen genomen, dan kon je jezelf....
Stereo, het braafste jongetje van de klasquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:40 schreef Stereotomy het volgende:
Straks ziet Flugel dit en krijgen jullie allemaal een ban
Er zijn alleen slapende mensen te zien op de streams. Voor werkende streams moet je in een ander topic zijn!quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Stereo, het braafste jongetje van de klas
Maar zeg es, is het nog leuk op de streams die hier NIET werken
Ik dacht dat Flugel het braafste jongetje van de klas wasquote:Op zondag 29 oktober 2006 03:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Stereo, het braafste jongetje van de klas
Nog meer slapen....quote:Op zondag 29 oktober 2006 09:21 schreef gerxan het volgende:
nee, alleen de wintertijd is ingegaan..ze kunnen n uur langer slapen
Bah vies hij is geil..... kom op zeg stel je niet aan.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:50 schreef Zeehond het volgende:
Yuck!! Jeroen zit uitgebreid zijn anus te voelen terwijl hij vertelt dat hij best wel seks wil na het zien van een vrijpartij in de film die ze gezien hebben.
al dagen maar op de BB site van Talpa doen ze het perfectquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:17 schreef Verida het volgende:
ik heb maar 1 stream, zijn er meer die daar last van hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |